Totaal niet hoor, ik vier mijn overwinning terwijl JochemSneuneus op zoek is naar een topic waar hij wel in de smaak valt.quote:Op maandag 28 december 2020 20:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zit het je diep dat je er meer dan een uur later nog op moet reageren
Nog nooit zo druk geweest hierquote:Op maandag 28 december 2020 20:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wie wil nou niet in de KLB SC van 2020 zijn
Hahaaatjesquote:Op maandag 28 december 2020 20:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog nooit zo druk geweest hier
Gaan we verder op viva?quote:Op maandag 28 december 2020 21:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaatjes
Bijna 2 weken doen om een SC te vullen tot 6 pagina’s![]()
BIJNA FOK UITZWAAIEN IN JANUARI BYE BYE
Wtf is een boosterpackquote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Makrelis het volgende:
Al die dingen die moeten opladen... Telefoons, tablet, hoofdtelefoon, boosterpack, luidspreker. Word er niet goed van.
Een powerbank dusquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zo'n extra accu voor bijv. een telefoon zodat je, ja ook onderweg je foon kan laden.
Oh een powerbankquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zo'n extra accu voor bijv. een telefoon zodat je, ja ook onderweg je foon kan laden.
Ja, wordt tijd dat ze met een fuelcel komen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:15 schreef Solotovski het volgende:
Maar je mag gvd toch wel eens een keer verwachten dat je een week met je accu kan doen
K red het nog geen 12 uur op mn tel zonder bijladen
als je op boosterpack zoekt kom je op pokemonkaarten, heb je een nieuwe hobby nielsquote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Makrelis het volgende:
Al die dingen die moeten opladen... Telefoons, tablet, hoofdtelefoon, boosterpack, luidspreker. Word er niet goed van.
Oh ja, die pakjes met 5 kaarten ofzo heten boosterpacks. Ik ken het van Magic The Gathering. Pokemon is daar een slap aftreksel van.quote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je op boosterpack zoekt kom je op pokemonkaarten, heb je een nieuwe hobby niels
Is allebei natuurlijk hartstikke gayquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh ja, die pakjes met 5 kaarten ofzo heten boosterpacks. Ik ken het van Magic The Gathering. Pokemon is daar een slap aftreksel van.
Nee, polsbandjes. Die zijn pas gay.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is allebei natuurlijk hartstikke gay
Die ookquote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, polsbandjes. Die zijn pas gay.
dat zal @Dimachaerus niet fijn vindenquote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee, polsbandjes. Die zijn pas gay.
Daarom zei ik het ook.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat zal @:Dimachaerus niet fijn vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |