SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je bedoelt volgend jaar .... postNLquote:Op maandag 21 december 2020 08:24 schreef FranticDJ het volgende: Volgens de PostNL app krijg ik vandaag (zal wel morgen worden
) de proefmonsters van de vloeren en gordijnen die ik besteld heb.
quote:
Wilde je zo graag de lapo Flash?quote:
Is traditioneelquote:Op maandag 21 december 2020 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het is echt wel een beetje een puinhoop bij PostNL nu.
Helemaal goedquote:Op maandag 21 december 2020 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
Niks verantwoording, was gewoon benieiwd
Ik heb het gister toch gezegd, de hele wereld gaat in lockdown en met een beetje mazzel heel 2021quote:Op maandag 21 december 2020 09:02 schreef UitStraling het volgende:
The perfect storm
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-chaos-aan-grens
ALLES KAPOTquote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb het gister toch gezegd, de hele wereld gaat in lockdown en met een beetje mazzel heel 2021
quote:
Voor wie dacht dat 2020 al een naar jaar was, here comes 2021quote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb het gister toch gezegd, de hele wereld gaat in lockdown en met een beetje mazzel heel 2021
In Zuid-Afrika gaat ook een mutatie rond, onder jongeren.quote:Op maandag 21 december 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Alleen Engeland wordt even afgestoten toch? Was toch sowieso al de bedoeling?Hebben ze hun zin.
Niet voor het eerst hoor, maar als het helder is ga ik zeker even kijken jaquote:Op maandag 21 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Dat er nog geen gekiecultus is ontstaan rond de samenstand van Jupiter en Saturnus vandaag, we hebben een heuse ster van Bethlehem vanavond voor het eerst in 800 jaar [ afbeelding ]
Brievenbuspost gaat nog gewoon normaal hier hoor. Of misschien eens een dag later. Naja, boeiend.quote:Op maandag 21 december 2020 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het is echt wel een beetje een puinhoop bij PostNL nu.
slechter fles hierna wordt het alleen maar slechterquote:Op maandag 21 december 2020 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag is de kortste dag van het jaar mensen. 7:41:55 tussen zonsopkomst en zonsondrgang. Om 11:02 bereikt de zon het dieptepunt (het winter solstitium). Hierna wordt het weer beter
Ja was te verwachten toch, pandemieën komen altijd terug om een andere bevolkingsgroep op te eten.quote:Op maandag 21 december 2020 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika gaat ook een mutatie rond, onder jongeren.
Kijk je uit, Los?quote:Op maandag 21 december 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was te verwachten toch, pandemieën komen altijd terug om een andere bevolkingsgroep op te eten.
In plaats van rokende oude bejaarden zijn nu de fitte mensen aan de beurt.
Wordt steeds leuker zo.quote:Op maandag 21 december 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was te verwachten toch, pandemieën komen altijd terug om een andere bevolkingsgroep op te eten.
In plaats van rokende oude bejaarden zijn nu de fitte mensen aan de beurt.
Gelukkig ben ik weer dik.quote:
dan is je lokale bezorgboer gewoon kut..quote:Op maandag 21 december 2020 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
Is traditioneel
En het is altijd puinhoop want als wij spullen in NL bestellen dan proberen we waar mogelijk postnl te vermijden. Dan komt het tenminste aan
Verstandig.quote:Op maandag 21 december 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik sla kerst bij m'n ouders maar over denk ik. Heb de hele nacht liggen woelen erover.
Nichtje van me is op vakantie in Spanje, zwanger, nu viel gisteren eindelijk het kwartje "ja en wat als ik nu Covid-19 oploop terwijl ik zwanger ben, paniek"quote:Op maandag 21 december 2020 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat er nu weer tienduizenden mensen halsoverkop uit het buitenland teruggehaald moeten worden, dan denk ik: dat zijn echt niet allemaal zakenmensen. En dat mensen toch weer skivakanties boeken, man man man.
Zo erg ja?quote:Op maandag 21 december 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik sla kerst bij m'n ouders maar over denk ik. Heb de hele nacht liggen woelen erover.
Gisteren een beetje de Engelse kranten gevolgd. Veel mensen die nog lekker in Griekenland of Spanje op vakantie waren en die kwamen janken. Maar zo zijn er ook nog tig Nederlanders die weg zijn. Die vakantievluchten zijn ook pas heel recent gestopt.quote:Op maandag 21 december 2020 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat er nu weer tienduizenden mensen halsoverkop uit het buitenland teruggehaald moeten worden, dan denk ik: dat zijn echt niet allemaal zakenmensen. En dat mensen toch weer skivakanties boeken, man man man.
Griekenland.quote:Op maandag 21 december 2020 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren een beetje de Engelse kranten gevolgd. Veel mensen die nog lekker in Griekenland of Spanje op vakantie waren en die kwamen janken. Maar zo zijn er ook nog tig Nederlanders die weg zijn. Die vakantievluchten zijn ook pas heel recent gestopt.
Nee hierna wordt het beter. In ieder geval na de jaarwisselingquote:Op maandag 21 december 2020 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
slechter fles hierna wordt het alleen maar slechter
Ik snap dat echt niet. Laat ze lekker zelf die kosten betalen, sowieso.quote:Op maandag 21 december 2020 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren een beetje de Engelse kranten gevolgd. Veel mensen die nog lekker in Griekenland of Spanje op vakantie waren en die kwamen janken. Maar zo zijn er ook nog tig Nederlanders die weg zijn. Die vakantievluchten zijn ook pas heel recent gestopt.
FEEST FLES FEESTquote:Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hierna wordt het beter. In ieder geval na de jaarwisseling
Hopen dat het niet hun laatste kerst isquote:Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp ik wel. Jaartje overslaan dus?
Dat zal toch niet?quote:Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopen dat het niet hun laatste kerst is
dan ben je niet echt blij neequote:Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Vind wel sneu voor die mensen die in engeland vast zitten
Dan niet doen.quote:
en anders maar wel? Ooit zal een kerst je laatste kerst zijn. Maakt het uit welke?quote:Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopen dat het niet hun laatste kerst is
Huilen met postnl jaquote:Op maandag 21 december 2020 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker lullen van de zijlijn, fransoos..
Ik wil vooral dat rabbithole niet in, dus ik neem alles maar zoals het komt.quote:Op maandag 21 december 2020 09:21 schreef Haags het volgende:
Zou er meer spelen dan we nu weten?
Soms heb ik dat idee weleens.
Nee een paar km verderop. M'n moeder is al druk met het eten en m'n zus heeft blijkbaar cadeautjes gekocht.quote:Op maandag 21 december 2020 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan niet doen.Of, als ze niet al te ver wonen, even in de tuin langs ofzo.
Whehequote:Op maandag 21 december 2020 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil vooral dat rabbithole niet in, dus ik neem alles maar zoals het komt.
quote:Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hierna wordt het beter. In ieder geval na de jaarwisseling
Daar ga jequote:Op maandag 21 december 2020 09:21 schreef Haags het volgende:
niet jij ookquote:Op maandag 21 december 2020 09:21 schreef Haags het volgende:
Geliciteerdquote:Op maandag 21 december 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder is vandaag jarig dus ik ga even een cadeau langsbrengen, maar denk dat ik niet verder kom dan de voordeur.
In Nederland zijn we best wel verwend qua pakketbezorging.quote:Op maandag 21 december 2020 09:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker lullen van de zijlijn, fransoos..
Absoluut.quote:Op maandag 21 december 2020 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland zijn we best wel verwend qua pakketbezorging.
Als het nl al uitkomt, geven ze het over aan een zeer onbetrouwbare goedkoopste bezorgtoko in fr jaquote:Op maandag 21 december 2020 09:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is je lokale bezorgboer gewoon kut..
postnl draagt het aan de grens over aan de lokale vervoerder
uiteraard maar daar ga ik mij niet in verdiepen..quote:Op maandag 21 december 2020 09:21 schreef Haags het volgende:
Dan niet toch? Als je wel binnen gaat zitten, ben je waarschijnlijk ook niet erg gezellig doordat je niet op je gemak zit.quote:Op maandag 21 december 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder is vandaag jarig dus ik ga even een cadeau langsbrengen, maar denk dat ik niet verder kom dan de voordeur.
quote:Op maandag 21 december 2020 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard maar daar ga ik mij niet in verdiepen..
tis een illusie om te denken dat de overheid ons alles verteld
Nou ja, da's gewoon waar natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, da's gewoon waar natuurlijk.
quote:Op maandag 21 december 2020 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard maar daar ga ik mij niet in verdiepen..
tis een illusie om te denken dat de overheid ons alles verteld
Waarom?quote:Op maandag 21 december 2020 09:17 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hard nodig tegen beginnende viruswappies.
Juist niet, je moet pakjes echte boter en hamburgers in een blender gaan gooien om de dood te ontlopen, 2021 gaat 1918 worden.quote:
misschien woont ze wel bij uitvaartcentrum in de buurt en rijden die daar af en aanquote:Op maandag 21 december 2020 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom?
Dat moet je juist wel doen.
Het echte gevaar is eenzaamheid.
Zolang je geen lijkwagens af en aan door je straat ziet rijden is het nog allemaal stemmingmakerij.
Ik pak de man met de zeis bij zijn keel en trek zijn kop eraf.quote:Op maandag 21 december 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet, je moet pakjes echte boter en hamburgers in een blender gaan gooien om de dood te ontlopen, 2021 gaat 1918 worden.
Je haalt Zwarte Piet en Covid-19 door elkaar.quote:Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze SC wordt veel te negatief zo.
Laten we stoppen met die jankbal die COVID heet zoveel aandacht te geven.
Niet alleen wij, de hele wereld!
je moet de SC noet zo serieus nemenquote:Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Is menens hier hoor Scholletje.quote:Op maandag 21 december 2020 09:36 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet de SC noet zo serieus nemen
Sinterklaas is ook overleden door Covid-19. Manier van de regaring en KOZP om Sinterklaas af te schaffenquote:Op maandag 21 december 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je haalt Zwarte Piet en Covid-19 door elkaar.
nee vrolijk tussen de bloemetjesquote:Op maandag 21 december 2020 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom moet hij nou weer gaan springen?
Gewoon mailen; ¤7000,- eenmaal andermaal verkochtquote:Op maandag 21 december 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
badkamerman maar gemaild voor een prijs
dan is zwarte piet geen slaaf maar zzp'er, kunnen we die ook weer terug brengenquote:Op maandag 21 december 2020 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinterklaas is ook overleden door Covid-19. Manier van de regaring en KOZP om Sinterklaas af te schaffen
Zelfs de dood van Sinterklaas brengt mensen nog niet op het juiste denkspoor.quote:Op maandag 21 december 2020 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinterklaas is ook overleden door Covid-19. Manier van de regaring en KOZP om Sinterklaas af te schaffen
quote:Op maandag 21 december 2020 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon mailen; ¤7000,- eenmaal andermaal verkocht
Heel interssant dit. 🤔quote:Op maandag 21 december 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs de dood van Sinterklaas brengt mensen nog niet op het juiste denkspoor.
Boompje de neus inquote:Op maandag 21 december 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
wil een test aanvragen voor covids,. kom maar naar rotterdam
Die is gevaccineerd dus dat wordt interessant.quote:Op maandag 21 december 2020 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen het weekend horen we dat de kerstman is overleden aan Covid-19.
Ik zie mijn ouders ook bewust niet deze maand terwijl we anders wel altijd elkaar zien. Vond het een hele moeilijke beslissing maar ben nu rustig nu ik de knoop heb doorgehakt (al een tijdje) Mijn ouders hadden er wel begrip voor maar de lange reis met OV speelde voor mij ook heel erg mee en dat heb jij niet. Maar als het onverantwoord voelt moet je het gewoon niet doen en je daar dan ook niet te schuldig over voelen.quote:Op maandag 21 december 2020 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Aan de andere kant, als ik zaterdag naar m'n ouders ga ben ik 10 dagen niet onder de mensen geweest.
Gandalf is de Kerstman?quote:Op maandag 21 december 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is gevaccineerd dus dat wordt interessant.
Heeft Fauci gezegd, dat 'ie gevaccineerd is.quote:
Mogen ze lekker met stokjes gaan roerenquote:Op maandag 21 december 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
Even superspreaden in de treinquote:Op maandag 21 december 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mogen ze lekker met stokjes gaan roeren [ afbeelding ]
Ik heb daar ook over nagedacht en heb besloten om toch te gaan. Zelf kom ik amper buiten dus ik zal mijn vader of broer niet besmetten. En het risico dat zij mij besmetten neem ik voor lief. We hebben het alledrie nodig om even bij elkaar te zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Aan de andere kant, als ik zaterdag naar m'n ouders ga ben ik 10 dagen niet onder de mensen geweest.
Minimaal.quote:Op maandag 21 december 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het risico op polio. Biblebelt jeweetz.
Maar zie jij je vader sowieso niet al elke week?quote:Op maandag 21 december 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb daar ook over nagedacht en heb besloten om toch te gaan. Zelf kom ik amper buiten dus ik zal mijn vader of broer niet besmetten. En het risico dat zij mij besmetten neem ik voor lief. We hebben het alledrie nodig om even bij elkaar te zijn.
ja ik ook welquote:Op maandag 21 december 2020 10:13 schreef Karzai het volgende:
Ik zie deze week niemand dus ik kan wel veilig naar mijn ouders met de kerst
Zag gisteren zo'n verslag bij een kerk in Staphorst waar het weer gezellig druk was, vragen ze iemand of ze bang zijn om besmet te raken en antwoorden ze gewoon heel nuchter 'nee, en als het gebeurt hoort het bij Zijn plan, ons leven ligt in de handen van de Here'. Ergens ben ik wel jaloers dat die religieuzen zo simplistisch kunnen denken.quote:Op maandag 21 december 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het risico op polio. Biblebelt jeweetz.
Jup. Kan er ook niet bij dat die mensen dat zo kunnen zien.quote:Op maandag 21 december 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n verslag bij een kerk in Staphorst waar het weer gezellig druk was, vragen ze iemand of ze bang zijn om besmet te raken en antwoorden ze gewoon heel nuchter 'nee, en als het gebeurt hoort het bij Zijn plan, ons leven ligt in de handen van de Here'. Ergens ben ik wel jaloers dat die religieuzen zo simplistisch kunnen denken.
quote:Op maandag 21 december 2020 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar zie jij je vader sowieso niet al elke week?
Ja joh heb eens geduld, dat duurt altijd evenquote:Op maandag 21 december 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Jammer dat ik die mail niet krijg van de afspraak
a/s/l en pics van je broerquote:Op maandag 21 december 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar mijn broer niet. En vorig jaar in deze periode namen we afscheid van mijn moeder. Dus het is even extra belangrijk om bij elkaar te zijn.
ja maar nu ben ik bang dat het niet gelukt isquote:Op maandag 21 december 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja joh heb eens geduld, dat duurt altijd even
Snap ik hoor, bedoelde meer dat dan de afweging misschien al wat minder lastig is omdat het dan maar 1 persoon is die je extra ziet. Ik heb vandaag alweer een stuk of 10 ouders gezien en gesproken en 4 collega's en wil het risico niet lopen dat ik mijn familie besmet.quote:Op maandag 21 december 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Maar mijn broer niet. En vorig jaar in deze periode namen we afscheid van mijn moeder. Dus het is even extra belangrijk om bij elkaar te zijn.
Misschien is het geen automatisch proces en moet het gewoon door iemand worden verwerkt. Dan kan het even duren.quote:Op maandag 21 december 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Jammer dat ik die mail niet krijg van de afspraak
Bij mij kreeg ik de laatste keer de mail ook pas 2/3 uur later.quote:Op maandag 21 december 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nu ben ik bang dat het niet gelukt is
quote:Op maandag 21 december 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is het geen automatisch proces en moet het gewoon door iemand worden verwerkt. Dan kan het even duren.
oh joh.quote:Op maandag 21 december 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij kreeg ik de laatste keer de mail ook pas 2/3 uur later.
Ik ook, dat geeft niet.quote:Op maandag 21 december 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is wel de knappe![]()
Maar veel te druk met zijn bedrijf voor (serieuze) relaties.
O maar in het Barbie-topic werd al meteen geopperd dat het zijn kind niet kon zijn als ze in november was uitgerekend, toch?quote:Op maandag 21 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Godsallemachtig
Nu beweert Meerts echter dat Djemino niet van hem is. De Jong zou op haar beurt hebben gesteld dat hij dat altijd al heeft geweten. De berichten zijn inmiddels niet meer terug te vinden op de social media-kanalen van beide partijen, dus het is niet duidelijk of ze daadwerkelijk gepost zijn.
https://www.ad.nl/show/ba(...)Om2RzAS6hOYCxo6J_elk
Wat is datquote:
Zag het gisteren al ergens voorbij komen, wat een shitshowquote:Op maandag 21 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Godsallemachtig
Nu beweert Meerts echter dat Djemino niet van hem is. De Jong zou op haar beurt hebben gesteld dat hij dat altijd al heeft geweten. De berichten zijn inmiddels niet meer terug te vinden op de social media-kanalen van beide partijen, dus het is niet duidelijk of ze daadwerkelijk gepost zijn.
Djeminoquote:Op maandag 21 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Godsallemachtig
Zie je nou wel, stresskipquote:Op maandag 21 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa mail.
ze lezen denk ik mee
Toevallig heb ik mijn broer dan gisteren ook gezien omdat we spullen moesten uitzoeken in het huis van mijn oma.quote:Op maandag 21 december 2020 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik hoor, bedoelde meer dat dan de afweging misschien al wat minder lastig is omdat het dan maar 1 persoon is die je extra ziet. Ik heb vandaag alweer een stuk of 10 ouders gezien en gesproken en 4 collega's en wil het risico niet lopen dat ik mijn familie besmet.
oh dat weet ik nietquote:Op maandag 21 december 2020 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O maar in het Barbie-topic werd al meteen geopperd dat het zijn kind niet kon zijn als ze in november was uitgerekend, toch?
Denk dat Djemino je huis leeg komt halen over 14 jaarquote:Op maandag 21 december 2020 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag het gisteren al ergens voorbij komen, wat een shitshow![]()
Djemino zal vast een heel leuk leven gaan krijgen.
quote:Op maandag 21 december 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel, stresskip [ afbeelding ]
Was leuk geweest als ze er ook gewerkt had.quote:Op maandag 21 december 2020 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel, stresskip [ afbeelding ]
O zie nu dat ik dat topic per ongeluk uit m'n AT heb geknikkerd, ik mis alle dramaz.quote:
Barbiegate.quote:Op maandag 21 december 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
Godsallemachtig
Ben er bang voor inderdaad. Uiteindelijk betalen we allebei mee aan zijn opvoeding ben ik bangquote:Op maandag 21 december 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Djemino je huis leeg komt halen over 14 jaar
Een IQ en EQ test zou niet geheel onwenselijk zijn qua voortplanting, doen we met honden, kippen en vissen ook.quote:Op maandag 21 december 2020 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben er bang voor inderdaad. Uiteindelijk betalen we allebei mee aan zijn opvoeding ben ik bang
Ik hoop dat 'ie snel bij moeders weg is, tbh.quote:Op maandag 21 december 2020 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben er bang voor inderdaad. Uiteindelijk betalen we allebei mee aan zijn opvoeding ben ik bang
Mooi.quote:Op maandag 21 december 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
The bestest english
Route-aanwijzingen en bijzonderheden voor de testlocatie:
(Indien van toepassing):
Let op! In verband met werkzaamheden is de locatie het best te bereiken via de Van Alkemadelaan. Attention! Because of the work, the location is best reached via the Van Alkemadelaan.
Yes because they are at the work there.quote:Op maandag 21 december 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
The bestest english
(Indien van toepassing):
Let op! In verband met werkzaamheden is de locatie het best te bereiken via de Van Alkemadelaan. Attention! Because of the work, the location is best reached via the Van Alkemadelaan.
Stil?quote:
Ja maar dan raakt ze na een paar weken alweer broeds.quote:Op maandag 21 december 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie snel bij moeders weg is, tbh.
Dat meen je toch niet.quote:Op maandag 21 december 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
The bestest english
(Indien van toepassing):
Dan krijgen we vast zoiets als een gezamenlijk drempel IQ, Nederland kennende.quote:Op maandag 21 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een IQ en EQ test zou niet geheel onwenselijk zijn qua voortplanting, doen we met honden, kippen en vissen ook.
Dat raakt ze toch wel.quote:Op maandag 21 december 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan raakt ze na een paar weken alweer broeds.
Kunnen we haar geen levensechte pop geven zodat het zwakinnige kinderen uitschijten stopt?
Binnenkort zal er wel een Turk haar bezwangeren en dan scheurt het perineum onherstelbaar uit door het grote babyhoofd, opgelost.quote:Op maandag 21 december 2020 10:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijgen we vast zoiets als een gezamenlijk drempel IQ, Nederland kennende.
Nah, deze was ook via keizersnede. Lijkt me stug dat ze nog voor de natuurlijke weg gaat gaan. (Ja, het kán, natuurlijk bevallen na keizersnede, maar dat moet je wel graag willen geloof ik)quote:Op maandag 21 december 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort zal er wel een Turk haar bezwangeren en dan scheurt het perineum onherstelbaar uit door het grote babyhoofd, opgelost.
Plannen.quote:Op maandag 21 december 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga in het nieuwjaarsweekend een stuk wandelen met een collega
Die baarmoeder zal met al dat opensnijden ook wel een keer de geest geven inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, deze was ook via keizersnede. Lijkt me stug dat ze nog voor de natuurlijke weg gaat gaan. (Ja, het kán, natuurlijk bevallen na keizersnede, maar dat moet je wel graag willen geloof ik)
Vrouwelijk?quote:Op maandag 21 december 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga in het nieuwjaarsweekend een stuk wandelen met een collega
Waar gaat dit in hemelsnaam allemaal overquote:Op maandag 21 december 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die baarmoeder zal met al dat opensnijden ook wel een keer de geest geven inderdaad.
Werpende tokkies.quote:Op maandag 21 december 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar gaat dit in hemelsnaam allemaal over
Nou, da's wel een van de risico's, dat het litteken van de keizersnede scheurt.quote:Op maandag 21 december 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die baarmoeder zal met al dat opensnijden ook wel een keer de geest geven inderdaad.
Neequote:
Ja.quote:Op maandag 21 december 2020 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tussen al het drama door is ze ook nog even reclame aan het maken op haar Instagram.
quote:Op maandag 21 december 2020 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat is een concept waar ik weer aan moet wennen
Het is een betere soap dan GTST.quote:Op maandag 21 december 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OwDaar heb ik niks mee en kan ik niet over meepraten.
Gezellig, vroeg gaan wel denk ik want het zal wel druk zijn op de stranden.quote:Op maandag 21 december 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
Collega die ik 'vroeger' eigenlijk elke dag sprak tijdens de lunch, maar de afgelopen maanden zelden. We gaan even uitwaaien op het strand.
Daar heb ik corona al voorquote:Op maandag 21 december 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een betere soap dan GTST.
Hopen dat het die dag regent danquote:Op maandag 21 december 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezellig, vroeg gaan wel denk ik want het zal wel druk zijn op de stranden.
quote:Op maandag 21 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk dat het ķp het strand wel meevalt met hoe lastig het afstand houden is. Breed zat an sich.
Vind deze 28 Days Later special wel een verrassende keuze als kerstspecialquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind deze 28 Days Later special wel een verrassende keuze als kerstspecial
Beetje afleiding van juist.quote:
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 21 december 2020 10:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind deze 28 Days Later special wel een verrassende keuze als kerstspecial
Kut moet nog ontbijtenquote:Op maandag 21 december 2020 10:58 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Je hebt 28 Days Later nooit gezien?quote:
Jezus Haags, staat je horloge op Roemeense tijd of zo?quote:Op maandag 21 december 2020 10:58 schreef Haags het volgende:
Da's wel heel vroeg hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 10:58 schreef Haags het volgende:
Heb echt wel trekquote:Op maandag 21 december 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus Haags, staat je horloge op Roemeense tijd of zo?
Ik kijk zelden filmsquote:Op maandag 21 december 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt 28 Days Later nooit gezien?
Ze (28 Days/Weeks) zijn tof.quote:
Nee joh 4 uur of zo. Maar sliep ook vroeg.quote:Op maandag 21 december 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was je weer om drie uur op?
Ik heb beroerd geslapen.quote:Op maandag 21 december 2020 11:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee joh 4 uur of zo. Maar sliep ook vroeg.
Zo te zien niet (meer).quote:
Vandaar, anders had je wel gezien hoe treffende de situatie in de UK nu isquote:
Lopen de zombies over straat ja?quote:Op maandag 21 december 2020 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaar, anders had je wel gezien hoe treffende de situatie in de UK nu is
Jij ook al?quote:
(Nog) niet, maar wel wordt heel dat eiland van de buitenwereld afgeslotenquote:
Zijn nooit benoemd als zombies.quote:
Mijn vader ook, zei hij net aan de telefoon.quote:Op maandag 21 december 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij ook al?
Kon eerst niet in slaap vallen en daarna werd ik om de twee uur wakker.
Zou het door de planeten komen?quote:Op maandag 21 december 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader ook, zei hij net aan de telefoon.
Lijkt me een toffe film. Maar goed, dus niet (meer) op Netflixquote:Op maandag 21 december 2020 11:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
(Nog) niet, maar wel wordt heel dat eiland van de buitenwereld afgesloten
Of de roverheid doet iets in het drinkwaterquote:Op maandag 21 december 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het door de planeten komen?
Doomsday is misschien nog wel treffender, maar die is een stuk minder bekend en gaat alleen om Schotlandquote:Op maandag 21 december 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn nooit benoemd als zombies.
Hij is wel tof.quote:Op maandag 21 december 2020 11:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doomsday is misschien nog wel treffender, maar die is een stuk minder bekend en gaat alleen om Schotland
Dat zeker, ondergewaardeerde filmquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de roverheid doet iets in het drinkwater
Ik heb eigenlijk verdomd goed geslapen, veel gedroomd ookquote:Op maandag 21 december 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het door de planeten komen?
Ook al niet op Netflix.quote:
Daarom heb ik zulke films ook gewoon op blu-ray zodat ik niet afhankelijk ben of Netflix ze nog wel er op heeft staanquote:Op maandag 21 december 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook al niet op Netflix.(Al heb ik 'm daar wel ooit gezien).
die snapt het nietquote:Op maandag 21 december 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
zeg je je tante af vanwege verkouden zit ze nu te dwingen dat ze mij met de auto brengt.
Mwoah, de dingen die we serieus tof vinden, hebben we ook wel op schijf, maar zķ vaak kijken we films ook niet opnieuw.quote:Op maandag 21 december 2020 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik zulke films ook gewoon op blu-ray zodat ik niet afhankelijk ben of Netflix ze nog wel er op heeft staan
Logic.quote:Op maandag 21 december 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
zeg je je tante af vanwege verkouden zit ze nu te dwingen dat ze mij met de auto brengt.
SHOP ALLESquote:De waarde van het Britse pond krijgt een tik nadat verschillende landen reizen en transport van en naar Groot-Brittannië hebben beperkt. Eén Britse pond was vanochtend 1,085 euro waard. Vorige week schommelde de koers nog rond de 1,11 euro.
quote:Op maandag 21 december 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes
zegt ze ja je kan toch achterin met een mondkapje ...
Was een jaar of tien geleden ook even, heb toen de halve Lush leeggetrokken voor mijn gevoelquote:Op maandag 21 december 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SHOP ALLES
Alleen wanneer het aankomt, geen idee.
Krijg nu wel zin om Doomsday te kijken, die heb ik al een aantal jaar niet meer gezienquote:Op maandag 21 december 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwoah, de dingen die we serieus tof vinden, hebben we ook wel op schijf, maar zķ vaak kijken we films ook niet opnieuw.
quote:Op maandag 21 december 2020 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg nu wel zin om Doomsday te kijken, die heb ik al een aantal jaar niet meer gezien
quote:Op maandag 21 december 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Erg leuke spellenquote:Op maandag 21 december 2020 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Mijn favoriete game franchise is Fallout.
Heeft ze een caravan? Dan kan ze die achter de auto hangenquote:Op maandag 21 december 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
zij is het type dat je het gewoon afdwingt en je uit irritatie maar ja zegt
Ik krijg bijna zin om Borderlands te gaan co-op'en.quote:Op maandag 21 december 2020 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Mijn favoriete game franchise is Fallout.
Daarom de V.A.T.S. in Falloutquote:Op maandag 21 december 2020 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg bijna zin om Borderlands te gaan co-op'en.![]()
Maar ik ben een kneus zodra ik moet schieten.
Ik had eigenlijk gehoopt dat het vanavond een beetje op zou drogen, ik heb m'n eigen auto niet en ik vind het een beetje spooky om met de Mercedes op pad te gaan.quote:
Ja, nee, ik kan wel mikken, maar ik raak er van in de stress.quote:
Nog meer rampenquote:Op maandag 21 december 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ze zegt ook ja er komt NOODWEER aan
regen
hmm ja als er een aanbieding komt ergens koop ik die nog wel denk ik.quote:Op maandag 21 december 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ooooh, wacht, het maakt het turnbased. Hmm...
Volgens mij hebben we een Fallout op de PS4.
Ja V.A.T.S. vertraagd de tijd zodat je precies kunt kiezen op welk lichaamsdeel je wilt schietenquote:Op maandag 21 december 2020 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ooooh, wacht, het maakt het turnbased. Hmm...
Volgens mij hebben we een Fallout op de PS4.
Gewoon je vriezer leegeten voor de verhuizingquote:Op maandag 21 december 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet straks nog even om boodschappen. Anders geen vers eten deze week
Joop kocht 'm ooit, maar die speelt toch altijd hetzelfde.quote:Op maandag 21 december 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja als er een aanbieding komt ergens koop ik die nog wel denk ik.
Ben me nu vooral aan het vermaken met Cayo Perico in GTA online
Ik heb geen fruit/aardappels/sla/salade enzo in de vriezerquote:Op maandag 21 december 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon je vriezer leegeten voor de verhuizing
GTA en Assassins Creed zijn toch wel mijn staples..quote:Op maandag 21 december 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop kocht 'm ooit, maar die speelt toch altijd hetzelfde.
Deze versie kopenquote:Op maandag 21 december 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja als er een aanbieding komt ergens koop ik die nog wel denk ik.
Ben me nu vooral aan het vermaken met Cayo Perico in GTA online
oh dat valt nog mee.quote:Op maandag 21 december 2020 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze versie kopenhttps://www.budgetgaming.(...)he+year+edition.html
Wat ben je nou voor een prepper?quote:Op maandag 21 december 2020 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb geen fruit/aardappels/sla/salade enzo in de vriezer
Ja is met alle DLC erbij, zijn bijna 2 spellen in 1 qua hoeveelheid contentquote:
Ik was vroegah nogal die hard PC gamer.quote:Op maandag 21 december 2020 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik oordeel, overigens, ik speel zelf vooral Sims nu.
Maar op de PS4 maakt het wel makkelijker om iets te spelen.
Ben ik ook nietquote:Op maandag 21 december 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een prepper?
Ah,quote:Op maandag 21 december 2020 11:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is met alle DLC erbij, zijn bijna 2 spellen in 1 qua hoeveelheid content
Far Harbor DLC is sowieso een van de leukste DLC's qua verhaallijn.quote:Op maandag 21 december 2020 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze versie kopenhttps://www.budgetgaming.(...)he+year+edition.html
Weet ikquote:
Mja 76 trekt me echt voor geen kut, haalt heel het idee van eenzaam rondzwerven weg door het een online multiplayer te maken. Plus dat ik weiger om PS+ te nemen puur om een spel überhaupt te kunnen spelenquote:Op maandag 21 december 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah,
Naja zou toch eerder Fallout76 halen denk ik
Wel humor dat bol.com cyberpunk 2077 nu op hun FP heeft als reclame.
Een van de developers die vroeger in mijn team at die werkt nu voor CD Projekt Red. Die hebben niet hun beste jaar zeg maarquote:Op maandag 21 december 2020 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah,
Naja zou toch eerder Fallout76 halen denk ik
Wel humor dat bol.com cyberpunk 2077 nu op hun FP heeft als reclame.
Ik heb nog steeds Skyrim liggen, maar ik moet even m'n controller opduikelen.quote:Op maandag 21 december 2020 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
GTA en Assassins Creed zijn toch wel mijn staples..
FallOut wil ik ook wel maar ga er geen 60e betalen voor een oudere game.
Ik vind het verplaatsbare van een laptop wel lekker, daarom dit jaar maar gewoon een belachelijke gekocht.quote:Op maandag 21 december 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik was vroegah nogal die hard PC gamer.
Heel lang op 'vrij hoog niveau' WoW gespeeld, tot en met wrath of the lich king.
Toen ging ik studeren enzo dus moest de PC plaatsmaken voor een laptop. En gamen op een laptop is kut omdat je je systeem niet zomaar up to date kan houden. Toen overgestapt op console en daar blijf ik wel bij eigenlijk.
Oh de gratis games in + maken het al waardquote:Op maandag 21 december 2020 11:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja 76 trekt me echt voor geen kut, haalt heel het idee van eenzaam rondzwerven weg door het een online multiplayer te maken. Plus dat ik weiger om PS+ te nemen puur om een spel überhaupt te kunnen spelen
Ja klopt, maar cyberpunk is wel de eerste die echt gelijk ook teruggetrokken wordt enzoquote:Op maandag 21 december 2020 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de developers die vroeger in mijn team at die werkt nu voor CD Projekt Red. Die hebben niet hun beste jaar zeg maar
Fallout 76 had in het begin ook wel mega issues.
Ja, maar daar heb je een heel spel dat je kunt spelen en het online gedeelte is 'extra'quote:Op maandag 21 december 2020 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh de gratis games in + maken het al waard
Heb je voor GTA online + nodig?
online is tegenwoordig net zo groot if not groter dan singleplayerquote:Op maandag 21 december 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je een heel spel dat je kunt spelen en het online gedeelte is 'extra'
ja iddquote:Op maandag 21 december 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet wel lolleren om de lui die hun geld teruggevraagd hebben en dan verontwaardigd zijn dat de game uit hun collectie is. WAT HAD JE ANDERS VERWACHT.
Die gaan ook wat shit van investeerders over zich heen krijgen nu. Ik ga het ook nog niet spelen en vermoed dat het op een PS4 ook niet meer echt speelbaar gaat worden.quote:Op maandag 21 december 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar cyberpunk is wel de eerste die echt gelijk ook teruggetrokken wordt enzo
Klopt, maar dat speelde ik eigenlijk alleen met ballie en die heeft d'r PS4 weggedaanquote:Op maandag 21 december 2020 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
online is tegenwoordig net zo groot if not groter dan singleplayer
Waar kun je lamsoor krijgen. Toevallig vorige week met een vriendin over gehad.quote:Op maandag 21 december 2020 11:32 schreef FranticDJ het volgende:
Als het droog zou zijn zou het nog interessant zijn om wat lamsoor en zeekraal te gaan plukken..
Ja is te verwachten.quote:Op maandag 21 december 2020 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gaan ook wat shit van investeerders over zich heen krijgen nu. Ik ga het ook nog niet spelen en vermoed dat het op een PS4 ook niet meer echt speelbaar gaat worden.
Daarom Fallout 4quote:Op maandag 21 december 2020 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil gewoon lekker autistisch in m'n eentje kunnen spelen.
Tegen die tijd kun je hopelijk ook een PS5 kopenquote:Op maandag 21 december 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja is te verwachten.
En idd ik koop ook geen recent releases meer voor mn ps4. Zo wil ik dolgraag valhalla hebben, maar dan moet ik een PS5 hebben en om een PS5 te spelen moet ik van mezelf een 4k tv hebben.
En een 4k tv kopen mag ik pas over anderhalf jaar.
Uh, ik stap op mn fiets, ga 't strand op en kan 't snijdenquote:Op maandag 21 december 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar kun je lamsoor krijgen. Toevallig vorige week met een vriendin over gehad.
New Vegas heb ik nooit kunnen uitspelen omdat die richting het einde zo kneiterhard glitchte op de PS3quote:Op maandag 21 december 2020 11:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen die tijd kun je hopelijk ook een PS5 kopen![]()
Ik blijf lekker bij mijn PS4. Enige dat ik speel is Fallout en daarvoor heb ik zelfs nog een PS3 staan om Fallout 3 en Fallout New Vegas te kunnen spelenDie laatste draait ook echt voor geen meter op de PS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |