SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Soort van net-niet-alliteratie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
je zat te wachten totdat je die tt kon maken
Dat wordt afkicken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
blokker zegt dat ik met mijn airfryert naar de winkel moet gaan als ze weer open zijn
Jeps.quote:
jamaar das geen airfryert tochquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Maar je kunt toch ook de oven gebruiken?
Je hebt weekend haagsquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:47 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Jawelquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamaar das geen airfryert toch
quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Je begrijpt er weer helemaal niks van Ger
Je komt tegenwoordig toch al een heel eind.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee toch niet helemaal zelfde ervaring
Frikandellen kaassouffles en patatquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je komt tegenwoordig toch al een heel eind.
Weet niet wat je allemaal in je airfryer gooit normaal gesproken.
Kan ook allemaal in je brandschone oven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Frikandellen kaassouffles en patat
NIet naar gekekenquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er ook loempia's voor in de airfryert?
ja dat ben ik wel met je eensquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft sowieso ondergeschikt aan de frituur.
kippiequote:Op zaterdag 19 december 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
O wacht
https://www.kippie.nl/kiploempia
van die grote olietankers? of van die kleine torpedo's?quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er ook loempia's voor in de airfryert?
Die aviko friet is wel goed uit de oven hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijft sowieso ondergeschikt aan de frituur.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorig jaar bij de AH XL hele lekkere Franse frieten voor in de Airfryer, volgens mij van Aviko, maar kan ze niet meer vinden.
Trage dikke ninja-edit, sorry.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]zijn uit assortiment.
Was ik begin van het jaar ook naar op zoek voor in de oven..
Heb ook curly fries die het wel goed doen in de oven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die aviko friet is wel goed uit de oven hoor. en die van Dobben kroketten ook
@:amarantha kan dit bevestigen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trage dikke ninja-edit, sorry.
Ja maar niet bij mijn AHquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)t-huis-vlaamse-friet
deze hebben ze nog gewoon
ohja die AH's werken met zo'n punten/level systeem natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet bij mijn AHWe hebben hier wel meer niet. Dan moet ik toch eens naar de XL ofzo.
Geen idee, maar we hebben hier ook de siroop met peer niet meer of de vegan grillworstquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ohja die AH's werken met zo'n punten/level systeem natuurlijk
Ik heb hier geeneens een AHquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar we hebben hier ook de siroop met peer niet meer of de vegan grillworstof de vega soepballen.
Neuh, grens over en je staat in Belgiëquote:
Nu pas?quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
De carpaccio uit het pakket is al verslonden
vreetbalquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Er is ook nog zalmGeloof da dit voor 1 dag bedoeld was
Dit was de lunch, straks komt ze met het avondetenquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Er is ook nog zalmGeloof da dit voor 1 dag bedoeld was
ja moest bellen als ik nog wat mistequote:Op zaterdag 19 december 2020 12:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was de lunch, straks komt ze met het avondeten
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
*streept nog een symptoom af.
Zelf ook best wel moe. Qua werk heel intensief jaar geweest en straks bij met een weekje rust.quote:
Volgend jaar anders?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf ook best wel moe. Qua werk heel intensief jaar geweest en straks bij met een weekje rust.
jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:27 schreef Karzai het volgende:
jij had ook gerookte zalm gekregen zag ik @:bitterbal
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:31 schreef Karzai het volgende:
ik heb voor vanavond weer zwaardvis gehaald, beviel mij wel, ook een lekker visje
Nee johquote:
oh ik bak hem gewoon in roomboter met peper en zoutquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ff in een pekelbadje voor 15 minuten en gaan
Ja eerst pekelen en dan bakkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ik bak hem gewoon in roomboter met peper en zout
ohja het overlevingspakketquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee johMijn tante heeft dit gebracht. Had vandaag met haar afgesproken maar haar afgezegd omdat ik verkouden en dan komt ze gelijk met een overlevingspakket
ah okay in water en zout dus leggen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja eerst pekelen en dan bakken
maakt de vis iets steviger en makkelijker te hanteren om te bakken, voegt veel smaak toe en je hebt niet zo'n last van de (uitlopende) eiwitten.
Alle vis gaat hier in een pekelbad.
Nja nee haha. moment.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay in water en zout dus leggen?
ga jij eens lekker naar KLBquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
hee Fran giechel eens op naar CUL joh mafkees
Sabayon? Ik las Salpiconquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toch gevonden denk ik, geluid is niet al te best maar daar prik je maar doorheen
Ken je dat nietquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
Kan ook
Ik heb zelf een pekelbadje maar kan het filmpje niet meer vinden waar ik het recept vandaan heb.
Maar je mikt water enz out en smaakmakers ff aan de kook. Dan af laten koelen.
Vis er in tiefen voor een kwartier. Droog deppen en bakken. Pekelwater kan je dan weer invriezen voor een volgende keer. Ik gebruik het zelf zo een keer of 5.
Josje is dan ook een viruswappie.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Josje van k3 heeft haar plancenta opgegeten
Ik wist niet dat dat met elkaar te maken had?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Josje is dan ook een viruswappie.
Gekte is gekte, zit slechts een ander pakpapiertje omheen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat met elkaar te maken had?
Vast wel enige overlap te vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat met elkaar te maken had?
ja zie et net op fbquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Las net ook dat de 3 jarige dochter van Jan Dulles (van een Volendamse band) plotseling overleden is. Dat is ook je grootste nachtmerrie.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Las net ook dat de 3 jarige dochter van Jan Dulles (van een Volendamse band) plotseling overleden is. Dat is ook je grootste nachtmerrie.
Jezusquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)eden.html?redirect=1
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je een liedje zo noemen. Hun grootste hit is ook niet: Miskraam.
hij doet ze in de ovenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toch gevonden denk ik, geluid is niet al te best maar daar prik je maar doorheen
Maanden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij een driejarige komt dat toch niet echt voor?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je een liedje zo noemen. Hun grootste hit is ook niet: Miskraam.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
Hier is Uitstraling met de Toffels en hun superhit Wiegendood
Het is net die band die door bleef spelen toen de Titanic zonk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja verrek het lijkt erop, met onhandige Leo zonder zwemdiploma.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is net die band die door bleef spelen toen de Titanic zonk.
Zwarte Piet was al eerder dood.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Sinterklaas![]()
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a14eda2c/
Goede manier om aan kinderen uit te leggen dat er geen Sinterklaas meer gaat komen. Die begrijpen ook wel Corona is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwarte Piet was al eerder dood.
Om een krans te kunnen kopen voor al die dooienquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
En waarom zijn bloemenwinkels en -kramen essentieel?
"Ja Jantje, nooit geen cadeautjes meer want Sinterklaas is vermoord door hoestende negers"quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede manier om aan kinderen uit te leggen dat er geen Sinterklaas meer gaat komen. Die begrijpen ook wel Corona is.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
12.217 nieuwe positieve testen
290 nieuwe ziekenhuisopnames
45 nieuwe IC-opnames
54 nieuwe overlijdens
quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:17 schreef CherryLips het volgende:
12.217 nieuwe positieve testen
290 nieuwe ziekenhuisopnames
45 nieuwe IC-opnames
54 nieuwe overlijdens
Ik hoop het echt. Maar we krijgen ook nog kerst en oud en nieuw wat weer zal zorgen voor een stijging.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of we over een paar dagen gaan dalen
Moet bijna wel; alleen de vraag hoe ver het dan inzakt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
Wat?quote:Hoi, er is vanavond een programma voor $PaFlesDorp op de pc. Hoe krijg ik dat te zien op mijn laptop?
Vroeger zeiden ze altijd, virussen zijn een plaag voor de mens in Noord-Europa tot de r uit de maand is dus reken daar maar op.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
Januali, komt goedquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger zeiden ze altijd, virussen zijn een plaag voor de mens in Noord-Europa tot de r uit de maand is dus reken daar maar op.
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Had een laag vliegrondje op de mtb.
Terwijl ik de een na de andere voorbijknalde dacht ik het volgende.
Stel dat iedereen of 95% fit was en een Bmi <25 had, hoeveel last hadden we nog van deze pandemie?
Is dat uit te rekenen?
En moet er niet veel meer aandacht zijn op een weerbaar lichaam?
Gewoon spuitje halen als we mogen, opgelost.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Had een laag vliegrondje op de mtb.
Terwijl ik de een na de andere voorbijknalde dacht ik het volgende.
Stel dat iedereen of 95% fit was en een Bmi <25 had, hoeveel last hadden we nog van deze pandemie?
Is dat uit te rekenen?
En moet er niet veel meer aandacht zijn op een weerbaar lichaam?
Doe ik wel joh.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon spuitje halen als we mogen, opgelost.
Bedoel je niet tenzij ipv mits?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgezien vd besmettingen, gister is er meer getest dan ooit.
Deze week is er meer getest dan ooit.
Gaat het op de IC nog wel goed, mits we alsnog een piek krijgen maar de lockdown moet zijn werk doen.
[ afbeelding ]
https://www.stichting-nice.nl/
Ja mevrouwquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je niet tenzij ipv mits?
Zullen we die de Noordzee in duwen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe ik wel joh.
Alleen kijk eens in de stad op de markt, de grote steden langs de grens, met veel tokkies, daar zie je veel mensen in de leeftijdsgroep van 40-65 op een scootmobiel, soms met zuurstoffles en al, en een pak
shag op het plankje.
Ik denk het niet. Maar het kan maar zo.quote:
Nou...euh ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we die de Noordzee in duwen?
Als we dan toch bezig zijn, mensen met brillen ook de plomp in duwen, vind ik ook niks en is ook een teken van zwakte.quote:
Akkoordquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn, mensen met brillen ook de plomp in duwen, vind ik ook niks en is ook een teken van zwakte.
We beginnen samen een politieke partij, gaan we dat eens mooi even regelen voor dit prachtige land, stemt allen groep UitsLospquote:
👀quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Tapas maken, kids voor de tv
Loempiatjes en bitterballen in de airfryer.
Kaasplankje en wijn.
Life=good
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We beginnen samen een politieke partij, gaan we dat eens mooi even regelen voor dit prachtige land, stemt allen groep UitsLosp
Meer geld naar varkensboeren!quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat zijn jullie partijpunten?
uithetslopquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We beginnen samen een politieke partij, gaan we dat eens mooi even regelen voor dit prachtige land, stemt allen groep UitsLosp
Voorquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer geld naar varkensboeren!
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Eerst een paar vernietigingskampen voor zwakke lui maken.
Joequote:Op zaterdag 19 december 2020 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noah nee die kunnen we ook naar Griekenland sturen ofzo.
zelfs met die dropbears?quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Australië lijkt me anders ook leuk.
Denk dat je beter een goeie helm op kan zetten. Zon motorhelmquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk. Honkbalknuppel mee enzo.
Alleen die warmte he.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weer lekker dobberen Liesje en al dat eten
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja met Gerrie, de Gerrie-express
Eet meer vlees.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wat zijn jullie partijpunten?
Ja voelt niet recent neequote:Op zaterdag 19 december 2020 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]En zonnetje. En mooie natuur. En Ouzo. Is pas 2,5 maand geleden dat we daar waren he? Lijkt zoveel langer
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet meer vlees.
Dikke slobbertruien verboden voor vrouwen.
Iedereen krijgt een schattig harig huisdiertje.
Zwakkeren de Noordzee in.
Elke Nederlander heeft recht op een tuin met minimaal 6 zonuren.
Brillen verboden.
De minister president draagt een rok.
Verboden om over defecatie te praten in het openbaar.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet meer vlees.
Brillen verboden.
Strikkie erom, niks meer aan doenquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet meer vlees.
Brillen verboden.
Een coītus quotum voor vrouwen, minder dan 3 keer per week is korten op uitkering/loon >5 is bonus van ¤500 per week.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet meer vlees.
Brillen verboden.
wtfquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een coītus quotum voor vrouwen, minder dan 3 keer per week is korten op uitkering/loon >5 is bonus van ¤500 per week.
Moest wel anders is het net alsof we alleen zwakke rokende dikke mensen de Noordzee in duwen, wij zijn geen monstersquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom zijn brillen verboden?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het is een best heftige partij.
Eet meer vlees.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
Vallen vogelspinnen daar ook onder?
pff gelukkigquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet meer vlees.
Iedereen krijgt een schattig harig huisdiertje (met een maximum van vier poten)
Brillen verboden.
*pakt schaar*quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet meer vlees.
Brillen verboden.
En mensen die te dom zijn om te poepen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest wel anders is het net alsof we alleen zwakke rokende dikke mensen de Noordzee in duwen, wij zijn geen monsters
Maar goed dat ik weer net op tijd aan het werk ga danquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Aangepast, valide punt kameraad Los.
Eet meer vlees.
Brillen verboden.
Een coītus quotum voor vrouwen, minder dan 3 keer per week is korten op uitkering/loon >5 is bonus van ¤500 per week.
Hmm stratenmakers blijven nodig?quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen die te dom zijn om te poepen?
Laatste waarschuwing!!!quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen die te dom zijn om te poepen?
Plus ze zorgen voor vermaak voor de wat slimmeren onder ons.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm stratenmakers blijven nodig?
@Lospedrosa, je hebt niet helemaal goed nagedacht over dat partijpunt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed dat ik weer net op tijd aan het werk ga dan
De bonus is ook voor werkenden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Lospedrosa, je hebt niet helemaal goed nagedacht over dat partijpunt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De bonus is ook voor werkenden.
De broedstoven van het derde rijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Aangepast, valide punt kameraad Los.
Nee promotie voor een gezond welzijn. De man voelt zich beter, liever en minder opgefokt. De vrouw Vloet zich vrouwlijker, heeft minder buik en hoofdpijn en een betere conditie.quote:
Geen baby'squote:Op zaterdag 19 december 2020 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De broedstoven van het derde rijk
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee promotie voor een gezond welzijn. De man voelt zich beter, liever en minder opgefokt. De vrouw Vloet zich vrouwlijker, heeft minder buik en hoofdpijn en een betere conditie.
De stemmen glippen ons weg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je krijgt een harig schattig vierpotig beestje, dat is toch ook wat waard?
Ja maar mag ook geen slobbertrui aanquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je krijgt een harig schattig vierpotig beestje, dat is toch ook wat waard?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:59 schreef UitStraling het volgende:
De Koning van Foqueville [ afbeelding ]
Ja ziet er toch niet uit, dat is hetzelfde als een man met sokken in zijn slippersquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar mag ook geen slobbertrui aan
ja dat staat niet in jullie lijst?quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ziet er toch niet uit, dat is hetzelfde als een man met sokken in zijn slippers
Oeh das meer een uitdaging.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:02 schreef Karzai het volgende:
ik koop in Ghana een stukje grond met wat kippen, geiten en koeien en trouw met tien vrouwen
ik heb al wat gespaard
Alle tien tegelijk ongesteld.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh das meer een uitdaging.
10 vrouwen je weet wat er gebeurt, ze gaan hun cyclus aan elkaar koppelen.
Vanzelfsprekendheid.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat staat niet in jullie lijst?
Wij zijn de moeilijkste niet en wij luisteren naar het volk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat staat niet in jullie lijst?
Horror dit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle tien tegelijk ongesteld.
Succes.
Kudde alpaca's aanschaffen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duur geintje aan maandverband ook.
Overheid in Foqueville zal dat toch wel verstrekken neem ik aan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Duur geintje aan maandverband ook.
hutjes wat verder uit elkaar zettenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh das meer een uitdaging.
10 vrouwen je weet wat er gebeurt, ze gaan hun cyclus aan elkaar koppelen.
Geilste landje van Europa.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als we het “vrijstaat” noemen is het op meerdere manieren waar
K moet er toch nog even over nadenkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn de moeilijkste niet en wij luisteren naar het volk.
Eet meer vlees.
Brillen verboden.
Sokken in slippers ten strengste verboden.
Was al onderwegquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal lokpost [ afbeelding ]
kijk iets om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandag is het om vier uur donker en daarna wordt het weer beter.
O daar moet een komma tussen. Het kwartje nam de tijd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk iets om naar uit te kijken
slechter bedoel jequote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las dronken en ik dacht huh.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |