Ik had hem gezegd dat ik maar een weekje weg was.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:20 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
toen hij hier eindelijk terug was deed je gemeen, daarom is hij weer weg
zo rol ikquote:Op woensdag 23 december 2020 11:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
lekker op tijd, goeie eigenschap van een mod!!
50 cent toch. En daarna stekker uit de server.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:13 schreef Catkiller het volgende:
Als ik jou was zou ik 10 euro bieden en FOK! overnemen Noel.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 23 december 2020 11:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
50 cent toch. En daarna stekker uit de server.
Die Danny helemaal flippen natuurlijk "wtf mijn site en forum wat doe je" en jij "ja ik heb het toch gekocht"
Hij was vast druk met zich de belangrijkste loser te voelen van het Among Us kliekje.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
lekker op tijd, goeie eigenschap van een mod!!
Bijzondere redenatiequote:Op woensdag 23 december 2020 12:20 schreef HermieHermann het volgende:
zelfs mijn post is weg over Dannys uitkering, driekwart van deze site heeft een uitkering dus als dat als beledigend wordt gezien kan het net zo goed nu al op zwart
Braddie een rondje in z’n twingoquote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Solotovski het volgende:
Dacht k ga ff fast and the furious 8 kijken.
Na 10 min afgezet alle jezus wat slecht
Duhquote:Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Solotovski het volgende:
Dacht k ga ff fast and the furious 8 kijken.
Na 10 min afgezet alle jezus wat slecht
helaas bestaat het forum over 5 dagen niet meer dus ik ga nu voor een modplekje op vivaquote:Op zondag 27 december 2020 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
@:TARDIS
Moeten @:instortendester en @:hermiehermann de honours waarnemen in Asn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |