Ik durf niet te zeggen welk materiaal. Het huis is uit 2001.quote:Op maandag 21 december 2020 22:02 schreef hoechst het volgende:
Lastig zo want er zijn ook een hoop soorten dakgoten.
Zink of kunststof?quote:Op maandag 21 december 2020 22:04 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen welk materiaal. Het huis is uit 2001.
Is het dan wel verstandig om zelf op een ladder te gaan staan om een handeling te verrichten waar je niet bekend mee bent?quote:
Is het metaal (zink) of een kunststofsoort??quote:Op maandag 21 december 2020 22:04 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen welk materiaal. Het huis is uit 2001.
Nee, geen pur. Niet geschikt.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:14 schreef Namak.nodani het volgende:
misschien gewoon dicht maken met purschuim? toen ik nog hielp met de carnavalswagen opbouwen werd dit ook veel gebruikt. Anders kan je flexibel lood pakken en dan met kit dichtmaken
Troep, alleen voor nood gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2020 22:11 schreef Hyperdude het volgende:
Als je denkt dat je het dicht kan kitten: Shell Tixophalte Wet Seal and Fix. Als dat niet werkt loodgieter bellen.
De naad tussen de zinken platen??quote:
Ja, daar lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:28 schreef blomke het volgende:
[..]
De naad tussen de zinken platen??
Da's lastig. Geoxideerd zink solderen is een crime.quote:
Dit dus. Gezien al jouw vragen lijkt dat mij de meest verstandige optie voor je.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:33 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een loodgieter bellen
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dit dus. Gezien al jouw vragen lijkt dat mij de meest verstandige optie voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |