[Uitleg]
Elke donderdag gaan ik en een maat poolen in de stad. Omdat wij allebei nog student zijn (en ons budget niet al te hoog ligt), heb ik laatst een paar flesjes malt-bier meegenomen voor tijdens het poolen; één van ons ging namelijk BOBben. Nou is het zo, dat het poolcafé dezelfde flesjes serveert, dus eigenlijk valt het gebruik van eigen flesjes niet eens zo op.
Afgelopen donderdag deed ik dit opnieuw, en toen kwam de barvrouw (elke donderdag dezelfde knappe meid) naar ons toe... "Hoi, ik wilde even komen zeggen dat ik het niet zo netjes vind, dat jullie hier je eigen drank mee naartoe nemen..."
Tsja, ze had helemaal gelijk natuurlijk. We konden niet zeggen "dat we niet wisten dat het niet mocht", want dat is natúúrlijk wel duidelijk!!
[/Uitleg]
[Mijn oplossing]
We hadden na afloop al onze excuses aangeboden, maar het leek ons leuk om haar vandaag een roosje te geven, met daarbij een excuse-briefje; zodat wij haar favoriete gasten worden, ondanks deze fout. Op dit briefje moet uiteraard een leuk stukje tekst staan, om haar geestelijk helemaal op hol te laten slaan...
[/Mijn oplossing]
zoiets als:
"U staat ons altijd zo goed te hulp, en hebt ons op zo'n nette wijze gewezen op dit verdrijf. We hebben spijt van onze onbezonnen actie, en we hopen dat u het ons kan vergeven. Alsjeblieft??"
>> WIE KAN MIJ HELPEN AAN EEN GOED BRIEFJE? <<
edit
IK WIL HAAR NIET VERSIEREN
ik wil het gewoon "goed"-maken....
dus als iedereen even zijn poëtische bijdrage wil leveren?
[Dit bericht is gewijzigd door KlaasJong op 23-01-2003 10:15]
(ik vind het trouwens wel errruuuggg not-done om zelf je drank mee te nemen naar een cafe)
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:53 schreef realist_ik het volgende:
"Kom je straks nog iets drinken bij mij thuis? Wel zelf drank meenemen aub."
(ik vind het trouwens wel errruuuggg not-done om zelf je drank mee te nemen naar een cafe)
staat echt zooooo zielig
[Dit bericht is gewijzigd door Woep op 23-01-2003 09:56]
Tis een leuk idee maar als je het zelf doet is het origineler!!!
"Lieve barvrouw. Ik kan je opmerking van vorige week goed begrijpen. Ik weet namelijk veel van je. Regelmatig sta ik bij je huis te kijken en als je aan het shoppen bent kies je leuke dingen uit. En je hebt gelijk dat de boodschappen in je supermarkt soms ergens anders wel goedkoper zijn. Ik weet dus heel goed hoe je denkt en ik zal proberen me te gedragen voortaan zodat er voor ons een mooie toekomst is."
Wedden dat ze veel aan je gaat denken
quote:als jij er toch niet was...
Op donderdag 23 januari 2003 09:56 schreef EggsTC het volgende:
Wat zit je haar leuk, neuke?
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 09:58 schreef Woep het volgende:[..]
als jij er toch niet was...
quote:Ze heeft jullie gewezen op dit verdrijf?
"U staat ons altijd zo goed te hulp, en hebt ons op zo'n nette wijze gewezen op dit verdrijf. We hebben spijt van onze onbezonnen actie, en we hopen dat u het ons kan vergeven. Alsjeblieft??"
Ennuh, het lijkt mij sterk dat ze hier opgewonden van raakt. Schrijf dan iets in de trant van:
"jij bent de mooiste, laat ons hier wekelijks ons hartje vullen met jouw schoonheid, en ons glaasje met bier van poolcentrum.nl"
quote:erg cheap
Op donderdag 23 januari 2003 10:04 schreef Doopy-X- het volgende:
kansloze figurenbeetje je eigen bier meenemen.......
en btw... de eerste indruk is heel belangrijk, die heb je dus helemaal vernaggeld en is dus zeker niet goed te maken!
[Dit bericht is gewijzigd door Harmonius op 23-01-2003 10:06]
quote:Precies. En als je het goed wil doen kun je de volgende keer beter een pooltafel meenemen. Een rondje bier is volgens mij nog altijd goedkoper dan een rondje poolen
Op donderdag 23 januari 2003 09:55 schreef Woep het volgende:
wie neemt er dan ook zelf bier mee naar een cafe
das wel het toppunt van "hoe-kan-ik-geld-besparen"staat echt zooooo zielig
quote:HOHO!! We waren al vaste klanten!! Heeft dus niks met "eerste indruk" te maken.
Op donderdag 23 januari 2003 10:04 schreef Harmonius het volgende:
aangezien ze jouw gedrag al doorheeft zal ze wel niks van je moeten, dus een roos heeft echt geen zin...en btw... de eerste indruk is heel belangrijk, die heb je dus helemaal vernaggeld en is dus zeker niet goed te maken!
Al ben je student, dit krijg je toch mee met je opvoeding. Je kan toch geen eigen meegebrachte pijpjes gaan drinken in een horecagelegenheid? Kneus, ik denk dat je geen kans maakt bij dat meisje, hoe mooi je brief ook zal zijn. Vrouwen vallen niet op schrale losers.
quote:Ja lijkt me leuk
Op donderdag 23 januari 2003 09:59 schreef UTO het volgende:Ennuh, het lijkt mij sterk dat ze hier opgewonden van raakt. Schrijf dan iets in de trant van:
"jij bent de mooiste, laat ons hier wekelijks ons hartje vullen met jouw schoonheid, en ons glaasje met bier van poolcentrum.nl"
Wij dichten u deze brief n.a.v. het incident waarbij u corrigerend heeft moeten optreden richting ons omdat wij onze eigen versnpaeringen meegenomen hadden naar uw werkplek.
Deze dwaling van ons valt vooral te wijten aan uw welhaast goddelijke schoonheid waardoor wij niet alleen verblind maar tevens door de hormonen hevig overmand niet in staat waren rationeel het bezoek voor te bereiden. Hoewel dat de oorzaak is, is dit natuurlijk geenszins een excuus.
Opdat dit incident niet weer voorkomt willen wij u graag inviteren een foto te schenken van u zelve, wij verwachten dat uw waarlijk hemelse aangezicht, onze hormonen confornteerd met onze ratio en wij op deze wijze ons verschonen van het in herhaling vallen van dit nare incident.
Deze foto zullen wij plaatsen in een schrijn die in het teken zal staan van uw gastvrijheid, schoonheid en redelijkheid. eeen inspriratie voor ons beiden.
In afwachtende adoratie,
Die twee kneuzen die hun eigen bier meenamen.
quote:HET IS OOK NIET DE BEDOELING OM HAAR OP MIJ TE LATEN VALLEN
Op donderdag 23 januari 2003 10:09 schreef BassieV het volgende:Al ben je student, dit krijg je toch mee met je opvoeding. Je kan toch geen eigen meegebrachte pijpjes gaan drinken in een horecagelegenheid? Kneus, ik denk dat je geen kans maakt bij dat meisje, hoe mooi je brief ook zal zijn. Vrouwen vallen niet op schrale losers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |