Klopt! Naast dat ik waarschijnlijk recenter in Engeland ben geweest dan Jobi, weet ik nu ook meer over het ESFquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani had deze referentie tenminste wel begrepen, dus nee niet dezelfde categorie.
Je bent in rangschikking zelfs niet meer te zienquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan zit ik wel heel laag in de rangorde
En jij kent de Spaanse inzendingen ook al eerderquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt! Naast dat ik waarschijnlijk recenter in Engeland ben geweest dan Jobi, weet ik nu ook meer over het ESF
Oók!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
En jij kent de Spaanse inzendingen ook al eerder
Ik raak alles kwijtquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt! Naast dat ik waarschijnlijk recenter in Engeland ben geweest dan Jobi, weet ik nu ook meer over het ESF
Omdat hij oud is, dat telt niet!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
En jij kent de Spaanse inzendingen ook al eerder
Toch altijd wel fijn om te weten welke liedje we alvast met potlood op plek 20 - 26 kunnen invullen.quote:
He hallooooooo de Spanjolen stuurden soms best aardige inzendingen in hoor! Twee keer gewonnen zelfs!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toch altijd wel fijn om te weten welke liedje we alvast met potlood op plek 20 - 26 kunnen invullen.
Deze logica ontgaat mij even. Ook al was @Strani twaalf geweest, dan had die ze nog eerder gekend.quote:
Dat was nog voor jouw geboortequote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He hallooooooo de Spanjolen stuurden soms best aardige inzendingen in hoor! Twee keer gewonnen zelfs!
Nee, want ik volg de NSF's en hij nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij even. Ook al was @:strani twaalf geweest, dan had die ze nog eerder gekend.
Maar ik ben in de moderne tijd geboren en internet jeweetzquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat was nog voor jouw geboorte
Ik denk ook dat mijn leeftijd van zéér geringe invloed is in dit geval, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij even. Ook al was @:strani twaalf geweest, dan had die ze nog eerder gekend.
@Strani weet voor welke kandidaat de simkaarten zijn verdeeld, dus die weet het altijd eerder.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, want ik volg de NSF's en hij niet
Dat is niet helemaal waar!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, want ik volg de NSF's en hij niet
Oh dat had ik niet achter hem gezochtquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:strani weet voor welke kandidaat de simkaarten zijn verdeeld, dus die weet het altijd eerder.
Alfred & Amaya flirtend in een huisje is geen echte NSFquote:
Je hebt @Aoibhin verkeerd geschrevenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani is nog aan het uitvinden hoe internet werkt, wat veel posts verklaren
Ga jij nou grapjes maken over anderen die minder kennis van techniek hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:24 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani is nog aan het uitvinden hoe internet werkt, wat veel posts verklaren
Ik heb alleen gezegd dat die het weet he. Niet dat die ze verspreidquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet achter hem gezochtVond het altijd zo'n aardige jongen
Nee, is gewoon officiële spelling, wat lul jij nou!quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je hebt @:Aoibhin verkeerd geschreven
Jij bent zo aan de beurtquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga jij nou grapjes maken over anderen die minder kennis van techniek hebben.
[ afbeelding ]
Oh, dan is het goed. @Strani tollereer ik vooralsnog in mijn aanwezigheidquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat die het weet he. Niet dat die ze verspreid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |