Als je zo moet spelen tegen een KeukenKampioen-club, dan ben je toch duidelijk geen topclub.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jonk heeft er wel een leuk ploegje van gemaakt.
Al zal PSV wel winnen op de counter.
Alsof PSV schaamte kent.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zo moet spelen tegen een KeukenKampioen-club, dan ben je toch duidelijk geen topclub.
We zien het.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:22 schreef RipCity het volgende:
Unnerstall kan beter meevoetballen dan Circus Mvogo
Mjaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:22 schreef RipCity het volgende:
Streep het maar weer door.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:22 schreef RipCity het volgende:
Ødegaard dient huurverzoek in bij Realquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal Ajax wel achter zitten.
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n huur zou ik nog wel acceptabel vinden.
Dat zou wel prima zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ødegaard dient huurverzoek in bij Real
Keert Martin Ødegaard voor de derde keer terug naar de eredivisie? De Noorse aanvallende middenvelder, die al op huurbasis uitkwam voor Heerenveen en Vitesse, heeft bij Real Madrid een nieuw huurverzoek ingediend. Vorig jaar kwam hij uit voor Real Sociedad. Dat meldt Marca. Ødegaard baalt ervan dat hij van trainer Zinédine Zidane geen enkele speeltijd krijgt, zoals voor het duel uit de Copa del Rey tegen Alcoyano van morgenavond (21.00 uur). Zidane nam Ødegaard niet op in de selectie. De Noor kwam dit seizoen slechts 367 minuten in actie voor de Koninklijke.
Ik opperde dit al even in het Ajax-topic, dit is een buitenkansje imo. Dan nog een verdediger erbij graag, Promes en Ekkelenkamp kunnen dan oprotten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ødegaard dient huurverzoek in bij Real
Keert Martin Ødegaard voor de derde keer terug naar de eredivisie? De Noorse aanvallende middenvelder, die al op huurbasis uitkwam voor Heerenveen en Vitesse, heeft bij Real Madrid een nieuw huurverzoek ingediend. Vorig jaar kwam hij uit voor Real Sociedad. Dat meldt Marca. Ødegaard baalt ervan dat hij van trainer Zinédine Zidane geen enkele speeltijd krijgt, zoals voor het duel uit de Copa del Rey tegen Alcoyano van morgenavond (21.00 uur). Zidane nam Ødegaard niet op in de selectie. De Noor kwam dit seizoen slechts 367 minuten in actie voor de Koninklijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |