abonnement Unibet Coolblue
pi_197245757
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 12:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik deed ook mee!

We maakten dus een salsa, een varkensfilet, een pruimenhapje en een aardappelsalade. Men doet in Brazilië niet veel met varken, behalve een incidentele ham met kerst. Maar zo'n marinade en rub is ook voor filet te gebruiken. Toen ik zocht op een Braziliaanse salade kwam ik bijna alleen maar aardappelsalade tegen. Ik zal niet goed hebben gezocht, zo veel miljoenen mensen eten vast meer dan dit.

Dit was voor de filet (@:sigme)
[ afbeelding ]

Dit voor de aardappelsalade:
[ afbeelding ]

En dit voor de salsa:
[ afbeelding ]

Dat leverde dit op:
[ afbeelding ]

Toen ging de barbecue aan en ik maakte ook nog gedroogde pruimen in spek. Het was heerlijk.
[ afbeelding ]

@:heywoodu, is dit goedgekeurd?
Dat ziet er smakelijk uit, mooie foto's!
Maar ik ben vooral benieuwd waar je die grote zak diepvriesmais vandaan hebt, en of dat goed van smaak is?
pi_197246255
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 15:32 schreef Kanaroe het volgende:

[..]

Dat ziet er smakelijk uit, mooie foto's!
Maar ik ben vooral benieuwd waar je die grote zak diepvriesmais vandaan hebt, en of dat goed van smaak is?
Dank je, het smaakte prima :9

Die mais komt van de Makro en is veel lekkerder dan mais uit blik. Misschien heeft de Sligro of Hanos het ook.
Spoilers!
pi_197246793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dank je, het smaakte prima :9

Die mais komt van de Makro en is veel lekkerder dan mais uit blik. Misschien heeft de Sligro of Hanos het ook.
Ah, bedankt! Er slingert hier ergens een Makropasje rond, misschien eens een keertje daarheen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')