abonnement Unibet Coolblue
pi_196795549
Er zijn echt bijzonder weinig dingen die mij vrolijk, blij, of een of andere vorm van opluchting (voor de mensheid) geven. Maar dit topic, icm het pakket dat ik kreeg, het maakt mij bijna emotioneel!
Gewoon het feit, dat mensen omkijken naar een ander, bezorgd zijn of het wel goed aankomt..
Ik heb er weinig woorden voor!
Ik wil sowieso mijn gever nogmaals bedanken! En iedereen die hieraan mee doet!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196796087
quote:
4s.gif Op donderdag 17 december 2020 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Die stenen moeten dan eerst in de BBQ? :D
Nee, doe je au bain. Zelfde als dat je met pannekoeken doet.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_196796160
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, doe je au bain. Zelfde als dat je met pannekoeken doet.
Jij bakt pannenkoeken au bain marie?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 18 december 2020 @ 00:57:32 #54
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196796415
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:14 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Jij bakt pannenkoeken au bain marie?
Bakken niet, warmhouden wel.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196796480
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:57 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Bakken niet, warmhouden wel.
Buiten het feit dat ik niet zou weten, hoe je dat precies moet doen, vind ik dit wel een goed idee...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_196796501
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, doe je au bain. Zelfde als dat je met pannekoeken doet.
Ik ken die stenen niet, en het warmhouden van pannenkoeken au bain marie ook niet.
Maar het is wel weer *G* *G*
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196796750
Wat een schande
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_196796779
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 02:37 schreef V1z0R het volgende:
Wat een schande
Wat is een schande?
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_196798415
Pan met laagje water op het gas, bord er bovenop en daar leg je de gebakken pannekoeken bovenop, dat is de manier om ze warm te houden als je een hele stapel moet bakken
  vrijdag 18 december 2020 @ 10:50:23 #60
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196799090
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:20 schreef Burner82 het volgende:
Er zijn echt bijzonder weinig dingen die mij vrolijk, blij, of een of andere vorm van opluchting (voor de mensheid) geven. Maar dit topic, icm het pakket dat ik kreeg, het maakt mij bijna emotioneel!
Gewoon het feit, dat mensen omkijken naar een ander, bezorgd zijn of het wel goed aankomt..
Ik heb er weinig woorden voor!
Ik wil sowieso mijn gever nogmaals bedanken! En iedereen die hieraan mee doet!
We doen het bijzonder graag. Als je genoeg hebt en een goed leven hebt hoor je om te kijken naar mensen die dat niet hebben. Zo hoort het.
Anders was ik wel geboren op een onbewoond eiland. Je maakt onderdeel uit van een maatschappij.
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 18 december 2020 @ 10:53:06 #61
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196799127
Ik las laatst een artikel over Hans de Booij die in de jaren 80 scoorde met de hit Annabel. Hij raakte aan de drugs en de drank en belandde op straat. Ik dacht wauw, dus dit kan iedereen overkomen.
Praat over de hel en je komt er.
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:05:37 #62
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196799306
PostNL heeft het blijkbaar erg druk. Ik had vorige week een boek besteld, en volgens track&trace zou die gisteren bezorgd worden. Dat werd daarna verschoven naar vandaag. Nu staat er Bezorgmoment onbekend.

Nou is dat geen ramp, het is maar een boek van een tientje en het maakt me eigenlijk niet zoveel uit als die volgend jaar wordt bezorgd. Ik zie het wel komen.
Praat over de hel en je komt er.
pi_196799625
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:05 schreef Scheepskok het volgende:
PostNL heeft het blijkbaar erg druk. Ik had vorige week een boek besteld, en volgens track&trace zou die gisteren bezorgd worden. Dat werd daarna verschoven naar vandaag. Nu staat er Bezorgmoment onbekend.

Nou is dat geen ramp, het is maar een boek van een tientje en het maakt me eigenlijk niet zoveel uit als die volgend jaar wordt bezorgd. Ik zie het wel komen.
ja je zou volgende maand maar verhuizen, ruim op tijd je verf online moeten bestellen (want lockdown) en nu maar afwachten of je wel kan beginnen met verven zo gauw je de sleutel in handen krijgt... :|W

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:50 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

We doen het bijzonder graag. Als je genoeg hebt en een goed leven hebt hoor je om te kijken naar mensen die dat niet hebben. Zo hoort het.
Anders was ik wel geboren op een onbewoond eiland. Je maakt onderdeel uit van een maatschappij.
en idd precies dit. Dit is voor mij ook echt de kerstpakketten gedachte.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196799814
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:55 schreef Viv het volgende:

[..]

Dat is niet nodig hoor! Het pakket is verzekerd verzonden, dus als het kwijt blijft krijg ik de gehele waarde terug.
[..]

Ja, ik gok dat het zoiets is. :Y

Never a dull moment! *O*
Als je het geld terug zou krijgen zou het alsnog heel naar zijn. Al die moeite voor niets. En een ontvanger die teleurgesteld moet worden.
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 december 2020 03:03 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Wat is een schande?
Pannenkoeken au bain marie warmhouden :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door kuolema op 18-12-2020 11:45:16 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_196800735
Net @Essebes en haar man (of vriend) aan de deur gehad om pakket af te leveren. Ik schoot toch ff vol, gewoon alleen de gedachte dat mensen die je niet kennen zo'n moeite voor je doen, daarbij komend dat de afgelopen dagen (en helaas komende dagen, want oma op sterven) moeilijk zijn, geeft dit krijgen van een pakket echt een goed gevoel.

Ik ben mijn gever & man/vriend erg dankbaar <3
pi_196800744
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:37 schreef Cod_player het volgende:
Net @:Essebes en haar man (of vriend) aan de deur gehad om pakket af te leveren. Ik schoot toch ff vol, gewoon alleen de gedachte dat mensen die je niet kennen zo'n moeite voor je doen, daarbij komend dat de afgelopen dagen (en helaas komende dagen, want oma op sterven) moeilijk zijn, geeft dit krijgen van een pakket echt een goed gevoel.

Ik ben mijn gever & man/vriend erg dankbaar <3
:*
pi_196801132
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:37 schreef Cod_player het volgende:
Net @:Essebes en haar man (of vriend) aan de deur gehad om pakket af te leveren. Ik schoot toch ff vol, gewoon alleen de gedachte dat mensen die je niet kennen zo'n moeite voor je doen, daarbij komend dat de afgelopen dagen (en helaas komende dagen, want oma op sterven) moeilijk zijn, geeft dit krijgen van een pakket echt een goed gevoel.

Ik ben mijn gever & man/vriend erg dankbaar <3
Zo gegund! :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_196801320
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:37 schreef Cod_player het volgende:
Net @:Essebes en haar man (of vriend) aan de deur gehad om pakket af te leveren. Ik schoot toch ff vol, gewoon alleen de gedachte dat mensen die je niet kennen zo'n moeite voor je doen, daarbij komend dat de afgelopen dagen (en helaas komende dagen, want oma op sterven) moeilijk zijn, geeft dit krijgen van een pakket echt een goed gevoel.

Ik ben mijn gever & man/vriend erg dankbaar <3
Lieverd, het is je van harte gegund!

Wij hebben veel plezier gehad van het samenstellen van de twee pakketten, hopelijk heb jij veel plezier van het uitpakken en de cadeaus die erin zitten. ❤️
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
  vrijdag 18 december 2020 @ 13:29:30 #69
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196801477
Mijn mand met cadeautjes is maar naar mama gegaan voor bewaking :@ iets met verhuizen en uitpak-drang.. _O-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 18 december 2020 @ 13:44:27 #70
269689 crew  Viv
pi_196801761
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 13:29 schreef houdjemond het volgende:
Mijn mand met cadeautjes is maar naar mama gegaan voor bewaking :@ iets met verhuizen en uitpak-drang.. _O-
:D O+
pi_196801957
Hoe staat het met het verdwenen pakket @Viv ?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 18 december 2020 @ 14:03:52 #72
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_196802109
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 11:26 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ja je zou volgende maand maar verhuizen, ruim op tijd je verf online moeten bestellen (want lockdown) en nu maar afwachten of je wel kan beginnen met verven zo gauw je de sleutel in handen krijgt... :|W
[..]

en idd precies dit. Dit is voor mij ook echt de kerstpakketten gedachte.
Je zal maar een vriendin hebben die komt helpen schilderen ook al heb je geen verf :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 18 december 2020 @ 14:16:40 #73
269689 crew  Viv
pi_196802353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 13:56 schreef superkimmi het volgende:
Hoe staat het met het verdwenen pakket @:Viv ?
Track & trace is ongewijzigd, en de ontvanger is nog niet in de gelegenheid geweest om weer langs die Primera te gaan.
pi_196802418
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:37 schreef Cod_player het volgende:
Net @:Essebes en haar man (of vriend) aan de deur gehad om pakket af te leveren. Ik schoot toch ff vol, gewoon alleen de gedachte dat mensen die je niet kennen zo'n moeite voor je doen, daarbij komend dat de afgelopen dagen (en helaas komende dagen, want oma op sterven) moeilijk zijn, geeft dit krijgen van een pakket echt een goed gevoel.

Ik ben mijn gever & man/vriend erg dankbaar <3
Dat is wel een mengeling van gevoelens
Heel veel sterkte de komende dagen.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_196802917
Net m'n pakket toch uitgepakt, ben er super blij mee. Lieve @Essebes en man/vriend nogmaals bedankt.

Ik heb net nog ander nieuws gekregen wat ik even moet verwerken dus op dit moment ben ik even niet in staat foto's te posten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')