Jooeeee zin inquote:Op woensdag 23 december 2020 18:33 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
ESF / [2021] Albanië : Festivali i Këngës 59: ? - ? #1
Reminder vanavond
Het valt me ook tegen hoeveel patreons ze heeft. Ik had wel verwacht dat het er meer dan 69 zouden zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen, maar 6000 streams is toch ook vrij weinig? Dat betekent dat 1 op de 10.000 Britten er één keer naar geluisterd heeft.
Dat soort cijfers zouden we hier ook halen als @:cyan9 zijn karaoke-versie van Take Me To Your Heaven erop zou zetten.
Ik ook niet echt, zit ook niet lekker met die heup en kerstmisquote:Op woensdag 23 december 2020 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jooeeee zin in![]()
Weet sowieso ook niet of ik wel op Jitsi ben trouwens. Ben niet helemaal "in the mood" om gezellig te praten (nee er is niks aan de hand hoor, maar gewoon niet zo in de stemming)
Heel gewoon artikel over peilingen en dan ineens die sneerquote:Er zijn dit jaar felle discussies gevoerd over het coronabeleid van het kabinet. Maar die worden vooral gedreven door een minderheid die luid van zich laat horen op sociale media. De publieke opinie over corona is, over het algemeen, aan de zijde van het kabinet en de premier.
Ik kom ook nietquote:Op woensdag 23 december 2020 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, zit ook niet lekker met die heup en kerstmisLekker afleiding en zeuren over een corset.
En dat het nummer waarvan je hoge verwachtingen had niet eens de finale heeft gehaald.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, zit ook niet lekker met die heup en kerstmisLekker afleiding en zeuren over een corset.
Nog heel veel sterkte hiermeequote:
Dan ken jij Dave niet goed.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Hooguit offert @:Dave zich weer op
Bij het kerstverhaal van de EO worden ook drones gebruikt!quote:Op woensdag 23 december 2020 18:47 schreef Em31 het volgende:
Er komt een droneshow boven Rotterdam deze jaarwisseling, kunnen ze mooi vast oefenen voor het Songfestival
Komt Jezus uit de hemel vliegen?quote:Op woensdag 23 december 2020 18:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij het kerstverhaal van de EO worden ook drones gebruikt!
Spannond!quote:Op woensdag 23 december 2020 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker!En ik heb mijn vermoeden wie het is, maar weet het niet 100% zeker
Dat is niet Jezus, maar de Heilige Geest, en niet rond Kerst, maar rond Hemelvaart.quote:
Allemaal één pot nat.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:54 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is niet Jezus, maar de Heilige Geest, en niet rond Kerst, maar rond Hemelvaart.
Ja, ik vind jou inderdaad meer een All You Cry Is Tears type.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal één pot nat.
Ik moet duidelijk kijken dus
Hooguit de engelen die naar de herders vliegen en de Ster boven de stal?quote:
Hadden ze ook een Blue Screen?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:43 schreef Dave het volgende:
Ze zaten in huisje 401 (not found) in Bosrijk, voor wie het filmpje niet gezien heeft.
Ik ken alleen een Green Screen en eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Jaaa korsetten kijken. Had nooit kunnen denken dat ik dat nog zo ontspannend zou gaan vindenquote:Op woensdag 23 december 2020 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ken alleen een Green Screen en eenIk doelde op de Blue Screen of Death (BSOD).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik snap ‘m nietquote:Op woensdag 23 december 2020 18:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik vind jou inderdaad meer een All You Cry Is Tears type.
Deze las ik pas na mijn reactie.quote:
Dit is er een voor het hints & theorieën topicquote:Op woensdag 23 december 2020 18:47 schreef Em31 het volgende:
Er komt een droneshow boven Rotterdam deze jaarwisseling, kunnen ze mooi vast oefenen voor het Songfestival
Kerstavond, met 6 miljoen mensen All you need is love, met doctor Love kijken!quote:
All you need is love verwijzing ?quote:
Nou dit steekt hoorquote:
Op aarde landenquote:
Oh daar vind ik de laatste jaren niet zoveel meer aanquote:Op woensdag 23 december 2020 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Kerstavond, met 6 miljoen mensen All you need is love, met doctor Love kijken!
Dat zijn toch geen powervrouwen. En waar is de houtkachel? Waar de lampjes uit de Himalaya?quote:
Emquote:Op woensdag 23 december 2020 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh daar vind ik de laatste jaren niet zoveel meer aan![]()
Kan ik jullie opgeven? Kom jij uit Spanje over zodat jullie het goed kunnen makenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
EmHier word ik heel verdrietig van.
* Deur gaat open*quote:Op woensdag 23 december 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ik jullie opgeven? Kom jij uit Spanje over zodat jullie het goed kunnen maken
Gaat vast mooie tv wordenquote:
Ik wil me hier best op storten na het eten, graag zelfs.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:15 schreef koffieleuk het volgende:
Tijd voor een Litouwen-topic, artiesten zijn bekend!
https://escxtra.com/2020/12/23/pabandom-is-naujo-2021-acts/
Gabrielus Vagelis, Twosome en The Roop doen mee
Cyan OP-genotquote:Op woensdag 23 december 2020 19:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wil me hier best op storten na het eten, graag zelfs.
Je vergeet even dat er een mevrouw Strani is. En laten we Em een rustige kerst wensen.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan ik jullie opgeven? Kom jij uit Spanje over zodat jullie het goed kunnen maken
het zou wel mooie drama filmpjes opleverenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je vergeet even dat er een mevrouw Strani is. En laten we Em een rustige kerst wensen.
Fred, we hadden afgesproken dat dit tussen ons zou blijven.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen, maar 6000 streams is toch ook vrij weinig? Dat betekent dat 1 op de 10.000 Britten er één keer naar geluisterd heeft.
Dat soort cijfers zouden we hier ook halen als @:cyan9 zijn karaoke-versie van Take Me To Your Heaven erop zou zetten.
Ik ben er even niet. Tot volgend jaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het valt me ook tegen hoeveel patreons ze heeft. Ik had wel verwacht dat het er meer dan 69 zouden zijn.
Zeker gezien de waardering die ze van alles wat met ESF te maken heeft krijgt
Maar @:cyan9 Ga je de uitdaging aan ? Ik wil het nu wel horen eigenlijk.
Edit: Een duet met @:Dave mag ook
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je vergeet even dat er een mevrouw Strani is. En laten we Em een rustige kerst wensen.
Zoals ik al zei; wordt vast leuke tvquote:Op woensdag 23 december 2020 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij wil anders ook al een topic erover openen met al je inzendingen en anekdotes erbijquote:Op woensdag 23 december 2020 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Fred, we hadden afgesproken dat dit tussen ons zou blijven.
Ik heb heulmaal geen anekdotes.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij wil anders ook al een topic erover openen met al je inzendingen en anekdotes erbij
Ik zou zelf alleen al 6000 keer naar die Cyan-versie kijken hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Fred, we hadden afgesproken dat dit tussen ons zou blijven.
Geweldig ditquote:
Oh jawelquote:
Uhu!quote:Op woensdag 23 december 2020 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker net zo onschuldig als @:hamlapjes
Echt knap jaquote:Op woensdag 23 december 2020 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geweldig dit![]()
Die stemmetjes ook zo goed nagedaan, net als die gast van laatst
Dan kijk ik ook 4000 keer. Zodat @Cyan9 er nog iets aan overhoudtl.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou zelf alleen al 6000 keer naar die Cyan-versie kijken hoor
Onschuldiger nog.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeker net zo onschuldig als @:hamlapjes
Ik ontken alles.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jawelDie heb je zelf bevestigd
We willen wel heel graag onschuldig zijn in deze SCquote:
OPHEFquote:
Mijn leven is weer een stukje beterquote:Op woensdag 23 december 2020 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
Het beste topic ooit is er: ESF / [2021] Litouwen: Pabandom is naujo! 2021
Lezen! Allemaal! Hup hup!
Goed gedaan @Cyan9quote:Op woensdag 23 december 2020 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn leven is weer een stukje beter
Oh hoorde ik jou net schreeuwen?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh hoorde ik jou net schreeuwen?
Ja even afwachtenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk morgen wel hoe de vlag erbij staat
RIP kerst
Je hebt jezelf overtroffen.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:39 schreef Cyan9 het volgende:
Het beste topic ooit is er: ESF / [2021] Litouwen: Pabandom is naujo! 2021
Lezen! Allemaal! Hup hup!
Ik kijk nu naar een Albanees knalfeest. Komen af en toe soms ook zere kelen in voorquote:Op woensdag 23 december 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel een paar forse knallen
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar een Albanees knalfeest. Komen af en toe soms ook zere kelen in voor
Sterkte. Begon het bij mij ook mee. Dag daarna snipverkouden.quote:
Ik duim voor je!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte. Begon het bij mij ook mee. Dag daarna snipverkouden.![]()
Zou je nog andere mensen zien met kerst?
Hopelijk heb ik morgen de testuitslag, dan heb ik nog wel kerst met anderen.
Oh das ook niet fijnquote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef Momo het volgende:
Mijn vader heeft de uitslag nog niet omdat hij niet in zijn Digid kon, nu gaat hij morgen alsnog bellen
Hij was zijn inloggegevens kwijtquote:Op woensdag 23 december 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh das ook niet fijnIs hij zijn inloggegevens kwijt of nieuw aangevraagd?
Oh echt kut is dat jaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij was zijn inloggegevens kwijtEn nieuwe moet je weer aanvragen via brief...
Ook rot dat je dat nog niet weetquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef Momo het volgende:
Maar goed, ik weet nog steeds niet of ik nou alleen kerst vier of niet...
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij was zijn inloggegevens kwijtEn nieuwe moet je weer aanvragen via brief...
Wat een gedoe momoquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef Momo het volgende:
Anders heb je altijd ons nogquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef Momo het volgende:
Ik duim voor je Ari.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
En voor jou ook Momo.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef Momo het volgende:
Duim maar harder voor Momo. Voor mij is het een luxe probleem. Ik heb in ieder geval mijn eigen gezin sowieso om kerst mee te vieren dus ik ik ben hoe dan ook niet alleen met kerst.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik duim voor je Ari.
[..]
En voor jou ook Momo.
Yepquote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, Maandag ook gewoon weer werken en ik wil mijn zus ook niet met lastige keuzes opzadelen.,quote:Op woensdag 23 december 2020 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anders heb je altijd ons nogEr zijn genoeg ESF'ers die met kerst thuis blijven.
Lief zijn julliequote:Op woensdag 23 december 2020 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Duim maar harder voor Momo. Voor mij is het een luxe probleem. Ik heb in ieder geval mijn eigen gezin sowieso om kerst mee te vieren dus ik ik ben hoe dan ook niet alleen met kerst.
Wat snelquote:Op woensdag 23 december 2020 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Wat een gedoe momo![]()
Die brief duurt een dag of 3. Dochter heeft ook digid aangevraagd vrijdag en de brief kwam dinsdag. Maar daar heeft je vader voor kerst niets meer aan.![]()
Hopelijk heeft hij wel snel duidelijkheid over de uitslag!
Bedankt voor de mededing.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:24 schreef Dave het volgende:
Midnight Sky op Netflix kun je overslaan.
Oh daar was ik net vandaag mee begonnenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:24 schreef Dave het volgende:
Midnight Sky op Netflix kun je overslaan.
Echt joh, je moet er niet aan denken johquote:Op woensdag 23 december 2020 23:07 schreef Momo het volgende:
Net was er een Australische band die als sinds begin corona vast zit in Albanie, die mocht optreden daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |