abonnement Unibet Coolblue
pi_196984235
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:25 schreef Chia het volgende:

[..]

Ja nadat ik er hier over begon zag ik dat daarna iemand op Viva die vraag stelde idd. :7
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

De mensen van tv hebben daar natuurlijk geen verstand van. En ook geen ervaring mee.
Losers!
:o
pi_196984336
Straks komt iedereen hierheen om Ivan en Thaila vrij over de serie te kunnen praten.
pi_196984499
Gisteren geen aflevering? Wilde nu terug gaan kijken...
pi_196984514
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:36 schreef Tegan het volgende:
Gisteren geen aflevering? Wilde nu terug gaan kijken...
Nee, alleen op doordeweeks dagen.
pi_196984565
quote:
17s.gif Op zondag 27 december 2020 11:37 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee, alleen op doordeweeks dagen.
Ja ik zie het net, thanks. Ik ben helemaal kwijt dat het weekend is door de feestdagen :P.
  zondag 27 december 2020 @ 11:49:31 #181
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196984938
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 11:32 schreef Chia het volgende:
Straks komt iedereen hierheen om Ivan en Thaila vrij over de serie te kunnen praten.
Als ik Ivan of Thaila was geweest had ik sowieso voor fok gekozen.
Ik vind het viva forum gebruiksonvriendelijk.
Alles verspringt steeds. Je moet na elke pagina eerst door een shotload aan reclame. Daarna de knop verder lezen.
Neh. Niks voor mij. Ik lees en schrijf wel hier.
pi_196986626
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ja ik zie het net, thanks. Ik ben helemaal kwijt dat het weekend is door de feestdagen :P.
Ik heb alles op NPO plus zitten kijken :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 27 december 2020 @ 13:05:41 #183
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_196987025
Die kinderen van moeder Kraan lijken op haar en die zoon van Ivan lijkt op hem (maar rustiger) dus dan is het logisch dat het gaat botsen.
Als iedereen altijd maar aan het werk is en op de tablet zit of bij vrienden/andere ouders, dan is het wel veelgevraagd om met z'n allen op vakantie te gaan met 3 kinderen onder de vier waar iedereen het ook nog naar z'n zin moet hebben.
En dat gestress over niks, pleur die tent toch gewoon in de auto, kijk thuis even of het schoongemaakt moet worden of koop gewoon een nieuwe. Ga niet 2 dagen van tevoren opruimen. En je merkte aan Ivan ook dat hij die auto wilde inruimen maar al wist dat z'n vrouw het toch zou overnemen en het geen zin had.
En ze praatten ook niet heel aardig over de kinderen, ze waren vooral lastig geweest en dit nooit meer terwijl die oudsten vast ook een hoop geholpen hebben bij het vermaken van de jongsten.
Net als dat spelen met dat water in een eerdere aflevering, niet bij Anne want die heeft oorontsteking. Hoe groot is de kans dat er water in dat oor komt? Ze stonden met zo'n waterpistooltje, niet met een tuinslang ofzo :?
pi_196987208
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 13:05 schreef Ceviche het volgende:
Die kinderen van moeder Kraan lijken op haar en die zoon van Ivan lijkt op hem (maar rustiger) dus dan is het logisch dat het gaat botsen.
Als iedereen altijd maar aan het werk is en op de tablet zit of bij vrienden/andere ouders, dan is het wel veelgevraagd om met z'n allen op vakantie te gaan met 3 kinderen onder de vier waar iedereen het ook nog naar z'n zin moet hebben.
En dat gestress over niks, pleur die tent toch gewoon in de auto, kijk thuis even of het schoongemaakt moet worden of koop gewoon een nieuwe. Ga niet 2 dagen van tevoren opruimen. En je merkte aan Ivan ook dat hij die auto wilde inruimen maar al wist dat z'n vrouw het toch zou overnemen en het geen zin had.
En ze praatten ook niet heel aardig over de kinderen, ze waren vooral lastig geweest en dit nooit meer terwijl die oudsten vast ook een hoop geholpen hebben bij het vermaken van de jongsten.
Net als dat spelen met dat water in een eerdere aflevering, niet bij Anne want die heeft oorontsteking. Hoe groot is de kans dat er water in dat oor komt? Ze stonden met zo'n waterpistooltje, niet met een tuinslang ofzo :?
Ja precies ik vond dat toch best naar die kinderen toe, dat ze zo blij waren dat het de laatste keer was met de pubers.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196988303
quote:
16s.gif Op zondag 27 december 2020 13:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja precies ik vond dat toch best naar die kinderen toe, dat ze zo blij waren dat het de laatste keer was met de pubers.
Met nog een sneer naar de andere ouders die (mi terecht) geen toestemming hadden gegeven voor een vliegreis. Anders hadden ze dit jaar al geen last van ze gehad.
pi_196989287
Hoe kun je sowieso zeggen dat iemand niet mee mag. Toen ik jong was mocht ik altijd mee zolang ik wilde (en thuis woonde). Zelfs nu als volwassene zou dat mogen bijvoorbeeld.

Je kan het je vele kinderen niet kwalijk nemen dat het duur/vervelend/vul maar in is. Jij hebt ze zelf genomen, de lusten en de lasten.
pi_196989379
Ivan doet niet aardig naar de kinderen nee. Ik heb dit seizoen al gekeken via NPO Plus en het wordt er ook niet beter op vind ik.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zondag 27 december 2020 @ 14:37:31 #188
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_196990583
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 14:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe kun je sowieso zeggen dat iemand niet mee mag. Toen ik jong was mocht ik altijd mee zolang ik wilde (en thuis woonde). Zelfs nu als volwassene zou dat mogen bijvoorbeeld.

Je kan het je vele kinderen niet kwalijk nemen dat het duur/vervelend/vul maar in is. Jij hebt ze zelf genomen, de lusten en de lasten.
Vind ik niet zo gek eigenlijk dat je na een bepaalde leeftijd zijnde 16,17 echt zoiets hebt van ga maar lekker op eigen vakantie etc. Er zit een groot verschil tussen de oudste en de jongste en je kan niet altijd alle leeftijden blij maken. Als ze dan ook nog eens zich dood ergeren aan je en ruzie zoeken dan zou ik ook zoiets hebben van leef maar je eigen puber leven.


Enige wat ik echt niet snapte was het niet met water spelen vanwege de oorontsteking.
pi_196991276
Toen ik 16 was ben ik ook zelf op vakantie gegaan maar dat was een eigen keuze, later ook nog wel met mijn ouders gewoon, vind het ook wel apart om dan te zeggen jij gaat niet meer mee eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196992372
Ik ben ook vanaf 16-17 met vrienden gegaan, maar dat was inderdaad eigen keuze.

I.v.m. corona zou ik ook liever pubers niet alleen sturen. Maar goed, ik zou in Nederland zijn gebleven. En ben zelfs niet op vakantie geweest. Met zo'n groot gezin lijkt ergens anders uitwaaien wel noodzakelijker.
pi_196992986
Ik vind kamperen met zo'n giga gezin overigens wel enigszins egoïstisch.. je zal er maar naast staan, huilende baby's, spelende kinderen, schreeuwende pubers en ouders :X ik zou me kapot generen (als ik gezinslid was) en liever in een appartement zitten :@ en niet ergens waar iedereen om je heen de hele tijd alles van je hoort.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 27 december 2020 @ 16:01:12 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196993064
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind kamperen met zo'n giga gezin overigens wel enigszins egoïstisch.. je zal er maar naast staan, huilende baby's, spelende kinderen, schreeuwende pubers en ouders :X ik zou me kapot generen (als ik gezinslid was) en liever in een appartement zitten :@ en niet ergens waar iedereen om je heen de hele tijd alles van je hoort.
Dit hebben wij deze zomer meegemaakt. Tegenover ons zat een gezin. Niet zozeer met heel veel kinderen maar ze waren samen met nog een gezin. En bij elkaar waren ze met heel veel mensen. De hele tijd waren ze over de camping tegen elkaar aan het schreeuwen en aan het roepen en weet ik veel… Niet grappig…
pi_196993149
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind kamperen met zo'n giga gezin overigens wel enigszins egoïstisch.. je zal er maar naast staan, huilende baby's, spelende kinderen, schreeuwende pubers en ouders :X ik zou me kapot generen (als ik gezinslid was) en liever in een appartement zitten :@ en niet ergens waar iedereen om je heen de hele tijd alles van je hoort.
Ja dat zeiden ze ook, dat ze(de ocerige camping luitjes) wel blij zouden zijn dat ze weg gingen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196993509
quote:
16s.gif Op zondag 27 december 2020 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat zeiden ze ook, dat ze(de ocerige camping luitjes) wel blij zouden zijn dat ze weg gingen.
Ja,dat hadden ze natuurlijk ook van tevoren kunnen bedenken :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_196993623
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:16 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ja,dat hadden ze natuurlijk ook van tevoren kunnen bedenken :P
Is toch niet de eerste keer voor ze, zal wel bekend zijn geweest.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_196993995
Johan lijkt mij een lieve vader, maar ook iemand die seksueel naar zijn dochters kijkt. Kan er mijn vinger niet op leggen, maar het is viezig.

Marlyn mag wel een keer op mn gezicht gaan zitten :9 :@ :9~
  zondag 27 december 2020 @ 16:47:52 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196994356
quote:
9s.gif Op zondag 27 december 2020 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
Johan lijkt mij een lieve vader, maar ook iemand die seksueel naar zijn dochters kijkt. Kan er mijn vinger niet op leggen, maar het is viezig.

Marlyn mag wel een keer op mn gezicht gaan zitten :9 :@ :9~
Maar verder ben je seksueel niet gestoord? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196994875
En dan die 2 kinderen samen naar de supermarkt sturen. De 2 die samen het meest ruzie hebben :') en het dan gek vinden dat het anderhalf uur duurt.
Ja ze zijn al 8 en 9 (ofzo) dus kan makkelijk. :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 27 december 2020 @ 17:20:21 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196995187
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 17:10 schreef Tally het volgende:
En dan die 2 kinderen samen naar de supermarkt sturen. De 2 die samen het meest ruzie hebben :') en het dan gek vinden dat het anderhalf uur duurt.
Ja ze zijn al 8 en 9 (ofzo) dus kan makkelijk. :')
Anne zat wel volledig in de irritatie bij Stan
  zondag 27 december 2020 @ 17:44:00 #200
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_196995844
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

Anne zat wel volledig in de irritatie bij Stan
Niet gek, dat gedrag was ook echt super irritant, ook als je 8 bent.
Die van 4 huilt ook altijd, lijkt me ook heel irritant. Kinderen huilen natuurlijk maar zij wel erg vaak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')