abonnement Unibet Coolblue
pi_196791118
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎Attack on Titan / Shingeki no Kyojin
‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎Cover art van manga volume 1.‎‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎Cover art van anime seizoen 1.


Schaamteloze copy van de wikipedia: wel een beetje aangepast, want Wikipedia :')_!

Attack on Titan is een Japanse mangaserie, geschreven en getekend door Hajime Isayama. De serie werd op 9 september 2009 voor het eerst gepubliceerd in Bessatsu Shōnen Magazine. Op 7 april 2013 is de eerste aflevering van de gelijknamige animeserie op de Japanse televisie uitgezonden. De serie heeft in de afgelopen jaren een grote online following gegenereerd. De grootse stijging was met het uitkomen van de animeserie, die het fenomeen AoT/SnK naar de westerse kijker bracht.

Het verhaal speelt zich af in een wereld waar de mensheid in steden woont die omgeven zijn door enorme muren, als verdediging tegen de Titans, reusachtige humanoïde wezens die mensen eten. Het verhaal draait om Eren Jaeger en zijn vrienden Mikasa Ackerman en Armin Arlert. Zij zijn bij het leger gegaan om tegen de Titans te vechten nadat die hun stad zijn binnengedrongen.

Waarom ik kijk?
Ik ben in begin 2014 begonnen nadat ik veel hype op het internet tegenkwam en was meteen hooked. De serie is gruwelijk spannend en maakt op een hoog, maar goed gedoseerd, tempo flinke veranderingen door. Het aantal momenten dat er heel veel elementen samen komen tot een serie-veranderende climax zijn bijna op 1 hand niet meer te tellen. Ook worden de thema's die al vanaf het begin van de serie aanwezig zijn (denk aan: post-apocalyptische dark fantasy) alleen maar intenser en heftiger.

Dit maakt de serie wel enorm spoilergevoelig. Daarom is het wijs om niet te veel te googelen rondom deze serie, aangezien de serie erg populair is op dit moment kom je overal en nergens spoilers tegen. Ben je wat minder spoiler gevoelig en kan je wel een opwarmer gebruiken? Dan raad ik je aan zeker wel wat rond te neuzen, het zal je erg enthousiast maken.

Wat ook zal opvallen is dat deze serie er uitzonder goed uitziet en uitzonder goed gepland is. De hele tijd zullen beeld en verhaal 2 verhalen vertellen, wat er gebeurt en wat er komen gaat. Zeker die tweede wordt pas later duidelijk, als alles op zijn plek valt. Dit kan soms seizoenen duren en daar kijkt de community dan lang naar uit. Aangezien de hints zo talrijk aanwezig zijn, wordt er ook uitgebreid naar gezocht.

IN DIT TOPIC GRAAG SPOILERGEBRUIK.
Goed gelezen? Knap! Dan kan je al meer dan de kinderen van @Haags!
Zet ook even boven je spoiler welk seizoen je aan het spoileren bent, wel zo handig.

Even oefenen:

Seizoen 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Season 4:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar staat de serie nu? Is ie al afgelopen?
Het laatste seizoen is zojuist gestart. Waar de manga op dit moment in zijn laatste 4 chapters zit, heeft het laatste seizoen nu net 2 afleveringen achter de rug. Gratis te bekijken op crunchyroll trouwens. Het is episch, en ik heb er zin in.

Ik ga straks waarschijnlijk wel nog het een en ander aanpassen aan deze OP. Afhankelijk van hoeveel degenerate weebs zoals mijzelf dit kuttopic weten te vinden.
pi_196792477
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
pi_196794986
Had ooit S1 gedownload om mijn 1e gekeken anime te worden, maar nog niet aan begonnen. Misschien deze kerst dan maar.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196796045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 22:50 schreef KennyPowers het volgende:
Had ooit S1 gedownload om mijn 1e gekeken anime te worden, maar nog niet aan begonnen. Misschien deze kerst dan maar.
Gedownload???!!!?
pi_196802766
In dit subforum wordt NIET gedownload.
pi_196817729
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:37 schreef InstortendeSter het volgende:
In dit subforum wordt NIET gedownload.
ook niet gepost
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
pi_196818772
Ik moet eerlijk zeggen dat ik rond seizoen 2 afgehaakt ben, niet omdat het slecht was oid, mssn maar even verder kijken.
pi_196856132
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:37 schreef InstortendeSter het volgende:
In dit subforum wordt NIET gedownload.
Nou ik toch wel meestal hoor, super handig en gratis XD

Catboy pose *nyaa* 😻
#WeesGeenWhales
pi_196856187
Ik ga 'm helemaal kijken zodra deze helemaal is gereleased. Elk seizoen is zo anders dat het anders niet te volgen is voor een newb als ik.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_196856335
Shippen er hier trouwens meer mensen Eren en Levi? Hehe 🤤
#WeesGeenWhales
pi_197013256
@PaRoDiUzZ
@TARDIS

Voeg even een /Manga toe aan de [Anime] tag in de titel.
pi_197023657
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 08:42 schreef InstortendeSter het volgende:
@:PaRoDiUzZ
@:TARDIS

Voeg even een /Manga toe aan de [Anime] tag in de titel.
omdat je het zo vriendelijk vroeg kan de hype het ontgelden.
pi_197036393
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 15:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

omdat je het zo vriendelijk vroeg kan de hype het ontgelden.
Ik hou eigenhandig dit subforum overeind. I am the one who knocks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')