Jij stelt liever Ekkelenkamp op?quote:
B-team gaat spelen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou wel prima zijn
Ik maak me overigens geen enkele illusie voor morgen, wat wordt dat kut
Kopen lukt toch niet. Nou ja half jaartje salaris voor een moeizame positie vind ik prima hoor, dan hoeven we niet meer naar Ekkelenaids te kijken.quote:
Nou ja die valt af en toe in hequote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij stelt liever Ekkelenkamp op?
Als Ekkelenkamp erin staat speel je zonder middenveldquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
B-team gaat spelen.
Middenveld met Ekkelenkamp en Alvarez incoming, genieten.
Ja ik heb er (zonder in te dekken) ook totaal geen vertrouwen in.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou wel prima zijn
Ik maak me overigens geen enkele illusie voor morgen, wat wordt dat kut
Ja opzich valt er wel wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kopen lukt toch niet. Nou ja half jaartje salaris voor een moeizame positie vind ik prima hoor, dan hoeven we niet meer naar Ekkelenaids te kijken.
PSV blijft maar ontsnappen de 1e helft.
Nee ben ik normaal ook geen fan van hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja opzich valt er wel wat voor te zeggen.
Maar ik vind huren niet leuk sorry
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Ekkelenkamp erin staat speel je zonder middenveld
Feyenoord pakt het bekertje dit jaar
En kopen met terugkoopoptie?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja opzich valt er wel wat voor te zeggen.
Maar ik vind huren niet leuk sorry
Ik hoor graag de mening van Shreyas voor ik oordeelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |