abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 december 2020 @ 13:48:28 #1
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196840546
Ik kijk met goede hoop naar 2021, dat het allemaal beter en makkelijker zal gaan.
Ik werk in de zorg en zal als een van de eersten gevaccineerd worden.

Ik lees hier en daar al dat dit ook voordelen zal gaan brengen voor vakantie naar het buitenland.
Dus ik ben langzaam aan het nadenken om over een maand ofzo een vakantie te gaan boeken, voor in de zomervakantie.
Dat is ook iets leuks om naar uit te kijken!

Maar bij welke reisorganisatie? Ik denk sowieso binnen Europa... Buiten Europa is misschien nog wat optimistisch.
Welke reisorganisaties staan niet op omvallen? En zullen het het komend jaar redden?
Iemand die daar verstand van heeft?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196840570
Veel hebben nu geen aanbetaling en gratis annuleren
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 20 december 2020 @ 13:51:51 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196840611
Ik zou wachten met boeken tot al die narigheid voorbij is en er zekerheid is dat de boel niet geannuleerd hoeft te worden..
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 20 december 2020 @ 13:53:36 #4
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196840641
quote:
84s.gif Op zondag 20 december 2020 13:51 schreef Starhopper het volgende:
Ik zou wachten met boeken tot al die narigheid voorbij is en er zekerheid is dat de boel niet geannuleerd hoeft te worden..
Ik ga er van uit dat de besmettingen in de zomer net als afgelopen jaar een stuk minder zullen zijn. Toen werd er ook nog best wat gereisd binnen Europa.
En was er nog geen vaccin, dat zal er komend jaar wel zijn. Dus ben wel positief wat dat betreft.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 20 december 2020 @ 13:55:00 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196840679
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 13:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat de besmettingen in de zomer net als afgelopen jaar een stuk minder zullen zijn. Toen werd er ook nog best wat gereisd binnen Europa.
En was er nog geen vaccin, dat zal er komend jaar wel zijn. Dus ben wel positief wat dat betreft.
Daar heb je ook wel gelijk in! Maar lijkt mij zo ver van te voren best risicovol, het is zonde als je het geld kwijtraakt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 20 december 2020 @ 13:55:15 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196840681
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 13:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar bij welke reisorganisatie? Ik denk sowieso binnen Europa... Buiten Europa is misschien nog wat optimistisch.
Welke reisorganisaties staan niet op omvallen? En zullen het het komend jaar redden?
Iemand die daar verstand van heeft?
Bij partijen als TUI en Sunweb zit je wel goed denk ik.
Ik zou sowieso boeken bij een partij die is aangesloten bij de ANVR en SGR.
So we just called him Fred
  zondag 20 december 2020 @ 14:04:41 #7
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196840896
Ja, had alleen gelezen dat TUI misschien wel op omvallen staat...
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 20 december 2020 @ 14:06:35 #8
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196840941
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, had alleen gelezen dat TUI misschien wel op omvallen staat...
Zoals dat voor elke reisorganisatie geldt op dit moment...
So we just called him Fred
pi_196840963
Lekker vakantie houden in een resort en dan niet naar buiten mogen. De reis gaat door dus annuleren mag niet gratis.

Ik zou daar meer depressief van worden dan niet op vakantie gaan.
pi_196841009
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Ja, had alleen gelezen dat TUI misschien wel op omvallen staat...
Ik denk dat je er verstandig aan doet dit bij elke organisatie te verwachten.
  zondag 20 december 2020 @ 14:11:47 #11
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196841076
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:07 schreef qajariaq het volgende:
Lekker vakantie houden in een resort en dan niet naar buiten mogen. De reis gaat door dus annuleren mag niet gratis.

Ik zou daar meer depressief van worden dan niet op vakantie gaan.
Ik zou sowieso nooit een resort boeken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196841131
Mede doordat mensen
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 13:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat de besmettingen in de zomer net als afgelopen jaar een stuk minder zullen zijn. Toen werd er ook nog best wat gereisd binnen Europa.
En was er nog geen vaccin, dat zal er komend jaar wel zijn. Dus ben wel positief wat dat betreft.
Mede doordat mensen op reis door Europa allemaal mensen tegenkwamen die zij normaal nooit zouden ontmoeten kon het virus weer flink oplaaien. Ik hoop dat de overheden hier hun les ook van hebben geleerd.

Nu kun je ook besmet worden in Zeeland of op Ameland maar ik zou voorlopig niet graag ver op vakantie gaan, of het moet al zijn om familie te zien.
  zondag 20 december 2020 @ 14:16:53 #13
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196841201
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:14 schreef spinazieruiker het volgende:
Mede doordat mensen
[..]

Mede doordat mensen op reis door Europa allemaal mensen tegenkwamen die zij normaal nooit zouden ontmoeten kon het virus weer flink oplaaien. Ik hoop dat de overheden hier hun les ook van hebben geleerd.

Nu kun je ook besmet worden in Zeeland of op Ameland maar ik zou voorlopig niet graag ver op vakantie gaan, of het moet al zijn om familie te zien.
Volgens mij hebben we nu vooral meer besmettingen omdat het virus zich makkelijker verspreidt in de koude lucht... En we meer binnen zitten en dicht op elkaar.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 20 december 2020 @ 14:19:15 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196841245
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we nu vooral meer besmettingen omdat het virus zich makkelijker verspreidt in de koude lucht... En we meer binnen zitten en dicht op elkaar.
Bron?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196841373
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we nu vooral meer besmettingen omdat het virus zich makkelijker verspreidt in de koude lucht... En we meer binnen zitten en dicht op elkaar.
Dat zijn nu zeker grote factoren.
Ik zei ook *mede*.

In september en oktober hadden we mooi weer en was iedereen nog lekker buiten. Nadat mensen het virus mee terug namen van vakantie konden zij volop hun bubbels thuis besmetten. En waren de cijfers in oktober al veel hoger. Waardoor zaken als temperatuur en samen binnen zitten door het hoge aantal besmette mensen al veel eerder tot veel meer nieuwe besmettingen konden leiden.

Dat de overheid de teugels zo ver liet vieren en veel mensen een vrij normale vakantie/zomer vierden (wat ik iedereen gun hoor) voelde het alsof het virus er niet meer was en werd er daarna ook meer "vergeten" zich aan de regels te houden.
  zondag 20 december 2020 @ 14:29:22 #16
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196841442
https://www.weeronline.nl(...)van-het-coronavirus

En mensen, ik heb hier verder geen zin in een discussie over feiten van hoe het virus zich verspreidt.
Er komt een vaccin aan en in de zomer zijn we allemaal een stuk minder vatbaar voor virussen aan de luchtwegen.
Voor mij reden om weer eens op vakantie te willen naar het buitenland. En daar wil ik het over hebben.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 20 december 2020 @ 14:36:38 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196841598
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:29 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.weeronline.nl(...)van-het-coronavirus

En mensen, ik heb hier verder geen zin in een discussie over feiten van hoe het virus zich verspreidt.
Er komt een vaccin aan en in de zomer zijn we allemaal een stuk minder vatbaar voor virussen aan de luchtwegen.
Voor mij reden om weer eens op vakantie te willen naar het buitenland. En daar wil ik het over hebben.
Naar welk land wil je?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196841635
Persoonlijk zou ik niet via een reisorganisatie boeken, maar direct bij een hotel of park. En dan ééntje waarvan je weet dat die het financieel prima. En dan de reis apart boeken. Of nog beter, als je een auto hebt, met de auto gaan. Dan heb je sowieso meer vrijheid. Kun je soort van roadtripje maken.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 20 december 2020 @ 14:38:48 #19
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196841636
quote:
84s.gif Op zondag 20 december 2020 14:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Naar welk land wil je?
Binnen Europa. Italië of Spanje, misschien Portugal of Griekenland.
In ieder geval garantie op mooi weer.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196841645
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:29 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.weeronline.nl(...)van-het-coronavirus

En mensen, ik heb hier verder geen zin in een discussie over feiten van hoe het virus zich verspreidt.
Er komt een vaccin aan en in de zomer zijn we allemaal een stuk minder vatbaar voor virussen aan de luchtwegen.
Voor mij reden om weer eens op vakantie te willen naar het buitenland. En daar wil ik het over hebben.
Je zit hier in het Corona subforum, wat verwacht je dan aan reacties?? :?

Plaats je topic gewoon in het juiste subforum, hier dus: Travel
Waarschijnlijk krijg je daar ook dit soort reacties, maar mogelijk wat minder ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 14:41:28 #21
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196841679
Verplaatst naar Travel, daar krijgt dit topic mischien reacties die passender zijn bij de vraag.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 20 december 2020 @ 14:42:42 #22
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196841701
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
Verplaatst naar Travel, daar krijgt dit topic mischien reacties die passender zijn bij de vraag.
Ok, niet aan gedacht. Thanks. ^O^
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zondag 20 december 2020 @ 14:43:00 #23
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196841705
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ok, niet aan gedacht. Thanks. ^O^
Graag gedaan! :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196841730
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Binnen Europa. Italië of Spanje, misschien Portugal of Griekenland.
In ieder geval garantie op mooi weer.
Vergeet dan maar een deel van mijn advies, aangezien ik aan Duitsland, Denemarken of Luxemburg dacht. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_196841779
Het was niet mijn bedoeling het topic te kapen of een discussie te starten. Neem het mee en maak vervolgens plannen die voor jou goed voelen. We kunnen wel 20 scenario's bedenken, het loopt toch altijd anders, en iets om naar uit te kijken is sowieso fijn.
quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2020 14:38 schreef Morrigan het volgende:
Persoonlijk zou ik niet via een reisorganisatie boeken, maar direct bij een hotel of park. En dan ééntje waarvan je weet dat die het financieel prima. En dan de reis apart boeken. Of nog beter, als je een auto hebt, met de auto gaan. Dan heb je sowieso meer vrijheid. Kun je soort van roadtripje maken.
Een eigen auto tot je beschikking hebben is ook erg fijn als je op één plaats verblijft waar niet alles open is. Het geeft je veel meer mogelijkheden om de omgeving te verkennen en voor uitstapjes wat verder weg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')