abonnement Unibet Coolblue
pi_197192183
Badr Hari vader geworden van tweeling

‘Zo gezegend met mijn kleine crew. Meet Nora en Ayden’, schrijft Daphne bij een kiekje waarop de voetjes van de twee kleintjes te zien zijn. De felicitaties op het babynieuws stromen binnen. ‘Zo mooi. Veel liefs!’ schrijft Arie Boomsma onder meer.

Badr en Daphne gaven elkaar in 2016 het jawoord. Samen hebben ze al drie kinderen: Amber-May, Houda en Aļcha.

(Badr kan geen mannelijk nageslacht produceren jongens!)
pi_197203632
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:50 schreef 3rr0r het volgende:
Badr Hari vader geworden van tweeling

‘Zo gezegend met mijn kleine crew. Meet Nora en Ayden’, schrijft Daphne bij een kiekje waarop de voetjes van de twee kleintjes te zien zijn. De felicitaties op het babynieuws stromen binnen. ‘Zo mooi. Veel liefs!’ schrijft Arie Boomsma onder meer.

Badr en Daphne gaven elkaar in 2016 het jawoord. Samen hebben ze al drie kinderen: Amber-May, Houda en Aļcha.

(Badr kan geen mannelijk nageslacht produceren jongens!)
Badr wordt de nieuwe Robert ten Brink. Die fokt nog wel even door tot er wel een zoontje is. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_197206156
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 08:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Denk dat Glory hier wel flink van baalt.
Ze hebben geen echte badboy meer en mensen smullen nu eenmaal van goed tegen kwaad. Ook al is dat vaak gespeeld en dom gelul.

Denk wel dat Rico het moeilijk gaat krijgen. Die is geen 2 gevechten meer wereldkampioen. Ik schat Ben Saddik nu veel hoger in dan Badr tijdens zijn laatste twee gevechten tegen Rico.

Denk dat Rico een paar zware klappen krijgt en in ronde 3 blijft liggen. Daarna lekker Hollywood in, ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat hij het zelf wel mooi geweest vindt. Dat hij er vrede mee heeft als hij zijn titel kwijt raakt en zich op andere zaken kan gaan richten.
pi_197208417
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:50 schreef 3rr0r het volgende:
Badr Hari vader geworden van tweeling

‘Zo gezegend met mijn kleine crew. Meet Nora en Ayden’, schrijft Daphne bij een kiekje waarop de voetjes van de twee kleintjes te zien zijn. De felicitaties op het babynieuws stromen binnen. ‘Zo mooi. Veel liefs!’ schrijft Arie Boomsma onder meer.

Badr en Daphne gaven elkaar in 2016 het jawoord. Samen hebben ze al drie kinderen: Amber-May, Houda en Aļcha.

(Badr kan geen mannelijk nageslacht produceren jongens!)
Ik heb medelijden met degenen die Badr als potentiele schoonvader gaan krijgen :+
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 januari 2021 @ 20:01:37 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_197232337
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197233514
Ik vind ¤20,00 best veel voor een avondje knokken kijken.
pi_197233519
quote:
Verschil Rico - Badr is 7 euro :7 (19,99 - 12,99)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 januari 2021 @ 20:43:45 #133
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_197233534
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:43 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Verschil Rico - Badr is 7 euro :7 (19,99 - 12,99)
Zeven euro meer betalen voor een card die tien keer beter is, niet verkeerd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197400079
Kickboksbokskampioen Robin van Roosmalen wordt vanmorgen geopereerd na zwaar ongeluk

Kickboksbokskampioen Robin van Roosmalen (31) uit Den Bosch wordt donderdagmorgen geopereerd. De vechtsporter raakte woensdag zwaargewond bij een ongeluk op de A2 bij Nieuwegein. Zijn zus Melissa kwam bij dat ongeluk om het leven.

De vader van Robin en Melissa schrijft op Facebook dat zijn zoon wordt geopereerd. Hij bedankt iedereen voor de hartverwarmende berichten.

quote:
Lieve mensen bedankt voor jullie hartverwarmende berichten dat doet ons goed onze kleine meid is van ons weggenomen en wij zijn gebroken robin wordt morgenvroeg geopereerd

- William Van Roosmalen
“Het is verschrikkelijk, ongelooflijk”, zegt Hicham el Gaoui van sportschool Fighting Talents in Den Bosch in de Telegraaf. Van Roosmalen traint in die sportschool. El Gaoui zocht de vechter woensdagavond nog op in het ziekenhuis. „Robin wordt donderdag geopereerd. Hij heeft meerdere breuken, maar was aanspreekbaar.”

El Gaoui denkt op dit moment dat Van Roosmalen volledig kan herstellen. ,,Het is een sterke jongen. Ook fysiek. Gelukkig wel, anders was hij er misschien slechter aan toe geweest.”

Broer en zus Van Roosmalen stonden woensdag met autopech langs de kant van de weg. Niet veel later werd hun Fiat 500 aangereden door een vrachtwagen. Robin en Melissa werden met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, waar Melissa overleed aan haar verwondingen.

Het ongeluk gebeurde op de A2, net voor Utrecht, op de verbindingsweg richting de A12. Daar waren Robin en Melissa gestrand met pech op de vluchtstrook. De vrachtwagen heeft de auto van de twee van achteren geraakt en in de berm geduwd. De chauffeur is aangehouden.

Robin van Roosmalen is een grote naam in de vechtsportwereld. Hij was in het verleden bij de vechtsportbond Glory kickbokskampioen bij de vedergewichten en lichtgewichten. Vader William van Roosmalen is oud-wereldkampioen.

https://www.omroepbrabant(...)erd-na-zwaar-ongeluk
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 januari 2021 @ 10:42:22 #135
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_197400550
Triest nieuws :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197422204
Ik vind Rico sinds 1,5 jaar in negatief opzicht veranderd. Hij was een frisse, gewone Nederlander met een gezin die voor iedereen tijd had. Sinds 1,5 jaar is hij veel commerciėler, spreekt hij met een nep-Amerikaans accent wanneer hij Engels praat en acteert hij tijdens showdowns. Hoe hij tegen Ben Saddik was, is hij niet.
pi_197443388
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik vind Rico sinds 1,5 jaar in negatief opzicht veranderd. Hij was een frisse, gewone Nederlander met een gezin die voor iedereen tijd had. Sinds 1,5 jaar is hij veel commerciėler, spreekt hij met een nep-Amerikaans accent wanneer hij Engels praat en acteert hij tijdens showdowns. Hoe hij tegen Ben Saddik was, is hij niet.
Absoluut eens. Het was een normale jongen, nu een enorme popiejopie. Ook niet op een leuke manier zoals McGregor. Ik ben nu ook voor Saddik.
Hallo
pi_197443472
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:39 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met degenen die Badr als potentiele schoonvader gaan krijgen :+
Mwa, je weet wel zeker dat je niemand anders je dochter durft aan te raken :+

tis alleen de vraag of zij zelf ook niet af en toe klappen vangt :P
hardcoholic
pi_197443489
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind ¤20,00 best veel voor een avondje knokken kijken.
Dat is wel een hoop geld. Las net dat Badr meer dan 70K views had. Lijkt mij toch te weinig om alles draaiende te houden.
Hallo
  zaterdag 16 januari 2021 @ 13:21:58 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_197443709
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik vind Rico sinds 1,5 jaar in negatief opzicht veranderd. Hij was een frisse, gewone Nederlander met een gezin die voor iedereen tijd had. Sinds 1,5 jaar is hij veel commerciėler, spreekt hij met een nep-Amerikaans accent wanneer hij Engels praat en acteert hij tijdens showdowns. Hoe hij tegen Ben Saddik was, is hij niet.
Alles is nep aan die man.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_197517620
Nou, deze is al geblesseerd voor de wedstrijd überhaupt begint.

Geen Ricky V. tegen Benny S. dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 19-01-2021 22:41:03 ]
pi_197518261
Benny chickened er nog eerder tussenuit dan badr :{
hardcoholic
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 januari 2021 @ 23:11:36 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_197519188
En om het even te vertalen: Rico Verhoeven vs Jamal Ben Saddik gaat dus niet door.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 19 januari 2021 @ 23:31:41 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197519689
Dat zal wel Gerges worden dan, easy win :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197519863
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 23:31 schreef Caland het volgende:
Dat zal wel Gerges worden dan, easy win :`)
Hij mag niet mee-eten van Rico. Zit wel bad blood tussen die twee.

Als je de organisatie de nek om wilt draaien, moet Gerges winnen

Edit: de naam van Levi Rigters wordt ook genoemd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sebbeszweet op 19-01-2021 23:57:02 ]
Hallo
pi_197520981
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 23:38 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Hij mag niet mee-eten van Rico. Zit wel bad blood tussen die twee.

Als je de organisatie de nek om wilt draaien, moet Gerges winnen

Edit: de naam van Levi Rigters wordt ook genoemd.
Rigters heeft wel 19 december nog 2x gevochten tijdens Glory 76, misschien kunnen ze dan nog beter Adegbuyi vragen.
Gerges is niet goed genoeg meer lijkt me.
Wel heel jammer dat Rico tegen Ben Saddik niet door gaat.
  woensdag 20 januari 2021 @ 09:52:59 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197523131
quote:
Rico Verhoeven schakelt door na afzegging Ben Saddik: ’Ik wil Hesdy Gerges!’

Voor Rico Verhoeven (31) is de afzegging van uitdager Jamal Ben Saddik voor het Glory-titelgevecht van 30 januari een bittere pil. Hij is naar eigen zeggen ’zwaar teleurgesteld’ over het nieuws dat zijn opponent kampt met een rugblessure. „Ik was echt klaar voor hem.” Toch slaat dit al snel om: „Iemand met een grote bek heeft zich intussen weer gemeld.”

Verhoeven heeft er maanden naartoe getraind. „Drie maanden training en dan een week vooraf eruit is frustrerend.” De frustratie slaat al snel over in de nabije toekomst: een nieuwe tegenstander.

„Het is heel simpel nu. Er moet een nieuwe tegenstander komen en ik zag vanmorgen op sociale media dat iemand met een grote bek zich weer heeft gemeld. Hesdy Gerges. Ik ben niet vergeten wat hij tijdens de persconferentie na Badr zei.”

Verhoeven vervolgt: „Hij is nu de perfecte tegenstander. Hij heeft zijn laatste wedstrijd goed gewonnen, is fit en is mij al maanden aan het bestoken. Nu moet ’ie maar zijn kans pakken dan! Het is aan GLORY om dit vandaag nog op te zetten!”

Om af te sluiten: „Ik wil hem!”
Het bericht die je wist dat zou komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197527924
quote:
81s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Het bericht die je wist dat zou komen.
Ja, als dat gebeurt ga ik toch wel kijken hoor. Lijkt me fantastisch om te zien dat die Gerges wat flinke klappen op zijn lelijke arrogante kutsmoel krijgt.

Maar ja, zul je zien dat Rico zijn dag niet heeft en in ronde 2 KO gaat. _O-
pi_197532832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Ja, als dat gebeurt ga ik toch wel kijken hoor. Lijkt me fantastisch om te zien dat die Gerges wat flinke klappen op zijn lelijke arrogante kutsmoel krijgt.

Maar ja, zul je zien dat Rico zijn dag niet heeft en in ronde 2 KO gaat. _O-
Ik ga denk ik ook die tientjes betalen. Ik vind het op de een of andere manier veel interessanter nog vanwege de voorgeschiedenis
Hallo
pi_197534487
Rico mag zelfs 2x vechten waarschijnlijk, het wordt een toernooi. De winnaar van Rico vs Gerges vecht daarna tegen de winnaar van Levi Rigters vs Tarik Khbabez. Maar niet om de titel.
https://www.ad.nl/vechtsp(...)-verhoeven~ae071e53/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')