We houden het hier gezelligquote:
@yvonnequote:Op zondag 3 januari 2021 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik probeer het altijd even gezellig als in VBL te maken maar dan zijn mijn posts opeens weg
stomquote:Op zondag 3 januari 2021 16:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik probeer het altijd even gezellig als in VBL te maken maar dan zijn mijn posts opeens weg
@Starhopperquote:Op zondag 3 januari 2021 16:22 schreef scrupuleus het volgende:
Al heb je hier van de nsbers als jochemsjakie
Let it gooooquote:Op zondag 3 januari 2021 16:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:starhopper
Deze dan joh sooooooow
niks anders dan respect voor yvonne, die heeft @TARDIS mod gemaakt en die logt vervolgens nooit meer inquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij altijd druk is met kijken of hij iemand van dienst kan zijn maar helaas.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niks anders dan respect voor yvonne, die heeft @:TARDIS mod gemaakt en die logt vervolgens nooit meer in
zulk soort mods hou ik wel van
Was ik een goede mod?quote:Op zondag 3 januari 2021 16:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niks anders dan respect voor yvonne, die heeft @:TARDIS mod gemaakt en die logt vervolgens nooit meer in
zulk soort mods hou ik wel van
Wat mention je mijquote:Op zondag 3 januari 2021 16:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:starhopper
Deze dan joh sooooooow
vriend ik was anoniem toen je mod was en zat ongeveer 5 minuten in het jaar op FOK!quote:
Je bent de meest achterlijke mod ooit. Ben blij dat je blauwe kleurtje weg isquote:
Ik ben een neger dus dit is zwaar racistisch.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben een neger dus dit is zwaar racistisch.
Zuig m'n pik, starpooperquote:Op zondag 3 januari 2021 16:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je bent de meest achterlijke mod ooit. Ben blij dat je blauwe kleurtje weg is
Wil je moeder je weer niet zuigen en moet een ander het weer doen?quote:
Hij is zo groot dat mn moeder het niet alleen kan dus je moet ff helpenquote:Op zondag 3 januari 2021 16:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wil je moeder je weer niet zuigen en moet een ander het weer doen?
quote:Op zondag 3 januari 2021 16:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij is zo groot dat mn moeder het niet alleen kan dus je moet ff helpen
Altijd fijn he als je moeder weer klaar staat.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wil je moeder je weer niet zuigen en moet een ander het weer doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |