abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 december 2020 @ 09:59:58 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196856499
quote:
99s.gif Op maandag 21 december 2020 09:48 schreef Vlinder het volgende:

[..]

Zo reageert ze na elke relatie. Volop haten, de posts weer weghalen en weer wat anders reageren en vals doen. En dat vervolgens ook weer weghalen.

En een week later heeft ze weer een nieuwe ilofjoevoorever
En 9 van de 10 keer is die nieuwe lover iemand die ze al jaren kende en 30 jaar geleden al een oogje op had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196856545
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met Gerrit heb ik ook geen medelijden hoor, lullig voor hem, maar vooral voor zijn dochter, maar hij zal zelf prima geweten hebben dat de kans groot was dat het kindje niet van hem was.
Daarbij heb ik het idee dat hij redelijk nietsontziend is, niet een of andere brave naïeve huisvader die erin geluisd is.
De gasten uit dat milieu zijn stuk voor stuk fout volgens mij
pi_196856626
Samantha zegt zelf ook dat Gerrit het al wist. Denk dat er gewoon iets is gebeurd (en zij dit als "pressiemiddel" heeft ingezet) waardoor hij nu helemaal klaar met haar is.

Die vernoeming blijft vaag, maar misschien had hij wel zoiets van: ik heb het kind aangenomen dus het is sws van mij.

Overigens vind ik het kindje niet eens zo donker. Mijn dochter is half Perzisch en die was de eerste 2 maanden na de geboorte even donker als dat kindje van Sam. Toen zei iedereen ook: "Goh ze is wel erg donker he!". Maar na 3 à 4 mnd begon dat te veranderen en nu is ze lichter dan ik (wel met donkere ogen, en haar haar is iets donkerder blond dan dat van mij).
  maandag 21 december 2020 @ 10:12:41 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196856659
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 10:10 schreef MorganLeFay het volgende:
Samantha zegt zelf ook dat Gerrit het al wist. Denk dat er gewoon iets is gebeurd (en zij dit als "pressiemiddel" heeft ingezet) waardoor hij nu helemaal klaar met haar is.

Die vernoeming blijft vaag, maar misschien had hij wel zoiets van: ik heb het kind aangenomen dus het is sws van mij.

Overigens vind ik het kindje niet eens zo donker. Mijn dochter is half Perzisch en die was de eerste 2 maanden na de geboorte even donker als dat kindje van Sam. Toen zei iedereen ook: "Goh ze is wel erg donker he!". Maar na 3 à 4 mnd begon dat te veranderen en nu is ze lichter dan ik (wel met donkere ogen, en haar haar is iets donkerder blond dan dat van mij).
Zelfs over mijn oerhollandse oudste zoon met blauwe ogen kreeg ik die opmerking :')

En ja, hij wordt in de zomer lekker snel bruin, en nee, zijn vader heeft geen kleurtje, de (groot)ouders van zijn vader ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196856702
‘Barbie en verloofde Gerrit uit elkaar’

https://www.ad.nl/show/ba(...)uit-elkaar~ac03af3d/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 21 december 2020 @ 10:16:10 #81
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196856706
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met Gerrit heb ik ook geen medelijden hoor, lullig voor hem, maar vooral voor zijn dochter, maar hij zal zelf prima geweten hebben dat de kans groot was dat het kindje niet van hem was.
Daarbij heb ik het idee dat hij redelijk nietsontziend is, niet een of andere brave naïeve huisvader die erin geluisd is.
Mijn idee is ook wel dat hij wist dat er een kans bestond dat het niet van hem was. En dat ze op hun roze wolk van verliefdheid gewoon hebben besloten dat het van hem zou zijn en hij het sowieso zou gaan opvoeden als zijn eigen kind. Maar ja, probeer dat nog maar eens vol te houden als die roze wolk weg is en de baby toch ineens wat minder blond en blauwogig blijkt op te drogen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_196856717
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 10:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zelfs over mijn oerhollandse oudste zoon met blauwe ogen kreeg ik die opmerking :')

En ja, hij wordt in de zomer lekker snel bruin, en nee, zijn vader heeft geen kleurtje, de (groot)ouders van zijn vader ook niet.
Misschien heeft Samantha door al dat ge-zonnebank een genetische mutatie doorgemaakt en baart ze nu kindjes die diepbruin kunnen kleuren in de zon zonder schade 8-)
pi_196856724
“Jongste was een baby van mijn dochter” Die begrijp ik niet helemaal..
  maandag 21 december 2020 @ 10:21:29 #84
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196856761
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met Gerrit heb ik ook geen medelijden hoor, lullig voor hem, maar vooral voor zijn dochter, maar hij zal zelf prima geweten hebben dat de kans groot was dat het kindje niet van hem was.
Daarbij heb ik het idee dat hij redelijk nietsontziend is, niet een of andere brave naïeve huisvader die erin geluisd is.
Aan z’n spelling te zien, is hij net zo dom.
Dus hij zal ook wel niet meegedacht hebben over OF hij misschien toch niet de vader zou zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196856764
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 10:18 schreef Sjahalie het volgende:
“Jongste was een baby van mijn dochter” Die begrijp ik niet helemaal..
[ afbeelding ]
Dat noemen ze verbale diarree... het gaat zo snel dat de woordenbrij wat woordjes mist :P

Jongste was een baby van mijn dochter
--> Jongste kind was vernoemd naar een baby van een vriendin van mijn dochter :')
  maandag 21 december 2020 @ 10:24:16 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196856802
Je zou bijna denken dat Will de ex van Gerrit is, maar dat zou het hele verhaal net te smeuïg maken :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 21 december 2020 @ 10:25:20 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196856815
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 10:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Aan z’n spelling te zien, is hij net zo dom.
Dus hij zal ook wel niet meegedacht hebben over OF hij misschien toch niet de vader zou zijn.
Ik heb niet de illusie dat iemand daar heel intelligent is, maar schijnbaar verwachten we wel intelligent gedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196856837
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 10:15 schreef RipCity het volgende:
‘Barbie en verloofde Gerrit uit elkaar’

https://www.ad.nl/show/ba(...)uit-elkaar~ac03af3d/
quote:
De Jong werd in september ten huwelijk gevraagd door Gerrit Meerts en zei daarop ja. Ze was toen hoogzwanger van een zoontje, dat in november werd geboren. Het ventje luistert naar de naam Djemino. Het leek er aanvankelijk op dat Meerts de vader was het jongetje. Zo poseerde hij veelvuldig met de kleine man op kiekjes, waar De Jong vervolgens ‘trotse papa’ onder schreef.
Tegenwoordig is journalistiek ook maar een wassen neus zeg.
pi_196856855
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 10:21 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Dat noemen ze verbale diarree... het gaat zo snel dat de woordenbrij wat woordjes mist :P

Jongste was een baby van mijn dochter
--> Jongste kind was vernoemd naar een baby van een vriendin van mijn dochter :')
:') hehe sjezus
pi_196856873
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 10:27 schreef amaranta het volgende:

[..]


[..]

Tegenwoordig is journalistiek ook maar een wassen neus zeg.
Het zou journalisten sieren om hier helemaal niets over te schrijven. Deze vrouw heeft duidelijk professionele hulp nodig.
  maandag 21 december 2020 @ 10:31:16 #91
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_196856900
Nou ik denk het eigenlijk wel... Dat Gerrit Wills ex is.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_196856930
https://www.ad.nl/show/ba(...)uit-elkaar~ac03af3d/

Bij het AD zijn ze ook weer aan het werk.
  maandag 21 december 2020 @ 10:34:24 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_196856951
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 10:27 schreef amaranta het volgende:

[..]


[..]

Tegenwoordig is journalistiek ook maar een wassen neus zeg.
En het klopt ook nog eens niet want er stond overal "troste" en niet "trotse" :{w
disclaimer
pi_196857022
JONGENS ik heb dit topic blijkbaar per ongeluk uit m'n AT geknikkerd, wat mis ik allemaal :o
Tap tap tap
pi_196857034
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 10:39 schreef CherryLips het volgende:
JONGENS ik heb dit topic blijkbaar per ongeluk uit m'n AT geknikkerd, wat mis ik allemaal :o
3/4 topics in 1 dag?
Succes met bijlezen :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_196857043
quote:
81s.gif Op maandag 21 december 2020 10:40 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

3/4 topics in 1 dag?
Succes met bijlezen :D
Samenvatting! De belangrijkste screenshots!
Tap tap tap
pi_196857051
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 10:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Samenvatting! De belangrijkste screenshots!
Dat wil een ander vast voor je regelen, ik ben slechts een meelurker :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 21 december 2020 @ 10:41:30 #98
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196857055
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met Gerrit heb ik ook geen medelijden hoor, lullig voor hem, maar vooral voor zijn dochter, maar hij zal zelf prima geweten hebben dat de kans groot was dat het kindje niet van hem was.
Ik denk niet dat hij het geweten heeft, waarom zou hij anders voorstellen om dat kind naar zijn overleden kleinzoon te vernoemen? Lijkt me dat je dat niet doet als je maar enige vorm van twijfel hebt,
quote:
Daarbij heb ik het idee dat hij redelijk nietsontziend is, niet een of andere brave naïeve huisvader die erin geluisd is.
Ik denk dat hij er juist wel geluisd, Sam heeft geweten dat de mogelijkheid bestond dat Gerrit niet de vader kon zijn. Doet me denken aan de ex van Mattie Valk, met die tweeling.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 21 december 2020 @ 10:43:06 #99
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_196857084
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 10:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Samenvatting! De belangrijkste screenshots!
https://www.vkmag.com/mag(...)bies_zoontje_djemino
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_196857133
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 10:41 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij het geweten heeft, waarom zou hij anders voorstellen om dat kind naar zijn overleden kleinzoon te vernoemen? Lijkt me dat je dat niet doet als je maar enige vorm van twijfel hebt,
[..]

Ik denk dat hij er juist wel geluisd, Sam heeft geweten dat de mogelijkheid bestond dat Gerrit niet de vader kon zijn. Doet me denken aan de ex van Mattie Valk, met die tweeling.
Denk ook dat hij ervan overtuigt was dat de baby van hem was. Als ze nou een maand ervoor zwanger was geraakt, kan hij zelf die rekensom ook maken natuurlijk. (denk ik dan)
Maar de data lopen zo kort op elkaar, dat ik mij ook kan voorstellen dat hij niet gedacht zou hebben dat de baby van iemand anders kon zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')