abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8062451
[Probleem]
Ik wil een (niet te lang) briefje opstellen, waarmee ik een bepaalde vrouw zó kan intrigeren, dat ze minstens een week aan me blijft denken...
[/Probleem]

[Uitleg]
Elke donderdag gaan ik en een maat poolen in de stad. Omdat wij allebei nog student zijn (en ons budget niet al te hoog ligt), heb ik laatst een paar flesjes malt-bier meegenomen voor tijdens het poolen; één van ons ging namelijk BOBben. Nou is het zo, dat het poolcafé dezelfde flesjes serveert, dus eigenlijk valt het gebruik van eigen flesjes niet eens zo op.
Afgelopen donderdag deed ik dit opnieuw, en toen kwam de barvrouw (elke donderdag dezelfde knappe meid) naar ons toe... "Hoi, ik wilde even komen zeggen dat ik het niet zo netjes vind, dat jullie hier je eigen drank mee naartoe nemen..."
Tsja, ze had helemaal gelijk natuurlijk. We konden niet zeggen "dat we niet wisten dat het niet mocht", want dat is natúúrlijk wel duidelijk!!
[/Uitleg]

[Mijn oplossing]
We hadden na afloop al onze excuses aangeboden, maar het leek ons leuk om haar vandaag een roosje te geven, met daarbij een excuse-briefje; zodat wij haar favoriete gasten worden, ondanks deze fout. Op dit briefje moet uiteraard een leuk stukje tekst staan, om haar geestelijk helemaal op hol te laten slaan...
[/Mijn oplossing]

zoiets als:
"U staat ons altijd zo goed te hulp, en hebt ons op zo'n nette wijze gewezen op dit verdrijf. We hebben spijt van onze onbezonnen actie, en we hopen dat u het ons kan vergeven. Alsjeblieft??"

>> WIE KAN MIJ HELPEN AAN EEN GOED BRIEFJE? <<

edit
IK WIL HAAR NIET VERSIEREN
ik wil het gewoon "goed"-maken....
dus als iedereen even zijn poëtische bijdrage wil leveren?

[Dit bericht is gewijzigd door KlaasJong op 23-01-2003 10:15]

¡!¡ chihuahua !¡!
pi_8062473
Net briefje toch.
Gebruik dat gewoon.
pi_8062487
ik wil iets speciaals...
¡!¡ chihuahua !¡!
pi_8062507
"Kom je straks nog iets drinken bij mij thuis? Wel zelf drank meenemen aub."

(ik vind het trouwens wel errruuuggg not-done om zelf je drank mee te nemen naar een cafe)

donderdag 23 januari 2003 @ 09:54:32 #5
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_8062527
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:53 schreef realist_ik het volgende:

(ik vind het trouwens wel errruuuggg not-done om zelf je drank mee te nemen naar een cafe)

pi_8062553
wie neemt er dan ook zelf bier mee naar een cafe
das wel het toppunt van "hoe-kan-ik-geld-besparen"

staat echt zooooo zielig

[Dit bericht is gewijzigd door Woep op 23-01-2003 09:56]

Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_8062556
Kan je zelf niks creatiefs bedenken? Nu vraag je ons om jou fouten goed te gaan maken!!!

Tis een leuk idee maar als je het zelf doet is het origineler!!!

[url=http://www.hardwarefreaks.nl/]Kijk hier ook is[/url]
pi_8062569
Wat zit je haar leuk, neuke?
Lambo of Rekt
  FOK!fotograaf donderdag 23 januari 2003 @ 09:57:30 #9
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8062580
Hmmm, hele week aan je denken he...

"Lieve barvrouw. Ik kan je opmerking van vorige week goed begrijpen. Ik weet namelijk veel van je. Regelmatig sta ik bij je huis te kijken en als je aan het shoppen bent kies je leuke dingen uit. En je hebt gelijk dat de boodschappen in je supermarkt soms ergens anders wel goedkoper zijn. Ik weet dus heel goed hoe je denkt en ik zal proberen me te gedragen voortaan zodat er voor ons een mooie toekomst is."

Wedden dat ze veel aan je gaat denken

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8062589
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:56 schreef EggsTC het volgende:
Wat zit je haar leuk, neuke?
als jij er toch niet was...
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_8062598
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:58 schreef Woep het volgende:

[..]

als jij er toch niet was...

Lambo of Rekt
  donderdag 23 januari 2003 @ 09:59:40 #12
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_8062611
quote:
"U staat ons altijd zo goed te hulp, en hebt ons op zo'n nette wijze gewezen op dit verdrijf. We hebben spijt van onze onbezonnen actie, en we hopen dat u het ons kan vergeven. Alsjeblieft??"
Ze heeft jullie gewezen op dit verdrijf?

Ennuh, het lijkt mij sterk dat ze hier opgewonden van raakt. Schrijf dan iets in de trant van:

"jij bent de mooiste, laat ons hier wekelijks ons hartje vullen met jouw schoonheid, en ons glaasje met bier van poolcentrum.nl"

From outer space
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:02:34 #13
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8062636
Eigen drankjes meenemen naar een cafe? Ook al stuur je 1000 brieven en 1 miljoen rozen, jullie blijven kneuzen
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:04:18 #14
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8062653
kansloze figuren

beetje je eigen bier meenemen.......

pi_8062660
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:04 schreef Doopy-X- het volgende:
kansloze figuren

beetje je eigen bier meenemen.......

erg cheap
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8062661
aangezien ze jouw gedrag al doorheeft zal ze wel niks van je moeten, dus een roos heeft echt geen zin...

en btw... de eerste indruk is heel belangrijk, die heb je dus helemaal vernaggeld en is dus zeker niet goed te maken!

[Dit bericht is gewijzigd door Harmonius op 23-01-2003 10:06]

Lachen is gezond :D!
pi_8062680
Eigen bier meenemen is gewoon té erg, zelfs als je student bent!
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:08:18 #18
13250 Lod
Sapere aude!
pi_8062703
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:55 schreef Woep het volgende:
wie neemt er dan ook zelf bier mee naar een cafe
das wel het toppunt van "hoe-kan-ik-geld-besparen"

staat echt zooooo zielig

Precies. En als je het goed wil doen kun je de volgende keer beter een pooltafel meenemen. Een rondje bier is volgens mij nog altijd goedkoper dan een rondje poolen
GNU Terry Pratchett
pi_8062709
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:04 schreef Harmonius het volgende:
aangezien ze jouw gedrag al doorheeft zal ze wel niks van je moeten, dus een roos heeft echt geen zin...

en btw... de eerste indruk is heel belangrijk, die heb je dus helemaal vernaggeld en is dus zeker niet goed te maken!

HOHO!! We waren al vaste klanten!! Heeft dus niks met "eerste indruk" te maken.
Maar toch bedankt.
ik heb nu wel door dat het een stomme fout was
¡!¡ chihuahua !¡!
pi_8062718
WAT EEN SCHRAPER BEN JIJ!

Al ben je student, dit krijg je toch mee met je opvoeding. Je kan toch geen eigen meegebrachte pijpjes gaan drinken in een horecagelegenheid? Kneus, ik denk dat je geen kans maakt bij dat meisje, hoe mooi je brief ook zal zijn. Vrouwen vallen niet op schrale losers.

pi_8062740
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:59 schreef UTO het volgende:

Ennuh, het lijkt mij sterk dat ze hier opgewonden van raakt. Schrijf dan iets in de trant van:

"jij bent de mooiste, laat ons hier wekelijks ons hartje vullen met jouw schoonheid, en ons glaasje met bier van poolcentrum.nl"

Ja lijkt me leuk
¡!¡ chihuahua !¡!
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:12:13 #22
32601 oxorpoxe
Tot de schijt ons doodt
pi_8062747
Lieve schoonheid,

Wij dichten u deze brief n.a.v. het incident waarbij u corrigerend heeft moeten optreden richting ons omdat wij onze eigen versnpaeringen meegenomen hadden naar uw werkplek.
Deze dwaling van ons valt vooral te wijten aan uw welhaast goddelijke schoonheid waardoor wij niet alleen verblind maar tevens door de hormonen hevig overmand niet in staat waren rationeel het bezoek voor te bereiden. Hoewel dat de oorzaak is, is dit natuurlijk geenszins een excuus.
Opdat dit incident niet weer voorkomt willen wij u graag inviteren een foto te schenken van u zelve, wij verwachten dat uw waarlijk hemelse aangezicht, onze hormonen confornteerd met onze ratio en wij op deze wijze ons verschonen van het in herhaling vallen van dit nare incident.
Deze foto zullen wij plaatsen in een schrijn die in het teken zal staan van uw gastvrijheid, schoonheid en redelijkheid. eeen inspriratie voor ons beiden.
In afwachtende adoratie,

Die twee kneuzen die hun eigen bier meenamen.

pi_8062750
Wat voor brief je ook schrijft....als je je eigen bier meeneemt naar een cafe, dan is het enige wat die vrouw gaat denken is wat voor een sloebers jullie zijn....
pi_8062754
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:09 schreef BassieV het volgende:

Al ben je student, dit krijg je toch mee met je opvoeding. Je kan toch geen eigen meegebrachte pijpjes gaan drinken in een horecagelegenheid? Kneus, ik denk dat je geen kans maakt bij dat meisje, hoe mooi je brief ook zal zijn. Vrouwen vallen niet op schrale losers.

HET IS OOK NIET DE BEDOELING OM HAAR OP MIJ TE LATEN VALLEN
¡!¡ chihuahua !¡!
pi_8062761
Wat denk je dat er in haar hoofd omgaat als je der probeert te versieren :
"Hmm, die kerel moest zelf bier meenemen hierheen... als ik met hem uitga, moet ik dan zelf drank meenemen, of voor ons allebei betalen?"
Lambo of Rekt
pi_8062769
je eigen malt biertjes meenemen naar een bar.....

En dan denk je dat je het met een briefje goed kan maken?

pi_8062772
Vergeet t maar jongen die meid moet je niet. Zet het uit je kop.
Next
En als je geld wilt besparen zuip dan wat voor je uit gaat.
Tralalaaaa
pi_8062775
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:13 schreef EggsTC het volgende:
Wat denk je dat er in haar hoofd omgaat als je der probeert te versieren :
"Hmm, die kerel moest zelf bier meenemen hierheen... als ik met hem uitga, moet ik dan zelf drank meenemen, of voor ons allebei betalen?"
¡!¡ chihuahua !¡!
pi_8062780
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:12 schreef oxorpoxe het volgende:
Lieve schoonheid,

Wij dichten u deze brief n.a.v. het incident waarbij u corrigerend heeft moeten optreden richting ons omdat wij onze eigen versnpaeringen meegenomen hadden naar uw werkplek.
Deze dwaling van ons valt vooral te wijten aan uw welhaast goddelijke schoonheid waardoor wij niet alleen verblind maar tevens door de hormonen hevig overmand niet in staat waren rationeel het bezoek voor te bereiden. Hoewel dat de oorzaak is, is dit natuurlijk geenszins een excuus.
Opdat dit incident niet weer voorkomt willen wij u graag inviteren een foto te schenken van u zelve, wij verwachten dat uw waarlijk hemelse aangezicht, onze hormonen confornteerd met onze ratio en wij op deze wijze ons verschonen van het in herhaling vallen van dit nare incident.
Deze foto zullen wij plaatsen in een schrijn die in het teken zal staan van uw gastvrijheid, schoonheid en redelijkheid. eeen inspriratie voor ons beiden.
In afwachtende adoratie,

'

GEWELDIG!!!! IK LIG HELEMAAL DUBBEL!

pi_8062782
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:14 schreef KlaasJong het volgende:

[..]

Waar slaat de topic titel dan op
Lambo of Rekt
pi_8062799
quote:

[..]

BLA BLA
pi_8062802
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:12 schreef KlaasJong het volgende:

[..]

HET IS OOK NIET DE BEDOELING OM HAAR OP MIJ TE LATEN VALLEN

Lees je eigen topictitel eens...die titel geeft aan dat je een maagd bent die nog nooit eerder 'iets' met een vrouw gedaan heeft.
Denk dan na voor je zo'n topic opent!!
Bijna net zo dom als bier meenemen naar de kroeg. Neem je ook je eten mee naar een restaurant?
Kansloos figuur
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_8062803
Kansloos die Klaas...
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_8062821
quote:

[..]

Wat wil je dan bereiken...dat ze smachtend wacht tot jullie weer met een half kratje malt voor de deur staan
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:22:18 #35
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8062862
okee ik weet der een

he wat heb je een lekkere balle mot je me keu effe zien dan kenne we effe stote

ik denk dat dat die meid wel integreert want het slaat op biljarte snap je dus schrijf deze maar op dan word et vast en en maar goed dat is mijn mening

L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8062870
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:18 schreef skyhigh het volgende:

Wat wil je dan bereiken...dat ze smachtend wacht tot jullie weer met een half kratje malt voor de deur staan

Gewoon dat ze onze fout kan vergeven.
Natuurlijk bedoelen we het ook grappig: gewoon "sorry" zeggen is simpel,
maar met een roos komen aanzetten met daarbij een briefje is toch wat meer
"OEMPFF", zeg maar
¡!¡ chihuahua !¡!
pi_8062899
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:22 schreef kikkerlikker het volgende:

ik denk dat dat die meid wel integreert want het slaat op biljarte snap je dus schrijf deze maar op dan word et vast en en maar goed dat is mijn mening

hahaha,
tsja ik kom ervoor uit:
het enigste wat ik wil, is haar te "pakken" op de pooltafel
Hoppa!! geintje
¡!¡ chihuahua !¡!
pi_8062915
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:23 schreef KlaasJong het volgende:

[..]

"OEMPFF", zeg maar

Denk dat je al een heel end bent als jullie de volgende keer daar gewoon de drank kopen.....geef een leuke fooi erbij, daar heeft ze tenminste nog iets aan
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:26:52 #39
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8062917
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:49 schreef KlaasJong het volgende:
Ik wil een (niet te lang) briefje opstellen, waarmee ik een bepaalde vrouw zó kan intrigeren, dat ze minstens een week aan me blijft denken...

.... (blaat)

zoiets als:

>> WIE KAN MIJ HELPEN AAN EEN GOED BRIEFJE? << [/b]

edit

Wat wil je dan? haar alleen even palen of zow? "Doe jij nu maar gewoon Kanis, dan doe je al gek genoeg"
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:30:09 #40
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8062959
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:12 schreef oxorpoxe het volgende:
Lieve schoonheid,

In afwachtende adoratie,

Proest!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_8062976
[edit]
Moet dit niet met een hele harde schop naar onzin
[/edit]

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_8063022
KlaasJong >> KlaasVaag
Lambo of Rekt
  donderdag 23 januari 2003 @ 10:38:49 #44
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8063066
quote:

[..]

Waarom noem je je topic dan "vrouw opwinden"?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_8063134
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:53 schreef realist_ik het volgende:

.. idd.

Helemaal niet als je boven de 14 bent.

Anyway.. versier nooit een barvrouw.. dat is een ongeschreven regel.

donderdag 23 januari 2003 @ 10:56:10 #46
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8063289
quote:
okee ik weet der een

pi_8064050
quote:
okee ik weet der een

pi_8067426
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 10:23 schreef KlaasJong het volgende:

[..]

"OEMPFF", zeg maar

kzie eigenlijk nog steeds de naam van de titel hierin
wat heeft dat met opwinden te maken

goedmaken = opwinden?

pi_8067505
Ze vind je nu toch al kansloos, dan helpt zo'n briefje ook niet meer.

En ik weet zeker dat je haar wel wilt versieren, lulhannes!

pi_8067569
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 14:50 schreef DeStedebouwer het volgende:

En ik weet zeker dat je haar wel wilt versieren, lulhannes!

idd
Lambo of Rekt
pi_8067589
Vrees dat welke actie dan ook overbodig is.

Het is al eerder aangegeven, maar ik vrees dat je na zo'n blunder (WIE neemt er nu zelf bier mee naar een kroeg, en dan nog malt ook ) eigenlijk weinig meer kunt goedmaken.

Maar ja, wie niet waagt....

pi_8067645
Je ben gewoon dom als je zelf bier mee gaat nemen naar de kroeg... dan kan je beter gewoon thuis een biertje drinken en dan maar niet biljarten, ik zou me ook kapot lachen als ik iemand een paar biertjes uit zijn jas zie halen in de kroeg.
Lambo of Rekt
  donderdag 23 januari 2003 @ 15:08:16 #53
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_8067835
Lieve barvrouw,

om mijn spijt te betuigen wil ik je graag uitnodigen voor een romantisch avondje eten bij mij thuis.

Met vriendelijke groet,
Bob

P.S.
Neem wel je eigen drank mee.

pi_8067877
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 15:08 schreef Hiawatha het volgende:
P.S.
pi_8067896
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 15:08 schreef Hiawatha het volgende:

P.S.

Hoef je er niet eens onder te zetten.... Da´s een inkoppertje voor haar ALS ze zou komen. (weinig kans)
Lambo of Rekt
pi_8068012
Hij is tog gewoon sneaky op meer uit...
t zal allemaal wel...
pi_8068022
Je wilt die barvrouw opwinden met een excuusbrief, terwijl ze je (geheel terecht) een kneus vindt omdat je je eigen maltbier meeneemt naar de kroeg?

Pas de chance!

donderdag 23 januari 2003 @ 15:22:35 #58
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8068063
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 15:20 schreef Frggl het volgende:

Pas de chance!

dat weet je niet tegepole trekke mekaar aan

het zal wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele leuke meid zijn

L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8068412
ziek...
Doei.
pi_8068646
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 15:45 schreef Faithy het volgende:
ziek...
Lambo of Rekt
pi_8069387
Zelf bier meenemen? Dan heb je wel lef als je je dan nog durft te vertonen
Maar als je dr niet wilt versieren wat is er dan mis met eens standaard net briefje?
  donderdag 23 januari 2003 @ 16:39:16 #62
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8069500
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 16:33 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Maar als je dr niet wilt versieren wat is er dan mis met eens standaard net briefje?
nee als je der niet wil versiere zeg je zeik niet zo kutwijf ik maak zelf wel uit of ik malt (prrroest) meeneem naar biljarte
pi_8070996
"Help, vrouw opwinden!"
Dat lukt natuurlijk helemaal nooit meer als je als een stel mafketels je eigen malt(!)biertjes meeneemt naar haar kroeg. Forget it, maar wel heel lief dat je nog probeert om het goed te maken met haar. Bestel de hele avond dure drankjes, misschien dat het iets helpt.
en haalt het maar net!
pi_8092768
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 18:01 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
"Help, vrouw opwinden!"
Dat lukt natuurlijk helemaal nooit meer als je als een stel mafketels je eigen malt(!)biertjes meeneemt naar haar kroeg. Forget it, maar wel heel lief dat je nog probeert om het goed te maken met haar. Bestel de hele avond dure drankjes, misschien dat het iets helpt.
is nu al duidelijk waar dat OPWINDEN op slaat?
Immer nur Filme machen!
  vrijdag 24 januari 2003 @ 20:05:48 #65
43777 LaGeWi
How're you doin' ?
pi_8092805
Ik zou zeggen: verzin zelf wat... Je hebt het zelf veroorzaakt, wie neemt er dan ook zelf z'n drankjes mee , écht errug jammer...
Tja...
pi_8092898
"
Lieve Juffrouw van het bier

Het is alweer even geleden dat u ons vroeg niet meer ons eigen bier mee te nemen naar uw prachtige bar. Het schaamrood staat ons nu wel op de kaken, wat een domme actie van ons. Maar ik wil u ook onze kant van het verhaal laten horen. Wij hebben een nogal fors uitgevallen huisgenoot die ons regelmatig bedreigd. Als wij het huis uit willen om te poolen moeten we altijd kiezen: Of we moeten ons eigen bier mee nemen naar uw kroeg, of we moeten onze eigen pooltafel meenemen naar uw kroeg. Aangezien wij als arme student alleen een fiets hebben, moesten we wel ons bier meenemen. Ik begrijp dat we geen Buckler voor eigen neus waard zijn, maar leven onder het juk van een brute huisgenoot is ook niet alles...

De ballen ! (en de keu!)

Student 1 en Student 2

pi_8093778
Welke kerel wil er nou een vrouw opwinden zonder de intentie te hebben om haar te versieren???????

It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_8093979
gooi een landmijn onder dr barkruk, en ga er dan zelf op zitten of zo
ja
pi_8104424
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 18:01 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
"Help, vrouw opwinden!"
Eens! Meisje met rust laten dus. Misschien nog een goedmakertje: koop flesje speciaal bier voor haar en hang kaartje om de flessehals met de tekst: 'Bier? Dat kopen wij voortaan hier '
pi_8108779
Als je alle reacties op dit topic nou uitprint en aan haar geeft..?

wellicht vergeeft ze het je dan (een beetje)

pi_8185187
jugh beetje de pooltafel bezet houden terwijl je dr niks besteld

Wij zaten toen een keer in een kroeg en gingen ff later naar een kroeg ernaast om ff te darten, en ookal hoeften we niet persee wat te drinken toch wat besteld omdat dat wel zo netjes is..

Ze hadden jullie moeten verbannen uit die bar.

pi_8185489
Whhahahaha, nog steeds dit topic geen slotje gehad?
Lambo of Rekt
  donderdag 30 januari 2003 @ 15:32:15 #73
15181 MahRain
...Let's Rock
pi_8185752
Goede zaak! Als iedereen op den duur met eigen bier wordt betrapt moet de horeca toch eens na gaan denken over hun prijzen!
Whatever doesn't kill you, makes you stronger. - Friedrich Nietzsche
  donderdag 30 januari 2003 @ 15:40:02 #74
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_8185881
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 21:07 schreef Tjen het volgende:
Welke kerel wil er nou een vrouw opwinden zonder de intentie te hebben om haar te versieren???????

Ja...dit is niet je oma....waar je met een mooie tekening haar favoriete kleinkind bent...en dan een extra snoepje mag halen.... Grow up !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')