Waar doel je dan op?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:12 schreef kwakz0r het volgende:
De manier waarop er in die latere post gesproken werd door Jan over het overlijden doet me overigens meer denken aan een ongeluk dan wiegedood...![]()
Hoe dan ook afschuwelijk, krijg het er nog steeds koud van.
Met name op het begin en einde van dit bericht, dat wat er gebeurd is, ik ga het misschien nog wel eens opschrijven, en dat brandweer en ambulance haar niet hebben kunnen redden want ze was kansloos...quote:
Het zou ook wel stroken met zijn eerste, gewijzigde bericht, waarin hij schrijft dat ze ‘per ongeluk’ is overleden. Later heeft hij dat zinnetje eruit gehaald kennelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Met name op het begin en einde van dit bericht, dat wat er gebeurd is, ik ga het misschien nog wel eens opschrijven, en dat brandweer en ambulance haar niet hebben kunnen redden want ze was kansloos...
https://www.instagram.com/p/CJMKO5wMZUM/?igshid=1tgek2flb6csl
Hij schrijft sowieso wat 'ongelukkig' althans zo komt het over.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Met name op het begin en einde van dit bericht, dat wat er gebeurd is, ik ga het misschien nog wel eens opschrijven, en dat brandweer en ambulance haar niet hebben kunnen redden want ze was kansloos...
https://www.instagram.com/p/CJMKO5wMZUM/?igshid=1tgek2flb6csl
Helemaal niet. Gewoon een emotioneel bericht,quote:Op zondag 3 januari 2021 00:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij schrijft sowieso wat 'ongelukkig' althans zo komt het over.
Totaal in de war joh.
Als je 112 belt ivm reanimatie (dus; geen hartslag/adem) dan komen er 2 wagens van de hulpdiensten om de reanimatie over te nemen. Als politie/brandweer het dichtst bij is komen die als eerstequote:Op zondag 3 januari 2021 09:15 schreef fleuril het volgende:
Brandweer vind ik inderdaad ook vreemd, maar staat nu ook niet meer in het bericht volgens mij . Weggehaald?
Natuurlijk moet hij het zelf weten, maar ik vind het jammer dat hij voor zo'n goedkoop blad gekozen heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:57 schreef fleuril het volgende:
Jan Dulles verteld zijn verhaal over Donna in de prive van deze week
Ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij het zelf weten, maar ik vind het jammer dat hij voor zo'n goedkoop blad gekozen heeft.
Ik hoop dat het hem heeft geholpen, welk blad het ook is. En dat hij het niet heeft gedaan om de nieuwsgierigheid van anderen te bevredigen. Ik ben dol op speculaas maar niet over zoiets. Een idioot op insta begon zelfs over vaccins als mogelijke oorzaak.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:57 schreef fleuril het volgende:
Jan Dulles verteld zijn verhaal over Donna in de prive van deze week
quote:Terugkijkend op die vreselijk dag, vlak voor kerst, hebben Jan en Caroline niet kunnen vermoeden dat het hun geluk, dat zo compleet leek, in een mum van tijd zo zou omslaan. Jan: „Achteraf zijn we erachter gekomen, dat Donna een scheurtje in haar middenrif heeft gehad. Dat hebben wij nooit geweten en ook niet kunnen ontdekken dat ze daar pijn of last van had.
Ik heb ook een scheurtje in mijn middenrif (zoals heel veel mensen, overigens, je kunt het zelfs krijgen van stress) en dat zorgt voor refluxklachten, misschien is het kindje gestikt oid?quote:
Het is zo verdrietig, ik betrap mezelf erop dat ik er vaak aan denk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:05 schreef Aventura het volgende:
Vreselijk, je pakt je kind op en het overlijdt in je armen. Erger kan niet. Ik heb intens meelij.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een paar weken na de dood van Donna, is nu ook Jan zijn vader overleden
Zonder het verder te willen bagatelliseren was die eigenlijk al een hele poos weg uit zijn leven.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een paar weken na de dood van Donna, is nu ook Jan zijn vader overleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |