Bij mij wekelijkse dosis Leo Blokhuis (top 2000 The Untold Stories) was er een uitzending gewijd aan Billy Steinberg en Tom Kelly. En wat hebben die mannen mooie dingen geschreven. Waaronder Alone van Heart.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:14 schreef koffieleuk het volgende:
Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You (1912 in 2017)
Ja nu ben ik dus benieuwdquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:14 schreef koffieleuk het volgende:
- hier stond mijn top 2000 statistieken lijstje, maar layout kon beter -
Misschien kun je nog wat hints en theorieën gaan uitwerken, en heb je straks het lijstje eerder dan wanneer Kof hem weer postquote:
Haha, hoezo datquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
Opkomst met een aubergine![]()
[ afbeelding ]
Oh!quote:
Die had ik ook in mijn lijstjequote:Op vrijdag 18 december 2020 19:29 schreef skysherrif het volgende:
Mr brightside stijgt ook lekker zeg
Nooit? OOIT WELquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:28 schreef koffieleuk het volgende:
Nightwish - The Greatest Show On Earth (nooit)
Aubergeniusquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
Opkomst met een aubergine![]()
[ afbeelding ]
Toch mooi dat een wat ouder nummer, zonder echt context waarom hij zou stijgen, ff 40 plekken pakt op een al redelijk hoge positiequote:
Ja dat is echt mooiquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch mooi dat een wat ouder nummer, zonder echt context waarom hij zou stijgen, ff 40 plekken pakt op een al redelijk hoge positie
Dit geldt ook voor Jolenequote:Op vrijdag 18 december 2020 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch mooi dat een wat ouder nummer, zonder echt context waarom hij zou stijgen, ff 40 plekken pakt op een al redelijk hoge positie
Wel mooi om te zien, want stond op mijn longlist en heb ik moeten laten gaanquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor Jolene
wel met context dan, maar het staat al in de top 100 en is inderdaad al wat ouder.
Ze hebben dit jaar een nieuw album uitgebracht. Dat is de contextquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er zijn best veel stemmers die kijken of een liedje niet eruit kan vliegen in dan daar juist op te stemmen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is echt mooiMeestal zie je dat wel als een nummer in een serie of commercial is geweest, of door gebeurtenissen een speciale betekenis krijgt. Maar bij Mr Brightside zou ik het niet zo weten
Loreen - Euphoria blijft ook zo'n aparte stijging. Jarenlang bijna eruit gelegen, en ineens honderden plekken gestegen zonder aanleiding
Klopt, heb ik ook gedaan. Maar toch zijn er ook veel nummers uit gevlogen. En bijv. Loreen heeft drie jaar achter elkaar onderaan gebungeld, dus waarom nu specifiek zij zo stijgt is toch opvallend.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn best veel stemmers die kijken of een liedje niet eruit kan vliegen in dan daar juist op te stemmen.
Dat heb ik dit jaar ook gedaan. Meeste nummers zijn gestegen.
Baaaaaaahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |