goeie oplossing wel ja..quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja das leuk aan het dorp hier, die gasten hebben 6 karren in de bus en een vrachtwagen kan hier niet heen
4 van die karren zijn al vergeven aan de MCD en 1 aan iemand hier in de buurt.
Kan dus max 1 kar krijgen, wat echt te weinig is, dus heb nu een eigen haalgozer die met zn bussie komt en alleen mijn pakjes ophaalt
Prima zo'n privé chauffeur.
Ja, goed, dat maakt als consument niet uit. Maar niet zozeer vanwege vertraging. Het is (hier) de enige fatsoenlijke dienst met normaal net personeel en een fatsoenlijke track&trace.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bol.com heeft zn eigen postNL centrum in de loods, die zijn niet zo snel vertraagd
Nee hoor bij bol een boek bestellen = vier dagen later pas bezorgen zag ik gisteravond op hun site. Nou als ik zo lang moet wachten dan bestel ik niks.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:11 schreef Benny het volgende:
De levertijd voor een pakketje lijkt inmiddels te zijn opgelopen tot 5 a 6 dagen. Tenzij je een dik contract hebt zoals een Bol.com en Coolblue. Die pakketjes worden wel op tijd geleverd
Ik verstuur wel eens vanuit bol maar daar kan je kiezen welke vervoerder je pakke mee verstuurd gaat worden. Bol heeft contracten met meer vervoerders.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:01 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik moet als consument bekennen dat ik sites die NIET PostNL gebruiken zoveel mogelijk probeer te vermijden.
Zoals Amazon. Veelal goedkoper dan Bol.com ,maar ga toch voor Bol vanwege PostNL.
Ja klopt, vrij niche en ben geen grote jongen, zelfs in deze specifieke markt niet. En daar zijn ook al heel veel webshops in te vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jij zit ook in een vrij specifieke markt volgens mij
ik heb wel eens rondgeneusd op je website (hele) tijd terug.
Weet ik, maar via Bol zelf bedoel ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik verstuur wel eens vanuit bol maar daar kan je kiezen welke vervoerder je pakke mee verstuurd gaat worden. Bol heeft contracten met meer vervoerders.
En wat is er mis met de rest, dhl heeft minder kwijt en kapot gemaakt en heeft zelfs een verzending naar België deze week in 2 dagen bezorgd.
Of is er iets persoonlijks?
Ik verstuur op verzoek van de klant wel eens met postnl als de dhl/ups/dpd bezorger pakjes op parkeerplaatsen of ermee gooit. Of juist niet als dat andersom zo is.
Maar wat als er nou iets heel gaafs is bij een kleine ondernemer?quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:17 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Weet ik, maar via Bol zelf bedoel ik
Niks persoonlijks tegen de andere postbedrijven , maar wat ik hier boven aangaf...
Natuurlijk geen enkel issue. Het gaat me ook niet om Bol dat was louter een voorbeeldquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar wat als er nou iets heel gaafs is bij een kleine ondernemer?
Je kan dan altijd verzoeken of het met postnl verstuurd kan hoor.
Bij mij iig wel
Ok gelukkig, met bol steun je de kleine ondernemer ook nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:35 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Natuurlijk geen enkel issue. Het gaat me ook niet om Bol dat was louter een voorbeeld
DHL heeft in deze drukke periode beter geleverd dan PostNL bij mij.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:01 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik moet als consument bekennen dat ik sites die NIET PostNL gebruiken zoveel mogelijk probeer te vermijden.
Zoals Amazon. Veelal goedkoper dan Bol.com ,maar ga toch voor Bol vanwege PostNL.
Zoals gezegd heeft het voor mij niks met levertijd te makenquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:54 schreef laziness het volgende:
[..]
DHL heeft in deze drukke periode beter geleverd dan PostNL bij mij.
Tuurlijk heb ik jaren geleden ook met hen wel eens een issue gehad maar wel altijd als nog geleverd. PostNL maakt gewoon pakketten wel eens kwijt die nooit meer te voorschijn komen.
GLS is ook prima. Alleen DPD is altijd traag.
Maar om je daarmee te beperken waar je bestelt Als het geen spoed heeft maakt het totaal niet uit, als het maar komt.
Voor mij ook niet. Maar PostNL is de enige die pakketten en brieven gewoon kwijt maakt. Echt schandalig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:08 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Zoals gezegd heeft het voor mij niks met levertijd te maken
Met name de brievenbuspost, in mijn ervaring. Het is me ook gebleken dat een track & trace bij vermissing als het erop aan komt best wel een wassen neus is, als je de zending niet ook verzekert. Heb een langdurig akkefietje gehad toen de t&t bleef hangen op "onderweg" en de klant maar niets ontving. Het standpunt van PostNL was dat de bezorger beweerde dat hij hem gewoon had afgeleverd en dat zij ervan uitgingen dat dat dus waar was, maar klant zei toch echt niets gehad te hebben. En het is een goede, vaste klant waarvoor ik mijn hand in het vuur durf te steken dat hij niet over zoiets zou liegen. Tsja, daar sta je dan. Het betreffende briefpakje is nooit meer opgedoken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:11 schreef laziness het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Maar PostNL is de enige die pakketten en brieven gewoon kwijt maakt. Echt schandalig.
Ik ken alleen de blauwe en oranje zakken (van hetzelfde materiaal als de Ikea zakken).quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Die postzakken waar jullie het over hebben.. zijn dat deze?
[ afbeelding ]
Die gebruiken ze nu om de post/pakjes voor de postbezorgers in aan te leveren, omdat ze door de drukte niet genoeg gewone tassen meer hebben
yup, hier wel iigquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:43 schreef VixenFromHell het volgende:
Die postzakken waar jullie het over hebben.. zijn dat deze?
[ afbeelding ]
Die gebruiken ze nu om de post/pakjes voor de postbezorgers in aan te leveren, omdat ze door de drukte niet genoeg gewone tassen meer hebben
En het gaat hier over het verzenden van post/pakketjes als webshophouder.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:47 schreef Greys het volgende:
Ik krijg al vier dagen op rij een DHL mail met VANDAAG KOMEN WE TUSSEN ZO EN ZO LAAT maar dan zie je al dat het nog helemaal niet in een busje ligt en dat je die mail dus (weer) voor jan lul krijgt. Want dan krijg je diezelfde avond 'niet gelukt, 1 à 2 dagen vertraging'. Dan de volgende ochtend weer een jubelmail met VANDAAG KOMEN WE TUSSEN ZO EN ZO LAAT. En weer niet. DhL heeft het pakje al sinds maandag in beheer. Het is nu zaterdag.
Ik snap dat het druk is maar het zou al schelen als ze geen VANDAAG KOMEN WE mails versturen als het toch niet zo is. Zit me nu al vier dagen voor de kat zn viool te verheugen.
Edit: oh sorry dit topic ging over postnl. Nou ja het lucht toch ff lekker op.
Zelf een paar keer een pakket kwijtgeraakt via DHL.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:11 schreef laziness het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Maar PostNL is de enige die pakketten en brieven gewoon kwijt maakt. Echt schandalig.
soms ontvangen webshophouders ook pakjes hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:17 schreef Viv het volgende:
[..]
En het gaat hier over het verzenden van post/pakketjes als webshophouder.
Nieuw subforum WEB!
Ja, anders raakt je voorraad op.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:08 schreef drakin het volgende:
[..]
soms ontvangen webshophouders ook pakjes hoor
precies of een retourquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |