abonnement Unibet Coolblue
pi_196896863
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef Vijf_voor het volgende:
Sinds Watchdogs 1 heb ik geen ubigame meer gespeeld _O_
Ik ben er na assisins Creed nog 3* ingetrapt. Watch Dogs 1, origins en Division 2. Allemaal crap
pi_196896918
De 19e maar mijn pre-order voor de PS5 wisselen in de diskloze versie. Klaar met schijfjes. :)
pi_196897129
Ubisoft games zullen nooit Game of the Year worden, maar ik vind het toch altijd wel vermakelijke games.
Dlc's zijn zelden de moeite waard, maar ik koop sowieso zelden dlc's.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 23 december 2020 @ 08:37:38 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196897174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 08:02 schreef Aurelius het volgende:
De 19e maar mijn pre-order voor de PS5 wisselen in de diskloze versie. Klaar met schijfjes. :)
_O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196897193
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 08:31 schreef StateOfMind het volgende:
Ubisoft games zullen nooit Game of the Year worden, maar ik vind het toch altijd wel vermakelijke games.
Dlc's zijn zelden de moeite waard, maar ik koop sowieso zelden dlc's.
Probleem is dat ze vaak veel te veel in een wereld te doen hebben. Ik wil geen acht soorten collectibles (elke game van ze), ik wil niet bij elk wapen kijken of ie een stat meer of minder heeft (Division, Breakpoint). Om de een of andere reden denken ze bij Ubisoft dat ik elk ingame map-icoontje zou willen bekijken. Als daar een fantastische sidestory is: fine. Maar niet "help, mijn geit is zoek, wil je hem zoeken". Drie meter verder staat desbetreffende geit.

Daarom heb ik me voorgenomen die zooi te negeren. En dan is het prima, Valhalla is goed door te komen als je niet elk gouden, witte en blauwe puntjes op de map wil checken. Dan maar niet upgraden, het is niet dat de game achterlijk moeilijk is of zo :P

Er zijn meer games die ik wil spelen, waarom zou ik honderd uur stoppen in een game om een OCD te bevredigen? EN dit komt van iemand die eerder AC's plat had, zelfs die k-veertjes en multiplayer-bende. En gamen is opeens een stuk leuker als je ze laat gaan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196897215
En nu eens op bol kijken wat ik voor 560 euro aan bonnen kan kopen voordat die krengen niet meer geldig zijn. Van de week weer een bon gekregen door #2 te worden in een pubquiz :')

Al vind ik het uitgeven aan games een beetje zonde, misschien een geheugenuitbreiding want ps5 zit zo vol :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196897225
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 08:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Probleem is dat ze vaak veel te veel in een wereld te doen hebben. Ik wil geen acht soorten collectibles (elke game van ze), ik wil niet bij elk wapen kijken of ie een stat meer of minder heeft (Division, Breakpoint). Om de een of andere reden denken ze bij Ubisoft dat ik elk ingame map-icoontje zou willen bekijken. Als daar een fantastische sidestory is: fine. Maar niet "help, mijn geit is zoek, wil je hem zoeken". Drie meter verder staat desbetreffende geit.

Daarom heb ik me voorgenomen die zooi te negeren. En dan is het prima, Valhalla is goed door te komen als je niet elk gouden, witte en blauwe puntjes op de map wil checken. Dan maar niet upgraden, het is niet dat de game achterlijk moeilijk is of zo :P

Er zijn meer games die ik wil spelen, waarom zou ik honderd uur stoppen in een game om een OCD te bevredigen? EN dit komt van iemand die eerder AC's plat had, zelfs die k-veertjes en multiplayer-bende. En gamen is opeens een stuk leuker als je ze laat gaan.
:Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196897235
Al heb ik sindsdien wel een DLC van ESO platinum, maar de Thieves Guild is gewoon te leuk :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196897345
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 08:44 schreef Pheno het volgende:
En nu eens op bol kijken wat ik voor 560 euro aan bonnen kan kopen voordat die krengen niet meer geldig zijn. Van de week weer een bon gekregen door #2 te worden in een pubquiz :')

Al vind ik het uitgeven aan games een beetje zonde, misschien een geheugenuitbreiding want ps5 zit zo vol :')
560 euro aan bolbonnen :D

En idd geheugenuitbreiding of zo :Y
Of wat leuk Philips Hue spul.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196897404
Amazon Prime zit op de PS5 (en ik denk ook wel op de PS4, nooit gecheckt eigenlijk).
Kan ik die ¤2,99 via de PS Store portemonnee betalen?
Of moet dat echt via iDeal?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196897407
@Scrummie hoest met de Hue HDMI Sync Box?
Hedde gij die al?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196897514
Hoe draait Final Fantasy 7 Remake eigenlijk op de PS5?
4K en 60fps?

Zit nou te twijfelen tussen Watchdogs Legion en FF7R. Zijn beide nu in de sale.
Ik heb an sich nooit wat met de Final Fantasy serie gehad, maar hoor er alleen maar goede verhalen over.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196897565
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 08:44 schreef Pheno het volgende:
En nu eens op bol kijken wat ik voor 560 euro aan bonnen kan kopen voordat die krengen niet meer geldig zijn. Van de week weer een bon gekregen door #2 te worden in een pubquiz :')

Al vind ik het uitgeven aan games een beetje zonde, misschien een geheugenuitbreiding want ps5 zit zo vol :')
Je kunt er altijd PSN credit van kopen. Kun je weer een paar jaar vooruit.
pi_196897757
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:06 schreef StateOfMind het volgende:
@:Scrummie hoest met de Hue HDMI Sync Box?
Hedde gij die al?
GAM / [PlayStation #54] Ellie GOTY

Zeker, ik had je zelfs al een NMS filmpje gestuurd :D

Nu na wat langer gebruik; erg vet. Denk wel dat ik 2 extra van die langwerpige dingen bestel voor de TV. Of uiteindelijk toch nog die gradient.

Het doet echt wel wat qua beleving, ontzettend tof om in Cyberpunk om je heen te kijken met al die neon lichten en vervolgens je hele kamer mee te zien kleuren. Idem voor No Man's Sky. Qua films weet ik nog niet precies of het ik het zo gaaf vind als bij games. Bij films is het vrij donker vaak, en als er dan linksboven (bijvoorbeeld) een kandelaartje gaat branden met een oranje gloed, is je kamer ineens oranje qua licht. Of misschien dat ik daar nog wat qua heftigheid en dergelijke moet spelen. Op muziek is het dan weer echt een toffe disco. Al met al geen spijt van en enthousiast :).
pi_196897971
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:14 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe draait Final Fantasy 7 Remake eigenlijk op de PS5?
4K en 60fps?

Zit nou te twijfelen tussen Watchdogs Legion en FF7R. Zijn beide nu in de sale.
Ik heb an sich nooit wat met de Final Fantasy serie gehad, maar hoor er alleen maar goede verhalen over.
Even gekeken (toen die per ongeluk mee was gegaan in de backup van ps4). Snelle laadtijden, maar volgens mij is er geen fps-meter in de game (ik heb geen hardware om het te meten en nee dat ga ik niet van bolbonnen kopen :P ).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196898006
quote:
11s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

560 euro aan bolbonnen :D

En idd geheugenuitbreiding of zo :Y
Of wat leuk Philips Hue spul.
Mja, eenmalige bonus van begin dit jaar dat alsnog werd uitgekeerd omdat covid-impact niet zo heftig was bij ons. En dan een pubquiz ownen. We kregen steeds tussenstanden en de #1 kwam op het laatst opeens vanuit het niets bovendrijven. Ik vermoed een let-me-google-that-for-you eindsprint. Maar ach, het is voor de leuk, dus niet boeiend :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196898061
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

GAM / [PlayStation #54] Ellie GOTY

Zeker, ik had je zelfs al een NMS filmpje gestuurd :D

Nu na wat langer gebruik; erg vet. Denk wel dat ik 2 extra van die langwerpige dingen bestel voor de TV. Of uiteindelijk toch nog die gradient.

Het doet echt wel wat qua beleving, ontzettend tof om in Cyberpunk om je heen te kijken met al die neon lichten en vervolgens je hele kamer mee te zien kleuren. Idem voor No Man's Sky. Qua films weet ik nog niet precies of het ik het zo gaaf vind als bij games. Bij films is het vrij donker vaak, en als er dan linksboven (bijvoorbeeld) een kandelaartje gaat branden met een oranje gloed, is je kamer ineens oranje qua licht. Of misschien dat ik daar nog wat qua heftigheid en dergelijke moet spelen. Op muziek is het dan weer echt een toffe disco. Al met al geen spijt van en enthousiast :).
Notifications heb ik uit staan, dus dat heb ik gemist.
Ziet er tof uit :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196898078
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Even gekeken (toen die per ongeluk mee was gegaan in de backup van ps4). Snelle laadtijden, maar volgens mij is er geen fps-meter in de game (ik heb geen hardware om het te meten en nee dat ga ik niet van bolbonnen kopen :P ).
Zal eens even wat gameplay filmpjes bekijken straks, of ik het überhaupt tof vind.
De demo werd ik niet wam of koud van, al zag het er schitterend uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:22:46 #144
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196898370
Iemand hier al wat gekocht van de Januari sale ?

Ik heb er 2 op m'n lijstje staan: Doom Eternal en toch weer Borderlands 3, maar nu digitaal :)
Handig als ik straks een PS5 digital heb :)

Op een of andere manier lijkt Fenyx Rising mij ook wel wat, geen idee waarom.....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 23 december 2020 @ 10:29:39 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196898442
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:22 schreef Dopekoe het volgende:

Op een of andere manier lijkt Fenyx Rising mij ook wel wat, geen idee waarom.....
Omdat het lijkt op Breath of the Wild, de beste game van de vorige generatie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196898454
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:22 schreef Dopekoe het volgende:
Iemand hier al wat gekocht van de Januari sale ?

Ik heb er 2 op m'n lijstje staan: Doom Eternal en toch weer Borderlands 3, maar nu digitaal :)
Handig als ik straks een PS5 digital heb :)

Op een of andere manier lijkt Fenyx Rising mij ook wel wat, geen idee waarom.....
Borderlands 3 heeft iig een gratis upgrade naar de PS5 versie, met 120fps in de Performance Mode.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196898463
quote:
19s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Omdat het lijkt op Breath of the Wild, de beste game van de vorige generatie.
Boh Breasts of the Wild Chick :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:34:45 #148
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196898508
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Borderlands 3 heeft iig een gratis upgrade naar de PS5 versie, met 120fps in de Performance Mode.
Exact :)

Nu nog een PS5....
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  woensdag 23 december 2020 @ 10:37:44 #149
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196898550
quote:
19s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Omdat het lijkt op Breath of the Wild, de beste game van de vorige generatie.
Ik heb geen Switch (staat ook op het lijstje) en dus nooit gespeeld...
De enige zelda game die ik heb gespeeld is deze :)

The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196898692
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:34 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Nu nog een PS5....
Kleinigheidje. :7
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')