SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je bedoelt volgend jaar .... postNLquote:Op maandag 21 december 2020 08:24 schreef FranticDJ het volgende: Volgens de PostNL app krijg ik vandaag (zal wel morgen worden
) de proefmonsters van de vloeren en gordijnen die ik besteld heb.
quote:
Wilde je zo graag de lapo Flash?quote:
Is traditioneelquote:Op maandag 21 december 2020 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het is echt wel een beetje een puinhoop bij PostNL nu.
Helemaal goedquote:Op maandag 21 december 2020 08:55 schreef crv het volgende:
[..]
Niks verantwoording, was gewoon benieiwd
Ik heb het gister toch gezegd, de hele wereld gaat in lockdown en met een beetje mazzel heel 2021quote:Op maandag 21 december 2020 09:02 schreef UitStraling het volgende:
The perfect storm
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-chaos-aan-grens
ALLES KAPOTquote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb het gister toch gezegd, de hele wereld gaat in lockdown en met een beetje mazzel heel 2021
quote:
Voor wie dacht dat 2020 al een naar jaar was, here comes 2021quote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb het gister toch gezegd, de hele wereld gaat in lockdown en met een beetje mazzel heel 2021
In Zuid-Afrika gaat ook een mutatie rond, onder jongeren.quote:Op maandag 21 december 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Alleen Engeland wordt even afgestoten toch? Was toch sowieso al de bedoeling?Hebben ze hun zin.
Niet voor het eerst hoor, maar als het helder is ga ik zeker even kijken jaquote:Op maandag 21 december 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
Dat er nog geen gekiecultus is ontstaan rond de samenstand van Jupiter en Saturnus vandaag, we hebben een heuse ster van Bethlehem vanavond voor het eerst in 800 jaar [ afbeelding ]
Brievenbuspost gaat nog gewoon normaal hier hoor. Of misschien eens een dag later. Naja, boeiend.quote:Op maandag 21 december 2020 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het is echt wel een beetje een puinhoop bij PostNL nu.
slechter fles hierna wordt het alleen maar slechterquote:Op maandag 21 december 2020 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
vandaag is de kortste dag van het jaar mensen. 7:41:55 tussen zonsopkomst en zonsondrgang. Om 11:02 bereikt de zon het dieptepunt (het winter solstitium). Hierna wordt het weer beter
Ja was te verwachten toch, pandemieën komen altijd terug om een andere bevolkingsgroep op te eten.quote:Op maandag 21 december 2020 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika gaat ook een mutatie rond, onder jongeren.
Kijk je uit, Los?quote:Op maandag 21 december 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was te verwachten toch, pandemieën komen altijd terug om een andere bevolkingsgroep op te eten.
In plaats van rokende oude bejaarden zijn nu de fitte mensen aan de beurt.
Wordt steeds leuker zo.quote:Op maandag 21 december 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was te verwachten toch, pandemieën komen altijd terug om een andere bevolkingsgroep op te eten.
In plaats van rokende oude bejaarden zijn nu de fitte mensen aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |