SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik struikel steeds over mijn plastic tuinflamingo's als ik in het donker thuis kom; derhalve traumatische ervaringen met die vogels en ik eis excuses en schadevergoeding.quote:
woon je hier?quote:Op maandag 21 december 2020 14:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik struikel steeds over mijn plastic tuinflamingo's als ik in het donker thuis kom; derhalve traumatische ervaringen met die vogels en ik eis excuses en schadevergoeding.
meneger?quote:Op maandag 21 december 2020 14:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Genot, klacht.nl lezen, vooral wanneer het supermarkten betreft...
Klacht: IK WAS BIJ DE JUMBO EN VIER IN DE RIJ GRATIS BOODSCHAPPE MAR KREEG ZE NIE MEE WANT ZE DEDE GAUW NOG EN KASSA OPEN TOEN IK ZIJ DAT IK DE 4E WAS. IEDEREEN IN DE REI ZIJ DAT IK DE VIEDRE WAS EN DAT IK GRATIS BOOTSCHAPPE MOES KRIJGE MAAR MENEGER KWAM ER BIJ EN ZIJ DAT DE REGELS ZOU NIET WAREN.
Gewenste oplossing: KAR VOL GRATIS BOOTSCHAPPE.
JA, DE BAAS, DIE KWAM EN ZIJ DAT DE REGELS ZO NIET WARE.quote:
Welkom bij mijn favoriete tijdverdrijf.quote:Op maandag 21 december 2020 14:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Genot, klacht.nl lezen, vooral wanneer het supermarkten betreft...
Klacht: IK WAS BIJ DE JUMBO EN VIER IN DE RIJ GRATIS BOODSCHAPPE MAR KREEG ZE NIE MEE WANT ZE DEDE GAUW NOG EN KASSA OPEN TOEN IK ZIJ DAT IK DE 4E WAS. IEDEREEN IN DE REI ZIJ DAT IK DE VIEDRE WAS EN DAT IK GRATIS BOOTSCHAPPE MOES KRIJGE MAAR MENEGER KWAM ER BIJ EN ZIJ DAT DE REGELS ZOU NIET WAREN.
Gewenste oplossing: KAR VOL GRATIS BOOTSCHAPPE.
Klacht: IK MOST KEIHARD GERRIE KWJT MAAR MOCHT VAN DE MENEGER NIET NAAR TWALLET...quote:Op maandag 21 december 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welkom bij mijn favoriete tijdverdrijf.
Nee juist banaan etenquote:Op maandag 21 december 2020 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klacht: IK MOST KEIHARD GERRIE KWJT MAAR MOCHT VAN DE MENEGER NIET NAAR TWALLET...
Gewenste oplossing: LAXEERMIDDEL.
Vraag is of het nog wat uitmaakt met die mutaties...quote:Op maandag 21 december 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
EMA keurt Pfizer goed.
Zou wat zijn als ze dat niet hadden gedaan
SPUIT ME VOLquote:Op maandag 21 december 2020 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
EMA keurt Pfizer goed.
Zou wat zijn als ze dat niet hadden gedaan
@Budapestenaar kom er maar inquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:budapestenaar kom er maar in
Hue hue hue kom
hue hue hue kom er maar in hue hue hue
roomtaart voor Gerda Lips
ik moet net nog ff brood bestellen voor vrijdag en dan red ik het wel tot januari.quote:Op maandag 21 december 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet meer zoveel in huis
Huehuequote:
Heb nog verse patat overquote:
hoe bereid?quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog twee kilo aan paling in de koelkast liggen, vreet ik die maar op, morgen maar weer blaadjessladag
Huehuequote:
Ik ga morgen naar de supermarkt toe en dan ga ik het vast ook wel redden tot na het weekend.quote:Op maandag 21 december 2020 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik moet net nog ff brood bestellen voor vrijdag en dan red ik het wel tot januari.
Denk dat er wel wat mannen met meer scrotumspanning te vinden zijn hier om de honneurs waar te nemenquote:
Mexicano is de naam van De Vries. Mora mag die niet gebruiken.quote:Op maandag 21 december 2020 15:15 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat heet een carrero schijnbaar.
DALINGquote:Op maandag 21 december 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 11212
Totaal: 700873 (+11168 ivm -44 corr.)
Opgenomen*: 205
Huidig*: 1576 (+43)
Opgenomen op IC*: 37
Huidig*: 586 (+6)
* LCPS cijfers - http://lcps.nu
Overleden: 31
Totaal: 10519
Oooh maar het is wel hetzelfde toch?quote:Op maandag 21 december 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mexicano is de naam van De Vries. Mora mag die niet gebruiken.
autobandquote:Op maandag 21 december 2020 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh maar het is wel hetzelfde toch?
DAAAAALINGquote:Op maandag 21 december 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oooh maar het is wel hetzelfde toch?
watquote:Op maandag 21 december 2020 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ik nog over te dubbel, gisteren tot filet gesneden, suggesties?
Daling.quote:Op maandag 21 december 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Is nog niet bekend, toch?quote:Op maandag 21 december 2020 15:17 schreef Haags het volgende:
Las ik nou dat het gemuteerde virus ook gevaarlijk is voor jongeren?
Behalve in het ziekenhuis dan.quote:
Chileno leer ik nu. Nog nooooit van gehoord.quote:Op maandag 21 december 2020 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mee heet de carrero bij Beckers ook weer anders...
![]()
![]()
Klink als zonde ergens, gebakken paling vind ik sowieso niets.quote:Op maandag 21 december 2020 15:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
watgewoon in mootjes.
stoven met een saus..
bakken met wat ravigotte..
Neppers.quote:Op maandag 21 december 2020 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chileno leer ik nu. Nog nooooit van gehoord.
Ach denk dat bijna iedereen het gewoon mexicano noemt, van welk merk je het ook koopt.quote:
Klopt. Dat is het origineel. Uit Dordrecht.quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach denk dat bijna iedereen het gewoon mexicano noemt, van welk merk je het ook koopt.
stoven dan..quote:Op maandag 21 december 2020 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klink als zonde ergens, gebakken paling vind ik sowieso niets.
huehuequote:Op maandag 21 december 2020 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Irritant dat sommige snacks weer overal anders heet. Pikanto heet soms gehaktstaaf.
Yep zelfde als met friet, dat schijnt elders patat te hetenquote:Op maandag 21 december 2020 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Irritant dat sommige snacks weer overal anders heet. Pikanto heet soms gehaktstaaf.
Friet ken ik niet.quote:Op maandag 21 december 2020 15:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yep zelfde als met friet, dat schijnt elders patat te heten
Geen last van gehadquote:Op maandag 21 december 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel gierend hoerig sarsweer vandaag he
Had je een regenpak aan?quote:
Ja daarom noemen ze het ook pataturen als je apies in de olie bakt in plaats van frituren.quote:Op maandag 21 december 2020 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Ook al staat op mijn zak patat wel verse frites maar het is gewoon patat.
Dat helpt ook wel mee jaquote:Op maandag 21 december 2020 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ben vrij geweest vandaag![]()
quote:Op maandag 21 december 2020 15:58 schreef Karzai het volgende:
ik ga die zak marshmellows open trekken, misschien kan ik ze roosteren boven het gasfornuis [ afbeelding ]
Goed plan ja, ik vond net ook een zak M&M's in de kastquote:Op maandag 21 december 2020 16:00 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik moet stoppen met eten, anders heb ik straks geen plek meer voor avondeten.
Oei dat is gevaarlijk voor het avondeten.quote:Op maandag 21 december 2020 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed plan ja, ik vond net ook een zak M&M's in de kast
Nee gewoon gele met pinda natuurlijk.quote:
dus je kunt nu ontspannen?quote:Op maandag 21 december 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb min of meer alles gedaan wat ik moet doen tot 4 januariAls er niet ergens de pleuris uitbreekt.
Daar heb ik me ooit zo strontmisselijk aan gegeten dat ik ze niet meer lustquote:Op maandag 21 december 2020 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon gele met pinda natuurlijk.
Heb ik vroeger ook wel eens gehad ja dat ik ze jarenlang niet meer hoefdequote:Op maandag 21 december 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik me ooit zo strontmisselijk aan gegeten dat ik ze niet meer lust
hoezo weg? met vakantie?quote:Op maandag 21 december 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaBeetje raar, want ik heb geen vrij. Maar de rest van het bedrijf is weg.
Dit heb ik met pepermuntkussentjes.quote:Op maandag 21 december 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik me ooit zo strontmisselijk aan gegeten dat ik ze niet meer lust
Ook wel lekker ja.quote:Op maandag 21 december 2020 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon gele met pinda natuurlijk.
met kaasquote:Op maandag 21 december 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Oeeeh nog 10 dagen en dan is het weer tijd om oliebollen te vreten.
Ik zei het nogquote:Op maandag 21 december 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
inboedel zegt vve voor lekkage en vve zegt inboedel voor lekkage
laat maar zitten allemaal
rtquote:Op maandag 21 december 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik nog drijf.
Ik denk 1 been van mij al 62 kg weegt.quote:Op maandag 21 december 2020 16:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
moet zelf ook opletten want neig naar de 62 kilo
quote:Op maandag 21 december 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk 1 been van mij al 62 kg weegt.
Ja, bijna iedereen is vrij. Dus alles staat een beetje stil. Ga maar wat klusjes voor mezelf verzinnen.quote:
Daar word ik heel snel misselijk vanquote:Op maandag 21 december 2020 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik met pepermuntkussentjes.
quote:Op maandag 21 december 2020 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Oeeeh nog 10 dagen en dan is het weer tijd om oliebollen te vreten.
ja vanuit die kitranden toch. Dus badkamerman zegt dat je kan declareren, die schade aan de ondervloer. Inboedel zegt ja kitranden uitgesloten dat is opstal. Vve zegt nee dat is inboedelquote:
Zou zelf denken inboedelquote:Op maandag 21 december 2020 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanuit die kitranden toch. Dus badkamerman zegt dat je kan declareren, die schade aan de ondervloer. Inboedel zegt ja kitranden uitgesloten dat is opstal. Vve zegt nee dat is inboedel
Hangt ook heel erg af van de schade. Schade aan een laminaatvloer is inboedel. Schade aan een tegelvloer is opstal. Schade aan de constructie is sowieso voor de opstal.quote:Op maandag 21 december 2020 16:12 schreef bitterbal het volgende:
inboedel zegt vve voor lekkage en vve zegt inboedel voor lekkage
laat maar zitten allemaal
ja het is de houtenondervloer maar ja ook geen zin in dit geneuzelquote:Op maandag 21 december 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hangt ook heel erg af van de schade. Schade aan een laminaatvloer is inboedel. Schade aan een tegelvloer is opstal. Schade aan de constructie is sowieso voor de opstal.
Dat is voor de opstalverzekering. Die is namelijk onderdeel van de constructie van je huis.quote:Op maandag 21 december 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is de houtenondervloer maar ja ook geen zin in dit geneuzel
Ja maar moet je ook niet naar de oorzaak van de schade kijken?quote:Op maandag 21 december 2020 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is voor de opstalverzekering. Die is namelijk onderdeel van de constructie van je huis.
Kitranden is onderhoud, valt niet onder de verzekering.quote:Op maandag 21 december 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hangt ook heel erg af van de schade. Schade aan een laminaatvloer is inboedel. Schade aan een tegelvloer is opstal. Schade aan de constructie is sowieso voor de opstal.
omg Los heeft gelijkquote:Ben ik verzekerd voor een lekkage in mijn douche door kitnaden?
Lekkages die ontstaan door poreuze kitnaden vallen buiten de dekking van de woonhuisverzekering. Deze schade wordt gezien als schade door achterstallig onderhoud. Controleer daarom regelmatig of de kitranden van jouw aanrecht, douche, bad en wastafel niet los zitten.
In de volgende gevallen krijg je lekkages wel vergoed:
Schade door overstroming van de wc.
Schade door een kapotte afvoer.
Schade door lekkage van de centrale verwarming, waterleiding of hierop aangesloten installaties.
Schade door een lekkend waterbed of aquarium.
Mja, in principe is aankleding voor je inboedelverzekering en alles dat structureel tot je huis behoort is voor de opstalverzekering. Daarom valt een laminaatvloer onder je inboedel, want die ligt los. En een tegelvloer onder de opstal, want die zit vast aan je huis.quote:Op maandag 21 december 2020 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar moet je ook niet naar de oorzaak van de schade kijken?
Dat laatste doet volgens mij niemandquote:Op maandag 21 december 2020 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Slecht schilderwerk kun je ook niet opgeven.
Kit is hetzelfde want moet om de 8-10 jaar vervangen worden.
Ik heb hout.quote:Op maandag 21 december 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar Bitterbal, als het goed is ligt er geen hout onder je badkamervloer. Meestal leggen ze zwaluwstaartplaten op de houten balken en daar gaat een laag cement overheen met de tegels.
Dit klinkt zo logisch dat ik me afvraag waarom ik het niet zelf kon bedenken.quote:Op maandag 21 december 2020 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in principe is aankleding voor je inboedelverzekering en alles dat structureel tot je huis behoort is voor de opstalverzekering. Daarom valt een laminaatvloer onder je inboedel, want die ligt los. En een tegelvloer onder de opstal, want die zit vast aan je huis.
Ik weet niet precies hoe ik dit moet zien. Deze foto is een etage lager genomen en we kijken nu naar wat er bij jou onder de vloer zit?quote:
sorryquote:Op maandag 21 december 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik dit moet zien. Deze foto is een etage lager genomen en we kijken nu naar wat er bij jou onder de vloer zit?
Ja nou ja plafond bij de beneden buren is dicht :pquote:Op maandag 21 december 2020 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is... is dit de huidige stand van zaken?
quote:Op maandag 21 december 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sorry
ja dit is vanuit de beneden woning naar mij toe. Rechter zwarte stuk is bv mijn bad
yoloquote:Op maandag 21 december 2020 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zou ik niet in gaan liggen.
ja volgens voor mijn tijd ook lekkages geweestquote:Op maandag 21 december 2020 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar is wel meer Ad hand dan een kitnaadje.
Eerste wat ik mis zijn twee rechtermannenhanden.quote:Op maandag 21 december 2020 16:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar is wel meer Ad hand dan een kitnaadje.
Die aannemer zou ik niet in de arm nemenquote:Op maandag 21 december 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
Het was oorspronkelijk ook een kamer. Die eigenaar hiervoor was een aannemer en dat heeft zelf zo gemaakt
Is nog een plafond van riet joh.quote:Op maandag 21 december 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgens voor mijn tijd ook lekkages geweest
ook zo bespaard op de plankjesquote:Op maandag 21 december 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die aannemer zou ik niet in de arm nemen
Succes met deze openbaring en je zoektocht.quote:Op maandag 21 december 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste wat ik mis zijn twee rechtermannenhanden.
ja bijna 100 jaar oud dit stulpjequote:Op maandag 21 december 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is nog een plafond van riet joh.
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 21 december 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
sinds dat ik dit weet ga ik ook niet meer in bad.
nou ja het gaat blijkbaar meer om de draagbalken. maar vind het zo er van onder toch niet zo stevig uitzien :pquote:Op maandag 21 december 2020 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.
Mijn vorige huis in Dordt had ook een houten draagconstructie voor de vloeren. Wel met metalen platen en tegels in de badkamer. Maar in bad liggen vond ik daar ook altijd een tikje eng
Nee, klopt. Maar al dat gewicht op wat houten balkjes vond ik ook geen fijn ideequote:Op maandag 21 december 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het gaat blijkbaar meer om de draagbalken. maar vind het zo er van onder toch niet zo stevig uitzien :p
Ja kan zat natuurlijk, mits de balken goed zitten en niet rotten kan er maar weinig gebeuren.quote:Op maandag 21 december 2020 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar al dat gewicht op wat houten balkjes vond ik ook geen fijn idee
Huis kopen gaat makkelijker :pquote:Op maandag 21 december 2020 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
Hm net gebeld door die toko van appartement, alles ziet er 'zeer goed uit' qua papierwerk. Alleen het overzicht van Mijn UWV mist.
Euh.. ok maar ik heb geen uitkering?
Blijkbaar staat daar een of ander document over je arbeidsverleden wat ze wilden hebben en heet 'verzekeringsbericht'.
Zet dat dan gelijk in het initiële documentenverzoek.
ja ik vind het een wonder dat het allemaal nog staat.quote:Op maandag 21 december 2020 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kan zat natuurlijk, mits de balken goed zitten en niet rotten kan er maar weinig gebeuren.
Ja, heb ik ook moeten aanleveren. Was nog bang dat ze moeilijk gingen doen over mijn ontbrekende Hongaarse jaren. Maar dat was gelukkig niet zo.quote:Op maandag 21 december 2020 16:48 schreef FranticDJ het volgende:
Hm net gebeld door die toko van appartement, alles ziet er 'zeer goed uit' qua papierwerk. Alleen het overzicht van Mijn UWV mist.
Euh.. ok maar ik heb geen uitkering?
Blijkbaar staat daar een of ander document over je arbeidsverleden wat ze wilden hebben en heet 'verzekeringsbericht'.
Zet dat dan gelijk in het initiële documentenverzoek.
Ja oke hypo vraagt ook veel papierwerk.quote:Op maandag 21 december 2020 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je een rijke tata bent en geen hypotheek nodig hebt wel ja
quote:Op maandag 21 december 2020 16:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je een rijke tata bent en geen hypotheek nodig hebt wel ja
Ik vond dat nog best makkelijk gaan eigenlijk.quote:Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja oke hypo vraagt ook veel papierwerk.
Mja als ze gewoon gelijk gezegd hadden wat ze nodig haddenquote:Op maandag 21 december 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook moeten aanleveren. Was nog bang dat ze moeilijk gingen doen over mijn ontbrekende Hongaarse jaren. Maar dat was gelukkig niet zo.
Ik niet, maar dat kwam meer omdat mijn adviseur een hippofallus bleek te zijn en ik op zee zat.quote:Op maandag 21 december 2020 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat nog best makkelijk gaan eigenlijk.
Nee ik had te snel gelezen.quote:Op maandag 21 december 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt je huis gewoon cash gekocht?
Ik had vrij weinig opties omdat ik de donderdag akkoord had over het huis en de woensdag erna moest varenquote:Op maandag 21 december 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn hypotheek bij Independer afgesloten. Ging ook heel simpel.
warme schoenen en sokken aan doen.quote:Op maandag 21 december 2020 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens de thermometer die ik bij mijn oma heb gejat is het bijna 22 graden hier. En toch heb ik het koud
en een broek!quote:Op maandag 21 december 2020 16:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
warme schoenen en sokken aan doen.
Wat een mafklapperquote:Op maandag 21 december 2020 16:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had vrij weinig opties omdat ik de donderdag akkoord had over het huis en de woensdag erna moest varen
En deze rukker de eerste was waar ik terecht kon. M'n zus had wel goede ervaringen met hem, vandaar dat ik daar ook naar toe ben gegaan. Hij was vervolgens tegelijkertijd met een nieuwe hypo voor m'n zus en die van mij bezig.
Mijn salaris is nogal gecompliceerd opgebouwd (oa dagsalaris ipv uurloon enzo overwerk, verschillende klassen schepen etc. etc.) waarbij mijn werkgever meermaals heeft aangegeven aan ie vent dat ie even moest bellen bij vragen. Heeft ie nooit gedaan, ook glashard gezegd dat ie er weinig zin in had om er veel energie in te stekken omdat het zo ingewikkeld was. Dus het was makkelijker als ik maar even 25k extra in zou leggen, zodat hij minder gedoe had. En daar kwam ie dan ook 1 dag voor het verlopen van mn ontbindende voorwaarden meeTijdens de gesprekken toen ik nog thuis was deed ie ook al maf, vond dat ik mn budgettering niet goed gedaan had. Maar hij vergat steeds dat ik 6+ maanden per jaar niet thuis was dus die maanden ook niet hoefde te rekenen voor dingen als voeding enzo.
Daar betaal je dan zo'n hippofallus z'n honorarium voor..
Ja naja goed, dat heeft hij geweten. Klacht ingediend bij de overkoepelende organisatie waar ie voor werkt. En die waren daar op z'n zachtst gezegd ook niet heel blij mee. Dat ik meer in moest leggen boeit me niet zoveel, scheelt weer in maandlasten en ik kon het makkelijk betalen. Alleen ga dan niet zo oreren dat je er geen zin in hebt en zulks. Geloof dat het vanuit de overkoepelende organisatie ook nog wel consequenties heeft gehad.
Ik ga er niet meer naar toe iig.
Schoenen? Binnen?quote:Op maandag 21 december 2020 16:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
warme schoenen en sokken aan doen.
ik heb crocs pantoffels gekochtquote:
hippohonger!quote:Op maandag 21 december 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga zo mijn eten in de pan gooien. Honger als een paard.
Mjaquote:Op maandag 21 december 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb crocs pantoffels gekocht
lekker warm man. En zien er nog niet eens zo lelijk uit.
https://www.zalando.nl/cr(...)s-cr415i000-g12.html
geen kouwe voeten meerquote:
Opasloffenquote:Op maandag 21 december 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker man als je in de wagen loopt.quote:Op maandag 21 december 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tsja. Het een of het ander.quote:
Ik woon ruim tien meter boven zeeniveau.quote:Op maandag 21 december 2020 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen kouwe voeten meereen echt zeeman weet: houdt de voeten warm en de neus fris. En je zal het nooit koud hebben.
quote:Op maandag 21 december 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan het ook koud wezenquote:Op maandag 21 december 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon ruim tien meter boven zeeniveau.
Maar wel lekker comfyquote:Op maandag 21 december 2020 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Pantoffels zijn echt de meest onseksie uitvinding ooit.
mijn toffels zitten echt lekkerquote:Op maandag 21 december 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik niet comfortabel binnen.
Ja gaat echt fantastisch.quote:Op maandag 21 december 2020 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Het gaat eigenlijk vrij goed nog op de IC.
Vreemd ook die piek op 1 nov toen hoorde je er weinig van.
https://stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jsp
Hoe?quote:Op maandag 21 december 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik niet comfortabel binnen.
Vieswarm. Hier max 20.quote:Op maandag 21 december 2020 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Tis hier thuis een behaaglijke 21,5C dagelijks.
Voor je het weet zit ik hier in mijn pooluitrusting op de bank. Ik moet ergens grenzen stellen, Kwiwiquote:
Ik ren de hele dag rond, ik kan niet op normaal tempo lopen, dan zijn toffels naast libido verlagend ook nog eens verrekte onhandigquote:
Het leven is te kort voor saaie meuk.quote:
Doe jij dat ook al.quote:Op maandag 21 december 2020 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ren de hele dag rond, ik kan niet op normaal tempo lopen, dan zijn toffels naast libido verlagend ook nog eens verrekte onhandig
Exact.quote:Op maandag 21 december 2020 17:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een schaap om je voeten.
Ze zien er niet echt snel uitquote:Op maandag 21 december 2020 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact.![]()
Kan ik ook gewoon op hoog tempo mijn huis mee door hoor, @:uitstraling
Dat doen mijn hardloopschoenen ook niet, er snel uitzien.quote:Op maandag 21 december 2020 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zien er niet echt snel uit
dat zijn sneeuwbootsquote:Op maandag 21 december 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Dit zijn mijn toffels![]()
[ afbeelding ]
Lekker dik zeker?quote:Op maandag 21 december 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
En nu andersomquote:Op maandag 21 december 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2020 17:15 schreef FranticDJ het volgende:
of zoals m'n ma zegt: booties.
En dan snapt ze 't niet als ik vraag of ze d'r voeten dan in een anus propt.
Valide punt.quote:Op maandag 21 december 2020 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
natuurlijk nooit een kans tot een slechte grap voorbij laten gaan
Okequote:Op maandag 21 december 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nu andersom [ afbeelding ]
Tropisch elfjequote:Op maandag 21 december 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
ja hier zonder toffels echt te koude voeten
als ze slap zijn heb je ze niet lang genoeg in de oven gehadquote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net voor het eerst in m'n leven thuis friet gemaakt. Ik dacht altijd dat ovenfriet super slappe dunne frietjes waren, maar ze waren gewoon dik en knapperig
Lekkerquote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net voor het eerst in m'n leven thuis friet gemaakt. Ik dacht altijd dat ovenfriet super slappe dunne frietjes waren, maar ze waren gewoon dik en knapperig
Ja ik heb ooit 1x, 20 jaar geleden, ovenfriet bij iemand thuis gegeten en dat waren van die slappe dingen.quote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ze slap zijn heb je ze niet lang genoeg in de oven gehad
Kerstmis is pommes duchesse-tijd.quote:Op maandag 21 december 2020 17:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ging het even uitproberen omdat bij ik bij één van m'n kerstdiners frietjes wil serveren
Nonsens.quote:Op maandag 21 december 2020 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerstmis is pommes duchesse-tijd.
Ik eet juist met kerst normaal.quote:Op maandag 21 december 2020 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij wel. Of aardappelkroketjes. Die eet ik normaal gesproken ook niet.
Als slap zijn moet ze even met de handen kneden en met de mond een beetje blazen.quote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ze slap zijn heb je ze niet lang genoeg in de oven gehad
En lekker zeiknat regenen op de terugwegquote:Op maandag 21 december 2020 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
En het lijkt hier voorlopig zo goed als droog te blijven.Niet met een grote auto door krappe straatjes hoeven en maar hopen dat ik 'm parkeren kan.
Da's terug, da's minder erg.quote:Op maandag 21 december 2020 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En lekker zeiknat regenen op de terugweg
m'n ma zet ook altijd onder bakken friet op tafelquote:Op maandag 21 december 2020 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb ooit 1x, 20 jaar geleden, ovenfriet bij iemand thuis gegeten en dat waren van die slappe dingen.
Groenten wel goed doorkoken?quote:Op maandag 21 december 2020 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n ma zet ook altijd onder bakken friet op tafelook uit de frituur..
als ze uit de frituur komen zijn ze door het onder bakken vaak ook nog stijf van 't vet..
Hrrrrquote:Op maandag 21 december 2020 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n ma zet ook altijd onder bakken friet op tafelook uit de frituur..
als ze uit de frituur komen zijn ze door het onder bakken vaak ook nog stijf van 't vet..
nee das m'n pa.quote:Op maandag 21 december 2020 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Groenten wel goed doorkoken?
Wanneer jij aankomt in de Elzas zijn die vleugels al lang Gerries..quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wanneer jij aankomt in de Elzas zijn die vleugels al lang Gerries..
Hoe klinkt dat?quote:Op maandag 21 december 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Burps, genoeg paling op voor de komende weken![]()
Morgen iemand blij maken met de rest anders ga ik dadelijk nog palings praten.
wat heb j er nog me gedaan dan?quote:Op maandag 21 december 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Gauw lichten uit en extra sloten op de deurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 21 december 2020 18:04 schreef crv het volgende:
[..]
Gauw lichten uit en extra sloten op de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja nou Draak heeft mij tegen gehouden.
Bitterbal lokpostquote:Op maandag 21 december 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
Op witbrood met echte boter en een ander deel toch gebakken en met cognac afgeblust.quote:Op maandag 21 december 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat heb j er nog me gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |