abonnement Unibet Coolblue
pi_196839667
Hallo,

Ik ben op dit moment eens aan het verdiepen in (swing)traden en ik zoek naar een geschikte broker en platform.
Op dit moment bekijk ik alles met TradingView als platform maar daar kan ik niet via mijn huidige broker (DeGiro) op handelen. DeGiro heeft daarentegen geen goed platform voor traden.

Heb al eens bij Binck Bank gekeken alleen zij hanteren hoge fees. Ik zou gewoon kleinschalig willen beginnen en kijken of ik mijn account kan opschalen. Alleen helpen transactiekosten van 6 euro per transactie dan niet mee, dus dit valt af.

Voor de rest heb ik gegoogeld maar zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Veel sites lijken me ook onbetrouwbaar. Wat ik zoek is dus een broker met lage kosten, gecombineerd met een goed trading platform.
Mogelijkheden zoals paper trading en rewind trading (backtesten) zou een enorme plus zijn.

Iemand een idee of hier al ervaring mee?
pi_196863957
Beter laat je jou niet verleiden tot handelen.
pi_196863963
etoro?
pi_196885688
Degiro is het een van de goedkoopste, dat is belangrijk als je veel gaat traden omdat de transactiekosten anders je winst opeten.

Naar grafieken kijken doe je op tradingview, kopen/verkopen op Degiro
pi_196893642
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:33 schreef Brede_meneer het volgende:
Degiro is het een van de goedkoopste, dat is belangrijk als je veel gaat traden omdat de transactiekosten anders je winst opeten.

Naar grafieken kijken doe je op tradingview, kopen/verkopen op Degiro
Hier zat ik inderdaad naar te kijken. Lijkt mij ook de enige optie op dit moment.
pi_196893670
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 16:36 schreef Remco2021 het volgende:
Beter laat je jou niet verleiden tot handelen.
Maak je geen zorgen, ik ben geen gokker. Als ik zoiets doe dan heb ik allang getest dat het winst oplevert op lange termijn.
  zondag 17 januari 2021 @ 22:50:23 #7
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_197477211
Ik ben afgelopen jaar als complete leuk begonnen en ik ben begonnen bij Flatex. Heel duidelijk, ¤3,90 per transactie.
Nog niet veel gedaan maar dit wel alles probleemloos.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  zondag 17 januari 2021 @ 23:21:39 #8
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197477731
Je kan met Binck gewoon onderhandelen als je veel handelt
pi_197823628
Aangezien ik geen verstand heb van beleggen laat ik het doen door BND, gespreid in indexfondsen. Zelf gaan kloten lijkt mij een leuke hobby, maar niet verstandig.
pi_197993217
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 23:02 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Hier zat ik inderdaad naar te kijken. Lijkt mij ook de enige optie op dit moment.
Ik maak nu sinds kort gebruik van Interactive Brokers om opties te traden. Je hebt daar erg veel mogelijkheden en de fees zijn heel erg redelijk. Volgens mij is het ietsjes duurder dan Degiro.
pi_198025418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 17:33 schreef Brede_meneer het volgende:
Degiro is het een van de goedkoopste, dat is belangrijk als je veel gaat traden omdat de transactiekosten anders je winst opeten.

Naar grafieken kijken doe je op tradingview, kopen/verkopen op Degiro
Hoe zit het eigenlijk met de kredietrisico's bij DeGiro? Stel dat DeGiro failliet gaat. Staan de aandelen op jouw naam of is het allemaal synthetisch?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_198027990
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met de kredietrisico's bij DeGiro? Stel dat DeGiro failliet gaat. Staan de aandelen op jouw naam of is het allemaal synthetisch?
De aandelen staan op jouw naam, ze blijven ook van jou als Degiro failliet gaat. Het zijn echte aandelen en geen CFD's zoals bij brokers als Etoro.
Overigens heeft Degiro nu een bankvergunning omdat ze onderdeel zijn van de Duitse bank/broker Flatex.

Maar het blijft sowieso wel een goed idee om te spreiden over meerdere brokers, zeker als je veel geld hebt.
pi_198649133
Heeft iemand trading212 gebruikt? Zijn ze goed?
Mijn geheime profiel als je geīnteresseerd bent: https://plu.sh/krysberger
pi_199079321
Zit al jaren bij Binck, maar dat is alleen omdat die de OTC uit de USA aanbied als enige.
De fees zijn inderdaad wel vrij hoog, maarde rest voldoet aardig.

Realtime koersen en level2 heb ik via IHUB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')