Zal er nog een mystery guest komenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oud & Nieuw, speciale dag met speciale gasten
Die zal zich wel schuldig voelen na alles wat dit jaar is gebeurdquote:Op donderdag 31 december 2020 17:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zal er nog een mystery guest komen
@:zosk
Die voelt helemaal niks zo lang hij gewoon Fortnite kan spelen de hele dagquote:Op donderdag 31 december 2020 17:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die zal zich wel schuldig voelen na alles wat dit jaar is gebeurd
Beter dan dat kan je je thuiswerk dagen niet bestedenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die voelt helemaal niks zo lang hij gewoon Fortnite kan spelen de hele dag
Waarom wil je rellen? Heb je dat zelf gemist in je jeugd, oude adonis?quote:Op donderdag 31 december 2020 20:18 schreef Makrelis het volgende:
Nog geen rellen, jammer. Even geduld nog. Misschien wil ik het te graag.
Doe even selfie dat je in elkaar geslagen wordt. Je weet selluf mattie. Je kop erop, dat wil ik zien. Lat eroppppp!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom wil je rellen? Heb je dat zelf gemist in je jeugd, oude adonis?
Jeetje, nog steeds een drankprobleem zie ik @HermieHermann @HPLC @DeHaHaatjesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Doe even selfie dat je in elkaar geslagen wordt. Je weet selluf mattie. Je kop erop, dat wil ik zien. Lat eroppppp!
Oh ja, laat jezelf helpen dat je op mij reageert.
Had die nette jongen zomaar corona.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:18 schreef Boze_Eend het volgende:
Waar is @:Jochemsjakie eigenlijk? Eerst had die corona nu is die weg?!
Maak me toch wel zorgen om hem. Hoop dat hij nog onder de levende is.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Had die nette jongen zomaar corona.
Hij komt wel over als iemand met overgewicht dus ik hoop met je mee.quote:Op zondag 3 januari 2021 15:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Maak me toch wel zorgen om hem. Hoop dat hij nog onder de levende is.
hij is weggepest door @Catkillerquote:Op zondag 3 januari 2021 15:18 schreef Boze_Eend het volgende:
Waar is @:Jochemsjakie eigenlijk? Eerst had die corona nu is die weg?!
Herman de allerbeste wensen vriendquote:Op zondag 3 januari 2021 16:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij is weggepest door @:Catkiller
Goede user, paar keer op gestemdquote:Op zondag 3 januari 2021 16:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij is weggepest door @:Catkiller
jij ook, ik wens je een banloos 2021quote:Op zondag 3 januari 2021 16:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Herman de allerbeste wensen vriend
heb nu een abo dus heb vrijbriefquote:Op zondag 3 januari 2021 16:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jij ook, ik wens je een banloos 2021
We houden het hier gezelligquote:
@yvonnequote:Op zondag 3 januari 2021 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik probeer het altijd even gezellig als in VBL te maken maar dan zijn mijn posts opeens weg
stomquote:Op zondag 3 januari 2021 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik probeer het altijd even gezellig als in VBL te maken maar dan zijn mijn posts opeens weg
@Starhopperquote:Op zondag 3 januari 2021 16:22 schreef scrupuleus het volgende:
Al heb je hier van de nsbers als jochemsjakie
Let it gooooquote:Op zondag 3 januari 2021 16:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:starhopper
Deze dan joh sooooooow
niks anders dan respect voor yvonne, die heeft @TARDIS mod gemaakt en die logt vervolgens nooit meer inquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij altijd druk is met kijken of hij iemand van dienst kan zijn maar helaas.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niks anders dan respect voor yvonne, die heeft @:TARDIS mod gemaakt en die logt vervolgens nooit meer in
zulk soort mods hou ik wel van
Was ik een goede mod?quote:Op zondag 3 januari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niks anders dan respect voor yvonne, die heeft @:TARDIS mod gemaakt en die logt vervolgens nooit meer in
zulk soort mods hou ik wel van
Wat mention je mijquote:Op zondag 3 januari 2021 16:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:starhopper
Deze dan joh sooooooow
vriend ik was anoniem toen je mod was en zat ongeveer 5 minuten in het jaar op FOK!quote:
Je bent de meest achterlijke mod ooit. Ben blij dat je blauwe kleurtje weg isquote:
Ik ben een neger dus dit is zwaar racistisch.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben een neger dus dit is zwaar racistisch.
Zuig m'n pik, starpooperquote:Op zondag 3 januari 2021 16:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je bent de meest achterlijke mod ooit. Ben blij dat je blauwe kleurtje weg is
Wil je moeder je weer niet zuigen en moet een ander het weer doen?quote:
Hij is zo groot dat mn moeder het niet alleen kan dus je moet ff helpenquote:Op zondag 3 januari 2021 16:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wil je moeder je weer niet zuigen en moet een ander het weer doen?
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij is zo groot dat mn moeder het niet alleen kan dus je moet ff helpen
Altijd fijn he als je moeder weer klaar staat.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wil je moeder je weer niet zuigen en moet een ander het weer doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |