abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8063149
Shit hey, ik moest gisteravond plotseling naar de dokter met pijn aan mijn ballen die ook uitstraalde naar mijn lies en alles, hij op mijn ballen duwen, ja zegt ie je hebt bijbal ontsteking moet ik een week pilletjes slikken en hopen dat het maar overgaat., Maar weet iemand hoe je in godsnaam eraan komt ??? ben ik namelijk vergeten te vragen
pi_8063195
De Latijnse naam van bijbal is epididymis. De bijbal ligt boven op de zaadbal, de testis, en is niets anders dan een lange, sterk gekronkelde buis. Deze buis is bij volwassen mannen zo'n zeven meter lang en vervoert de zaadcellen vanuit de zaadbal naar de zaadleider. Verder rijpen de zaadcellen in de bijbal, waarbij de bijbal als een soort reservoir voor de zaadcellen dient.
De bijbal kan ontstoken raken, waardoor een epididymitis ontstaat. Een bijbalontsteking wordt meestal veroorzaakt door bacteriën die ook een blaasontsteking kunnen veroorzaken. Ook kan een bijbalontsteking veroorzaakt worden door geslachtsgemeenschap met iemand met een geslachtsziekte. In dit geval moet de seksuele partner van de man ook behandeld worden.

--------------------------------------------------------------------------------

Diagnose
De klachten van de patiënt wijzen in de richting van een ontsteking van de bijbal. Verder kan de huisarts de urine onderzoeken om een blaasontsteking die mogelijk tegelijkertijd bestaat, aan te tonen.

--------------------------------------------------------------------------------

Klachten en verschijnselen
Een ontsteking van de bijbal geeft een hevige pijn in de balzak die in het verloop van uren tot dagen erger wordt. De bijbal is hierbij gezwollen en pijnlijk. Ook kan de man koorts en klachten van een blaasontsteking hebben.

Ernst en beloop
Een bijbalontsteking kan goed met medicijnen worden genezen. Bij een vlotte behandeling veroorzaakt de ontsteking geen schade aan de geslachtsorganen. Indien de ontsteking niet wordt behandeld en chronisch wordt, kan de buis in de bijbal verstopt raken. Hierdoor vermindert de vruchtbaarheid van de man.

Behandeling
Een ontsteking van de bijbal wordt behandeld met antibiotica. Pijnstillers en ijspakkingen op de balzak kunnen de pijnklachten verlichten. Bij een chronische ontsteking is vaak een operatie nodig.

Ff gegoogled.

Lui varken.

Als je een vriendin hebt, laat haar dan ook ff testen op een geslachtsziekte.

pi_8063238
Gatver....vet kut voor je man..

ik moet er zelf echt niet aan denken...alleen nu al, denk ik dat ik iets voel.......eeekkkk

maar goed..sterkte

Dat je het maar ff weet
pi_8063265
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:49 schreef Cici het volgende: ... Deze buis is bij volwassen mannen zo'n zeven meter lang en ...
Dude, ik neem aan dat het eigenlijk zeven CENTImeter is? zeven meter is wel errug lang, tenzij je snikkel 8 keer om je been is gewikkeld
pi_8063327
Hey Dude,

wat denk je van je darm, dude, die is ook wel wat enkele metertjes lang en het is gekronkeld.
Misschien , dude, is dat bij die buis ook wel zo, dude.

Duh

donderdag 23 januari 2003 @ 10:59:26 #6
33800 FHR
Omhoog fietsen? Stoeltjeslift!
pi_8063338
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:55 schreef DustMan het volgende:

[..]

Dude, ik neem aan dat het eigenlijk zeven CENTImeter is? zeven meter is wel errug lang, tenzij je snikkel 8 keer om je been is gewikkeld

quote:
sterk gekronkeld
Is dus een dun, opgevouwen buisje. Kan dus best 7 meter zijn. Je darmen zijn toch ook een paar meter lang.

PS: ik was weer lekker op tijd!

Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_8063352
een kennis van mij heeft dat ook gehad
...toen hij terug kwam uit Thailand

die heeft paar dagen niet lekker kunnen lopen en zitten
pi_8063359
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:59 schreef FHR het volgende:

[..]

[..]

Is dus een dun, opgevouwen buisje. Kan dus best 7 meter zijn. Je darmen zijn toch ook een paar meter lang.

PS: ik was weer lekker op tijd!

Dat zag ik, net 1 minuutje
  donderdag 23 januari 2003 @ 11:03:25 #9
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_8063389
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:00 schreef spaceben het volgende:
een kennis van mij heeft dat ook gehad
...toen hij terug kwam uit Thailand

die heeft paar dagen niet lekker kunnen lopen en zitten
Heeft ie aan die kleine vrouwtjes gezeten daar?
pi_8063417

Dus dat dingetje is 7 meter?? .... nou... ehm oke
pi_8063443
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:03 schreef Bioslock het volgende:

[..]

Heeft ie aan die kleine vrouwtjes gezeten daar?

officieel niet hè
pi_8063452
De bijbal ligt boven op de zaadbal, de testis, en is niets anders dan een lange, sterk gekronkelde buis. Deze buis is bij volwassen mannen zo'n zeven meter lang.

Lezen is ook zoooooooooooo moeilijk op de vroege ochtend (of altijd).

donderdag 23 januari 2003 @ 11:08:47 #13
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_8063472
quote:
De natuurlijke voortplanting
Je zal maar een zaadcel zijn. Je bent nog niet geproduceerd of je wordt al omringd met tienduizenden concurrenten, opgeslagen in een zes meter lange buis in de bijbal.
Van een andere website, dus zes-zeven meter kan wel kloppen.
pi_8063782
ik heb het ruim een jaar geleden ook gehad. twee antibiotica-kuren gehad. De pijn zakte na twee dagen, van ondraaglijk naar redelijk te houden.

heb sindsdien wel meer mannen gehoord die er ooit een gehad hebben, schijnt toch een beetje taboe op te rusten

zeker vanwege de mogelijkheid van geslachtsziekte (chlamydia) die de oorzaak kan zijn.

maar na een week of twee, drie neuk je weer als vroeger. wel eerst masturberen om te proberen of het geen pijn doet bij wildere bewegingen.

pi_8063883
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:49 schreef Cici het volgende:

Ff gegoogled.

Lui varken.

Als je een vriendin hebt, laat haar dan ook ff testen op een geslachtsziekte.

Hahahahaaha lui varken maar toch bedankt, voel ik me weer geruster
pi_8063906
klinkt allemaal erg pijnlijk. veel sucksex Succes!

* NietGroen moet er niet aan denken

Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_8063962
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:29 schreef dolle_hond het volgende:

maar na een week of twee, drie neuk je weer als vroeger. wel eerst masturberen om te proberen of het geen pijn doet bij wildere bewegingen.

2 a 3 weken ??????? tering, vandaag is dé week voorbij, was dus van plan om vanavond......
was het eerste wat ik aan de doktor vroeg, of ik deze week nog kon neuken, maar hij raadde het me af
pi_8063992
achja, evilactivities heeft nu wel lekker een weekje vakantie. Ga niet de hele dag met m'n zere ballen op m'n heftruckje zitten
  donderdag 23 januari 2003 @ 11:45:18 #19
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_8064056
Ik heb het ook gehad... waanzinnig veel pijn...

Is volgens mij geen echte oorzaak voor (alsin, het is
een normale ontsteking)

Antibiotica kuur, en je bent er met een paar weekjes vanaf..

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_8064153
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:39 schreef evilactivities het volgende:

[..]

2 a 3 weken ??????? tering, vandaag is dé week voorbij, was dus van plan om vanavond......
was het eerste wat ik aan de doktor vroeg, of ik deze week nog kon neuken, maar hij raadde het me af

moet je dan niet terug naar de huisarts?

ik moest na een eerste kuur terug en hij ging weer voelen. maar ik merkte al bij het plassen dat het nog niet geheel goed was.

maar hoe bedoel je: vandaag is de week voorbij, je bent gisteravond toch pas naar de dokter geweest?

toen ik de eerste keer er na wilde masturberen als test stopte ik na enkele rukken vanwege het onaangename gevoel (net geen pijn, maar de angst voor de pijn die ik gehad had was groot).

paar dagen later ging het al beter, maar als je zelf masturbeert heb je elke beweging van je ballen onder controle.

pi_8065805
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 11:50 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

moet je dan niet terug naar de huisarts?

ik moest na een eerste kuur terug en hij ging weer voelen. maar ik merkte al bij het plassen dat het nog niet geheel goed was.

maar hoe bedoel je: vandaag is de week voorbij, je bent gisteravond toch pas naar de dokter geweest?

toen ik de eerste keer er na wilde masturberen als test stopte ik na enkele rukken vanwege het onaangename gevoel (net geen pijn, maar de angst voor de pijn die ik gehad had was groot).

paar dagen later ging het al beter, maar als je zelf masturbeert heb je elke beweging van je ballen onder controle.

de doktor heeft niets gezegd over naar de huisarts gaan, hij zij wel als het met deze kuur niet overging moest ik terugkomen dus..

en ik bedoelde dat me vriendin deze week ongesteld was, maar vandaag ging het weer......maar ik heb net zelf al ff getest, denk als we een beetje rustig aan doen vanavond dat het wel zal gaan . deed wel nog wat pijn maarja..daar ben ik een kerel voor

pi_8099567
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 13:16 schreef evilactivities het volgende:

[..]

de doktor heeft niets gezegd over naar de huisarts gaan, hij zij wel als het met deze kuur niet overging moest ik terugkomen dus..

en ik bedoelde dat me vriendin deze week ongesteld was, maar vandaag ging het weer......maar ik heb net zelf al ff getest, denk als we een beetje rustig aan doen vanavond dat het wel zal gaan . deed wel nog wat pijn maarja..daar ben ik een kerel voor

en hoe was het?
geen blauwe ballen?
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_8201902
shit hey, ik kom net van de doktor, bloed laten prikken, maar hij kon geen directe infectie vinden dus ik moet maandag naar het ziekenhuis naar de uroloog. vraag me af wat het nu is..
pi_8202781
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:34 schreef evilactivities het volgende:
shit hey, ik kom net van de doktor, bloed laten prikken, maar hij kon geen directe infectie vinden dus ik moet maandag naar het ziekenhuis naar de uroloog. vraag me af wat het nu is..
dus geen ontsteking. Is het nog steeds pijnlijk?
wat gaat die uroloog doen?

vervelend

pi_8202909
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:22 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

dus geen ontsteking. Is het nog steeds pijnlijk?
wat gaat die uroloog doen?

vervelend

nee geen ontsteking (zou bijna helaas zeggen) de pijn is niet uit te houden, ben alleen maar pijnstillers aan het eten, ben er misselijk van. En ik helemaal geen idee van wat de uroloog gaat doen, ik weet nog niet eens wat het is...
Mijn rechterbal brandt ook helemaal, is helemaal warm en opgezwollen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')