SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Seizoen finale van His Dark Materials op BBC1quote:Op zondag 20 december 2020 18:44 schreef Karzai het volgende: catch me if you can straks op bbc2, leuke film ga ik kijken
Geprobeerd, die wil facebook (heb ik niet), appleid (heb geen 2-factor auth.), mail (wil mijn telefoonnr, krijgt ie niet) Dus geen plaatjes meer uploaden helaas.quote:
Is het wat? Staat ook op m'n lijstquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk The Ripper, net tien minuten gezien.
Ik zou Flipper wel weer eens willen zienquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk The Ripper, net tien minuten gezien.
imgur heeft alleen account nodig?quote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef crv het volgende:
[..]
Geprobeerd, die wil facebook (heb ik niet), appleid (heb geen 2-factor auth.), mail (wil mijn telefoonnr, krijgt ie niet) Dus geen plaatjes meer uploaden helaas.
Die dolfijn?quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zou Flipper wel weer eens willen zien
Mischien ben jij scrooge en staan alle mensen naar jou te kijken als je langsloopt.quote:Op zondag 20 december 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar een rondje lopen. Vanavond heb je die live-uitvoering van Scrooge vanuit Dordrecht. Benieuwd of daar iets van te zien is op straat.
Hoeveel bier heb je vandaag op?quote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mischien ben jij scrooge en staan alle mensen naar jou te kijken als je langsloopt.
Nog niksquote:Op zondag 20 december 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je vandaag op?
quote:Op zondag 20 december 2020 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
vorige topic was mijn oude telefoonnummer in een klein dorpje in Brabant
Ik ook niet. Ik zou een kerstpakketje krijgen van het bedrijf met een flesje bier. Niks gekregenquote:
oh ja zou ik ook krijgen vrijdag. Zal wel morgen worden, of dinsdag of woensdag of zo:')quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou een kerstpakketje krijgen van het bedrijf met een flesje bier. Niks gekregen
Ja maar ze willen wat ik beschreven heb en dat krijgen ze nietquote:
Alle andere collega’s hadden het donderdag al.quote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja zou ik ook krijgen vrijdag. Zal wel morgen worden, of dinsdag of woensdag of zo:')
ja ik zie het ook vanzelf wel een keer gebeuren.quote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alle andere collega’s hadden het donderdag al.
Maar goed, niet dat ik er echt op zat te wachten verder
Das gvd ronduit asociaal.quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou een kerstpakketje krijgen van het bedrijf met een flesje bier. Niks gekregen
Dat is erg onverantwoordelijk. Maar dat zal toch wel ergens op de deur hebben gehangen of zo?quote:Op zondag 20 december 2020 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das gvd ronduit asociaal.
Ben ook erg boos op een grote zorgstichting. Die bellen mijn collega vanochtend om langs te komen voor it achtige problemen.
Die jongen is aan het werk, komt er iemand langs in hamasuit: “goh wist je wel dat dit Corona besmet gebied is?”
Blijkt daar een hele uitbraak gaande. Niet erg maar ZEG DAT DAN VAN TEVOREN
Zit te overwegen net voor kerst de stekker uit de dienstverlening te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |