SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Boodschappen doe ik er niet mee, want moet dan nog een trap enzo af en een pleintje over voor ik bij de voordeur sta. Mis het wel om dat ding gewoon voor de deur te kunnen parkeren. En vrienden heb ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal van mijn vrienden wonen ver weg; als ik ze dan wil bezoeken is een auto wel handig. Zelfde verhaal met het doen van boodschappen. Nu gooi ik alles achterin en boeit het niet zoveel hoeveel ik mee moet slepen.
Oh wist niet dat je een arts bent.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga lekker een 1,5 uur lopen en je laptop uit, wedden dat het dan over is.
Nou dat werkt wel, beter stukje wandelen dan een sprientje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je een arts bent.Maar nee dat helpt niet, ik weet vrij zeker dat ik spanningshoofdpijn heb en daar doe je weinig aan behalve af en toe een paracetamol nemen.
Ademhalingsoefeningenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je een arts bent.Maar nee dat helpt niet, ik weet vrij zeker dat ik spanningshoofdpijn heb en daar doe je weinig aan behalve af en toe een paracetamol nemen.
Ik heb dit veel vaker en ik weet dat het niks uitmaakt. Man man man hoezo zijn jullie ineens artsen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat werkt wel, beter stukje wandelen dan een sprientje.
Afleiding is het beste.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ademhalingsoefeningen
Niet naar een scherm staren
Frisse lucht
Beweging
Ja klopt, daarom ben ik ook 13 uur per dag aan het werk. Maar het is niet de juiste afleiding.quote:
Kind ik heb al jaren zoveel spanning in m'n lijf dat ik 's ochtends met gebalde vuisten en opeengeklemde kaken wakker word, en heb er ook professionele hulp voor gezocht, maar dan blijf je lekker naar je scherm staren, want wat weet ik.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon hier dom lullen en dan heb ik minder door dat mijn hoofd stom doet.
Ik heb het hier vaker over gehad met mijn eigen huisarts want heb het al jaren af en aan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je zelf arts?
Ja dat klinkt heel erg kut.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kind ik heb al jaren zoveel spanning in m'n lijf dat ik 's ochtends met gebalde vuisten en opeengeklemde kaken wakker word, en heb er ook professionele hulp voor gezocht, maar dan blijf je lekker naar je scherm staren, want wat weet ik.
Moet je nagaan, ik ben het zelfs met Los eens, kijk wat je met me doet.
Spanningen in je lijf zijn kutquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kind ik heb al jaren zoveel spanning in m'n lijf dat ik 's ochtends met gebalde vuisten en opeengeklemde kaken wakker word, en heb er ook professionele hulp voor gezocht, maar dan blijf je lekker naar je scherm staren, want wat weet ik.
Je krijgt tips, geen kritiek. Als je dan meteen de kont tegen de krib gooit, kan ik het ook niet helpen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Had ik maar weer niks gezegd.Komt een moment en dan zeg ik hier maar niks meer.
Nou ja dan weten we wel dat een stukje wandelen gaat helpen in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je krijgt tips, geen kritiek. Als je dan meteen de kont tegen de krib gooit, kan ik het ook niet helpen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Pfttt drukke dagen zo voor kerst, kan iedereen niet gewoon Netflix aanzetten en op de bank gaan zitten in plaats van werken?
Laatst eens TRE (https://tre-nederland.nl/tre/) gedaan. Het ziet er best lachwekkend uit, maar werkte best wel goed.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kost me echt tien jaar van m'n leven
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:40 schreef Amarantha het volgende:
Achter de pc zitten kan juist eerder helpen want afleiding is goed zodat je er minder last van hebt. #feit
Misschien kun je gewoon stoppen met reageren op mij? Want er komt weinig positiefs uit.quote:
hoe reanimeer je een olifant?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Kleine fant gered![]()
Thaise politieagent reanimeert aangereden babyolifant
Een Thaise politieagent heeft het leven van een aangereden babyolifant gered. Toen hij het gewonde beest op de weg zag liggen begon hij meteen met reanimeren.
https://www.ad.nl/buitenl(...)abyolifant~a709400b/
Dat fotootjequote:Op dinsdag 22 december 2020 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Kleine fant gered![]()
Thaise politieagent reanimeert aangereden babyolifant
Een Thaise politieagent heeft het leven van een aangereden babyolifant gered. Toen hij het gewonde beest op de weg zag liggen begon hij meteen met reanimeren.
https://www.ad.nl/buitenl(...)abyolifant~a709400b/
Dit is niet goedquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Nou die heben ook weleens last van spanningen, dat merk je aan ze. Ook nu het slecht weer is en veel binnen. Voor je het weet pakken ze de switch of iPad.quote:
Afleiding sowieso. Weet niet meer waar ik mee bezig was qua werk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:58 schreef Karzai het volgende:
beetje kletsen op internet kan ook wel ontspanning en afleiding geven
Heb je het gelezen? :pquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:57 schreef Karzai het volgende:
meestal lopen ze toch in kuddes samen?
Dat is niet de bedoeling, zal het positieve eruit vissen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kun je gewoon stoppen met reageren op mij? Want er komt weinig positiefs uit.
Hij mag op onze 170 blije fanten komen passen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De agent dacht op dezelfde manier als bij een mens
Ja momentje, nog even.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Pfttt drukke dagen zo voor kerst, kan iedereen niet gewoon Netflix aanzetten en op de bank gaan zitten in plaats van werken?
neequote:Op dinsdag 22 december 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij mag op onze 170 blije fanten komen passen.
Iemand bezwaar tegen een Thai in ons dorp?
Ik ben echt te preutsquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarom lig ik normaal gesproken ook een keer in de twee weken op de massagetafel.
Nee hoor, ik kom toch nooit buiten, dus boeiend wie er wonen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij mag op onze 170 blije fanten komen passen.
Iemand bezwaar tegen een Thai in ons dorp?
Het is niet alleen nu, je lijkt constant commentaar te hebben op hoe ik mijn leven leef. Ik heb dat ook niet op jou dus zou het waarderen als je mij ook laat leven zoals ik dat wil.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling, zal het positieve eruit vissen.
Echter als je vaak zegt dat je allerlei klachten hebt dan kun je dan ook tips krijgen. Klagen is ook incasseren.
Hij zuigt bij iedereen joh.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet alleen nu, je lijkt constant commentaar te hebben op hoe ik mijn leven leef.
Bij mij werkt het echt goed. Duurde ook wel even voordat ik de goede manier van masseren teruggevonden had.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt te preutsHou niet zo van een vreemde in m'n aura.
O dat doe ik al jaren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
nog even en we noemen ze buiten fok ook fant
Ik doe dat al met heel wat woorden, nou ja niet altijd maar wel vaak, donker is bij mij dronker en aardappels apies en water drinken is dretre.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
nog even en we noemen ze buiten fok ook fant
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je streept ze vast van je lijstje voor later?
Maar hoe lang duurt dat dan wel niet?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij werkt het echt goed. Duurde ook wel even voordat ik de goede manier van masseren teruggevonden had.
Jezus en dan noemde m'n vriendin mij al zwakbegaafd als ik dat doe.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dat al met heel wat woorden, nou ja niet altijd maar wel vaak, donker is bij mij dronker en aardappels apies en water drinken is dretre.
Heb je ook een scheve mond en lamme arm?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dat al met heel wat woorden, nou ja niet altijd maar wel vaak, donker is bij mij dronker en aardappels apies en water drinken is dretre.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een scheve mond en lamme arm?
[ afbeelding ]
Anderhalf uur.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe lang duurt dat dan wel niet?
Heb het bij de fysio weleens gehad, dan merkte ze dat ik gespannen was en wilde ze dat los masseren. Maar dan had ze m'n schouders gehad, ging ze naar m'n rug, en kon ze weer terug naar m'n schouders
Bovenbenen kun je zelf bij.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anderhalf uur.
Maar het is een vorm van massages die daar geschikt voor is. Bij de sportmasseur; of Thaise massage kreeg ik dat effect ook niet.
Heb een aantal plekken waar veel "stress" vast lijkt te zitten. Rondom mijn nek/schouders werkgerelateerde stress; in mijn bovenbenen als het iets anders is.
Ik precies 0quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Dit jaar record aan kerstkaartjes gekregen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij misschien wel: Bob
Toch krijg ik die zelf niet net zo goed los als wanneer een ander het doet.quote:
Ik kijk liever andere rustgevende filmpjes. ASMRquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goede tip @:Amarantha
zet Bob Ross filmpjes op (youtube), werkt zo kalmerend
ooooooh jaaaaaaaaaaaaaaa....quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk liever andere rustgevende filmpjes. ASMR
Nee dat niet. Maar dit wel:quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ooooooh jaaaaaaaaaaaaaaa....
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ooooooh jaaaaaaaaaaaaaaa....
Oh ik vind ook niet alles chill maar wat ik hierboven liet zien ga ik wel goed op of het geluid van haren knippen.quote:
ook niet wanneer er knisperende bitterballen worden geroldquote:
Deze is ook bizar rustgevendquote:
psst...quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
van fluisteren krijg ik ook moordneigingen
rip ettoquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
van fluisteren krijg ik ook moordneigingen
kom ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Limburgers onderling fluisteren vaak, moet je maar eens opletten.
de bitterballenfluisteraarquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind fluistere echt onwijs naar
hoe groot is die voetquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik bleef met mijn voet achter de deur hangen en nu zit de deur scheef (zit niet meer helemaal vast) maar ik krijg het niet meer goed en voel me echt een kneus nu.
Ja niet en echt hangen was het niet eens maar de deur hangt nu wel voor de helft los.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja niet en echt hangen was het niet eens maar de deur hangt nu wel voor de helft los.
Dus in plaats van 'wat ben je toch een lieve vrouw' moet het zijn 'WAT BEN JE TOCH EEN LIEVE VROUW!!!'quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind fluistere echt onwijs naar
Dit vraag ik mij ook af en ik zag een deel van het scharnier helemaal onder aan de deur zitten nu, waar hij niet hoort. Straks is er iets afgebroken?quote:
Of: Wil jij een lekker stukje spek?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus in plaats van 'wat ben je toch een lieve vrouw' moet het zijn 'WAT BEN JE TOCH EEN LIEVE VROUW!!!'
jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus in plaats van 'wat ben je toch een lieve vrouw' moet het zijn 'WAT BEN JE TOCH EEN LIEVE VROUW!!!'
DAN GA IK VOORTAAN ALLEEN NOG MAAR ZO TEGEN JE PRATEN!quote:
Nou ja het is afhankelijk van de locatie of het limburgers zijn of niet toch?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat bij jou afhankelijk van de locatie dan?
Ik zit nu kwijlend naar filmpje van jou te kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of: Wil jij een lekker stukje spek?
Oké weird flexquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zit nu kwijlend naar filmpje van jou te kijken
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch alleen tegen je moeder of oma?quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus in plaats van 'wat ben je toch een lieve vrouw' moet het zijn '[b]WAT BEN JE TOCH EEN LIEVE VROUW!!!'[/b]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd over welk filmpje je het hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:35 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd over welk filmpje je het hebt.
Heb je al uitslag?quote:
Nog even binnen blijven danquote:
Het is ook niet veel wat je krijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
dacht al wat krijg je weinig vlees maar volgende stukje komt er aan
moet je daarna nog naar de macquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook niet veel wat je krijgt.
Ook wel creepy fluisteren genoemd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:44 schreef DW457 het volgende:
[..]
Autonomous sensory meridian response
Goede vraag, was net nog bij de AH in het oude dorp van Buda, toen ik aan kwam lopen dacht ik 'oh er is vast iets op de bouwplaats te zien, staan zoveel mensen', bleek dat gewoon al de rij te zijn voor de AH, ben maar doorgelopenquote:
Gewoon trek in babi pangang dus.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:29 schreef DW457 het volgende:
Woehoe! Weer een was aangezet!![]()
Jaja, je moet ergens hoogtepuntjes vandaan halen tijdens een lockdown
Ja, ik hoor de wasmachine vrolijk spinnen terwijl hij mijn was ronddraait in het sop. Spanning ende sensatie.quote:
Nu moet je dus wel kerst gaan vierenquote:
ja etenquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu moet je dus wel kerst gaan vieren
Ze hebben bij de WHO blijkbaar aandelen Dettol:quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Stop maar met handen desinfecteren en zulks jongens.
https://www.volkskrant.nl/cs-b183cdef
Ik hoorde dat er binnenkort water in die nieuwe sloot gaatquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede vraag, was net nog bij de AH in het oude dorp van Buda, toen ik aan kwam lopen dacht ik 'oh er is vast iets op de bouwplaats te zien, staan zoveel mensen', bleek dat gewoon al de rij te zijn voor de AH, ben maar doorgelopen
Die is al volquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er binnenkort water in die nieuwe sloot gaat
O, dat is snel. Lijkt het ergens op? Ik heb het nog niet gezien. Alleen dat stukje wat je vanaf de weg ziet bij de suikerfabriek.quote:
Als die besmettingen komen van publiekelijk tongzoenen als een dolle worst dus.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben bij de WHO blijkbaar aandelen Dettol:
In een technisch rapport erkende de WHO onlangs niet één gedocumenteerd geval van besmetting-per-voorwerp te kennen. Niettemin blijft de organisatie bij haar standpunt dat overdracht via contactoppervlakken een mogelijkheid is: lang niet altijd is immers bekend hoe iemand het virus heeft opgelopen.
Dat verklaart waarom ik geen klachten hebquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die besmettingen komen van publiekelijk tongzoenen als een dolle worst dus.
Er is wel iets in je oog gekomen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik geen klachten heb
Iddquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is wel iets in je oog gekomen.
Ja, het elastiekje van dat hoerenmondkapje wat ook al niks doetquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is wel iets in je oog gekomen.
Mja vind het niet heel bijzonder, ziet er wel beter uit dan die grauwe bak ellende die het wasquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is snel. Lijkt het ergens op? Ik heb het nog niet gezien. Alleen dat stukje wat je vanaf de weg ziet bij de suikerfabriek.
De voedselbanken?quote:
heb je de uitslag al?quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
Eet ik nu vanavond mijn coronavoedsel of ga ik naar de super...
Ja idd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
rode kruis, voedselbanken hadden al geld zat
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
Al was ik al stiekem buiten voor een wandeling :p
Dubieuze naam blijft dat toch.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
rode kruis, voedselbanken hadden al geld zat
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja vind het niet heel bijzonder, ziet er wel beter uit dan die grauwe bak ellende die het wasEn er wordt nu al weer geklaagd dat het allemaal niet veilig is omdat er van het weekend een hond in is gedonderd. Nu willen de boze mensen overal hekken er omheen 'want wat als kleine Djamilio er in valt omdat moeders te druk is met Insta checken op de telefoon'
Jij vindt het te braaf klinken zeker, je had liever 'Bloederige Greppel'quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dubieuze naam blijft dat toch.
Ik vind het een beetje geldverspillingquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mensen.
Mijn vader vond het helemaal geweldig. Deed hem wel denken aan hoe het vroeger was.
Ja of de Rooie Klats of zo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vindt het te braaf klinken zeker, je had liever 'Bloederige Greppel'
dan iets lekkers halen om het te vierenquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
geen covids![]()
Dus mag weer naar buiten. Al was ik al stiekem buiten voor een wandeling :p
'Ongestelde Gleuf'quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan iets lekkers halen om het te vieren
Mij boeit het verder niet. Beetje irritant dat parkeren nog lastiger wordt. En dat is al zo kut.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje geldverspilling
lekker speenvarkentjequote:
6 UUR GELEDENquote:
Vind het vooral onnodig en misplaatste grootheidswaanzin terwijl het onderhoud van wegen en fietspaden dramatisch achterloopt in de rest van de gemeente.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mij boeit het verder niet. Beetje irritant dat parkeren nog lastiger wordt. En dat is al zo kut.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het vooral onnodig en misplaatste grootheidswaanzin terwijl het onderhoud van wegen en fietspaden dramatisch achterloopt in de rest van de gemeente.
spies erdoorheen en de draai-grill inquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Insmeren met honing en mosterd en onder de grill
We ontsmetten, wat niet helpt, en dragen een katoenen lap, wat niet helpt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het elastiekje van dat hoerenmondkapje wat ook al niks doet
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
We on
[..]
We ontsmetten, wat niet helpt, en dragen een katoenen lap, wat niet helpt.
In eerste instantie wel, maar zoals letterlijk altijd bij zulke projecten ging het toch 'opeens' wat meer kosten en dat moest de gemeente dan maar bijleggenquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het geld komt toch grotendeels van de provincie? Subsidie voor waterberging of zo?
Uurtje wandelen helpt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
We on
[..]
Volgend jaar gewoon de gemeentelijke lasten een stuk omhoogquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, maar zoals letterlijk altijd bij zulke projecten ging het toch 'opeens' wat meer kosten en dat moest de gemeente dan maar bijleggen
En we zitten in een lockdown, wat ook niet schijnt te helpen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:11 schreef Lospedrosa het volgende:
We on
[..]
En na de lockdown komen ze het maken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:10 schreef Amarantha het volgende:
Hmm scharnier van de deur is idd afgebroken.![]()
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon de gemeentelijke lasten een stuk omhoog
Op zich netjes. Veel van die jaarrekeningen voorbij zien komen en meestal gingen gemeenten de min in.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaKreeg vandaag ook de Bode binnen, stond ook de jaarrekening van de gemeente, tot op de cent nauwkeurig waren de kosten en inkomsten gelijk
Oh ik zag het verkeerd, was de begroting voor 2021quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich netjes. Veel van die jaarrekeningen voorbij zien komen en meestal gingen gemeenten de min in.
@kwiwi mag lekker razzia's gaan uitvoeren op ongenode Britten.quote:Tienduizend Britten in Zwitserland moeten in quarantaine
Zwitserland probeert te achterhalen waar de duizenden Britten zijn die de afgelopen week aankwamen. Ze moeten in quarantaine om verspreiding van de nieuwe virusvariant in Zwitserland te voorkomen. Iedere Brit die na 14 december naar Zwitserland is gereisd, moet tien dagen in quarantaine, gerekend vanaf de dag van aankomst.
Tussen 14 december en zondagavond kwamen in Zwitserland 92 vliegtuigen uit het Verenigd Koninkrijk aan met vooral wintersporters. Alleen al in Genčve waren het er in het afgelopen weekend 3500. In totaal zou het om 10.000 Britten gaan.
De verantwoordelijkheid voor de opsporing ligt bij de kantons. Die krijgen de beschikking over passagierslijsten en formulieren waarop buitenlandse bezoekers hun verblijfsadressen moesten invullen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)europa-begonnen.html
De Britten zijn de nieuwe Joden, Sasannach.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:kwiwi mag lekker razzia's gaan uitvoeren op ongenode Britten.
Brittenquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en nu Open Huis? gezellig!quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En na de lockdown komen ze het maken.
Nee dit gaat naar het musuem waar een tentoonstelling is over coronaquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:38 schreef DW457 het volgende:
[..]
Lekker zonde van het belastingsgeld. Maar goed, daar hoor je die paupers niet over.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dit als iemand aan je zit.
Ga lekker zelf een cappuccionootje maken.quote:
Las laatst een stuk over de piel van Napoleon Bonaparte;quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mag naast de tong van Johan de Witt?
Daarom kon hij zeker ook van die strakke witte broeken dragen? Wij FOK!kers kunnen daar ons zaakje nooit in kwijtquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst een stuk over de piel van Napoleon Bonaparte;
"De penis en testikels waren zeer klein, namelijk 2,54 centimeter. Het hele genitale systeem leek de fysieke oorzaak aan te tonen voor het gebrek aan seksuele verlangens en de kuisheid die zo kenmerkend waren voor de overledene"
"Aaaarghhhh ik kan mezelf niet eens aftrekken zo klein istie, ok dan ga ik maar landen veroveren godverdomme"quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom kon hij zeker ook van die strakke witte broeken dragen? Wij FOK!kers kunnen daar ons zaakje nooit in kwijt
Ik vind eigenlijk alle Franse mannen van die kleine, gefrustreerde types met een te groot ego en een te kleine pielesourisquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Aaaarghhhh ik kan mezelf niet eens aftrekken zo klein istie, ok dan ga ik maar landen veroveren godverdomme"
Vind ik van alle mannen uit landen rond de Middellandse Zee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle Franse mannen van die kleine, gefrustreerde types met een te groot ego en een te kleine pielesouris
quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allo Allo?quote:
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik van alle mannen uit landen rond de Middellandse Zee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of het er echt uit komt, maar klinkt wel als iets waar het uit zou kunnen komenquote:
Het komt er niet uit. Ik ken die serie zowat uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of het er echt uit komt, maar klinkt wel als iets waar het uit zou kunnen komen
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het komt er niet uit. Ik ken die serie zowat uit mijn hoofd
Mental image van een bijzondere dino.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle Franse mannen van die kleine, gefrustreerde types met een te groot ego en een te kleine pielesouris
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mental image van een bijzondere dino.
Het was een reactie van de Engelse pers op de veiling van Napoleons mini piemel bij Christie'squote:
Ik moest de afgelopen dagen vaak denken aan die andere legendarische Britse headline: Fog in Channel; Continent Cut Offquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was een reactie van de Engelse pers op de veiling van Napoleons mini piemel bij Christie's
Geen lekker broodquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:17 schreef kwiwi het volgende:
Gvd Duitsland gaat de grens met Zwitserland dichtgooien voor mensen die er boodschappen komen doen
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest de afgelopen dagen vaak denken aan die andere legendarische Britse headline: Fog in Channel; Continent Cut Off
KEEEEEERSTquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 9872
Totaal: 710683 (+NA ivm 390 corr.)
Opgenomen*: 359
Huidig*: 1703 (+127)
Opgenomen op IC*: 33
Huidig*: 586 (+0)
* LCPS cijfers - http://lcps.nu
Overleden: 116
Totaal: 10633
En de dooienquote:
Ja mooi is dat.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die zit echt verankerd in de psyche van zowat elke Brit.
Moet ik een doos frikandellen op de post doen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bak het nu zelf, maar toch.. vlees kopen wordt weer hartstikke duur dan.
Waarschijnlijk wel ja, loopt een aantal dagen achter meestal. Maar die ziekenhuiscijfers gaan wel hardquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die stond de afgelopen dagen vrij laag, dat is gewoon bijgewerkt denk ik.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik een doos frikandellen op de post doen?
Als je het dier niet in de achteruitkijkspiegel ziet stop je toch zeker, zelfs als je haast hebtquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-met-dier-in-bumper
ook al zie je hem wel in je spiegel :/quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het dier niet in de achteruitkijkspiegel ziet stop je toch zeker, zelfs als je haast hebt
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-met-dier-in-bumper
Ja ik zou sowieso stoppen. Maar zelfs als je enorme haast hebt stop je toch als je het dier niet op de weg ziet, want dan is de kans groot dat het nog ergens in/aan je auto vastzit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook al zie je hem wel in je spiegel :/
Had je hem ook niet in de Schilderswijk moeten zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb allemaal dieven in mijn park
Misschien welquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mag naast de tong van Johan de Witt?
ik zit ergens waar het koud isquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je hem ook niet in de Schilderswijk moeten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |