abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:29:12 #61
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196828805
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:27 schreef mschol het volgende:

[..]

bol kijkt naar % optijd gekomen post.. als dat beneden een bepaald punt komt gaan ze moeilijk doen..

hoe meer jij getraceerd verstuurd, hoe beter (accurater)
bij niet getraceerde post gaat bol er afaik gewoon vanuit dat de beloofde afleverdatum gehaald wordt.
True, met brievenbuspakjes was dit eerst anders, dat lag dan bij postNL maar kwam een week later pas aan. Door het gebrek aan 'goede' tracking deed bol deze wel als aangekomen melden.

Dit is ook gelijk weer iets super kuts, postNL doet deze binnen een x aantal uur (dacht 48 of 72) automatisch op afgeleverd zetten, ook als ze dit nog niet zijn :')
Leg dat maar eens aan je klanten uit :r :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:31:48 #62
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196828906
GOD GOD GODVERDOMME,

Om het NOG leuker te maken deze periode:

Wegens extreme druk op het PostNL netwerk is er met ingang van vandaag, 19 december, een tijdelijke stop gezet op zendingen naar het buitenland. Dit betreft zowel zendingen binnen als buiten Europa. Als gevolg van de landelijke lockdown en daarmee de maatregel om niet-essentiŽle winkels te sluiten zijn online aankopen extreem toegenomen en verkeert PostNL in een uitzonderlijke situatie. Deze tijdelijke ‘stop’ is daarom genoodzaakt. De duur van deze stop is nu nog onbekend. We zijn ons bewust van de enorme impact van dit besluit en informeren je direct zodra hier meer informatie over bekend is.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_196829400
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:31 schreef Jimbo het volgende:
GOD GOD GODVERDOMME,

Om het NOG leuker te maken deze periode:

Wegens extreme druk op het PostNL netwerk is er met ingang van vandaag, 19 december, een tijdelijke stop gezet op zendingen naar het buitenland. Dit betreft zowel zendingen binnen als buiten Europa. Als gevolg van de landelijke lockdown en daarmee de maatregel om niet-essentiŽle winkels te sluiten zijn online aankopen extreem toegenomen en verkeert PostNL in een uitzonderlijke situatie. Deze tijdelijke ‘stop’ is daarom genoodzaakt. De duur van deze stop is nu nog onbekend. We zijn ons bewust van de enorme impact van dit besluit en informeren je direct zodra hier meer informatie over bekend is.
is dat bericht van postnl zelf of van een transporteur? want ik kom geen bericht van postnl zo snel tegen? alleen 1 van myparcel die dit meldt
  zaterdag 19 december 2020 @ 21:51:44 #64
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196829542
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 21:47 schreef mschol het volgende:

[..]

is dat bericht van postnl zelf of van een transporteur? want ik kom geen bericht van postnl zo snel tegen? alleen 1 van myparcel die dit meldt
Krijg dit inderdaad via myparcel, maar myparcel is onderdeel van postNL dus die zitten zo dicht bij het vuur dat ze het wel zullen weten.

Denk dat postNL dit ook nog wel naar buiten zal brengen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_196830930
Mmm.

"nerveus naar klaarliggende items voor Belgie, Ierland, en Frankrijk kijkt*
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:43:59 #66
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196831307
Beste klant,

In tegenstelling tot onze eerdere berichtgeving stoppen wij niet met de zendingen naar het buitenland. De zendingen worden gewoon via het netwerk van PostNL verwerkt. Je kan onze laatste e-mail als niet verzonden beschouwen. Excuses voor de eventueel ontstane verwarring na de eerste e-mail.

Het is momenteel niet mogelijk om als nieuwe klant direct te beginnen met het verzenden van pakketten via MyParcel. De huidige capaciteit laat het nog niet toe. We vragen de nieuwe klanten nog heel even geduld.

Wij hopen hiermee iedere vorm van onduidelijkheid weg te nemen. Nogmaals excuses voor de ontstane verwarring

:) WAT WILLE NZE NOU
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:44:55 #67
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196831348
i
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mmm.

"nerveus naar klaarliggende items voor Belgie, Ierland, en Frankrijk kijkt*
its ok, foutje van myparcel
:') amateurs
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_196831361
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 22:44 schreef Jimbo het volgende:
i
[..]

its ok, foutje van myparcel
:') amateurs
Ik haal weer opgelucht adem.
  zaterdag 19 december 2020 @ 22:49:17 #69
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196831514


Ik hoop dat ze m'n reply kunnen waarderen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  zaterdag 19 december 2020 @ 23:15:07 #70
62913 Blik
The one and Only!
pi_196832406
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 20:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

De laatste weken gaat dat iets beter ja,ze kunnen weinig anders gezien vrijwel niemand op tijd kan leveren maar er zijn zat mensen (en dan niet de kleine huisvrouwen die kaarten maken winkels) gesloten over de jaren voornamelijk door dat de verzendende partij het verneukt. Hoorde laatst ook van een gast die een kleine 4 ton omzet op bol per jaar deed dat zn shop dichtgegooid was :') Je zou toch zeggen als bol zijnde dat je zo'n klant gewoon lekker wil houden ipv wegjagen. Toch een goeie hap geld die ze laten liggen.

Maarja bol kennende zullen ze die gozer zn aanbod wel zelf aanbieden nu :')
Als die partner er een potje van maakt is dat toch echt zijn eigen schuld. Je moet echt bijna 3 maanden er een potje van maken om afgesloten te worden, dat kan echt niet ontstaan door enkel en alleen externe factoren.

En qua aanbod van bol.com, ik heb echt niet het idee dat ze aanbod van partners overnemen. Ik ken ook een aantal account managers bij bol en die geven ook aan dat het aandeel van partners al richting de 60% gaat en ze juist partners meer en meer ruimte geven
  zondag 20 december 2020 @ 11:40:18 #71
80382 manny
30 is best veel
pi_196837804
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 10:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

De karren waren hier maanden terug al vergeven evenals de postzakken. Gelukkig verzend ik met dozen dus kan alles gewoon los meegeven en stapelen.
Het grootste probleem daarmee is het gezeik van buren dat ze even moeten wachten als we staan te laden en lossen, maarja die moeten gewoon niet zo zeiken
Om je een voorbeeldje te geven van de complexiteit van dit soort issues. Nog los van de top top top drukte die PostNL dit jaar heeft

Je moet je voorstellen dat postNL X aantal zakken en rolcontainers heeft.

Een bepaald percentage staat daarvan bij bedrijven en doet dienst als verhuismiddel, archiefkast, handig voor de keuken, in de schuur etc. Het is ongekend hoeveel van die, met name rolcontainers, gewoon bij de in Nederland staan. Marktkoopmannen zijn er ook dol op. Net als cateraars.

Dus je hebt al minder om mee te werken. Laten we deze de beschikbare hoeveelheid noemen

Van die over zijn is de omloopsnelheid eigenlijk heel hoog. Je haalt op bij de webshop, en levert meteen nieuwe zakken / containers af. Dus in theorie wissel je elke dag. Soms wat meer soms wat minder.

Je hebt dus de beschikbare hoeveelheid gedeeld door de omlooptijd om te bepalen hoeveel je er echt beschikbaar hebt voor de klanten van PostNL

Rekenvoorbeeld 1.000 stuks, 2 dagen omlooptijd dan kom je op 500 effectief beschikbaar uit. Klopt niet echt met de werkelijkheid, maar je snapt het principe.

Als de drukke periode eraan komt gaan veel webshops extra rolcontainers / zakken bestellen, want de drukke periode komt er aan EN het wordt daadwerkelijk drukker dus je hebt meer rolcontainers en zakken nodig. In andere woorden de omlooptijd gaat omhoog en de benodigde hoeveelheid neemt toe.

Nu heb je 1.000 stuks beschikbaar, de klant hamstert en dus de omlooptijd neemt toe naar bijvoorbeeld 4 dagen. Nu heb je dus nog maar 250 stuks effectief beschikbaar, terwijl de vraag is toegenomen.

In andere woorden: door dat de webshops vooruit denken (hamsteren) EN het benodigde volume enorm toeneemt krijgt je een enorme piek waar eigenlijk niet meer op de organiseren is als je niet ergens in Nederland een enorm magazijn wil bouwen waar 48 weken per jaar tienduizenden containers en zakken niets liggen te doen.

En zo zijn er nog tig uitdagingen waar ze voor staan.

Normliter doen ze dat, is mijn ervaring, vrij aardig. De piek der pieken van dit jaar is denk ik zo extreem dat het te verwachten is dat de normale bezorgtijden niet gehaald worden.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 20 december 2020 @ 17:01:46 #72
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196844869
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:40 schreef manny het volgende:

[..]

Om je een voorbeeldje te geven van de complexiteit van dit soort issues. Nog los van de top top top drukte die PostNL dit jaar heeft

Je moet je voorstellen dat postNL X aantal zakken en rolcontainers heeft.

Een bepaald percentage staat daarvan bij bedrijven en doet dienst als verhuismiddel, archiefkast, handig voor de keuken, in de schuur etc. Het is ongekend hoeveel van die, met name rolcontainers, gewoon bij de in Nederland staan. Marktkoopmannen zijn er ook dol op. Net als cateraars.

Dus je hebt al minder om mee te werken. Laten we deze de beschikbare hoeveelheid noemen

Van die over zijn is de omloopsnelheid eigenlijk heel hoog. Je haalt op bij de webshop, en levert meteen nieuwe zakken / containers af. Dus in theorie wissel je elke dag. Soms wat meer soms wat minder.

Je hebt dus de beschikbare hoeveelheid gedeeld door de omlooptijd om te bepalen hoeveel je er echt beschikbaar hebt voor de klanten van PostNL

Rekenvoorbeeld 1.000 stuks, 2 dagen omlooptijd dan kom je op 500 effectief beschikbaar uit. Klopt niet echt met de werkelijkheid, maar je snapt het principe.

Als de drukke periode eraan komt gaan veel webshops extra rolcontainers / zakken bestellen, want de drukke periode komt er aan EN het wordt daadwerkelijk drukker dus je hebt meer rolcontainers en zakken nodig. In andere woorden de omlooptijd gaat omhoog en de benodigde hoeveelheid neemt toe.

Nu heb je 1.000 stuks beschikbaar, de klant hamstert en dus de omlooptijd neemt toe naar bijvoorbeeld 4 dagen. Nu heb je dus nog maar 250 stuks effectief beschikbaar, terwijl de vraag is toegenomen.

In andere woorden: door dat de webshops vooruit denken (hamsteren) EN het benodigde volume enorm toeneemt krijgt je een enorme piek waar eigenlijk niet meer op de organiseren is als je niet ergens in Nederland een enorm magazijn wil bouwen waar 48 weken per jaar tienduizenden containers en zakken niets liggen te doen.

En zo zijn er nog tig uitdagingen waar ze voor staan.

Normliter doen ze dat, is mijn ervaring, vrij aardig. De piek der pieken van dit jaar is denk ik zo extreem dat het te verwachten is dat de normale bezorgtijden niet gehaald worden.
Don't get me wrong, het is niet dat ik het niet begrijp. Ik zeg alleen dat het kut is dat er niets beschikbaar is als ik het nodig heb.
Gelukkig heb ik een soort oplossing op maat, maar het blijft kut.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  maandag 21 december 2020 @ 14:13:54 #73
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196861239
Samen hebben we afgelopen tijd veel extra pakketten verwerkt en we zien nog steeds een enorme stijging voor de komende tijd. Om ons netwerk draaiende te kunnen houden is het nodig om de toestroom van pakketten te beperken voor alle verzendende klanten. Daarom hanteren we per 21 december tijdelijk een maximaal aantal pakketten dat per dag kan worden voorgemeld. Is dat maximum bereikt? Dan is het niet meer mogelijk om een label of barcode te genereren. Je krijgt vanaf dan ook een (fout)melding te zien tijdens het voormelden. De volgende dag komen er weer nieuwe labels en barcodes beschikbaar. We begrijpen heel goed dat deze aanpassing vervelend is voor jou en dat het jouw proces verstoort. Dit is in deze uitzonderlijke tijd nodig om zoveel mogelijk pakketten goed te kunnen verwerken en bezorgen.

Heerlijk dat myparcel, mijn werkdag zit erop

godgodgodverdomme
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 14:50:37 #74
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_196861918
Ik kon vandaag bij DHL gewoon onbeperkt aanmelden, het is alleen even de vraag hoe laat ze komen afhalen vandaag, het is echt schoftig druk.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 15:06:55 #75
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_196862226
Voor mijn beurt gesproken, want DHL heeft nu hetzelfde _O-
Gelukkig had ik alles al aangemeld
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_196863090
Zelfs briefpost krijgen ze niet meer weg daar
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 15:53:00 #77
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_196863147
Had nog een nakomertje en die kon toch nog gewoon worden aangemeld bij DHL.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 21 december 2020 @ 16:49:35 #78
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196864207
Laatswte goede dag voor kerst hier denk ik. Ben de haalservice eeuwig dankbaar, die belde om 1400u of ik een extra rit nodig had _O_ Wat een held.

Last minute nog een klant die in paniek belde om een grote order te plaatsen en of ze het dan ook op tijd had. Heb dr maar verteld dat ik morgen met alle liefde die kant op rij om het bij dr te brengen. PostNL gaat me die sale niet meer afnemen _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_196886917
Maandag een pakketje besteld, meteen met de winkel besteld wanneer ze die zouden verzenden ivm kerst. Dezelfde dag nog werd er gezegd. Maar goed, maandag niks verzonden. Vandaag weer gebeld, hoe het zit met mijn pakket aangezien ik het graag voor de kerst wilde hebben. Geen zorgen, wordt vandaag verzonden. Vandaag weer niks :{ Gaat hem niet meer worden zo.
  dinsdag 22 december 2020 @ 20:53:08 #80
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196890111
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 18:48 schreef Pinuts het volgende:
Maandag een pakketje besteld, meteen met de winkel besteld wanneer ze die zouden verzenden ivm kerst. Dezelfde dag nog werd er gezegd. Maar goed, maandag niks verzonden. Vandaag weer gebeld, hoe het zit met mijn pakket aangezien ik het graag voor de kerst wilde hebben. Geen zorgen, wordt vandaag verzonden. Vandaag weer niks :{ Gaat hem niet meer worden zo.
Vanuit het webwinkel perspectief; het kan zijn dat er geen label aangemaakt kon worden voor jouw zending, dat is vervelend maar niet te voorkomen helaas. momenteel is dat flink gezeik :')

Het kan ook zijn dat het pakket al verzonden is maar dat postNL deze nog niet gescand heeft, hierdoor lijkt het of hij niet verzonden is ondanks dat ie wel al een poosje in het sorteercentrum ligt (dit heb ik persoonlijk veel met mijn zendingen)

Als klant zijnde is het mega kut, maar als webshop zijnde ook. Zou er iig niet meer van uit gaan dat ie er voor kerst is, dan kan het altijd meevallen.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  dinsdag 22 december 2020 @ 21:01:07 #81
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_196890323
Donderdag besteld, vrijdag door de winkel aangemeld bij de post. Post heeft t opgehaald bij de winkel, zou zaterdag bezorgen, zou maandag bezorgen, zou dinsdag binnen 3 werkdagen bezorgen. We gaan t zien :D
Zou vandaag via bol 3 pakjes met de ( brief) post krijgen. Kreeg alleen 1 pakje en dat is door bol zelf verstuurd.
bestelde daarnet paar nikes bij wehkamp want wil ze graag voor de kerst hebben. En die gaat t nog wel lukken met DHL hoop ik. Durf nu eigenlijk niks meer zomaar ergens te bestellen want het komt dit jaar wrs toch niet meer aan :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_196890527
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 20:53 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Vanuit het webwinkel perspectief; het kan zijn dat er geen label aangemaakt kon worden voor jouw zending, dat is vervelend maar niet te voorkomen helaas. momenteel is dat flink gezeik :')

Het kan ook zijn dat het pakket al verzonden is maar dat postNL deze nog niet gescand heeft, hierdoor lijkt het of hij niet verzonden is ondanks dat ie wel al een poosje in het sorteercentrum ligt (dit heb ik persoonlijk veel met mijn zendingen)

Als klant zijnde is het mega kut, maar als webshop zijnde ook. Zou er iig niet meer van uit gaan dat ie er voor kerst is, dan kan het altijd meevallen.
Ik hoop er nog steeds op dat het wel al bij DHL ligt, maar gewoon nog gescand moet worden. Maar gisteren was er echt niks verzonden, want vandaag 'lag het klaar'. Dus als ik vanavond/vannacht geen mail krijg van DHL morgen maar weer even informeren of het inderdaad weggebracht is of dat ze het weer 'vergeten' zijn. Want als het dan nog steeds in de winkel ligt dan annuleer ik mijn bestelling liever. Want je moet niks beloven wat je niet waar kan maken. Zeg dan gewoon, wij proberen het vandaag op de post te doen, maar hť het is druk. En niet 2x garanderen dat het weg gaat.
  dinsdag 22 december 2020 @ 21:11:58 #83
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196890627
Eigenlijk wil ik gewoon iedereen aanraden niet meer ergens te bestellen. Hooguit wat essentiele shit
Dan komen de oude zendingen ook eens een keer door :')

Leuk dat je shit wil kopen maar die zelfgemaakte etsy kerstballen kan je ook gewoon over een jaar kopen en ze komen toch niet meer op tijd. Leuk dat je gerda en dr hobby support, maar die al door kutshoppies ligt het nu wel nog meer plat ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 22-12-2020 21:17:05 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_196901841
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:11 schreef Jimbo het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon iedereen aanraden niet meer ergens te bestellen. Hooguit wat essentiele shit
Dan komen de oude zendingen ook eens een keer door :')

Leuk dat je shit wil kopen maar die zelfgemaakte etsy kerstballen kan je ook gewoon over een jaar kopen en ze komen toch niet meer op tijd. Leuk dat je gerda en dr hobby support, maar die al door kutshoppies ligt het nu wel nog meer plat ;(
:Y
  Manager PR / Moderator woensdag 23 december 2020 @ 16:52:56 #85
269689 crew  Viv
Rust zacht, static
pi_196905778
Hoi! Wellicht ten overvloede, maar jullie zijn hier in WEB welkom om een topic te starten om de eigen webshop in de spotlights te zetten. :)

Zie voor meer informatie de WEB FAQ: WEB / [WEB Policy & FAQ]
Nieuw subforum WEB: webshops van & voor FOK!kers
Ontmoet andere webshophouders & zet je eigen webshop in de schijnwerpers!
  Moderator woensdag 23 december 2020 @ 17:17:50 #86
144336 crew  Leonos
wappie
pi_196906287
Truitje bij ome @Jimbo besteld, was er gewoon binnen een dag.
Some things should be simple; even an end has a start
  woensdag 23 december 2020 @ 17:20:01 #87
1424 Jimbo
Heeft koekjes.
pi_196906326
quote:
4s.gif Op woensdag 23 december 2020 17:17 schreef Leonos het volgende:
Truitje bij ome @:jimbo besteld, was er gewoon binnen een dag.
Special delivery for you my fliend
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_196937229
Wacht al meer dan 4 weken op een Cd uit ItaliŽ met tracking, dit is toch niet normaal en Post.nl heeft na ruim 10 dagen navraag nog steeds geen antwoord op het door hun ingesteld onderzoek.

RC050738575IT

Onderweg (31 dagen)
verzending vooruitgang
(in lokale tijd koerier)

Dec 01 2020 06:05 pm
Bij de verwerking van het buitenland
OLANDA

Nov 28 2020 12:45 pm
Party van het International Trade Centre
Centro Scambi Internazionale

Nov 26 2020 03:43 am
In Lavorazione presso il Centro Scambi Internazionale
Centro Scambi Internazionale

Nov 24 2020 06:36 pm
In Lavorazione presso il Centro Operativo Postale
FIUMICINO RM

Nov 24 2020 05:51 pm
In Lavorazione presso il Centro Scambi Internazionale
Centro Scambi Internazionale

Wordt toch maar paypal claim indienen wegens niet ontvangen item.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  Manager PR / Moderator zaterdag 26 december 2020 @ 16:04:17 #89
269689 crew  Viv
Rust zacht, static
pi_196968262
Nieuw subforum WEB: webshops van & voor FOK!kers
Ontmoet andere webshophouders & zet je eigen webshop in de schijnwerpers!
  Mod /KLB - Beste mod & Slimste user 2020 zaterdag 26 december 2020 @ 16:09:34 #90
383969 crew  Erasmus
F.R.F.C.
pi_196968339
Ik vind dit echt bijzonder.

Ik had woensdag iets besteld, kwam er later achter dat het via GLS kwam. Toen was de totale lockdown in NL net ingegaan en toen was er al constant FUD over de pakketjesbezorging. Vooral toen daarna het nieuws kwam dat de pick-up points dicht gingen, vreesde ik het ergste.

Donderdag vertrokken vanuit Zwitserland, maandag gewoon zoals beloofd (3 werkdagen) in huis. Standaard bezorging, geen express service oid afgenomen. Ik heb volgens mij geluk gehad, of GLS zou geen problemen gehad hebben. Eťn van de twee.

Bizar hoe het kan verschillen, bijna heel Europa zit in lockdown en pakketjesstress voor de feestdagen.
Het leven is een lof der zotheid.
Tenzij deze post moderatie betreft, kan de post van deze user met een satirisch en sarcastisch korreltje zout genomen worden.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')