Idd.quote:
Gisteren mee begonnen (ff7) en het is fantastisch.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:14 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe draait Final Fantasy 7 Remake eigenlijk op de PS5?
4K en 60fps?
Zit nou te twijfelen tussen Watchdogs Legion en FF7R. Zijn beide nu in de sale.
Ik heb an sich nooit wat met de Final Fantasy serie gehad, maar hoor er alleen maar goede verhalen over.
Ook op PS5?quote:Op woensdag 23 december 2020 10:51 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gisteren mee begonnen (ff7) en het is fantastisch.
Niet gek als niemand een PS5 heeft.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die ene PS3 port is nu in de aanbieding
https://www.intertoys.nl/(...)demon-s-souls-remake
Veel PS5-games gaan snel in de aanbieding. Lijkt wel of de verkopen niet goed gaan.
Zit het door te scrollen. Kan er zo 5-10 uitkiezen ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:16 schreef dud0r het volgende:
Ik zie wel wat leuke dingen in de sale maar ik heb nog zoveel backlog dat ik maar niks koop
In zag ook ace combat 7 en the Outer worlds goedkoop staan.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:04 schreef Dopekoe het volgende:
Zit ook nog te denken aan Ghost of Tsushima....
Doom Eternal gaat het iig niet worden
Heb 65 euro aan PS tegoed dankzij de VVV
De enige zekerheidjes zijn de 2 knowledge is power games om met kerst te spelen
en BL 3![]()
Jammer dat de ultimate edition niet in de store te koop is momenteel, dacht dat ie wel in de sale zou zijn.
En dan daarbij dus nog een andere game
Iemand naast GoT nog een goede tip ?
Ik twijfel een beetje om jurassic park te halen omdat die kleine dol is op dino's zodat ik dat samen met hem kan spelen.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit het door te scrollen. Kan er zo 5-10 uitkiezen ja.
Gewoon wat plastic dinos halen man.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje om jurassic park te halen omdat die kleine dol is op dino's zodat ik dat samen met hem kan spelen.
Ja daar heeft hij er al zat van.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon wat plastic dinos halen man.
Ook voor mijn nichtje gedaan.
Ace Combat is niets voor mijquote:Op woensdag 23 december 2020 11:19 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In zag ook ace combat 7 en the Outer worlds goedkoop staan.
Geen idee wat je verder leuke games vindt, maar met god of war, Spiderman en bvb horizon zit je prima
Als je een beetje een goeie PC hebt kun je als het goed is op 31 december Jurassic World Evolution gratis claimen in de Epic GameStorequote:Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje om jurassic park te halen omdat die kleine dol is op dino's zodat ik dat samen met hem kan spelen.
Mad Max is tofquote:Op woensdag 23 december 2020 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ace Combat is niets voor mij
The Outer worlds heb ik al maar vond ik niet leuk, en Spiderman, Horizon en GoW heb ik ook al
Kwam net wel Mad Max tegen, die lijkt me ook wel wat
ik heb een laptop van het werk waar ik net de settlers collectie op kan draaien en mtg arenaquote:Op woensdag 23 december 2020 11:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als je een beetje een goeie PC hebt kun je als het goed is op 31 december Jurassic World Evolution gratis claimen in de Epic GameStore
Settlersquote:Op woensdag 23 december 2020 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een laptop van het werk waar ik net de settlers collectie op kan draaien en mtg arena
Je kan streamen van Netflix, Disney+ en Amazon Prime beter via de apps van je C9 afspelen (stuk sneller ook, 1 knop op je afstandsbediening). Anders kijk je met je HDR/Dolby Vision game-instellingen van je PS5 en die zijn bij mij anders dan voor video streamen.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:05 schreef StateOfMind het volgende:
Amazon Prime zit op de PS5 (en ik denk ook wel op de PS4, nooit gecheckt eigenlijk).
Kan ik die ¤2,99 via de PS Store portemonnee betalen?
Of moet dat echt via iDeal?
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan streamen van Netflix, Disney+ en Amazon Prime beter via de apps van je C9 afspelen (stuk sneller ook, 1 knop op je afstandsbediening). Anders kijk je met je HDR/Dolby Vision game-instellingen van je PS5 en die zijn bij mij anders dan voor video.
ja geweldige nostalgie. En het was toen in de aanbieding voor 13 of 17 euro ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Settlers
Oh dat is een fijne timesink.
Dat werkt overigens niet voor je toekomstige HDMI sync boxquote:Op woensdag 23 december 2020 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog.
Helemaal niet aan gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |