Allen nog maar het openingsnummer en een stukje van de eerste scenequote:
Grotendeelsquote:Op zondag 20 december 2020 20:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oe. Da’s niet goed![]()
Staat-ie inmiddels?
Jaaaa mijn favorietquote:Op zondag 20 december 2020 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
The muppets christmas carol is gewoon steengoed
Mijn favoriet ookquote:
Die gaan we binnenkort kijken met het gezin.quote:Op zondag 20 december 2020 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
The muppets christmas carol is gewoon steengoed
Deurtjes zijn overratedquote:Op zondag 20 december 2020 20:43 schreef H_T het volgende:
[..]
GrotendeelsDe kastdeurtjes moeten nog, maar daar had ik vandaag geen zin meer in
quote:
Nou ja, een deel van de reden waarom ik juist voor deze kast ben gegaan is omdat ie deurtjes heeftquote:
Hoer alle sokquote:
Ohquote:Op zondag 20 december 2020 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, een deel van de reden waarom ik juist voor deze kast ben gegaan is omdat ie deurtjes heeftDie motte der dus wel op!
Gaat ook wel lukken hoorquote:
Weet nog steeds niet of hij serieus was of nietquote:Op zondag 20 december 2020 21:18 schreef molloot200 het volgende:
Dat WAP twee keer voorbij kwam in de Top 2000 Quiz
Ja vroeg ik me ook afquote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet of hij serieus was of niet
Herkenbaar. Ik kan overdag heel veel doen, maar savonds wil ik dan het liefst niks meer.quote:Op zondag 20 december 2020 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Gaat ook wel lukken hoorMaar ik had meer zin om tv te kijken dan om nog verder te schroeven, dus dat ga ik morgen doen
quote:Op zondag 20 december 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's wel vervelend voor de andere hoeren
quote:Op zondag 20 december 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's wel vervelend voor de andere hoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |