Was meer omdat ik misschien een vraag stel waar verderop in het topic al het antwoord op is gegeven en dat ik het had kunnen weten als ik eerst het topic bij had gelezen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen reageren op dingen waar anderen al op gereageerd hebben?
Oh zo, ok, vooruit.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Was meer omdat ik misschien een vraag stel waar verderop in het topic al het antwoord op is gegeven en dat ik het had kunnen weten als ik eerst het topic bij had gelezen.
Postzegels mag je nog steeds kopen!quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef Dave het volgende:
[..]
En waarom? Omdat mensen zich niet kunnen gedragen, en bij het ophalen van een pakketje toch proberen postzegels of een tijdschrijft te kopen, en dan vervelend gaan doen tegen de medewerkers als dat niet kan.
Het ging in het artikel over ansichtkaarten, niet over postzegels, mijn fout.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Postzegels mag je nog steeds kopen!
Ik zou denken dat ze allebei even essentieel zijn. Wel vervelend dat veel van die pakketpunten nu dicht gaan. Het spreiden van de drukte helpt niet echt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Het ging in het artikel over ansichtkaarten, niet over postzegels, mijn fout.
Nou deze was nog door @Dave bedacht in het vorige topic maar wat posts zélf betreft kan ik niet uitslquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:36 schreef Cyan9 het volgende:
Is dit een nieuwe trend, TT's die niet passen?
GEEN sorryquote:Op vrijdag 18 december 2020 16:54 schreef Cee het volgende:
Sorry, net terug van kerstpakket ophalen en ben nu alles aan het teruglezen maar misschien moet ik bij het begin beginnen en niet halverwege voordat ik op dingen reageer waar allang al op gereageerd is of zo.
"MIjn" afhaalpunt zit gelukkig in een dierenwinkel, daar mag je wel alles kopenquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:01 schreef Dave het volgende:
[..]
En waarom? Omdat mensen zich niet kunnen gedragen, en bij het ophalen van een pakketje toch proberen postzegels of een tijdschrijft te kopen, en dan vervelend gaan doen tegen de medewerkers als dat niet kan.
Huh? Hij past toch gewquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:36 schreef Cyan9 het volgende:
Is dit een nieuwe trend, TT's die niet passen?
Het was ook al een halfuurtje stilquote:
Ik was eventjes weg; het voedsel moet ook bereid wordenquote:
Deze zat ergens heel ver in mijn geheugen. Hier kan je duidelijk de Peter Gabriel invloeden horen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:28 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
'Fallen Angel' vind ik ook zo mooi van hem. Ook wel heel intens.
Gelukkig staat hij er met The Band tenminste nog wel een beetje in.
Ken je deze ?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh ik zie dat een van mijn genomineerden die het niet gehaald heeft (Leonard Cohen - The Partisan) wel in de Snob 2000 staatEn ook Autumn Leaves van Eva Cassidy, die ik eigenlijk nog mooier vind dan haar Fields of Gold, maar had toch op die tweede gestemd want maakte meer kans.
Dat is dan het ideale moment om met een interessant onderwerp komenquote:
Wil je mijn interessante onderwear zien?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan het ideale moment om met een interessant onderwer 3 komen
Nee!quote:
Dat hele album is zo goed. Misschien omdat ik van het Fries weinig versta maakt het de muziek van Cohen nog mysterieuzer.quote:
Nee we hebben jouw grote teen die je gestoten hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wil je mijn interessante onderwear zien?
Wel leuke ontdekking dit, thanksquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat hele album is zo goed. Misschien omdat ik van het Fries weinig versta maakt het de muziek van Cohen nog mysterieuzer.
En over field of gold. Ik zat van de week een van jullie playlist te beluisteren en hoorde dit nummer. En mijn eerste gedachte was waarom staat Sting niet op spotify. Het duurde even voordat ik het doorhad.
He, ik wilde net reagerenquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:14 schreef koffieleuk het volgende:
- hier stond mijn top 2000 statistieken lijstje, maar layout kon beter -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |