SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
soep makenquote:Op zondag 20 december 2020 15:11 schreef Amarantha het volgende:
En toen was ik weer alleen. Maar dingen in huis doen dan bleh.
Correctie nog hequote:Op zondag 20 december 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
Positief getest: 13066
Totaal: 689705 (+13032 ivm -34 corr.)
Opgenomen*: 218
Huidig*: 1533 (+28)
Opgenomen op IC*: 36
Huidig*: 580 (+20)
* LCPS cijfers - http://lcps.nu
Overleden: 32
Totaal: 10491
https://twitter.com/mzelst/status/1340662356116971520
Die had vrijdag al klaar moeten zijnquote:
Die staat op de maan.quote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Karzai het volgende:
Nieuwe weegschaal kopen die wel aardig is
Eentje die je nog met de hand kunt kalibreren en er 20 kilo vanuit kunt halen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Karzai het volgende:
Nieuwe weegschaal kopen die wel aardig is
garpjequote:Op zondag 20 december 2020 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zou er nu toch al uit moeten zijn?
Zal wel meespelen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
Dit is vast en zeker door die super snelle nieuwe variant
En nou nog de nieuwe er in krijgenquote:Op zondag 20 december 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het lampje
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kwam al amper buiten.quote:Op zondag 20 december 2020 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel meespelen.
Nog meer reden om thuis te blijven dus
Mooi daarquote:Op zondag 20 december 2020 15:35 schreef kwiwi het volgende:
Ik lach voor jullie achter m'n sjaal hoorHet was wat koud.
[ afbeelding ]
zo mooi uitzicht!!quote:Op zondag 20 december 2020 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaloers op die omgevingquote:Op zondag 20 december 2020 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag vannacht een grote spin in mijn slaapkamer maar kan hem nu niet meer vinden. Zal ik mijn huis in de fik steken?
quote:Op zondag 20 december 2020 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
de brandweer bellenquote:Op zondag 20 december 2020 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik zag vannacht een grote spin in mijn slaapkamer maar kan hem nu niet meer vinden. Zal ik mijn huis in de fik steken?
Gaaf!quote:Op zondag 20 december 2020 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wow Kwiwi, wat mooi! Ben stiekem wel een beetje jaloers.quote:Op zondag 20 december 2020 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Heh wie wat waar?quote:Op zondag 20 december 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Denk dat @:Amarantha de jas ook wel leuk vindt
Mijn buren hebben geen kat, kan ik beter mijn vorige kat lenen bij een vriend.quote:Op zondag 20 december 2020 15:38 schreef Karzai het volgende:
of de kat van de buren lenen, die eet hem wel op
KWIWIquote:Op zondag 20 december 2020 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaloers op die omgeving
(en ballie op die roze jas)
Ik ook, maar ik heb al zoietsquote:Op zondag 20 december 2020 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Denk dat @:Amarantha de jas ook wel leuk vindt
opgegeten tijdens je slaapquote:Op zondag 20 december 2020 15:37 schreef Amarantha het volgende:
Lust ik!quote:Op zondag 20 december 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
@:dr_flash & @:Muck
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
is dat jouw gerrie?quote:Op zondag 20 december 2020 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mokkaquote:Op zondag 20 december 2020 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Je hebt dus ook witte met vanille erin i.p.v. mokka maar zag vanmiddag dat die met vanille niet zo hard gaat.
Ja die stond er alquote:Op zondag 20 december 2020 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer een balliesmiley.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die stond er al![]()
Die ga ik gebruiken als ik het lampje in de oven draai
kantklossenquote:Op zondag 20 december 2020 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Wat ga ik vanavond eens doen, geen wekker morgenochtend.
Vriend van me nu ook. Zijn vriendin heeft COVID en is zelf aan het wachten op de uitslag van zijn test. De 5e of 6e keer dat hij zich laat testen dus zal nu wel raak zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 15:50 schreef Karzai het volgende:
De beneden buurvrouw zit in quarantaine, een vriendin van haar is positief getest
leuk, nog wat van het eiland gezien?quote:Op zondag 20 december 2020 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
FB herinnerde me aan een van de leukste reisjes (qua lading ook) ooit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barbados
ja dat deed ze ook, en hakenquote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn oma zat altijd te breien [ afbeelding ]
schattig nooit gezien zo'n beestjequote:Op zondag 20 december 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou
https://fb.watch/2v8ac04Bui/
quote:Op zondag 20 december 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ken ze ook niet. Die zwarte met stippels [ afbeelding ]
Toen wel, want projectlading. Andere keer dat ik er was waren we er met papier, moesten we overdag van de kant af en ten anker zodat de cruise schepen er konden liggen.quote:Op zondag 20 december 2020 16:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
leuk, nog wat van het eiland gezien?
yum, ik was gister aan de nougat en zoute sticks begonnenquote:Op zondag 20 december 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
De bonbons en chocolade uit het kerstpakket nu op aan het vreten
#viesdikquote:Op zondag 20 december 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
De bonbons en chocolade uit het kerstpakket nu op aan het vreten
ah nooit geluisterdquote:Op zondag 20 december 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Onbehaarde apen
Trouwens ook de naam van een toffe podcast van de NRC
zo daar kan je wel iets leuks voor kopenquote:Op zondag 20 december 2020 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Cadeaubon van 70 euro voor bol.com. Best netjes.
Een na laatste werkdag van het jaar hier; dus moet nog tot de 30ste wachten.quote:
Maar eens kijken wat ze hebben voor mij.quote:Op zondag 20 december 2020 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo daar kan je wel iets leuks voor kopen
nee?quote:Op zondag 20 december 2020 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
De Florida Man Birthday Challenge kennen jullie dat?
Dat is altijd kut ja.quote:
google je verjaardag en Florida man, en krijg bizarre nieuwsberichtenquote:
Jij woont in Den Haag.quote:Op zondag 20 december 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
bijzonder hoe divers de natuur is. Wij zijn maar saai eigenlijk
Ah ja dacht dat florida bekent stond om zijn gestoorde nieuws berichten elke dag?quote:Op zondag 20 december 2020 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
google je verjaardag en Florida man, en krijg bizarre nieuwsberichten
Was een pepermuntje aan het eten en opeens was die veel harder en krokanter en een vreemde smaakquote:
Probeer maar eensquote:Op zondag 20 december 2020 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja dacht dat florida bekent stond om zijn gestoorde nieuws berichten elke dag?
Hmm moet dta nu nog een keer?quote:Op zondag 20 december 2020 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was een pepermuntje aan het eten en opeens was die veel harder en krokanter en een vreemde smaakZal wel de vulling zijn geweest dan, is volgens mij precies bij de kies waar ik een wortelkanaalbehandeling had.
Jij beet te hardquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar we zijn allemaal mensen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Florida man accidentally kills roommate, dog while committing suicide
Mag het hopen van nietquote:
Ken je nagaanquote:
Nichtje van me deed dit een keer, terwijl Obama met Madonna in de kamer ernaast lag te neuken, in het penthouse van het duurste hotel in Miami (maatje is daar chefkok). Madonna klopte nog op de deur of alles goed ging maar nichtje riep 'rot op slet!'quote:
ik weet niet meer op wat je nu reageertquote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me deed dit een keer, terwijl Obama met Madonna in de kamer ernaast lag te neuken, in het penthouse van het duurste hotel in Miami (maatje is daar chefkok). Madonna klopte nog op de deur of alles goed ging maar nichtje riep 'rot op slet!'![]()
Ligt eraan. Dit gaat nog wel even duren, maar zie dat de deadline morgen niet om 10 uur maar om 12 uur is, dus dat scheelt.quote:
Was je jaloers?quote:Op zondag 20 december 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Was net voor werk op een gesloten afdeling voor gekkies. (IT problemen en overleg voor Quickfix).
Die lui hebben het gezelliger en leuker dan de normale burger, er werd harde muziek gedraaid, ze waren op een kluitje aan het gamen en een paar waren koken.
Een paar hadden hun hele kamer gesloopt en kregen alleen nog een matras op de kamer.
Games, persberichten, webshops, ondertiteling, handleidingen, websites.quote:Op zondag 20 december 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar zonder al teveel te verklappen wat voor dingen zijn het?
Ah best veel dus.quote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Games, persberichten, webshops, ondertiteling, handleidingen, websites.
quote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar het kwam in de buurt want ze hadden patat en snacks gehaald.
En bijna een op een begeleiding die ze de hele dag moet vermaken.quote:Op zondag 20 december 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
Ja die mensen hebben vrijwel geen verantwoordelijkheden in het leven maar misschien ook wel dromen die niet waargemaakt kunnen worden
Nergens op, dit is gewoon de overkill-sidekickquote:Op zondag 20 december 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet meer op wat je nu reageert
Modus heeft geen redenen nodig om zijn al lang niet meer grappige Uitstralingsact op te voeren.quote:Op zondag 20 december 2020 16:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet meer op wat je nu reageert
Alles is voor Bassie CL.quote:Op zondag 20 december 2020 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdrachtgever.
Ja maar dan kan ik met een gepaste reactie terug komenquote:Op zondag 20 december 2020 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Modus heeft geen redenen nodig om zijn al lang niet meer grappige Uitstralingsact op te voeren.
Oh fijnquote:Op zondag 20 december 2020 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe handdoeken gekocht met mijn HEMA cadeaukaart.
quote:Op zondag 20 december 2020 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Modus heeft geen redenen nodig om zijn al lang niet meer grappige Uitstralingsact op te voeren.
quote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Florida man accidentally kills roommate, dog while committing suicide
quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Nichtje van me deed dit een keer, terwijl Obama met Madonna in de kamer ernaast lag te neuken, in het penthouse van het duurste hotel in Miami (maatje is daar chefkok). Madonna klopte nog op de deur of alles goed ging maar nichtje riep 'rot op slet!'![]()
Wel eerst een paar keer wassen voordat je er echt wat aan hebt.quote:Op zondag 20 december 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
nieuwe handdoeken zijn fijn ja.
En nog paar theedoeken want heb via hier allemaal nieuwe handdoeken voor in de keuken gekregen en 2 theedoeken.quote:Op zondag 20 december 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
nieuwe handdoeken zijn fijn ja.
Nieuwe spullen zijn sowieso fijn jaquote:Op zondag 20 december 2020 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En nog paar theedoeken want heb via hier allemaal nieuwe handdoeken voor in de keuken gekregen en 2 theedoeken.Alles nieuw.
Nichtje van me deed dit een keer, terwijl Obama met Madonna in de kamer ernaast lag te neuken, in het penthouse van het duurste hotel in Miami (maatje is daar chefkok). Madonna klopte nog op de deur of alles goed ging maar nichtje riep 'rot op slet!'quote:Op zondag 20 december 2020 16:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik verzin geen heel flauwekulleven bij elkaar.
Is het wat?quote:Op zondag 20 december 2020 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Straks de derde aflevering van The Ripper kijken
Dus jij wilt beweren dat sl die nonsens die je post ......quote:Op zondag 20 december 2020 16:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik verzin geen heel flauwekulleven bij elkaar.
één neukpartij met Madonna maakt nog geen Levenquote:Op zondag 20 december 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nichtje van me deed dit een keer, terwijl Obama met Madonna in de kamer ernaast lag te neuken, in het penthouse van het duurste hotel in Miami (maatje is daar chefkok). Madonna klopte nog op de deur of alles goed ging maar nichtje riep 'rot op slet!'
Neehee, hij doet daarmee UItstraling na. Als grapje.quote:Op zondag 20 december 2020 17:00 schreef crv het volgende:
[..]
Dus jij wilt beweren dat sl die nonsens die je post ......
Dus als ik het goed interpreteer is Obama met madonna op zijn Snikkel naar de deur gelopen zodat Madonna op de deur kon kloppen waar aan de andere kant van de deur je nichtje jouw maat (de chefkok) lag te headbangen.quote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Modus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
één neukpartij met Madonna maakt nog geen Leven
Ja die kan er niet mee omgaan.. Nou ja vinden we ook prima hoorquote:Op zondag 20 december 2020 17:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neehee, hij doet daarmee UItstraling na. Als grapje.
Maar US is onze eigenste troubadour en wij hebben geen last van zijn verhalen. Modus wel ofzo.
aanrader?quote:Op zondag 20 december 2020 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Straks de derde aflevering van The Ripper kijken
Jou krijgen ze nietquote:Op zondag 20 december 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
boodschapjes gedaan, ik kan een weekje binnen blijven
Strategisch geplaatste blokjes tegen you-know-whoquote:
Ben je al 4 dagen nasi aan het eten?quote:Op zondag 20 december 2020 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ik teer nog steeds op de nasi van donderdag. Hierna is het wel op
Kan het ook wel elke dag etenquote:Op zondag 20 december 2020 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je al 4 dagen nasi aan het eten?
Vorige keer viel het me best wel tegen toen ik ging halenquote:Op zondag 20 december 2020 17:38 schreef CherryLips het volgende:
Ja nu dus zin in babi pangang. Volgens mij heb ik dat elke dag rond dit tijdstip.
quote:Op zondag 20 december 2020 17:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ze een aardappel bedoelen wel ja ahahahaha
Laatste stukje kat.quote:Op zondag 20 december 2020 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige keer viel het me best wel tegen toen ik ging halen
quote:Op zondag 20 december 2020 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 20 december 2020 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Imgur?quote:Op zondag 20 december 2020 17:45 schreef crv het volgende:
Is er een alternatief voor imgapp
Kloteding crasht continu als ic pics upload
Bij friet denk ik aan raar pratende Belgen.quote:Op zondag 20 december 2020 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Bij friet denk ik aan die lekkere Vlaamse frieten. Bij patat aan dat gewone spul in de snackbar.
quote:
'mag een ik gefrituurde aardappel julienne oorlog'quote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
Iedereen weet dat het gefrituurde aardappel julienne is.
Wat is dit voor hel. Dat je eerder een vaccin krijgt dan nasi.quote:Op zondag 20 december 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hierna eet ik waarschijnlijk in september pas weer nasi hoor
ne julienne is 1 x 1 x 50 mm, dat is echt heel wat anders.quote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
Iedereen weet dat het gefrituurde aardappel julienne is.
quote:Op zondag 20 december 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'mag een ik gefrituurde aardappel julienne oorlogstrijdtoneel'
Waarschijnlijk krijg ik ook eerder een vaccin dan seks. Of dan een nieuwe baan. Of dan een vette vakantie. Best wel een hel ja.quote:Op zondag 20 december 2020 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit voor hel. Dat je eerder een vaccin krijgt dan nasi.
quote:Op zondag 20 december 2020 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'mag een ik gefrituurde aardappel julienne oorlog'
inderdaad. de patat friet discussie is een van de meest kansloze discussies ooitquote:Op zondag 20 december 2020 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ne julienne is 1 x 1 x 50 mm, dat is echt heel wat anders.
Nou m'n baan probeer ik gewoon te houden, maar de rest klopt hier ook welquote:Op zondag 20 december 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik ook eerder een vaccin dan seks. Of dan een nieuwe baan. Of dan een vette vakantie. Best wel een hel ja.
same here, al heb ik wel een baan..quote:Op zondag 20 december 2020 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik ook eerder een vaccin dan seks. Of dan een nieuwe baan. Of dan een vette vakantie. Best wel een hel ja.
Gelukkig heeft Robert ten Brink evenveel te zeggen als een zieke kikker.quote:Op zondag 20 december 2020 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niemand mag alleen zijn deze Kerst
- R. Ten Brink
Ik durf het haast niet meer uit te spreken dat ik op zich best een redelijk jaar heb gehad, terwijl als je naar de feiten kijkt zou het een gigantisch kutjaar zou moeten zijn. Baan kwijt, operatie uitgesteld, geen vakantie, geen bruiloft met ballie en waarschijnlijk nog wel tig dingen. Maar toch ben ik al vrijwel het hele jaar in een goede bui.quote:Op zondag 20 december 2020 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
same here, al heb ik wel een baan..
ik zie het niet als hel gelukkig
🐸quote:Op zondag 20 december 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Robert ten Brink evenveel te zeggen als een zieke kikker.
Maar tot september wachten tot babi pangangquote:Op zondag 20 december 2020 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
same here, al heb ik wel een baan..
ik zie het niet als hel gelukkig
Je kunt nu toch ook gewoon naar de afhaalchinees?quote:Op zondag 20 december 2020 18:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar tot september wachten tot babi pangang
Dit is geen hogere psychologie, je bent gewoon opgelucht dat je nog leeft.quote:Op zondag 20 december 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet meer uit te spreken dat ik op zich best een redelijk jaar heb gehad, terwijl als je naar de feiten kijkt zou het een gigantisch kutjaar zou moeten zijn. Baan kwijt, operatie uitgesteld, geen vakantie, geen bruiloft met ballie en waarschijnlijk nog wel tig dingen. Maar toch ben ik al vrijwel het hele jaar in een goede bui.
Zou dat de doorslaggevende factor zijnquote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is geen hogere psychologie, je bent gewoon opgelucht dat je nog leeft.
De bruiloft met ballie gewoon volgend jaar, met de hele KSC present.quote:Op zondag 20 december 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet meer uit te spreken dat ik op zich best een redelijk jaar heb gehad, terwijl als je naar de feiten kijkt zou het een gigantisch kutjaar zou moeten zijn. Baan kwijt, operatie uitgesteld, geen vakantie, geen bruiloft met ballie en waarschijnlijk nog wel tig dingen. Maar toch ben ik al vrijwel het hele jaar in een goede bui.
Pasen op Pinksteren.quote:Op zondag 20 december 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bruiloft met ballie gewoon volgend jaar, met de hele KSC present.
1 januari staat in mijn agenda.quote:Op zondag 20 december 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De bruiloft met ballie gewoon volgend jaar, met de hele KSC present.
Ik wel, maar Fles heeft het over september.quote:Op zondag 20 december 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt nu toch ook gewoon naar de afhaalchinees?
Oh bij mij ook, en 2,3,4 jan. enz.quote:Op zondag 20 december 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 januari staat in mijn agenda.
Dat is wel snel hoorquote:Op zondag 20 december 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 januari staat in mijn agenda.
Waarom zou je nog helemaal tot dan wachtenquote:Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel, maar Fles heeft het over september.
Zelden zo hart moeten lachenquote:Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh bij mij ook, en 2,3,4 jan. enz.
da fuckquote:Op zondag 20 december 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
Even wat te drinken pakken
https://9gag.com/gag/aBmqjMN
Ik zou een helm nodig hebben.quote:Op zondag 20 december 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
Godver, die muziek er zo bijquote:Op zondag 20 december 2020 18:31 schreef bitterbal het volgende:
4,50 voor een koekjequote:Op zondag 20 december 2020 18:34 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort hier eens bestellen
https://www.belicio-cheats.nl/
Irritant dwergje is datquote:Op zondag 20 december 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
vind deze nog steeds echt geniaal
https://9gag.com/gag/aeDodN5
house beatje eronderquote:Op zondag 20 december 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
vind deze nog steeds echt geniaal
https://9gag.com/gag/aeDodN5
Dat maakt het niet opeens goedkoop he.quote:Op zondag 20 december 2020 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedkoper dan die Crumble Humble koekjes.
En een naam als een tractorquote:Op zondag 20 december 2020 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat maakt het niet opeens goedkoop he.
'ja deze Lamborghini is misschien wat aan de prijzige kant, maar een heel stuk goedkoper dan een Koenigsegg'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |