abonnement Unibet Coolblue
pi_196863787
Ik heb doelen die doelen zijn haalbaar binnen nu en 3j
Echter wil ik alles nu, en ben ik alles nu al zat, snelle leven is niet echt een optie en me geduld ook niet, alles voelt als een grote sleur, en word met de dag depressiever.

Ik denk dat geluk nog steeds in geld zit maar ook dat is niet waar
Iemand in dezelfde situatie of erin gezeten en eruit gekomen ? Hoe ?

Ik heb geen hobby's vind ook niks interessant kan alleen maar denken aan de dingen die ik wil
pi_196863895
Hmm
  maandag 21 december 2020 @ 16:41:03 #3
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_196864034
Wat zijn je doelen?
Zijn ze materialistisch van aard of niet?
To BG or not to BG!
pi_196864119
Welvaart kan je tot op zekere hoogte gelukkig maken, bedenk echter wel dat erkenning en ervaringen een stuk meer waard zijn op de lange termijn.
pi_196864164
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:41 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat zijn je doelen?
Zijn ze materialistisch van aard of niet?
Beide, ik heb doelen die ook niet op materialisme zijn gebouwd alleen dat is me tot nu toe ook nog niet gelukt en verwacht ook niet dat het snel zal gebeuren
pi_196864191
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Welvaart kan je tot op zekere hoogte gelukkig maken, bedenk echter wel dat erkenning en ervaringen een stuk meer waard zijn op de lange termijn.
Ja je hebt gelijk soortvan, mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt vind ik dubbel, je kan rijk zijn en familie verliezen aan kanker dan is geld inderdaad weinig waard maar aan de andere kant als je broke bent en je familie gaat dood aan kanker zit je in dezelfde situatie maar dan broke
pi_196864233
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:41 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat zijn je doelen?
Zijn ze materialistisch van aard of niet?
Een leuke vriendin die 5 dagen werkt en de zelfde mentaliteit als ik heeft, en niet teveel uitgeeft vreemd gaat of raar gaat doen na een tijdje, dikke auto, huisje, eigen spullen, misschien een keer leuke outfit die duur is heb nog nooit kleren gekocht 2x schoenen meer niet
pi_196864287
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Een leuke vriendin die 5 dagen werkt en de zelfde mentaliteit als ik heeft, en niet teveel uitgeeft vreemd gaat of raar gaat doen na een tijdje, dikke auto, huisje, eigen spullen, misschien een keer leuke outfit die duur is heb nog nooit kleren gekocht 2x schoenen meer niet
Dus jouw toekomstige vriendin moet 5 dagen per week werken terwijl jij niet eens een avondje wil werken omdat je thuis dan geen warm eten toegeschoven krijgt? En niet teveel uitgeven, maar wel een dikke auto?
pi_196864351
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:54 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Dus jouw toekomstige vriendin moet 5 dagen per week werken terwijl jij niet eens een avondje wil werken omdat je thuis dan geen warm eten toegeschoven krijgt? En niet teveel uitgeven, maar wel een dikke auto?
Waarom kom je nou weer oude koeien uit de sloot halen ik ben bereid om 5 dagen te werken ook en inderdaad dagdienst geen avond dienst en ja het liefste dat zei ook 5 dagen werkt
pi_196864754
Ben je 16 ofzo?
pi_196864781
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 17:19 schreef Amee het volgende:
Ben je 16 ofzo?
19 bijna 20 why
pi_196864846
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 17:21 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

19 bijna 20 why
Omdat je zeurt "Ik wil dit" en "Ik wil niet dat". Zoals een kind dat doet dat niet begrijpt dat je moeite moet doen voor iets wat je wil en bij jezelf moet beginnen ipv te wachten tot iemand het komt brengen.
  maandag 21 december 2020 @ 17:28:16 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196864903
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 17:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Omdat je zeurt "Ik wil dit" en "Ik wil niet dat". Zoals een kind dat doet dat niet begrijpt dat je moeite moet doen voor iets wat je wil en bij jezelf moet beginnen ipv te wachten tot iemand het komt brengen.
Dit ja.
pi_196864942
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 17:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Omdat je zeurt "Ik wil dit" en "Ik wil niet dat". Zoals een kind dat doet dat niet begrijpt dat je moeite moet doen voor iets wat je wil en bij jezelf moet beginnen ipv te wachten tot iemand het komt brengen.
TS denkt dat hij hard is gemaakt, maar is van binnen nog steeds een softie. Hij wil van alles, als er maar niets tegenover hoeft te staan. Iedereen haten, het leven verschrikkelijk vinden, maar geen hulp zoeken en alleen maar blijven klagen. Jammer is dat toch.
  Spellchecker maandag 21 december 2020 @ 17:55:08 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196865284
Ben je al verhuisd? Dat zou al een hele vooruitgang moeten zijn.
pi_196865497
Ik zie dat de ploeg van laten we gewoon maar keihard zijn want dat helpt, van fok al weer is gearriveerd.

Je wil dingen bereiken in je leven, mooi dat kan passie geven.
Je wil het wellicht te snel, nu en meteen aub, maar je bent wijs genoeg om te beseffen dat niets vanzelf gaat.

Beste wat je kan doen is in stapjes, doel voor doel, naar een groter doel kruipen.

Dat geeft een gevoel van succes en progressie, de stappen blijven klein waardoor bij een tegenslag je niet totaal weggevaagd bent maar het nog kan aanpassen.

Meer advies kan ik zo snel ook niet bedenken behalve een disclaimer dat succes en geluk voor niemand een garantie is, helaas.
  maandag 21 december 2020 @ 18:16:43 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196865651
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 18:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zie dat de ploeg van laten we gewoon maar keihard zijn want dat helpt, van fok al weer is gearriveerd.

Je wil dingen bereiken in je leven, mooi dat kan passie geven.
Je wil het wellicht te snel, nu en meteen aub, maar je bent wijs genoeg om te beseffen dat niets vanzelf gaat.

Beste wat je kan doen is in stapjes, doel voor doel, naar een groter doel kruipen.

Dat geeft een gevoel van succes en progressie, de stappen blijven klein waardoor bij een tegenslag je niet totaal weggevaagd bent maar het nog kan aanpassen.

Meer advies kan ik zo snel ook niet bedenken behalve een disclaimer dat succes en geluk voor niemand een garantie is, helaas.
Odd, het is niet de eerste keer dat hij post.
pi_196866181
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 18:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Odd, het is niet de eerste keer dat hij post.
Dan nog geloof ik niet in keihard zijn, daarmee loop je het risico dat mensen die al moeite hebben eigenlijk zichzelf onder ogen te komen, dat ze er van weg gaan lopen.

Gezien de nul reacties van TS verder lijkt me dat ook nu het geval te zijn.

Maw ik geloof dan, ongeacht de geschiedenis, in opbouwende kritiek.

Ik heb immers zelf ook door een zelfde soort gedachtegang moeten slaan, wat maar deels is gelukt, maar al met al mag ik niet heel hard klagen.. denk ik, maar dat is een verhaal voor een apart topic.
pi_196866442
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Een leuke vriendin die 5 dagen werkt en de zelfde mentaliteit als ik heeft, en niet teveel uitgeeft vreemd gaat of raar gaat doen na een tijdje, dikke auto, huisje, eigen spullen, misschien een keer leuke outfit die duur is heb nog nooit kleren gekocht 2x schoenen meer niet
Da fuck?!

Ik lees alleen maar materialisme. Zelfs je gewenste vriendin ontkomt er niet aan.
pi_196869069
Ik kan me wel vinden in de reacties hierboven, al wil ik het nog niet kinderachtig noemen. Niet alleen kleine kinderen zeggen dat ze van alles willen, maar ook mensen die weinig meer kunnen hebben.
Wel vraag ik me af waarom je al die dingen wil, met andere woorden: welke gedachte zit erachter? Voorbeeld: iemand wil alle marathons lopen. Dat kan voor de eigen kick zijn, maar ook voor erkenning door de buitenwereld. In het laatste geval zijn er natuurlijk meer middelen om die behoefte aan erkenning te vervullen.
In mijn beleving wil je gewoon een moment van feelgood ervaren. Dat kan op allerlei manieren. Het beste kan je dat ontdekken door terug te kijken naar een moment waarop je je heel goed voelde. Probeer allerlei herinneringen erbij te betrekken en op te halen.
  maandag 21 december 2020 @ 20:52:44 #21
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_196869651

Topic vanavond een keer gelezen, nu komt dit nummer voorbij... Moest gelijk aan dit topic denken.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_196870242
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 17:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Omdat je zeurt "Ik wil dit" en "Ik wil niet dat". Zoals een kind dat doet dat niet begrijpt dat je moeite moet doen voor iets wat je wil en bij jezelf moet beginnen ipv te wachten tot iemand het komt brengen.
En jij doet dat nooit wil je zeggen. Ik deel m'n pure gedachten hier maar blijkbaar schamen jullie je eigen ervoor om gewoon toe te geven dat je het ook weleens heb ervaart of je hebt zero stress en komt van een rijke papi en mami familie
pi_196870287
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 19:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Da fuck?!

Ik lees alleen maar materialisme. Zelfs je gewenste vriendin ontkomt er niet aan.
Dus jij hebt liever zo'n borderline vriendin die niet werkt niet schoongemaakt geen eten kookt of te laat, en de hele week niet werkt en als je pech hebt ook nog eens vreemdgaat?
pi_196870338
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 20:34 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik kan me wel vinden in de reacties hierboven, al wil ik het nog niet kinderachtig noemen. Niet alleen kleine kinderen zeggen dat ze van alles willen, maar ook mensen die weinig meer kunnen hebben.
Wel vraag ik me af waarom je al die dingen wil, met andere woorden: welke gedachte zit erachter? Voorbeeld: iemand wil alle marathons lopen. Dat kan voor de eigen kick zijn, maar ook voor erkenning door de buitenwereld. In het laatste geval zijn er natuurlijk meer middelen om die behoefte aan erkenning te vervullen.
In mijn beleving wil je gewoon een moment van feelgood ervaren. Dat kan op allerlei manieren. Het beste kan je dat ontdekken door terug te kijken naar een moment waarop je je heel goed voelde. Probeer allerlei herinneringen erbij te betrekken en op te halen.
Ik kom letterlijk van niks en vaak gekleineerd gepest etc ik zoek gewoon geluk en misschien is dit een stukje frustratie
pi_196870370
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 21:10 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

En jij doet dat nooit wil je zeggen. Ik deel m'n pure gedachten hier maar blijkbaar schamen jullie je eigen ervoor om gewoon toe te geven dat je het ook weleens heb ervaart of je hebt zero stress en komt van een rijke papi en mami familie
Maar met je 19 zou je toch al op een volwassen manier denken, dacht ik zo.
Hoezo dan begrijp je niet dat de dingen die je wil niet nu haalbaar is en dat je moeite ervoor moet gaan doen om het te bereiken?
Als je zegt dat niets je interesseert en alleen maar denk aan wat je wil en wel nu wil hebben, dan kan ik je niet echt serieus nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')