abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 december 2020 @ 14:04:34 #51
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_196923588
Voor mij is de uitstraling erg belangrijk. Een positieve instelling, levenslust, levenservaring, een stabiel iemand.
Uiterlijk; niet extreem (dik noch dun!)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_196924296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ja, vond het ook een koopje. ;)
Nah :(
Maar goed dan dat de deal niet is doorgegaan!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196924348
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 23:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

https://www.google.nl/amp(...)-nurturing-gene.html
https://www.nytimes.com/1(...)re-of-nurturing.html
Daarnaast heb je aseksuele en homoseksuele/lesbische dieren. Voordat het argument “mensen hebben nog dierlijke instincten en moeten zich dus voortplanten” weer van stal wordt gehaald. https://www.americanscien(...)in-complex-societies
Dat maakt eigenlijk allemaal niet uit. Een cel wil blijven leven, DNA wil zich blijven verdubbelen. Of de mens/ dier of wat er dan ook aan hangt dit nu kan/wil of niet.. Die cel wil dat nog steeds.
Dus de homo bv zal verliefd worden op anderen ook al zal de cel dan geen echte optie hebben om zich te mengen met ander DNA. Dat weet die cel niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_196924503
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:29 schreef K.loon het volgende:
Wetenschappelijk geleuter om iets wat een gevoelskwestie is :D _O-
Mja helaas... geen romantiek meer voor mij, enkel wetenschap :P
Maar dat maakt niet uit, dat maakt de gevoelens niet minder.
Of ze nu gestuurd worden door pure oerkrachten of door een pijl van Cupido, tweelingszielen of een match made in heaven, lekker is het sowieso! *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 24 december 2020 @ 15:31:08 #55
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196925294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mja helaas... geen romantiek meer voor mij, enkel wetenschap :P
Maar dat maakt niet uit, dat maakt de gevoelens niet minder.
Of ze nu gestuurd worden door pure oerkrachten of door een pijl van Cupido, tweelingszielen of een match made in heaven, lekker is het sowieso! *O*
Ik begin ook steeds meer die kant op te neigen.. weet nog niet of ik daar blij mee ben.

Nu opschieten, veelbelovende (first) date strakjes, ik krijg foto's van zwart kant en een open haard; vanavond nog even romantisch *;
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  donderdag 24 december 2020 @ 18:58:05 #56
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_196928261
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nah :(
Maar goed dan dat de deal niet is doorgegaan!
:* :*
soooo, da's mooi!
pi_196928475
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:31 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ik begin ook steeds meer die kant op te neigen.. weet nog niet of ik daar blij mee ben.

Nu opschieten, veelbelovende (first) date strakjes, ik krijg foto's van zwart kant en een open haard; vanavond nog even romantisch *;
Wetenschappelijk romantisch :P
Geniet er van!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 24 december 2020 @ 19:20:58 #58
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_196928545
Op een feest let ik op of ze lekker haarzelf is en of ze kan dansen. Natuurlijk ook of ze knap is. Val vaak op slank en een goed figuur verder. Lekkere billen, goede tieten, en verzorgd. En ik let op of ze mij aantrekkelijk vindt.

Dan heb je vaak wel iets leuks.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  vrijdag 25 december 2020 @ 14:47:11 #59
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196945772
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 19:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wetenschappelijk romantisch :P
Geniet er van!!
:s)
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196945835
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 14:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het probleem is dat DNA, feromonen en de natuur zich niets aantrekken van geen kinderwens te hebben.
Mensen seksen ook niet alleen om kinderen te maken, want anders kon dat beperkt blijven tot de vruchtbare periode van de vrouw.
  Moderator vrijdag 25 december 2020 @ 17:35:05 #61
441859 crew  Lenny77
pi_196948764
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 14:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Mensen seksen ook niet alleen om kinderen te maken, want anders kon dat beperkt blijven tot de vruchtbare periode van de vrouw.
Klopt, daarom heeft de natuur er voor gezorgd dat we seks lekker vinden door onze orgasmes. En we zijn best nog vaak vruchtbaar (in vergelijking met een hond of kat,...)
Een vrouw met naderende eisprong is ook meer opgewonden dan een vrouw in haar PMS-periode (als ze die al heeft, hier gelukkig geen last van).
Mannen, tja, die zijn onbeperkt 'vruchtbaar' en opgewonden :P

Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen.
Ik bekijk het allemaal nogal biologisch hetgeen de pret wel wat verpest, zeker voor iemand die het graag romantischer ziet. Dus ik zal (proberen te) zwijgen ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197196335
Ik let voornamelijk op het uiterlijk. Op een of andere manier ga ik leuke eigenschappen die ik ontdek in haar persoon, associeren met haar specifieke uiterlijke kenmerken. Maar als ze bijv heel innemend is maar haar gezicht ondermaats. Dan heeft die innemende eigenschap opeens geen betekenis meer voor mij. Voor wat betreft de aantrekking. Daarom denk ik dat uiterlijk toch het belangrijkst is voor mij.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 20:24:42 #63
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_197312524
Laten we als FOK!kers wel wezen: Ik zou vooral letten op haar spelling ;(

Maar nu serieus: Ik denk dat ik toch op een wat zachter gezicht val. Een oprechte en rustige uitstraling. Andere dingen als het lichaam en zo zijn ook wel belangrijk maar alles valt of staat met het gezicht.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 9 januari 2021 @ 23:49:49 #64
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_197316052
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:01 schreef TheInnocent het volgende:
Stel je bent op een huisfeest, post corona.. meerdere mannen en vrouwen zijn aanwezig. Waar kijk je naar?
De gevulde koelkast met bier natuurlijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_197318332
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:01 schreef TheInnocent het volgende:
Of vind je iemand juist opvallen nadat je iemand toevallig hebt gesproken die niet in eerste instantie de meest aantrekkelijke persoon leek?...
Dit is voor mij het meest waarschijnlijke. Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht.

Mijn ervaring is juist dat mooie dingen eerder kunnen ontstaan als je geen verwachtingen en verplichtingen naar elkaar hebt. Als je dan resoneert zowel in woorden en daden O+

Let op, in mijn ogen is bij resonantie het belangrijk dat je gevoel/energie/acties niet overheersend wordt aan de ander maar dat je elkaar juist in balans houdt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197320666
Een man die rustig is, weet wat hij wil in het leven, geen spelletjes speelt en normaal kan doen.
Dus geen hanengedrag in een groep, maar toch een alfa zijn.
Naardegallemiezen wat heb je toch hoge eisen. :Y)

Uiterlijk speelt ook nog wel enigszins mee voor de leuk/voor de aantrekkingskracht maar heb door schade en schande veel geleerd en dat is dat uiterlijk bar weinig tot niks over iemand zegt.
pi_197320925
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Een man die rustig is, weet wat hij wil in het leven, geen spelletjes speelt en normaal kan doen.
Dus geen hanengedrag in een groep, maar toch een alfa zijn.
Naardegallemiezen wat heb je toch hoge eisen. :Y)

Uiterlijk speelt ook nog wel enigszins mee voor de leuk/voor de aantrekkingskracht maar heb door schade en schande veel geleerd en dat is dat uiterlijk bar weinig tot niks over iemand zegt.
Probeer eens gewoon naar je medestudenten of jonge student assistenten (of degene die al afgestudeerd zijn en beginnen aan hun eerste baan) te kijken ipv naar scooter rijdend tuig die niet eens fatsoenlijk Nederlands kan (want dat waren jouw exen geloof ik, omschreef je eens).

Daar bij die studenten zitten namelijk precies de mannen tussen die jij omschrijft..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197320969
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Probeer eens gewoon naar je medestudenten of jonge student assistenten (of degene die al afgestudeerd zijn en beginnen aan hun eerste baan) te kijken ipv naar scooter rijdend tuig die niet eens fatsoenlijk Nederlands kan (want dat waren jouw exen geloof ik, omschreef je eens).

Daar bij die studenten zitten namelijk precies de mannen tussen die jij omschrijft..
Op zich een behoorlijk puik plan, ik begin hiermee in 2022 wanneer ik eindelijk bijgekomen ben van bovenstaande ellende (die ik volledig mezelf op de hals heb gehaald ja). :P
  zaterdag 23 januari 2021 @ 16:48:34 #69
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197592474
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 14:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dan moet het toch al een heeeeeel zoetgevooisde stem zijn... en fluister ik: doe daar maar een nulletje of 2 bij :P
doe daar maar een nulletje of 2 bij ........... een nulletje of lulletje?

_O- :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 23 januari 2021 @ 16:50:28 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197592508
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Een man die rustig is, weet wat hij wil in het leven, geen spelletjes speelt en normaal kan doen.
Dus geen hanengedrag in een groep, maar toch een alfa zijn.
Naardegallemiezen wat heb je toch hoge eisen. :Y)

Uiterlijk speelt ook nog wel enigszins mee voor de leuk/voor de aantrekkingskracht maar heb door schade en schande veel geleerd en dat is dat uiterlijk bar weinig tot niks over iemand zegt.
Zoek niet verder .... B-) hier ben ik :)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 23 januari 2021 @ 17:05:59 #71
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197592771
Naar schatting 3 van de 4 mensen (m/v) zijn niet zo aantrekkelijk om er op slag verliefd op te worden. Doie leer je waarderen en op termijn houden van in de loop van enige tijd. Daarom vinden veel mensen hun partner op hun werk. Helaas werken vrouwen veel minder dan mannen, in Nederland werkt 70% van de vrouwen parttime.
ook heb je beroepen waar je bijna alleen vrouwen vindt en andere beroepen voornamelijk vrouwen. Dus zo makkelijk is het allemaal toch niet. Zoek in dat geval je contacten buiten je werk, je hobby's en andere bezigheden met verstand uit.

Maar om op slag verliefd te worden werkt volgens mij vooral mee, die ander lijkt op jouw vader of moeder (naargelang geslacht). En ruikt "goed" of beter gezegd, niet verkeerd (genetisch passend).

*; ^)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197593352
Iemand die enthousiast over een interesse, hobby, whatever kan praten plus mooie ogen.
pi_197593505
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:05 schreef LeesFoknl het volgende:
Naar schatting 3 van de 4 mensen (m/v) zijn niet zo aantrekkelijk om er op slag verliefd op te worden. Doie leer je waarderen en op termijn houden van in de loop van enige tijd. Daarom vinden veel mensen hun partner op hun werk. Helaas werken vrouwen veel minder dan mannen, in Nederland werkt 70% van de vrouwen parttime.
ook heb je beroepen waar je bijna alleen vrouwen vindt en andere beroepen voornamelijk vrouwen. Dus zo makkelijk is het allemaal toch niet. Zoek in dat geval je contacten buiten je werk, je hobby's en andere bezigheden met verstand uit.

Maar om op slag verliefd te worden werkt volgens mij vooral mee, die ander lijkt op jouw vader of moeder (naargelang geslacht). En ruikt "goed" of beter gezegd, niet verkeerd (genetisch passend).

*; ^)
Het is heel persoonlijk. Dat laatste is een beetje creepy en is te simpel denk ik. Zeker positieve indrukken die je in jje leven hebben opgebouwd spelen mee, het is belangrijk dat iemand in de familie past. Maar ik denk eerlijk gezegd zelf dat negatieve indrukken misschien wel een grotere rol spelen als het gaat om aantrekkingskracht.
Wat wil je NIET en dan vind je iemand die het tegenovergestelde is van wat je absoluut niet wilt dus leuk.
Het percentage verschilt. 1 op de 4 waar je op slag verliefd op wordt vind ik zelf enorm hoog. Velen vind ik objectief gezien leuk maar er ook daadwerkelijk verliefd op worden nee.
Dat ligt wel veeeeel lager. Maar sommige mensen worden weer op bijna iedereen verliefd.
Ook hebben mensen hun eigen specifieke dingetjes. Ik heb bijvoorbeeld iets met namen. Als ik in het verleden verliefd ben geweest op iemand met een bepaalde naam ben ik eerder geneigd om verliefd te worden op iemand met een soortgelijke naam. of als er een bepaalde andere associatie mee is. Zo heeft iedereen denk ik wel een bepaalde rode draad. Dingen staan niet op zichzelf en dat is naar mijn mening de fout die veel mensen die algemeen datingadvies geven maken. Zodra je niet alle gegevens uit het verleden weet, heb je behoorlijk weinig beinvloedingsmanieren voor het bereiken van een soortgelijk resultaat in het heden.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-01-2021 18:15:23 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 24 januari 2021 @ 17:57:09 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197614588
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 18:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Het is heel persoonlijk. Dat laatste is een beetje creepy en is te simpel denk ik. Zeker positieve indrukken die je in je leven hebben opgebouwd spelen mee, het is belangrijk dat iemand in de familie past. Maar ik denk eerlijk gezegd zelf dat negatieve indrukken misschien wel een grotere rol spelen als het gaat om aantrekkingskracht.
Wat wil je NIET en dan vind je iemand die het tegenovergestelde is van wat je absoluut niet wilt dus leuk.
Het percentage verschilt. 1 op de 4 waar je op slag verliefd op wordt vind ik zelf enorm hoog. Velen vind ik objectief gezien leuk maar er ook daadwerkelijk verliefd op worden nee.
Dat ligt wel veeeeel lager. Maar sommige mensen worden weer op bijna iedereen verliefd.
Ook hebben mensen hun eigen specifieke dingetjes. Ik heb bijvoorbeeld iets met namen. Als ik in het verleden verliefd ben geweest op iemand met een bepaalde naam ben ik eerder geneigd om verliefd te worden op iemand met een soortgelijke naam. of als er een bepaalde andere associatie mee is. Zo heeft iedereen denk ik wel een bepaalde rode draad. Dingen staan niet op zichzelf en dat is naar mijn mening de fout die veel mensen die algemeen datingadvies geven maken. Zodra je niet alle gegevens uit het verleden weet, heb je behoorlijk weinig beinvloedingsmanieren voor het bereiken van een soortgelijk resultaat in het heden.
Ik zeg niet dat je op een op de vier verliefd wordt, maar dat IEMAND er verliefd op KAN worden omdat die ander er aantrekkelijk genoeg uit ziet. Kijk, als je heel erg op blondjes valt, kan een donker harige toch nog aantrekkelijk zijn, maar dan niet voor jou.
Dat het lijken op je vader of moeder (naargelang je geslacht) iemand aantrekkelijk voor je maakt, is vaker wetenschappelijk aangetoond. Evenals dat de geur van de ander "goed" moet zijn, wat de wetenschap verklaart dat er 5 geuren zijn die bij 5 soorten groepen genen (van mensen) horen, waarbij je je eigen genen groep als niet aantrekkelijk ervaart. Moeder natuur heeft dat zo geregeld.

quote:
17s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 17:49 schreef 01100101 het volgende:
Iemand die enthousiast over een interesse, hobby, whatever kan praten plus mooie ogen.
En dat, beste geeninspiratie, is volgens mij jouw grootste probleem. Jij bent vooral negatief ingesteld. En dat werkt tegen je zou je een partner willen. En ik geloof niet dat iemand echt geen partner wil. Meestal zit daar een reden achter, negatieve ervaringen. En dat is jammer.
Ik weet niet of je in alles negatief bent, of je ergens enthousiast over kunt zijn, maar negatief "verkoopt" niet.. Niet in sales, niet in relaties.

Ik heb heel veel sollicitanten voor een baan in de verkoop gesproken en deed dat als volgt; na het checken van de gegevens een kort praatje en dan deed ik alsof het gesprek gedaan was. Nam mijn bril af, legde die op tafel, en leunde achterover, en zei, nou, dat ging snel, alles is duidelijk, hebben we nog een kwartiertje over. Vertel eens, wat doe je zoal, naast werk, opleiding. WAt vind je leuk. En dan lette ik alleen nog maar op het enthousiasme, of diegene dat kon overbrengen, mij toch min of meer geïnteresseerd of zelfs enthousiast kon maken.
Nou, en dat werkt bij mij ook voor een relatie. Als je nergens warm van kunt worden, nergens dol op bent, tja, ....

Daarom die tweede quote, en vetgedrukt, die zou ik wel 6 duimpjes hoog willen geven. ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 24 januari 2021 @ 18:58:48 #75
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197616536
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 16:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

doe daar maar een nulletje of 2 bij ........... een nulletje of lulletje?

_O- :)
Heel veel nulletjes. Dat lulletje heeft ze al.
soooo, da's mooi!
pi_197623055
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 17:57 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik zeg niet dat je op een op de vier verliefd wordt, maar dat IEMAND er verliefd op KAN worden omdat die ander er aantrekkelijk genoeg uit ziet. Kijk, als je heel erg op blondjes valt, kan een donker harige toch nog aantrekkelijk zijn, maar dan niet voor jou.
Dat het lijken op je vader of moeder (naargelang je geslacht) iemand aantrekkelijk voor je maakt, is vaker wetenschappelijk aangetoond. Evenals dat de geur van de ander "goed" moet zijn, wat de wetenschap verklaart dat er 5 geuren zijn die bij 5 soorten groepen genen (van mensen) horen, waarbij je je eigen genen groep als niet aantrekkelijk ervaart. Moeder natuur heeft dat zo geregeld.
Tja het zal wel. Mij zeggen al die wetenschappelijke dingen in dit geval niets. Dit gaat om gevoel van individuen, niet om statistieken en gemiddelden. Het zal best dat het onbewust allemaal zo is, maar dat is dan wel heel erg onbewust, want ik ben daar zelf bijv totaal niet mee bezig en het speelt voor mij geen enkele rol. Als iedereen met geuren zo te manipuleren zou zijn, dan hadden die feromonen parfums wel gewerkt voor incels bijv.

quote:
En dat, beste geeninspiratie, is volgens mij jouw grootste probleem. Jij bent vooral negatief ingesteld. En dat werkt tegen je zou je een partner willen. En ik geloof niet dat iemand echt geen partner wil. Meestal zit daar een reden achter, negatieve ervaringen. En dat is jammer.
Ik weet niet of je in alles negatief bent, of je ergens enthousiast over kunt zijn, maar negatief "verkoopt" niet.. Niet in sales, niet in relaties.

Ik heb heel veel sollicitanten voor een baan in de verkoop gesproken en deed dat als volgt; na het checken van de gegevens een kort praatje en dan deed ik alsof het gesprek gedaan was. Nam mijn bril af, legde die op tafel, en leunde achterover, en zei, nou, dat ging snel, alles is duidelijk, hebben we nog een kwartiertje over. Vertel eens, wat doe je zoal, naast werk, opleiding. WAt vind je leuk. En dan lette ik alleen nog maar op het enthousiasme, of diegene dat kon overbrengen, mij toch min of meer geïnteresseerd of zelfs enthousiast kon maken.
Nou, en dat werkt bij mij ook voor een relatie. Als je nergens warm van kunt worden, nergens dol op bent, tja, ....

Daarom die tweede quote, en vetgedrukt, die zou ik wel 6 duimpjes hoog willen geven. ^O^
Want ik ben de enige negatieve persoon op aarde ? En ik moet verplicht positief worden op dit gebied ook al wil ik dat niet, en dat allemaal voor een onbekende die ik ook al niet wil omdat diegene mij niet eens begrijpt en ook niet wil begrijpen? Dat tweede tja... als iemand niet enthousiast is zal daar wel een reden voor zijn he??? Zelfs als mensen toneelspelen hebben ze daar een doel mee. Als ze dat doel niet hebben gaan ze ook niet toneelspelen. Zo is het nou eenmaal.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  dinsdag 26 januari 2021 @ 14:37:35 #77
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197650735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:04 schreef Chia het volgende:
Als ik zo'n aangenaam branderig gevoel in mijn lendenen van krijg van iemand vind ik diegene aantrekkelijk. Vervolgens kan ik wel allemaal eigenschappen gaan verzinnen waarom ik dat gevoel ervaar, maar daar geloof ik niet in.
In zo een geval (branderig gevoel in mijn lendenen) vrees ik voor een SOA, een geslachtsziekte dus.

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197652235
gewoon, een rustige, verzorgde en intelligente vrouw met een mooie stem.
pi_197662359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 14:37 schreef LeesFoknl het volgende:
In zo een geval (branderig gevoel in mijn lendenen) vrees ik voor een SOA, een geslachtsziekte dus.

_O- _O- _O-
Idd, maar ook dat niet geloven in die redenen begrijp ik niet. Tenzij ze dat gevoel bij iedereen krijgt is/zijn er dus wel reden(en) voor.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197716996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 15:49 schreef Noudanzeg het volgende:
gewoon, een rustige, verzorgde en intelligente vrouw met een mooie stem.
Definieer intelligent?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 januari 2021 @ 02:57:05 #81
367000 roos94
pi_197717003
Miljuschka Witzenhausen.

Alles aan haar gewoon O+

pi_197717233
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 02:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Definieer intelligent?
iemand waar je inderdaad een gesprek mee kan voeren over cultuur, techniek, het leven, de toekomst maar ook het verleden.
pi_197718501
Naast uiterlijke kenmerken.

Zelfverzekerd, maar niet arrogant en gereserveerd.

Flirterig en uitdagend.

Open en vriendelijk, en vooral vrolijk.

Charmant.

Goed kunnen bewegen op muziek en daar plezier in hebben.

Speels, en houdt ook van lekker gek doen.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 11:47:17 #84
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197720363
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 02:57 schreef roos94 het volgende:
Miljuschka Witzenhausen.

Alles aan haar gewoon O+

[ afbeelding ]
Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind er niks aan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197720569
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 02:57 schreef roos94 het volgende:
Miljuschka Witzenhausen.

Alles aan haar gewoon O+

[ afbeelding ]
Ze heeft leukere foto's maar idd daar kan ik ook wel wat mee *O*

OT: Uitstraling, lach, vaak als iemand lacht zie je meestal ook tanden en dat kan ook zoveel zeggen over iemands eigen verzorging....
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:10:04 #86
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197720641
Type Kate Winslet, absoluut _O_ _O_
Beati pauperes spiritu
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:13:11 #87
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_197720684
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:24 schreef Cockwhale het volgende:
Naast uiterlijke kenmerken.

Zelfverzekerd, maar niet arrogant en gereserveerd.

Flirterig en uitdagend.

Open en vriendelijk, en vooral vrolijk.

Charmant.

Goed kunnen bewegen op muziek en daar plezier in hebben.

Speels, en houdt ook van lekker gek doen.
Jij zoekt een borderliner? :?
Beati pauperes spiritu
pi_197723506
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:13 schreef Academicus het volgende:

[..]

Jij zoekt een borderliner? :?
Hoe zijn dat de kenmerken van een borderliner? En jij komt van de academie? :')
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:23:57 #89
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197723851
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 02:57 schreef roos94 het volgende:
Miljuschka Witzenhausen.

Alles aan haar gewoon O+

[ afbeelding ]
Leuk, doable, maar niet heel bijzonder.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197726032
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:24 schreef Cockwhale het volgende:
Naast uiterlijke kenmerken.

Zelfverzekerd, maar niet arrogant en gereserveerd.

Flirterig en uitdagend.

Open en vriendelijk, en vooral vrolijk.

Charmant.

Goed kunnen bewegen op muziek en daar plezier in hebben.

Speels, en houdt ook van lekker gek doen.
En uiterlijk?
pi_197729070
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:59 schreef Amee het volgende:

[..]

En uiterlijk?
Ik heb best wel een brede smaak qua uiterlijk. Vaker dan niet, toch wel blanke vrouwen, maar dat hoeft niet per se zo te zijn. Slank of volslank (vooral heup-taille verhouding trekt mijn aandacht, smalle taille, bredere heupen). Meestal ook wel vrouwen die minstens 1.75m zijn.

Maar all in all zit het toch vooral in het gezicht en uitstraling, haar glimlach, haar ogen... Het gezicht spreekt.
  zondag 14 februari 2021 @ 21:18:28 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198008672
Qua uiterlijk kan het bij mij ook echt alle kanten op wat ik aantrekkelijk kan vinden. Belangrijkste zijn een paar mooie ogen, een gezond ogende gezichtshuid en een leuke lach. Als ze dat heeft dan is ze doorgaans in potentie wel aantrekkelijk qua uiterlijk.
pi_200429176
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 02:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Definieer intelligent?
Die definitie voelt voor iedereen anders ;) denk dat het er op neer komt dat je elkaar begrijpt, of het nou alledaagse onderwerpen zijn of persoonlijke en relatiegebonden subjecten. Is makkelijker communiceren lijkt mij wanneer het intelligentieniveau tussen partners niet veel verschilt.
pi_200429208
Wat een kutkick van een topic dat bleef hangen in de gebruikelijke clichés.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zondag 18 juli 2021 @ 19:43:29 #95
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_200429458
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 02:25 schreef Medusa666 het volgende:
En qua uiterlijk, mooie ogen (niet blauw), donker haar, zware stem (!!) en lang ( minstens 1,78).

En leuke kledingstijl.
1,78. Juist.
Prrrrr
pi_200439677
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 04:14 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

iemand waar je inderdaad een gesprek mee kan voeren over cultuur, techniek, het leven, de toekomst maar ook het verleden.
Ok, tsja ik vroeg het, je hebt emotioneel intelligente mensen die snel andere mensen en relatie verhoudingen door hebben, of rationeel intelligent die de relativiteitswet van Einstein zelf kunnen afleiden en snel verbanden kunnen zien in oorzaak en gevolg.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200439697
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:28 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Die definitie voelt voor iedereen anders ;) denk dat het er op neer komt dat je elkaar begrijpt, of het nou alledaagse onderwerpen zijn of persoonlijke en relatiegebonden subjecten. Is makkelijker communiceren lijkt mij wanneer het intelligentieniveau tussen partners niet veel verschilt.
Lijkt mij inderdaad makkelijker communiceren, maar een klein verschil is meestal wel overkomelijk. Dan kunnen ze van elkaar leren, zonder dat het als een ver van mijn bed show voor de ander aan voelt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200439718
Alles valt en staat toch met uitstraling. Hoe iemand zich presenteert.
Meestal is dat voor mij niet het type dat juist nadrukkelijk om aandacht vraagt en/of heel erg aanwezig is.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_200439981
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 17:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Klopt, daarom heeft de natuur er voor gezorgd dat we seks lekker vinden door onze orgasmes. En we zijn best nog vaak vruchtbaar (in vergelijking met een hond of kat,...)
Een vrouw met naderende eisprong is ook meer opgewonden dan een vrouw in haar PMS-periode (als ze die al heeft, hier gelukkig geen last van).
Mannen, tja, die zijn onbeperkt 'vruchtbaar' en opgewonden :P

Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen.
Ik bekijk het allemaal nogal biologisch hetgeen de pret wel wat verpest, zeker voor iemand die het graag romantischer ziet. Dus ik zal (proberen te) zwijgen ;)
Ik vind dit toch wel interessante theorie. Maar heb je het over opgewonden of verliefdheid?
Ik als man ben trouwens niet onbeperkt opgewonden.

En als alles samenhangt met voortplanting, hoe zit dan dan met mensen die zich reeds hebben voortgeplant? Of (vrouwen) die meer op leeftijd zijn, in de overgang geweest wellicht?
Of mensen die homoseksueel zijn? Etc.

Al die mensen worden toch ook nog steeds verliefd?
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 14:05:28 #100
441859 crew  Lenny77
pi_200440236
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:43 schreef Grublit het volgende:

[..]

Ik vind dit toch wel interessante theorie. Maar heb je het over opgewonden of verliefdheid?
Ik als man ben trouwens niet onbeperkt opgewonden.

En als alles samenhangt met voortplanting, hoe zit dan dan met mensen die zich reeds hebben voortgeplant? Of (vrouwen) die meer op leeftijd zijn, in de overgang geweest wellicht?
Of mensen die homoseksueel zijn? Etc.

Al die mensen worden toch ook nog steeds verliefd?
Ik ben even terug gaan kijken op welke post mijn antwoord volgde.
Ik persoonlijk denk dat mensen vooral biologisch verliefd worden. Als de biologie niet meer nodig is (zoals bv bij de overgang) dan denk ik dat ze meer praktisch verliefd worden. Niet alleen zijn, samen de laatste jaren leuk doorbrengen, wat kunnen praten tijdens de donkere wintermaanden enz.
Die hevige liefde op het eerste gezicht, de wereld stopt met draaien, alle kleuren zijn ineens zo intens,.. lijken me veel minder voor te komen bij oudere mensen.

Het is maar een persoonlijke mening he.. wie ben ik :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')