SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik plan zelf de salarissen in.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris van December mag wel iets eerder komen van mij
die van mij komt doorgaans voor de kerst. waar er normaal rond de 29e uitbetaald wordt.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris van December mag wel iets eerder komen van mij
Oh ja, jij had een dag vol meetings toch?quote:
Ik denk het, hij stond er al.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die blije fant verwerkt tot een kroket?
Nog nietquote:Op donderdag 17 december 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen? Zit de stront weer tegen het plafond?
It's funny cuz gerrie.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen? Zit de stront weer tegen het plafond?
Je vreest het frezen?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nietmaar ik ga er zo wel mee aan de slag ja
zit het al te lang uit te stellen.
Logisch, klinkt als een poepklus.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja heb er echt geen zin in haha.
Hmm, dan toch liever vergaderenquote:Op donderdag 17 december 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nietmaar ik ga er zo wel mee aan de slag ja
zit het al te lang uit te stellen.
Dat dat past.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die blije fant verwerkt tot een kroket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |