SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde gisteren de zon zien zakken in de zee, maar precies toen kwamen er wolkenquote:Op zondag 20 december 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
Zon zien opkomen vanaf het strandwaren super vroeg wakker, dus we zijn eerst even dik 2u wezen wandelen.
Via de bakker terug naar huis
ja je hebt betere kansen op zonsopkomst de laatste weken..quote:Op zondag 20 december 2020 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren de zon zien zakken in de zee, maar precies toen kwamen er wolken
Ga alleen niet alleen maar even voor een zonsopkomst naar Zeeland rijdenquote:Op zondag 20 december 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja je hebt betere kansen op zonsopkomst de laatste weken..
kan je gelijk langs je oudersquote:Op zondag 20 december 2020 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga alleen niet alleen maar even voor een zonsopkomst naar Zeeland rijden
Ja daar was ik gisteren dusquote:
Dan ken je de problematiek wel. Zag dat je ook al aangaf dat er enorm veel uitgestelde zorg is. Denk dat daar bovenop ook wat diagnoses uitblijven van mensen die nu niet naar een (huis)arts gaan.quote:
Hoornloos? Is dat een woord?quote:Op zondag 20 december 2020 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vraag me ook wel af hoe de motivatie van artsen en behandelend personeel is. Moet ook hoornloos voelen af en toe.
Zeker. We zagen in de eerste golf ook bijvoorbeeld veel minder mensen met een hartinfarct. Als je daar al niet meer voor naar het ziekenhuis komt.. Zo zullen er voor simpelere diagnoses nog veel meer mensen zijn. Dus we hebben zeker niet alles in beeld nu.quote:Op zondag 20 december 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ken je de problematiek wel. Zag dat je ook al aangaf dat er enorm veel uitgestelde zorg is. Denk dat daar bovenop ook wat diagnoses uitblijven van mensen die nu niet naar een (huis)arts gaan.
Bij een vriend van mij in een ziekenhuis is het ook echt aanpoten, die heeft niet bepaald mogelijkheden tot vakantie. Mijn broer die krijgt de patiënten die het overleefd hebben weer op zijn bord, daar zijn ook al wachtlijsten voor de “revalidatie”.
nog altijd beter dan hoerendoosquote:Op zondag 20 december 2020 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mijn autocorrect ligt het dichtbij hopeloos
wat ga jij voor bazenvoer bereiden/bestellen met de feestdagen?quote:
Vooral demotiverend dat er geen perspectief is. Ook mensen die we nu op de poli zien. Ja, u moet geopereerd worden. Wanneer? Ja, weten wij veel. Misschien juni? December? Geen idee.quote:Op zondag 20 december 2020 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vraag me ook wel af hoe de motivatie van artsen en behandelend personeel is. Moet ook hoornloos voelen af en toe.
hoe lang is dat geleden danquote:Op zondag 20 december 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Eindelijk weer koffie met cafeïne [ afbeelding ]
Heel wat anders dan vorig jaar, toen aten we ontploffende chocolade en bladgoud van schilderijen af, blij dat die opgang naar decadent eten gestuit is welquote:Op zondag 20 december 2020 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat ga jij voor bazenvoer bereiden/bestellen met de feestdagen?
Man man man.quote:Op zondag 20 december 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Balkini aan en duiken maarquote:Op zondag 20 december 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |