SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Oh.
Sambal Gledekquote:Op zondag 20 december 2020 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles met mayonaise is minder lekker. En ketchup vind ik vaak ook maar goedkope zooi.
Maar mij wel raar aankijken dat ik alles met sambal eet
Eens. Ketchup/mosterd >>>>>> Mayoquote:Op zondag 20 december 2020 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind mayonaise sowieso totaal niet lekker
Heb nooit begrepen waarom er bij ieder gerecht maar mayo gepleurd moet worden
Mosterd past bij kroketten en oude kaasquote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat meer met mosterd, gooi ik ook over vrij veel dingen.
Knakworst.quote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mosterd past bij kroketten en oude kaas
Ik eet graag blokjes kaas met mosterd.quote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb dat meer met mosterd, gooi ik ook over vrij veel dingen.
Mosterd is het smerigste wat er bestaat.quote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eens. Ketchup/mosterd >>>>>> Mayo
En over vrijwel elke stamppotquote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanaf nu ben jij mijn aartsvijandquote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mosterd is het smerigste wat er bestaat.
Dat doen mijn ouders altijd tenminste.quote:
Walgelijke kut scheids is datquote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nijhuis heeft besloten om niet meer te fluiten. Waarvoor zou hij ook
Besluit is wel iets eerder dan vandaag gekomenquote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
In welke minuut trapt Kramer iemand uit frustratie door midden?quote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
wat ben jij afwezig. Lig je iemand aan te duwen sinds kort of wat is er aan de handquote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Vanavond maar 3 potten dus?
Wanbeleid
Eerst even een broodje kroketquote:Op zondag 20 december 2020 15:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In welke minuut trapt Kramer iemand uit frustratie door midden?
Vanochtend nog een itempje met Milan, Bas verzint gewoon zijn eigen regels want daar houdt Bas van, mannelijk voetbal. En dan zegt hij 'ja je kunt ook gewoon de regels volgen'. Ja lul, dat is precies je takenpakket.quote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanochtend nog een itempje met Milan, Bas verzint gewoon zijn eigen regels want daar houdt Bas van, mannelijk voetbal. En dan zegt hij 'ja je kunt ook gewoon de regels volgen'. Ja lul, dat is precies je takenpakket.
Stop eens met drinken het is Lowe en Gorbunov.quote:Op zondag 20 december 2020 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klaassen is mokertraagDit kan niet Johan
Zal het doorgeven.quote:Op zondag 20 december 2020 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben fan van een mix van mayo en curry.
Dit kan echt niet Slobbie.quote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mosterd is het smerigste wat er bestaat.
Basgodquote:Op zondag 20 december 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanochtend nog een itempje met Milan, Bas verzint gewoon zijn eigen regels want daar houdt Bas van, mannelijk voetbal. En dan zegt hij 'ja je kunt ook gewoon de regels volgen'. Ja lul, dat is precies je takenpakket.
Ik ook, met knakworst. En mosterd.quote:
Op naar het Promenade topic.quote:Op zondag 20 december 2020 15:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit kan echt niet Slobbie.
Dit kan echt niet.
Er was vandaag een scheids in Arnhem die precies de regeltjes volgde. Floot de hele wedstrijd doodquote:Op zondag 20 december 2020 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met knakworst.quote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker man
Ik doe alleen een soepje
Dat vind ik ook niet leuk en ik ben dol op mayonaise.quote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En verder vind ik alles met mayonaise heel erg kut en ik vind het niet leuk als mensen mayo over mijn eten gooien zonder het aan mij te vragen
Ik heb eigk al geen idee meer wie dat wasquote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was vandaag een scheids in Arnhem die precies de regeltjes volgde. Floot de hele wedstrijd dood
Van Boekel is altijd zeer vermoeiend.quote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Er was vandaag een scheids in Arnhem die precies de regeltjes volgde. Floot de hele wedstrijd dood
Mosterd-dille van de Plus is werelds.quote:Op zondag 20 december 2020 15:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen plus in de buurtquote:Op zondag 20 december 2020 15:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mosterd-dille van de Plus is werelds.
Onzin. Schuld afschuiven. Als de spelers zich ook aan de regels houden valt er niks dood te fluiten.quote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Picsquote:Op zondag 20 december 2020 15:12 schreef franklop het volgende:
Mijn vriendin gaat zo brownies maken
Goed geregeld zou ik zeggen
Nee hoor want dan had hij Nieuwkoop wel een rode kaart gegeven.quote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hardop gelachen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:12 schreef Tagliano het volgende:
FOX heeft ook geen zin meer om iets zinnigs uit te zenden
Laten we dat maar niet doenquote:
Wordt doodgezwegen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef Nober het volgende:
Zijn de RTL7 darts crew inmiddels ook getest vanwege Kleermaker?
Nee, het is nu zondag.quote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef Nober het volgende:
Dit is een van de eerste keren dat ik me erop betrap dat ik iets van Fox echt leuk vind jaquote:
Maijer moet uit voorzorg in quarantaine tot eind januariquote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef Nober het volgende:
het kabbelt voort.quote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Is er iemand die me nog iets kan vertellen over de dartspot eigk
Met drie dagen er tussen en gezien Kleermaker geen symptomen heeft is dat denk ik niet nodigquote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef Nober het volgende:
Gorbunov gaat nu gebroken worden en dan is het bijna klaarquote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Een Rus en een Engelsmanquote:Op zondag 20 december 2020 15:13 schreef Tagliano het volgende:
Deze pot valt toch geen zinnig woord over te zeggen joh.quote:Op zondag 20 december 2020 15:14 schreef franklop het volgende:
Snap nu wel waarom we al op 54 topics zitten. Gaat meer over voetbal
En chipsquote:Op zondag 20 december 2020 15:14 schreef franklop het volgende:
We moeten nog 13 topics volspammen vandaag middag+avond om gelijk te komen met vorig jaarquote:Op zondag 20 december 2020 15:14 schreef franklop het volgende:
We kunnen het over F1 hebben, maar daar is minder animo voor gok ikquote:Op zondag 20 december 2020 15:14 schreef franklop het volgende:
190+ is het doel voor dit jaar neem ik aan.quote:Op zondag 20 december 2020 15:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
We moeten nog 13 topics volspammen vandaag middag+avond om gelijk te komen met vorig jaar
Hier zit tenminste niet die doorgesnoven PSV-fan. Eindelijk niveau.quote:Op zondag 20 december 2020 15:14 schreef franklop het volgende:
Bestaat klaas nog?quote:Op zondag 20 december 2020 15:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hier zit tenminste niet die doorgesnoven PSV-fan. Eindelijk niveau.
Ik heb er net een burgertje naar binnen gewerkt.quote:Op zondag 20 december 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb door dit topic een boterham met oude kaas en mosterd gemaakt
Mensen die pindasaus zeggen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn favoriete (toegankelijk verkrijgbare) sauzen zijn:
1. Sambal
2. Pindasaus
3. Mosterd (pittige scherpe)
4. Chilisaus
En verder vind ik alles met mayonaise heel erg kut en ik vind het niet leuk als mensen mayo over mijn eten gooien zonder het aan mij te vragen
Die komt hier soms wel eens dagjesvolkenquote:Op zondag 20 december 2020 15:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Hier zit tenminste niet die doorgesnoven PSV-fan. Eindelijk niveau.
Jerrie vond Dekker 'een slimme jongen'.quote:Op zondag 20 december 2020 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er ook hoogopgeleide darters?
Hij zou een vriend van Mr Bean kunnen zijnquote:Op zondag 20 december 2020 15:17 schreef Szura het volgende:
Lowe lijkt me ook geen voorganger op je verjaardagsfeest
Patatje pinda, niks mis meequote:
Oh jeequote:Op zondag 20 december 2020 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klaasweetalles is overleden
Slim, geen ploeg verwacht tegenwoordig nog dat je vanaf de aftrap naar voren speelt.quote:Op zondag 20 december 2020 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://streamable.com/0b8szt
Niet met je ogen knipperen
Gilitwalaquote:Op zondag 20 december 2020 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn er ook hoogopgeleide darters?
Nu dan, hoop ik.quote:Op zondag 20 december 2020 15:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gorbunov gaat nu gebroken worden en dan is het bijna klaar
en iedereen maar geld storten waar hij lekker van op vakantie gaat (lol)quote:Op zondag 20 december 2020 15:18 schreef De_Kraam het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
ste
WANBELEID. DANNY OUT.
Nou nou nouquote:Op zondag 20 december 2020 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wat ben jij afwezig. Lig je iemand aan te duwen sinds kort of wat is er aan de hand
Moet je maar een abo nemen als je sneller wil postenquote:Op zondag 20 december 2020 15:18 schreef De_Kraam het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
ste
WANBELEID. DANNY OUT.
quote:Op zondag 20 december 2020 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@fetXquote:Op zondag 20 december 2020 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo Surinaams bestellen denk ik
Klein katertje
Ik heb nog een hele mooie PM van KlaasGOAT.quote:Op zondag 20 december 2020 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
John laat inderdaad wel even zien wie hij is. Een reuzentokkie.quote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Tokkiesjon is een beetje mad
LoL.quote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
ADO zou heel NL een kerstcadeautje geven. Tegen wie spelen ze van de week?quote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik word altijd boos als ik eraan denk dat deze man rijk is. Zoiets zou niet mogen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dan moet je inderdaad laten zien dat je een stelletje tokkies in een groengeel shirt bentquote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jij nodigt de dominee uit?quote:Op zondag 20 december 2020 15:17 schreef Szura het volgende:
Lowe lijkt me ook geen voorganger op je verjaardagsfeest
Als je als dartsfan niet naar deze wedstrijd uitkijkt ... ???!!!quote:
HET GRAS OPVRETEN LATEN ZIEN DAT JE ER BENT EEN SIGNAAL AFGEVENquote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Doodsbedreiging gehad?quote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele mooie PM van KlaasGOAT.
Hopen op een afgang voor Edgar zodat Durrant weer een schijtlollige tweet kan plaatsen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je als dartsfan niet naar deze wedstrijd uitkijkt ... ???!!!
IK HEB EEN ABO KLOOTZAK.quote:Op zondag 20 december 2020 15:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet je maar een abo nemen als je sneller wil posten
Ik snap wel hoe je op Ovechkin kwamquote:Op zondag 20 december 2020 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ORESHKIN STOP DE TIJD
GEEN JOKERS
Ohquote:Op zondag 20 december 2020 15:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
IK HEB EEN ABO KLOOTZAK.
met dank aan vriend @:neef_wuppie
BLACKED FRIDAYED.quote:Op zondag 20 december 2020 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar haal je al die duizenden mensen vandaan
Iedereen zit toch binnen? Ja toch?
Ja betalen betalen maar een werkende site, ho maar.quote:Op zondag 20 december 2020 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh
Dan weet ik het ook niet meer
Misschien een beter abo
Beetje zoals de synergie tussen mani en koffieplanter.quote:Op zondag 20 december 2020 15:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hopen op een afgang voor Edgar zodat Durrant weer een schijtlollige tweet kan plaatsen.
Je krijgt die melding geloof ik omdat je niet binnen een bepaald aantal seconden kan posten tenzij bepaald aboquote:Op zondag 20 december 2020 15:25 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja betalen betalen maar een werkende site, ho maar.
Niet Jan Dekker?quote:Op zondag 20 december 2020 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
Jeffrey blijkt toch de intelligentste Nederlander.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Kom maar moeilijk door die eerste rondes heen. Na kerst wel meer present denk ikquote:Op zondag 20 december 2020 15:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
waarmee in godsnaam. Het WK darts is begonnen broer.
Dat is ook al heel wat natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2020 15:27 schreef Szura het volgende:
Darter spreekt een paar volzinnen uit
RTL-studio springt uit z’n vel van enthousiasme
Blijf maar weg dan.quote:Op zondag 20 december 2020 15:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom maar moeilijk door die eerste rondes heen. Na kerst wel meer present denk ik
Ik postte niet eens twee keer achter elkaar. Fake news.quote:Op zondag 20 december 2020 15:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je krijgt die melding geloof ik omdat je niet binnen een bepaald aantal seconden kan posten tenzij bepaald abo
Hoe dit precies zit zoek je zelf maar uit
Ok leuk. Hou van je.quote:Op zondag 20 december 2020 15:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kom maar moeilijk door die eerste rondes heen. Na kerst wel meer present denk ik
quote:Op zondag 20 december 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Ja dat is wel slim. Sowieso de kans van je leven om cashen. Ook voor jongens als Kleermaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je nagaan wat het zou opleveren als iemand van ons een goede darter zou zijn!quote:Op zondag 20 december 2020 15:27 schreef Szura het volgende:
Darter spreekt een paar volzinnen uit
RTL-studio springt uit z’n vel van enthousiasme
Na vanavond zit R1 erop lieverdquote:Op zondag 20 december 2020 15:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bijzonder kut, maar het bier was wel lekkerquote:Op zondag 20 december 2020 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe was nou je Secret Santa borrel?
De eerste rondes zijn juist het absolute hoogtepunt. Na kerst weer alle bekende namen en uitgekauwde potten.quote:Op zondag 20 december 2020 15:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kleermaker kan naar alle waarschijnlijkheid 15.009 pond gedag zeggenquote:Op zondag 20 december 2020 15:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dat is wel slim. Sowieso de kans van je leven om cashen. Ook voor jongens als Kleermaker.
Oké Adolfquote:Op zondag 20 december 2020 15:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijf maar weg dan.
Ik moet streng zijn.
wiequote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef Doevelaer het volgende:
Tex de Wit is wel een paar kilootjes aangekomen
Omdat de protour seeds als 'hoger geplaatst' worden gezienquote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef spleeh het volgende:
Waarom komt Edgar eigenlijk niet als tweede op.
Hij staat toch hoger op de wereldranglijst
Dan kan ik niets anders dan mijn excuses makenquote:Op zondag 20 december 2020 15:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik postte niet eens twee keer achter elkaar. Fake news.
Hele zaal is meteen leeggelopen.quote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef Drekkoning het volgende:
Dit als walkon nummer
Gelijk de hele zaal dood
Doodsbedreiging uitdelen omdat je een keuken niet wil kopenquote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keukenconcurrent
Mandemakers Groep![]()
Niemand zit toch te wachten op die gare partijtjes van deze dagen?quote:Op zondag 20 december 2020 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
De eerste rondes zijn juist het absolute hoogtepunt. Na kerst weer alle bekende namen en uitgekauwde potten.
Waar haal jij je keukens?quote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Keukenconcurrent
Mandemakers Groep![]()
Dat is lastig vol te houden.quote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
Edgar acteert altijd wanhopig iemand met enige persoonlijkheid.
Daar koop ik wat voor.quote:Op zondag 20 december 2020 15:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan ik niets anders dan mijn excuses maken
we stoppen je in een oven als je nu niet die handtekening zet kklijerquote:Op zondag 20 december 2020 15:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Doodsbedreiging uitdelen omdat je een keuken niet wil kopen
De dunne, zeer welbespraakte en sympathieke Kuivenhovenquote:
homoseksuele vriendje van de totaal niet grappige en zwaar onsympathieke Arjen Lubach.quote:
Erg opmerkelijk.quote:Op zondag 20 december 2020 15:33 schreef Tagliano het volgende:
Pushmelding: Promes valt in bij Ajax
maximus vindt dit leuk
Walgelijke club!!!!!quote:Op zondag 20 december 2020 15:33 schreef Tagliano het volgende:
Pushmelding: Promes valt in bij Ajax
maximus vindt dit leuk
Ik vraag dit een expert @Bluedisplayquote:Op zondag 20 december 2020 15:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Taylor is een mooie jongen inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |