Volledig mee eens. Zojuist 3 ingeslagen vanwege de korting bij Bolquote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Dolce en gabbana the one voor mannen vind ik heel lekker.
Davidoff coolwater vind ik een heel akelig penetrant luchtje.
Oh thanks voor de tip.quote:Op maandag 21 december 2020 18:50 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Zojuist 3 ingeslagen vanwege de korting bij Bol![]()
Geurtje die in de buurt komt van The One is YSL Pour Homme
Molecule inderdaadquote:Op maandag 21 december 2020 18:48 schreef quirina het volgende:
Beste geurtjes
Juliette has a gun lady vengeance
Carolina Herrera Good Girl
La vie est belle eclat lancome
Si armani
Miss Dior
Molecule 1
Le fleur maja njie
Twilly Hermes
Orchid soleil Tom Ford
Gucci Rush
Even een greep uit mijn favorieten.
Die Salvaje? Een kopie of gelijkaardig aan Sauvage? Zou me verbazen. Heb meteen een Google zoekopdracht ingegeven en de eerste die ik vond was deze:quote:
Grappig beide heb ik, ook nog Bottega Veneta pour homme, Abercrombie - Fitch en Biotherm Forcw Homme Ohja én Comme de Garçon 2, maar die is erg typisch 😬quote:Op maandag 21 december 2020 18:49 schreef quirina het volgende:
Beste mannen geuren
Dior sauvage en Bleu de Chanel.
Kan je dat lijstje uit die tooiques nog wel lezen. Zullen dezelfde parfum in staan.quote:
Die is ook lekker. Niet te mierzoet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb mijn favoriete geur eindelijk gevonden![]()
'Knot' van Bottega Veneta
Ja precies. Hij is zoet, maar een soort van fris zoet. Uiteindelijk is ie wat poederiger, maar is niet overheersend aanwezig (vind ik).quote:Op dinsdag 9 februari 2021 19:34 schreef quirina het volgende:
[..]
Die is ook lekker. Niet te mierzoet.
Ze sturen ook naar België.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:46 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Een idee waar je die in België kan kopen?
Online al ben ik bang voor neppers dus ik haal rond de kerstperiode altijd m’n parfums gewoon bij Ici en Douglas. Dan zit er best veel korting op (ook de dure merken zoals Chanel die verder meestal zijn uitgesloten van acties).quote:Op maandag 22 februari 2021 13:03 schreef Koewam het volgende:
Waar koop je het voordeligst merkgeurtjes?
Hoe ken jij Ariana Grande dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, eventjes een kickje![]()
Ik heb afgelopen weekend een luchtje van Ariana Grande gekregen en die ruikt verrassend en blijft ook lang hangen. Had ik niet verwachtMeestal zijn luchtjes van bekende mensen best wel troep naar mijn idee.
Ik ruik de laatste tijd steeds vaker een ontzettend sterk en zeer aanwezig luchtje bij doorgaans mannen. Ik heb het niet vaak maar ik kan die geur gewoon echt niet verdragen. Ik vind de geur nog het meest lijken op 100 opengesneden paprika's bij elkaar.
Ik had ooit een CD van haar gewonnen bij de bingo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:02 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hoe ken jij Ariana Grande dan?
Jackpot!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik had ooit een CD van haar gewonnen bij de bingo.
Verkoopt Bol.com eigenlijk nepperds?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:17 schreef Azula het volgende:
[..]
Online al ben ik bang voor neppers dus ik haal rond de kerstperiode altijd m’n parfums gewoon bij Ici en Douglas. Dan zit er best veel korting op (ook de dure merken zoals Chanel die verder meestal zijn uitgesloten van acties).
Het zelfde als la Rive en Larome.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 17:53 schreef GwanGwaa het volgende:
Wat vinden jullie van de dupes van Divain parfums?
Bleu de Chanel, Invictus Paco Rabanne, Dior Sauvage allemaal “veilige” geuren.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iemand misschien een suggestie voor een mannengeurtje?
Maar ik wil niet iets veiligs. Iets meer, wat is het woord? Robuust, opvallends?quote:Op zondag 17 juli 2022 06:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Bleu de Chanel, Invictus Paco Rabanne, Dior Sauvage allemaal “veilige” geuren.
Hmm, die ken ik niet. Als ik later naar de stad ga zal ik eens snuffelen bij Douglas.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Er kwam vandaag in de Jumbo een vrouw naar me toe en vroeg of ze me iets mocht vragen, ze wilde graag weten welk parfum ik op had want ze vond het zo lekker ruiken.
Baiser Volé van Cartier dus, ik heb de afgelopen jaren weleens iets anders geprobeerd, maar deze vind ik het lekkerst, dus ik draag niets anders meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |