abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 21:29:10 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_196793227
Wat is je favoriete live action drama? Misschien doe ik nog wat tips op: paar jaar terug keek ik ze heel vaak, maar op een gegeven moment wist ik geen leuke meer te vinden.

Mijn favoriet destijds was deze:

Liedje bleef wel in mijn kop zitten _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_196819489
Ik kwam er pas 20 jaar later achter dat er ook een film of tv special van was, niet dat ik hem gekeken heb, maar de trailer was geweldig.

pi_196856088
Momenteel of the shipper, of the untamed!

The shipper is een serie over twee fujoshi, can en soda (want ze passen bij elkaar 😅😂) die fanfics schrijven en screamen over alle ships die ze hebben van de hot guys in de school. Dat zou al geweldig genoeg zijn (voor mij als fudanshi), maar een ervan reincarneerd door een oepsie als een van de guys in een van haar ships 🤣 het is hilarisch!

The untamed is een Chinese danmei/bl drama serie met pretty bois (en actors 🤤) in pretty outfits en een goed verhaal, karakters, etc. Aanrader!
#WeesGeenWhales
pi_197163719
Gto 1998.

Great teacher Onizuka is de enige drama die ik jaarlijks overnieuw kijk. Serie is grappig, heeft een geweldige cast en verveeld nooit.

Andere favorieten: Stranger, hospital Playlist, de reply reeks, Trick, My boss My hero, Hana Yori Dango, Unubore Deka, Long Vacation, Hero en Densha Otoko,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')