SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Boodschappen doe ik er niet mee, want moet dan nog een trap enzo af en een pleintje over voor ik bij de voordeur sta. Mis het wel om dat ding gewoon voor de deur te kunnen parkeren. En vrienden heb ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal van mijn vrienden wonen ver weg; als ik ze dan wil bezoeken is een auto wel handig. Zelfde verhaal met het doen van boodschappen. Nu gooi ik alles achterin en boeit het niet zoveel hoeveel ik mee moet slepen.
Oh wist niet dat je een arts bent.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga lekker een 1,5 uur lopen en je laptop uit, wedden dat het dan over is.
Nou dat werkt wel, beter stukje wandelen dan een sprientje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je een arts bent.Maar nee dat helpt niet, ik weet vrij zeker dat ik spanningshoofdpijn heb en daar doe je weinig aan behalve af en toe een paracetamol nemen.
Ademhalingsoefeningenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je een arts bent.Maar nee dat helpt niet, ik weet vrij zeker dat ik spanningshoofdpijn heb en daar doe je weinig aan behalve af en toe een paracetamol nemen.
Ik heb dit veel vaker en ik weet dat het niks uitmaakt. Man man man hoezo zijn jullie ineens artsen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat werkt wel, beter stukje wandelen dan een sprientje.
Afleiding is het beste.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ademhalingsoefeningen
Niet naar een scherm staren
Frisse lucht
Beweging
Ja klopt, daarom ben ik ook 13 uur per dag aan het werk. Maar het is niet de juiste afleiding.quote:
Kind ik heb al jaren zoveel spanning in m'n lijf dat ik 's ochtends met gebalde vuisten en opeengeklemde kaken wakker word, en heb er ook professionele hulp voor gezocht, maar dan blijf je lekker naar je scherm staren, want wat weet ik.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon hier dom lullen en dan heb ik minder door dat mijn hoofd stom doet.
Ik heb het hier vaker over gehad met mijn eigen huisarts want heb het al jaren af en aan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je zelf arts?
Ja dat klinkt heel erg kut.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kind ik heb al jaren zoveel spanning in m'n lijf dat ik 's ochtends met gebalde vuisten en opeengeklemde kaken wakker word, en heb er ook professionele hulp voor gezocht, maar dan blijf je lekker naar je scherm staren, want wat weet ik.
Moet je nagaan, ik ben het zelfs met Los eens, kijk wat je met me doet.
Spanningen in je lijf zijn kutquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kind ik heb al jaren zoveel spanning in m'n lijf dat ik 's ochtends met gebalde vuisten en opeengeklemde kaken wakker word, en heb er ook professionele hulp voor gezocht, maar dan blijf je lekker naar je scherm staren, want wat weet ik.
Moet je nagaan, ik ben het zelfs met Los eens, kijk wat je met me doet.
Je krijgt tips, geen kritiek. Als je dan meteen de kont tegen de krib gooit, kan ik het ook niet helpen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Had ik maar weer niks gezegd.Komt een moment en dan zeg ik hier maar niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |