abonnement Unibet Coolblue
pi_197472990
Sabrina :{
Tap tap tap
pi_197473077
eindelijk klaar met queens gambit

opzich een intressante/leuke serie maar moest hem echt met tussenpozen kijken
pi_197473116
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:36 schreef byah het volgende:
Ik begrijp niet dat er anno 2021 nog geen selectie gemaakt wordt voor mij persoonlijk. Ik blijf maar scrollen door de content zonder uiteindelijk iets te kijken..
kijk je genoeg dan? hier krijg ik bij nieuwe releases genoeg aanbevelingen
pi_197473252
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 19:41 schreef mschol het volgende:
eindelijk klaar met queens gambit

opzich een intressante/leuke serie maar moest hem echt met tussenpozen kijken
Ik moest er ook even inkomen maar wel echt een toffe serie, alleen die green screens op de buitenlandse locaties waren wel erg nep :')
pi_197476837
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 10:23 schreef Amarantha het volgende:
Night Stalker is een erg goeie docu. 👌🏻
Na het kijken van Unsolved Mysteries was ik wel blij dat iets werd opgelost 8-) Prima docu ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197476880
De Twaalf eindelijk gekeken. Goede serie. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_197478517
Ik begonnen aan Giri/Haji. Volgens mij ook wel vaker voorbij zien komen hier :)
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197480098
Als je je account voor een paar maanden afmeld en daarna je je daarna weer aanmeld met dezelfde gegevens, is je kijkgeschiedenis dan nog intact?
pi_197481155
quote:
5s.gif Op maandag 18 januari 2021 07:10 schreef Meridiaan het volgende:
Als je je account voor een paar maanden afmeld en daarna je je daarna weer aanmeld met dezelfde gegevens, is je kijkgeschiedenis dan nog intact?
Volgens Google:

quote:
When you delete your Netflix account it takes about ten months for all accompanying data to disappear with it. This means that you can recover your account with your watch history intact for up to 10 months after you cancel your subscription.

https://www.alphr.com/net(...)ently-watched-shows/
  maandag 18 januari 2021 @ 11:14:12 #285
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_197482534
Crash landing on you afgerond. Heerlijk K-drama met wat humor en actie.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_197484818
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:02 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Ik zou m alleen afraden als je niet van cliffhangers houdt, dan kun je beter wachten tot deel 2 ook uit is.
Ja dat was even een tegenvaller dat ie ineens stopte na afl 5 :')
pi_197485323
Godless gekeken. Ik hou niet meer zo van westerns, maar deze vond ik toch wel goed.
Een hond waarvoor je niet hoeft te bukken krijgt meer aaitjes.
pi_197487586
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:42 schreef Deko het volgende:
Godless gekeken. Ik hou niet meer zo van westerns, maar deze vond ik toch wel goed.
Één van de meest ondergewaardeerde Netflix series. Ik vond ‘m fantastisch.
pi_197490505
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Na het kijken van Unsolved Mysteries was ik wel blij dat iets werd opgelost 8-) Prima docu ja.
Ook net gekeken. Helemaal oké. Wat een creep die Richard :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_197493442
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:04 schreef mascara-klodder het volgende:

Ook net gekeken. Helemaal oké. Wat een creep die Richard :r
Het zal idd maar het laatste zijn wat je ziet in je leven. Huuuuuu -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Spellchecker maandag 18 januari 2021 @ 21:19:55 #291
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197495171
Afgelopen nacht nog Outside the Wire gezien en alhoewel het onderwerp interessant was, vond ik het toch 2 uren van mijn leven die ik beter had kunnen besteden. Het begon redelijk, maar werd steeds ongeloofwaardiger. En dan heb ik het niet over 'zo'n high tech robot kunnen we toch niet maken' ongeloofwaardig. Maar meer een 'dat overleeft niemand' en dan toch vrolijk in je auto wegrijden ongeloofwaardig. Oh, en de dialogen waren echt prut.

Oh, en duidelijk een Rus betrokken bij een oorlog in de Oekraïne een paar keer 'De Schrik van de Balkan' noemen. Dus....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197500152
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 00:11 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik begonnen aan Giri/Haji. Volgens mij ook wel vaker voorbij zien komen hier :)
Heel leuk.
Alice in Borderland al gezien?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 09:25:09 #294
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197500295
quote:
15s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:28 schreef Meridiaan het volgende:
Nou, Sabrina s4 is géén aanrader. Echt talloze verhaallijnen niet afgewerkt, karakters die belangrijk lijken maar nooit een uitleg krijgen, mensen die boos op elkaar zijn zonder dat je weet waarom of dat het niet matcht met s3. WHAT A MESS!
Teveel ideeën in een te korte tijd.

Ik geloof dat de serie vrij abrupt gecancelled werd, maar dit is wel een minachting naar de kijker en niet best schrijfwerk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind er ook geen bal meer aan, heel jammer.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197504049
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:

[..]

Heel leuk.
Alice in Borderland al gezien?
Ja :Y Ik zoek regelmatig op Japanse series in de zoekfuncties maar heb grotendeels alles wel gezien pp de anime na.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197504829
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:56 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ja :Y Ik zoek regelmatig op Japanse series in de zoekfuncties maar heb grotendeels alles wel gezien pp de anime na.
Niet Japans, maar Koreaans...maar ik kan iedereen Sweet Home aanraden. Echt een heerlijke serie. Goede karakters, toffe (Resident Evil-achtige) monsters en continu spannend. Het kakt ook totaal niet in wat veel van dit soort series wel hebben :)

Na The Mandalorian mijn favoriete serie van de afgelopen 12 maanden denk ik. Zit nu aan het einde van mijn binge, moet alleen de laatste (10e) aflevering nog zien.


_O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_197505920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 13:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Niet Japans, maar Koreaans...maar ik kan iedereen Sweet Home aanraden. Echt een heerlijke serie. Goede karakters, toffe (Resident Evil-achtige) monsters en continu spannend. Het kakt ook totaal niet in wat veel van dit soort series wel hebben :)

Na The Mandalorian mijn favoriete serie van de afgelopen 12 maanden denk ik. Zit nu aan het einde van mijn binge, moet alleen de laatste (10e) aflevering nog zien.


_O_ _O_ _O_
Jaaa die heb ik ook gezien. Zeker een aa rader ja :Y
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_197515009
Life of Brian

Biggus Dickus _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197515162
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:53 schreef TLC het volgende:
Life of Brian

Biggus Dickus _O_
De legende gaat van Biggus digges dat de extra's er niks van wisten. Dat maakt het leuker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 19 januari 2021 @ 23:00:46 #300
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197518897
Ik gooi deze maar even vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')