Ja en het stomme ook nog. Het is een gedragsexperiment volgens De Jonge. Dus lekker neergestoken worden omdat de overheid je als proefkonijn wil gebruiken voor mondkapjes die niet eens werken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:39 schreef Hathor het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat die mondkapjesverplichting op den duur voor ellende zou gaan zorgen, er lopen gewoon teveel eigenwijze mensen met een veel te kort lontje rond. Verleden week liep er een sjofel type voor me de super in, ook geen mondkapje, en die werd meteen gesommeerd er een op te zetten, wat hij uiteindelijk wel deed maar niet zonder een half dozijn keer kanker naar het hoofd van die supermarktmedewerker te hebben geslingerd.
Nee blijkbaar niet....quote:Op maandag 8 maart 2021 18:35 schreef ZarB het volgende:
Het verhaal uit de OP gaat dus helemaal niet om een mondkapje...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een stelletje drillrappers? of zoiets?
Het lijken me écht aardige jongens ...![]()
quote:Op zondag 21 maart 2021 14:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet....
[..]
[/b]
https://www.volkskrant.nl(...).search.yahoo.com%2FNa zo'n video gezien te hebben, zouden deze jongeren medisch gezien niet als psychopaten gediagnosteerd worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een stelletje drillrappers? of zoiets?
Het lijken me écht aardige jongens ...![]()
Zoals ook uit de veroordelingen op de vorige pagina blijkt, hebben dit soort lui iig vaak een of andere achterstand.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:10 schreef tfors het volgende:
[..]
Na zo'n video gezien te hebben, zouden deze jongeren medisch gezien niet als psychopaten gediagnosteerd worden?
En schijt aan álles en iederéén.....quote:Op zondag 21 maart 2021 15:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zoals ook uit de veroordelingen op de vorige pagina blijkt, hebben dit soort lui iig vaak een of andere achterstand.
Eerste reactie, spijt van en meteen weggehaald.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zag nog nét ''false vlag''![]()
leg eens uit?
Ja, zolang ze zichzelf afslachten...quote:
ik het weggehaald....quote:Op zondag 21 maart 2021 15:26 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Eerste reactie, spijt van en meteen weggehaald.
Hopelijk gaat het goed met het slachtoffer en daar moet de aandacht heen
ja..quote:Op zondag 21 maart 2021 15:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, zolang ze zichzelf afslachten...(Wel een beetje jammer dat ze het ook doen in de publieke ruimte...)
Idem met die Mocro maffia... Ze ruimen zichzelf toch wel op of verdwijnen naar het buitenland of in het gevang!
Stoere taal en ga je dat zelf dan doen. Maar triest verder. Maar je kon er op wachten helaas.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:32 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geen bezwaar tegen genocide op tokkies en andere (getint)tuig.
Nee gewoon moslim die weigeren mondkapje te dragen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:24 schreef Starhopper het volgende:
Een complotwappie? Mag toch hopen dat die gekkies niet gewelddadig beginnen te worden....
Waarom val je moslims aan? Als je een paar posts terugkijkt, dan zie je dat het gaat om drillrappersquote:Op zondag 21 maart 2021 18:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee gewoon moslim die weigeren mondkapje te dragen.
Werk in Amsterdam en zie die gasten vaak genoeg schijt hebben aan alles.
En dat is nu al dik een jaar zo.
Zeker bij de jongeren tot 40+
De ouderen dragen wel een kapje.
Kijk maar bij tankstation in de steden.
Zelfde geval moslims als groep bij de koffie apparaat en zonde en kapje koffie te zuipen.
En niemand zegt er wat van omdat ze een grote bek krijgen
Tot dat de beveiliging binnen komt
Dan zijn ze wel weg namelijk.
Merk dat zelf als ik binnen stap in mijn werkkleding en ik loop naar de koffie apparaat toe.
Dan snel.mondkapje op of weg naar buiten.
Ze weten het wel en hebben ze in hun zak zitten.
Maar gewoon schijt aan hebben.
Omdat het de meeste zijn die ik tegen komt en verdomd.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom val je moslims aan? Als je een paar posts terugkijkt, dan zie je dat het gaat om drillrappers
Maar dat heeft niks met dit topic te makenquote:Op zondag 21 maart 2021 19:16 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Omdat het de meeste zijn die ik tegen komt en verdomd.
Nederlander zijn er ook ja.
Maar als ik zo kijk in de vak waar ik in zit en moet waarschuwing is het toch die moslim persoon.
Wat schijf hier is uit ervaring wat ik dagelijks tegen komt.
Het is geen haat naar de moslims maar een fijt dat ik dagelijks ziet.
En nee ik houw mijn bek er niet voor.
Ja! Ik snap ook niet wat dat moslims te maken heeftquote:Op zondag 21 maart 2021 18:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom val je moslims aan? Als je een paar posts terugkijkt, dan zie je dat het gaat om drillrappers
nou lul dan niet man...quote:Op zondag 21 maart 2021 19:16 schreef suijkerbuijk het volgende:
Omdat het de meeste zijn die ik tegen komt en verdomd.
Nederlander zijn er ook ja.
nou.... minder denk ik nadat ik al die YT heb gezien...quote:Op zondag 21 maart 2021 19:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Willen jullie meer of minder drillrappers?
quote:Op maandag 22 maart 2021 09:35 schreef damsco het volgende:
Het is net Afrika hier, met kapmessen en al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |