Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heel wat anders, maar dat heb ik hierbij:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit vind ik wel een goede vraag hoor. Ben best benieuwd naar het antwoord.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow
Ik ga misschien een domme vraag stellen, maar doe het tochmoesten de mensen die aan deze onderzoeken meededen gewoon hun gang gaan?
Ja, er zijn dan toch besmettingen gebeurd in de Placebo groep, maar vrijwel niet in de vaccingroep. En mensen die mee doen weten niet of ze in de Placebo of Vaccingroep zitten.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wow
Ik ga misschien een domme vraag stellen, maar doe het tochmoesten de mensen die aan deze onderzoeken meededen gewoon hun gang gaan?
Er was geen vaatdoek. Ik denk dat jouw ogen gewoon achteruitgaan; ouderdomsverschijnselquote:Op donderdag 17 december 2020 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh? Maar wie was die vaatdoek dan gisteren bij de Jitsi als jij het niet was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is er de laatste weken veel bij gekomen
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, er zijn dan toch besmettingen gebeurd in de Placebo groep, maar vrijwel niet in de vaccingroep. En mensen die mee doen weten niet of ze in de Placebo of Vaccingroep zitten.
Ah, omdat jullie er naar vragen (quote:Op donderdag 17 december 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen wat Erik Scherder gisteren in z'n webinar zei.
SPOILER: Slechte slapers niet openenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
Schijnbaar kan je niet kiezen in Nederland wat je krijgt, toch snap ik je wel hoor en andere mensen die allergieën hebben. Al is de kans op 1 op 10.000 (ik zeg maar een getal), is het toch niet helemaal relax als je het vaccin krijgt.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
Toch ben ik wel een beetje huiverig voor dat Pzifer vaccin, omdat je een allergische reactie kan krijgen. Het slaat nergens op, want die kans is super klein. De enige keer dat ik antibiotica moest slikken, kreeg ik ook een allergische reactie, dus zou ik toch liever het Moderna vaccin willen.
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 december 2020 14:14 schreef Dave het volgende:
Kennen jullie die van die Fokker die niet mee deed met een online escape room?
Die heeft er straks 1.
Ik wil Pzifer wel hoor want ik ben toch al hypochondrisch, dus ik maak me nét zo druk om Pfizer als om Modernaquote:Op donderdag 17 december 2020 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar kan je niet kiezen in Nederland wat je krijgt, toch snap ik je wel hoor en andere mensen die allergieën hebben. Al is de kans op 1 op 10.000 (ik zeg maar een getal), is het toch niet helemaal relax als je het vaccin krijgt.
Gelukkig hebben we vanaf maart wel een vaccinatiebewijs, dat je kunt downloaden via DigiD!quote:Op donderdag 17 december 2020 14:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb vandaag mijn kerstpakket al opgehaald en er zit een grillplaat in
En dat is fantastisch want ons oude gourmetstel is helemaal kromgetrokken en met kerst wilden we wel gaan gourmetten
Oh en Nederland met vaccineren, ik was verbaasd geweest als we wél eens voorop zouden lopen . Ik hoop maar dat we gedurende het traject een inhaalslag maken, net als uiteindelijk met de testcapaciteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we vanaf maart wel een vaccinatiebewijs, dat je kunt downloaden via DigiD!Dat is mooi! Kan iedereen tegen die tijd bewijzen dat hij nog niet gevaccineerd is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Of je verandert in het PDFje van een ander even Xxx in Arizona. En je kunt op vakantie.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is mooi! Kan iedereen tegen die tijd bewijzen dat hij nog niet gevaccineerd is!
Die vermoeden waarschijnlijk nu dat Von der Leyen gehypnotiseerd is door 5gquote:Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Dave het volgende:
Die goedkeuring zal al wel in de pijplijn zitten en zij weet dat al. Qua timing had ze beter kunnen wachten inderdaad. Want hier vinden de complotwappies weer wat van waarschijnlijk.
Ja niet super slim eigenlijk. Logisch dat ze het weten en het was ook al half uitgelekt, maar laat het daar dan bij tot maandag.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:35 schreef Dave het volgende:
Die goedkeuring zal al wel in de pijplijn zitten en zij weet dat al. Qua timing had ze beter kunnen wachten inderdaad. Want hier vinden de complotwappies weer wat van waarschijnlijk.
Geertje leest mee.quote:DEN HAAG - Nederland is de ’sukkel van Europa’ door zo laat te beginnen met vaccineren. Om die reden wil de PVV nog deze donderdag, de laatste dag voor het kerstreces, een spoeddebat over de vaccinatiecampagne tegen het coronavirus. Partijleider Wilders vraagt het debat donderdagmiddag aan.
Zit je dan niet in de buurt van dat de kans dat je wordt aangereden op weg naar het halen van het vaccin groter is dan de kans dat je een reactie hebt op het vaccin?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar kan je niet kiezen in Nederland wat je krijgt, toch snap ik je wel hoor en andere mensen die allergieën hebben. Al is de kans op 1 op 10.000 (ik zeg maar een getal), is het toch niet helemaal relax als je het vaccin krijgt.
En dan nog, een allergische reactie is kut maar van de mensen die een allergische reactie kregen is nog niemand doodgegaan.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Zit je dan niet in de buurt van dat de kans dat je wordt aangereden op weg naar het halen van het vaccin groter is dan de kans dat je een reactie hebt op het vaccin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |