abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 december 2020 @ 18:27:19 #1
487774 Champ62
Borderline als partner
pi_196769878
Ondertussen mijn ex-vriendin.

14 jaar was ik samen met een bordeliner.

Hier mijn verhaal.

Ik leerde haar kennen door toedoen van een vriendin die vroeg of haar vriendin mee uit kon.
Ik vond dat ze er heel jong uitzag maar stemde toe.

We zijn toen die nacht uit geweest en hebben ook samen gedanst.

Toen ik 's anderendaags in mijn auto ging zag ik dat er een IK op het dashboard.stond.
Het bleek de IK te zijn van D. ik zag dat ze net 18 was.

Op een gegeven moment belde ze mij en vroeg om haar IK.
Ik heb dit toen naar Ninove gebracht. Het was een heel regenachtige dag.
Ze stond daar met bijna niets aan en rilde van de kou.
Ik vroeg haar of ze honger had en ze knikte.
We zijn toen samen naar een Pitta gegaan en daar schrokte ze het eten op.
Ik vroeg haar toen wat er aan de hand en ze vertelde mij dat ze dakloos was.

Na een tijdje te hebben nagedacht zei ik haar dat ze eventueel bij mij kon logeren maar
ze moest bij mij in bed. Ik zei haar ook dat ik daarmee geen verdere intenties had.
Ze zag het zitten en reed met me mee naar Gent.
Ze had geen ziekenfonds werd van nergens uitbetaald en haar IK was ook niet in orde. Dit bracht ik allemaal in orde. Ze wordt nu betaald door het FOD en heeft zo een 1300¤ per week.

Ik had met haar toen geen noemenswaardige problemen in het begin.
Zo is ze steeds bij mij ofwel reed ze mee met de vrachtwagen.

We gingen samen wekelijks uit en we konden het goed met elkaar vinden.
Ik was toen 42 en zij pas 18.

Op een nacht waren we op stap en ineens kreeg ik een sms van haar met
dit bericht. Yves ik zie het wel zitten met jou en jij?
Ik antwoordde positief en ze kwam direct bij mij zetten.

Toen we uitgingen viel het me op dat ze aan iedereen duidelijk wou maken dat ik haar vriend was.
Ze was ook vrij jaloers.
Toen begon ze contact te maken met een groot deel van mijn vrienden om een afspraak te forceren.
Haar 1ste wapenfeit was 500¤ van mij stelen, die ik nodig had om mijn job als internationaal vrachtwagen bestuurder uit te voeren.
Ze wist 1st v an niets maar gaf uiteindelijk toe dat ze die aan vriend had gegeven.
Die heb ik gelukkig nog kunnen recupereren
Toen kwamen er smsjes toe met de vraag hoeveel ze vroeg voor een digitale camera en een Kodak fotoprinter. Deze waren ook mijn eigendom.
Ik ben werk kwijtgeraakt door dat ik de gordijnen van m'n vrachtwagen ging sluiten terwijl zij met een collega in de cabine zat.
Ze had hem verteld dat ze verplicht was om met mij mee te rijden ze kreeg slaag.
Ik heb dit vernomen nadat ik vroeg aan 3 collega's om even te helpen om mijn wagen aan te duwen, ze hadden blijkbaar allemaal rugpijn.
Ik wist toen de ware reden Niet. Op een gegeven moment had een collega klacht neergelegd omdat ik hem een stomp had verkocht.
Ik moest dan bij onze personeel directeur komen die me vroeg of ik daadwerkelijk een stomp had gegeven waarop ik neen zij en een confrontatie aan vroeg.
Eenmaal alle chauffeurs verzameld vroeg de directeur wie hierop iets te zeggen had.
Een collega vertelde toen wat mijn ex had gezegd en zij hadden daar op die manier op gereageerd.
Heb toen uiteindelijk zelf ontslag genomen uit schaamte.
Toen ze een wandeling maakte met de hond van mijn moeder kwam ze zonder hond terug en zei dat ze hem had verkocht op café voor 20¤. Dit heb ik dan ook kunnen oplossen mits ik 40¤ betaalde.
Ze was op een dag plots weg. En die nacht werd onze auto gestolen en teruggezet 's morgens. Na veel vragen zei ze dat ze de reservesleutels had genomen en met een paar man zijn ze gaan joy rijden. Ik heb dit toen aan de politie gemeld en ze werd veroordeeld tot 3 maand met een enkelbandje.
Ik kan hier natuurlijk geen uitgebreid relaas geven daar dit te uitgebreid zou zijn.
Toen werd ik ziek en moest geopereerd worden, ze was toen de hele tijd bij mij in het ziekenhuid.
Door die operatie kwam ik terecht op de ziekenkas en mijn loon was meer dan gehalveerd.
We moesten toen verhuizen omdat ik de huur niet meer kon betalen.
Bij gebrek aan woonst zijn we toen naar het Formule 1 hotel gegaan waar ik zeker 2,5 maand heb verbleven.
Ze was ondertussen weer op de loop en in die tussentijd had ik een app gehuurd maar die man bleek dit app onder te verhuren aan mij.
Dit is in orde gekomen daar hij geld van het OCMW trok en inwoonde bij een vriendin.
Zodoende had ik dan toch terug een dak boven mijn hoofd.
Ze deed verder niets anders dan beliegen, bedriegen en stelen.
Op een gegeven moment, toen ze weer alleen op stap was kreeg ik een telefoontje van de politie die zei dat ze opgepakt was en in de gevangenis zat.
Ze belde toen naar mij en de 1ste keer sloeg ik de telefoon toe. Maar de tweede keer nam ik op en luisterde ik. Ze had ruzie gemaakt waarop de politie aansnelde, toen begon ze agressief te worden en spuwde herhaalde keren naar de politie, bij aankomst in het arresthuis spuwde en schopte ze naar de politie die haar moesten in een cel proberen te plaatsen.
ik heb toen verder al haar telefoons opgenomen om een normaal gesprek te kunnen voeren.
Ik ging bij haar op bezoek, videochat en stortte regelmatig geld op haar rekening.
Toen ze na 3 maand terug kwam vond ze dit normaal dat ik klaarstond voor haar.
Toen ik een uittreksel van het vonnis kon inzien bleek dat feit gebeurde in een straat amper 400 meter van bij mij. Ik heb toen naar die kerel gevraagd waar dit was gebeurd en dat bleek een heroine verkoper-gebruiker te zijn.
Ze was amper 2 dagen thuis en ik mocht haar daar terug gaan buiten halen.
Zonder mijn weet, toen ze met mijn hondje ging wandelen en papte aan met daklozen en dealers die op een plein niet ver van mij rond doolden.
Op een keer werd ik gebeld door haar en zei ze dat e overvallen was door iemand, mijn kaartje en nr heeft moeten geven, toen hadden ze 500¤ van de rekening gehaald.
Maar nog geen week verder kwam ze dronken binnen en ze had een vriend mee gebracht die me eens een lesje wou leren en dit in mijn eigen huis. Ik ben nu ook niet bepaald een doetje en ben op die man beginnen kloppen tot hij op het trottoir bijten zat. Een ding is zeker die komt niet meer terug.
Toen viel ze bij een van die mannen en bleef een tijdje daar. Toen wou ze terugkomen omdat ze daar niet goed behandeld werd. Terug binnen genomen en 100¤ aan kleren gekocht.
Ze had toen bij die man 2600¤ afgegeven en had er enkel een paar plastieken snaeckers aan over gehouden.
Na een 14 tal dagen was ze terug naar daar gegaan en na een paar dagen nam ik haar terug binnen. Ik kocht haar terug voor 62¤ aan kleren. We hadden toen goede afspraken gemaakt omtrent onze verdere relatie. Ze leek gelukkig versierde het huis een beetje voor kerst en zo meer.Na anderhalve dag was terug weg. En toen had ze gezegd dat ik haar 14jr had opgesloten en drugs had toegediend. Ze had haar boven tanden laten trekken om een prothese te laten plaatsen; Maar ze zei dat ik die had uitgeslagen.enz...
Nu begon ik de reacties op fb te volgen en er werd bij gesugereerdt dat ik een verkrachter en pedofiel was, ze gingen me eens zwaar aanpakken. 1 persoon wou toen afspreken om het persoonlijk op te lossen, ik was ter plaatse en hij stuurde zijn kat.
Ondertussen is ze nog steeds daar, bij iemand waaruit z'n leven bestond uit overmatig drinken, drug gebruik en gokken. Dus haar geld gaat daar nu naartoe.
Ze heeft in haar jeugd toen ze in een psychiatrisch centrum verbleef een implant gekregen zodat ze niet zwanger kon geraken. bij mij gebruikte ze de prikpil, toen ze terug kwam had ze de pil gekregen en die heeft ze hier laten liggen. Ze is werkelijk van plan om met hem een kind te verwekken wat totaal onverantwoord is. Maar ik krijg het deksel op de neus als ik dat vertel.
Zoals ik zei was dit allemaal het puntje van de ijsberg en heb in werkelijkheid wel honderden van die verhaaltjes meegemaakt.
Ik ben op die manier mijn zonen kwijtgeraakt en ook mijn kleinkinderen zie ik niet. Zolang ik bij haar was moest ik op geen enkele manier steun van hen verwachtten. Mijn oudste zoon neemt soms wel eens contact op met mij a ratio van 3x per jaar mijn jongste zoon hoor of zie ik niets meer van.
Iedereen maar dan ook iedereen gaf mede raad om deze relatie af te breken, zo zou ik terug meer vrienden zien en mijn familie. tot nu toe is daar niets aan veranderd.
En het was haar gewoonte om tegen iedereen te zeggen dat ik haar mishandelde en ze niet weg kon bij mij.
En dat deed ze bij de bakker, dierenarts, de gerante van een carrefour express enz enz....
Ik kreeg al dat gevoel als ik ook maar bij die personen binnen kwam voor de 1ste keer.
Nu voel ik mij zo verloren, eindejaarsfeesten in aankomst en nog eens die covid crisis bij.
Ik voel me eenzaam en serieus teleurgesteld.
Soms weet ik niet of ik dit leven wel nog wil verder zetten. Ik ben altijd een heel sociaal persoon geweest en nu zie of hoor ik geen kat meer.
Ik zit serieus in de put en probeer een depressie tegen te gaan. Ik heb vroeger ooit in een zware depressie geweest gedurende 4jr en dit wil ik niet meer mee maken.
Maar hoelang houd ik het nog vol?
14 jr kwijt van mijn leven door een borderline vrouw.
Afschuwelijk....

Bedankt om dit verhaal te lezen en eventuele reacties zie ik graag tegemoet.
Grts,
Champ62
  woensdag 16 december 2020 @ 18:41:24 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_196770109
Waarom ben je er mee doorgegaan?
pi_196770113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef Champ62 het volgende:
1 persoon wou toen afspreken om het persoonlijk op te lossen, ik was ter plaatse en hij stuurde zijn kat.
Een tijger ofzo?

Ik zou zeggen kijk eerst eens naar jezelf.

En open eventueel een topic over jezelf. Naar een ander wijzen is nog nooit iemand beter van geworden.
What's the name of the game?
pi_196770437
En waarom is dit gedrag volgens jou precies passend bij borderline? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.
Dit soort abnormale gedrag kan namelijk bij van alles passen. Is ze ook niet verslaafd?
  woensdag 16 december 2020 @ 19:10:22 #5
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196770715
1300 per week!!??!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196770823
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef Champ62 het volgende:
Toen ze een wandeling maakte met de hond van mijn moeder kwam ze zonder hond terug en zei dat ze hem had verkocht op café voor 20¤. Dit heb ik dan ook kunnen oplossen mits ik 40¤ betaalde.
het spijt me, maar ik moest lachen....
ik mag echt hopen dat dit een poging tot een soort van troll is, want dit is wel een beetje ongeloofwaardig :D
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_196770896
Dit hele verhaal is, voor zover te volgen, volkomen messed up in zoveel opzichten 8)7
pi_196770972
Wat is een IK?
Somebody that I used to know
pi_196771214
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:20 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is een IK?
In de context van het verhaal denk ik dat het om een identiteitskaart oid gaat.
pi_196771599
Als dit verhaal echt klopt, dan lijkt me eerder dat de vrouw een antisociale persoonlijkheidsstoornis heeft en is TS met zijn veel oudere leeftijd zo stom geweest om erin te trappen.
pi_196771936
Raar verhaal, heb nogal moeite om het te geloven. Maar goed, mocht het waar zijn.. De dingen die ze heeft gedaan zijn absoluut niet oké natuurlijk. Maar jouw gedrag is nou ook niet bepaald normaal.
pi_196772115
Het verhaal lijkt wel te zijn geschreven door iemand in een psychose. Dafuq.
  woensdag 16 december 2020 @ 21:12:22 #13
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_196773649
Ik begrijp niets van het verhaal maar staat er nou echt dat TS ontslagen is omdat hij zijn vriendin met een andere man in zijn cabine liet neuken (waarbij hij ook nog lieflijk de gordijntjes voor ze sloot)?

Sorry, ik wil graag serieus reageren want het klinkt als een lange, zware periode van je leven. Maar ik begrijp simpelweg te weinig van het verhaal om op de inhoud in te gaan. Ik hoop dat je leven snel beter wordt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_196779011
Ja, het is me allemaal wat met corona. Sterkte alvast voor de feestdagen.
pi_196780907
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef Champ62 het volgende:
Ondertussen mijn ex-vriendin.

14 jaar was ik samen met een bordeliner.

Hier mijn verhaal.

Ik leerde haar kennen door toedoen van een vriendin die vroeg of haar vriendin mee uit kon.
Ik vond dat ze er heel jong uitzag maar stemde toe.

We zijn toen die nacht uit geweest en hebben ook samen gedanst.

Toen ik 's anderendaags in mijn auto ging zag ik dat er een IK op het dashboard.stond.
Het bleek de IK te zijn van D. ik zag dat ze net 18 was.

Op een gegeven moment belde ze mij en vroeg om haar IK.
Ik heb dit toen naar Ninove gebracht. Het was een heel regenachtige dag.
Ze stond daar met bijna niets aan en rilde van de kou.
Ik vroeg haar of ze honger had en ze knikte.
We zijn toen samen naar een Pitta gegaan en daar schrokte ze het eten op.
Ik vroeg haar toen wat er aan de hand en ze vertelde mij dat ze dakloos was.

Na een tijdje te hebben nagedacht zei ik haar dat ze eventueel bij mij kon logeren maar
ze moest bij mij in bed. Ik zei haar ook dat ik daarmee geen verdere intenties had.
Ze zag het zitten en reed met me mee naar Gent.
Ze had geen ziekenfonds werd van nergens uitbetaald en haar IK was ook niet in orde. Dit bracht ik allemaal in orde. Ze wordt nu betaald door het FOD en heeft zo een 1300¤ per week.

Ik had met haar toen geen noemenswaardige problemen in het begin.
Zo is ze steeds bij mij ofwel reed ze mee met de vrachtwagen.

We gingen samen wekelijks uit en we konden het goed met elkaar vinden.
Ik was toen 42 en zij pas 18.

Op een nacht waren we op stap en ineens kreeg ik een sms van haar met
dit bericht. Yves ik zie het wel zitten met jou en jij?
Ik antwoordde positief en ze kwam direct bij mij zetten.

Toen we uitgingen viel het me op dat ze aan iedereen duidelijk wou maken dat ik haar vriend was.
Ze was ook vrij jaloers.
Toen begon ze contact te maken met een groot deel van mijn vrienden om een afspraak te forceren.
Haar 1ste wapenfeit was 500¤ van mij stelen, die ik nodig had om mijn job als internationaal vrachtwagen bestuurder uit te voeren.
Ze wist 1st v an niets maar gaf uiteindelijk toe dat ze die aan vriend had gegeven.
Die heb ik gelukkig nog kunnen recupereren
Toen kwamen er smsjes toe met de vraag hoeveel ze vroeg voor een digitale camera en een Kodak fotoprinter. Deze waren ook mijn eigendom.
Ik ben werk kwijtgeraakt door dat ik de gordijnen van m'n vrachtwagen ging sluiten terwijl zij met een collega in de cabine zat.
Ze had hem verteld dat ze verplicht was om met mij mee te rijden ze kreeg slaag.
Ik heb dit vernomen nadat ik vroeg aan 3 collega's om even te helpen om mijn wagen aan te duwen, ze hadden blijkbaar allemaal rugpijn.
Ik wist toen de ware reden Niet. Op een gegeven moment had een collega klacht neergelegd omdat ik hem een stomp had verkocht.
Ik moest dan bij onze personeel directeur komen die me vroeg of ik daadwerkelijk een stomp had gegeven waarop ik neen zij en een confrontatie aan vroeg.
Eenmaal alle chauffeurs verzameld vroeg de directeur wie hierop iets te zeggen had.
Een collega vertelde toen wat mijn ex had gezegd en zij hadden daar op die manier op gereageerd.
Heb toen uiteindelijk zelf ontslag genomen uit schaamte.
Toen ze een wandeling maakte met de hond van mijn moeder kwam ze zonder hond terug en zei dat ze hem had verkocht op café voor 20¤. Dit heb ik dan ook kunnen oplossen mits ik 40¤ betaalde.
Ze was op een dag plots weg. En die nacht werd onze auto gestolen en teruggezet 's morgens. Na veel vragen zei ze dat ze de reservesleutels had genomen en met een paar man zijn ze gaan joy rijden. Ik heb dit toen aan de politie gemeld en ze werd veroordeeld tot 3 maand met een enkelbandje.
Ik kan hier natuurlijk geen uitgebreid relaas geven daar dit te uitgebreid zou zijn.
Toen werd ik ziek en moest geopereerd worden, ze was toen de hele tijd bij mij in het ziekenhuid.
Door die operatie kwam ik terecht op de ziekenkas en mijn loon was meer dan gehalveerd.
We moesten toen verhuizen omdat ik de huur niet meer kon betalen.
Bij gebrek aan woonst zijn we toen naar het Formule 1 hotel gegaan waar ik zeker 2,5 maand heb verbleven.
Ze was ondertussen weer op de loop en in die tussentijd had ik een app gehuurd maar die man bleek dit app onder te verhuren aan mij.
Dit is in orde gekomen daar hij geld van het OCMW trok en inwoonde bij een vriendin.
Zodoende had ik dan toch terug een dak boven mijn hoofd.
Ze deed verder niets anders dan beliegen, bedriegen en stelen.
Op een gegeven moment, toen ze weer alleen op stap was kreeg ik een telefoontje van de politie die zei dat ze opgepakt was en in de gevangenis zat.
Ze belde toen naar mij en de 1ste keer sloeg ik de telefoon toe. Maar de tweede keer nam ik op en luisterde ik. Ze had ruzie gemaakt waarop de politie aansnelde, toen begon ze agressief te worden en spuwde herhaalde keren naar de politie, bij aankomst in het arresthuis spuwde en schopte ze naar de politie die haar moesten in een cel proberen te plaatsen.
ik heb toen verder al haar telefoons opgenomen om een normaal gesprek te kunnen voeren.
Ik ging bij haar op bezoek, videochat en stortte regelmatig geld op haar rekening.
Toen ze na 3 maand terug kwam vond ze dit normaal dat ik klaarstond voor haar.
Toen ik een uittreksel van het vonnis kon inzien bleek dat feit gebeurde in een straat amper 400 meter van bij mij. Ik heb toen naar die kerel gevraagd waar dit was gebeurd en dat bleek een heroine verkoper-gebruiker te zijn.
Ze was amper 2 dagen thuis en ik mocht haar daar terug gaan buiten halen.
Zonder mijn weet, toen ze met mijn hondje ging wandelen en papte aan met daklozen en dealers die op een plein niet ver van mij rond doolden.
Op een keer werd ik gebeld door haar en zei ze dat e overvallen was door iemand, mijn kaartje en nr heeft moeten geven, toen hadden ze 500¤ van de rekening gehaald.
Maar nog geen week verder kwam ze dronken binnen en ze had een vriend mee gebracht die me eens een lesje wou leren en dit in mijn eigen huis. Ik ben nu ook niet bepaald een doetje en ben op die man beginnen kloppen tot hij op het trottoir bijten zat. Een ding is zeker die komt niet meer terug.
Toen viel ze bij een van die mannen en bleef een tijdje daar. Toen wou ze terugkomen omdat ze daar niet goed behandeld werd. Terug binnen genomen en 100¤ aan kleren gekocht.
Ze had toen bij die man 2600¤ afgegeven en had er enkel een paar plastieken snaeckers aan over gehouden.
Na een 14 tal dagen was ze terug naar daar gegaan en na een paar dagen nam ik haar terug binnen. Ik kocht haar terug voor 62¤ aan kleren. We hadden toen goede afspraken gemaakt omtrent onze verdere relatie. Ze leek gelukkig versierde het huis een beetje voor kerst en zo meer.Na anderhalve dag was terug weg. En toen had ze gezegd dat ik haar 14jr had opgesloten en drugs had toegediend. Ze had haar boven tanden laten trekken om een prothese te laten plaatsen; Maar ze zei dat ik die had uitgeslagen.enz...
Nu begon ik de reacties op fb te volgen en er werd bij gesugereerdt dat ik een verkrachter en pedofiel was, ze gingen me eens zwaar aanpakken. 1 persoon wou toen afspreken om het persoonlijk op te lossen, ik was ter plaatse en hij stuurde zijn kat.
Ondertussen is ze nog steeds daar, bij iemand waaruit z'n leven bestond uit overmatig drinken, drug gebruik en gokken. Dus haar geld gaat daar nu naartoe.
Ze heeft in haar jeugd toen ze in een psychiatrisch centrum verbleef een implant gekregen zodat ze niet zwanger kon geraken. bij mij gebruikte ze de prikpil, toen ze terug kwam had ze de pil gekregen en die heeft ze hier laten liggen. Ze is werkelijk van plan om met hem een kind te verwekken wat totaal onverantwoord is. Maar ik krijg het deksel op de neus als ik dat vertel.
Zoals ik zei was dit allemaal het puntje van de ijsberg en heb in werkelijkheid wel honderden van die verhaaltjes meegemaakt.
Ik ben op die manier mijn zonen kwijtgeraakt en ook mijn kleinkinderen zie ik niet. Zolang ik bij haar was moest ik op geen enkele manier steun van hen verwachtten. Mijn oudste zoon neemt soms wel eens contact op met mij a ratio van 3x per jaar mijn jongste zoon hoor of zie ik niets meer van.
Iedereen maar dan ook iedereen gaf mede raad om deze relatie af te breken, zo zou ik terug meer vrienden zien en mijn familie. tot nu toe is daar niets aan veranderd.
En het was haar gewoonte om tegen iedereen te zeggen dat ik haar mishandelde en ze niet weg kon bij mij.
En dat deed ze bij de bakker, dierenarts, de gerante van een carrefour express enz enz....
Ik kreeg al dat gevoel als ik ook maar bij die personen binnen kwam voor de 1ste keer.
Nu voel ik mij zo verloren, eindejaarsfeesten in aankomst en nog eens die covid crisis bij.
Ik voel me eenzaam en serieus teleurgesteld.
Soms weet ik niet of ik dit leven wel nog wil verder zetten. Ik ben altijd een heel sociaal persoon geweest en nu zie of hoor ik geen kat meer.
Ik zit serieus in de put en probeer een depressie tegen te gaan. Ik heb vroeger ooit in een zware depressie geweest gedurende 4jr en dit wil ik niet meer mee maken.
Maar hoelang houd ik het nog vol?
14 jr kwijt van mijn leven door een borderline vrouw.
Afschuwelijk....

Bedankt om dit verhaal te lezen en eventuele reacties zie ik graag tegemoet.
Grts,
Probeer voor jezelf te kiezen ipv voor haar. Jouw leven moet niet al te veel beïnvloedt worden door anderen.
Daarnaast veel sterkte en succes de komende dagen. Het is niet makkelijk maar niet onbereikbaar ;)
  donderdag 17 december 2020 @ 11:27:15 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196780919
Run!
pi_196784564
Als dit waar is, wat een verhaal. Het heeft alleen geen klote met Borderline te maken. Ik doe niet aan diagnostiek, maar dit heeft daar echt geen moer mee te maken.
Een overwinning op jezelf, heb je ook verloren
pi_196787307
Lang en niet te lezen.
Na de eerste 20 regels gestopt, niet door te komen.
  Moderator donderdag 17 december 2020 @ 18:59:43 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196790068
- Ik lees nergens een officiële diagnose dus dat hele borderline mag achterwege blijven -
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 17 december 2020 @ 19:59:17 #20
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_196791229
Je bent 14 jaar van je leven kwijtgeraakt door je eigen keuzes. Gelukkig is de relatie over en kun je weer je leven oppakken, stap voor stap.
  vrijdag 18 december 2020 @ 00:12:38 #21
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196796145
Klinkt wel bekend, typisch verhaal van iemand die een junkie in zijn leven heeft.

Wil je daar vanaf? zet haar op een trein naar heeeeeeel ver weg. Een junk zal je altijd en eeuwig blijven gebruiken, misbruiken, tegen je liegen, en je compleet geestelijk verkrachten, voor zolang als je het toelaat. Accepteer dat je leven er zo uit gaat blijven zien, of zorg dat je er heel rap, heel ver vandaan komt.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196796301
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:57 schreef madam-april het volgende:
Raar verhaal, heb nogal moeite om het te geloven.
Ja want iemand heeft niks te doen en gaat even een hele lap tekst uit zijn duim zuigen.

Jeetje wat een reacties hier ook.
  vrijdag 18 december 2020 @ 02:18:11 #23
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_196796723
Je bent er zelf 14 jaar mee doorgegaan.
Hang niet het slachtoffer uit.
pi_196797169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 19:59 schreef detaris het volgende:
Je bent 14 jaar van je leven kwijtgeraakt door je eigen keuzes. Gelukkig is de relatie over en kun je weer je leven oppakken, stap voor stap.
Hoezo kwijtgeraakt? Als je ts daarvan weet te overtuigen heb je enig idee hoe dat dan voor hem is? Je raakt nooit jaren kwijt. Ze waren misschien minder leuk, maar hij heeft er ook iets aan gehad anders was hij er niet mee door gegaan. En overal kun je van leren.
pi_196797199
18 jaar had je haar toch wel kunnen omvormen tot een fatsoenlijke vrouw? Je hebt haar slecht opgevoed.
.
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:01:32 #26
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_196797484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 06:32 schreef colivo het volgende:

[..]

Hoezo kwijtgeraakt? Als je ts daarvan weet te overtuigen heb je enig idee hoe dat dan voor hem is? Je raakt nooit jaren kwijt. Ze waren misschien minder leuk, maar hij heeft er ook iets aan gehad anders was hij er niet mee door gegaan. En overal kun je van leren.
Dat zijn de woorden van de TS zelf.
pi_196797862
Gestopt met lezen toen ik las dat hij 42 was toen hij haar ontmoette. Ik snap echt niet wat hij dan met een junkie tiener moest als partner, sorry.
Goed geschreven verhaal hoor maar ik snap het nut ervan niet.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_196798748
Na het lezen van dit verhaal, prijs ik mezelf nog gelukkiger met mijn vrouw..........
pi_196798961
Je lijkt weinig verantwoordelijkheid te nemen voor de keuzes die je zelf hebt gemaakt. Die 14 jaar heb je toch echt aan jezelf te danken. Ik denk dat je dat echt moet gaan inzien om je leven weer op te kunnen pakken en om herhaling te voorkomen.

Ik zou je eigenlijk ook willen aanraden jezelf te laten steriliseren voor het geval je je wel weer aan dezelfde steen stoot en een vergelijkbaar figuur zwanger van je raakt.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef Champ62 het volgende:
Ik ben op die manier mijn zonen kwijtgeraakt en ook mijn kleinkinderen zie ik niet. Zolang ik bij haar was moest ik op geen enkele manier steun van hen verwachtten. Mijn oudste zoon neemt soms wel eens contact op met mij a ratio van 3x per jaar mijn jongste zoon hoor of zie ik niets meer van.
Tja dat snap ik wel, in hoeverre is iemand nog een vaderfiguur als hij zich laat piepelen door een junkietiener? Je zoons waren toen zelf waarschijnlijk nog niet eens volwassen, dus dan is het heel kwetsend als je om die reden niet op je vader kan rekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2020 10:42:34 ]
pi_196798971
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:22 schreef hebikweer het volgende:
Na het lezen van dit verhaal, prijs ik mezelf nog gelukkiger met mijn vrouw..........
Want jij bent handelingsonbekwaam of zo? Als jij een junkietiener was tegengekomen in plaats van je vrouw dan had je jezelf daar ook niet van weten los te maken of beter nog, de boot in eerste instantie al weten af te houden?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2020 10:41:11 ]
pi_196799280
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:40 schreef Chia het volgende:
handelingsonbekwaam
Ja, ik ben totaal handelingsonbekwaam, daarom zit ook op Fok!
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:29:10 #32
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196799665
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Gestopt met lezen toen ik las dat hij 42 was toen hij haar ontmoette. Ik snap echt niet wat hij dan met een junkie tiener moest als partner, sorry.
Goed geschreven verhaal hoor maar ik snap het nut ervan niet.
Goed geschreven verhaal? _O-

Ik vind het echt een onsamenhangende lap tekst en ik snap er bar weinig van.
AZ
ALKMAAR
pi_196800694
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 00:35 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ja want iemand heeft niks te doen en gaat even een hele lap tekst uit zijn duim zuigen.

Jeetje wat een reacties hier ook.
Hij zou niet de eerste zijn.
pi_196800901
Ik vind het een ontzettend onsamenhangend verhaal maar ik lees er dus in dat je 14 jaar met een borderliner hebt doorgebracht terwijl je al vrij snel doorhad dat het niet in de haak was?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 18 december 2020 @ 13:53:13 #35
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196801906
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind het een ontzettend onsamenhangend verhaal maar ik lees er dus in dat je 14 jaar met een borderliner hebt doorgebracht terwijl je al vrij snel doorhad dat het niet in de haak was?
TS zijn chickie is een grensgeval, niet te verwarren met een borderliner..

Laten we het houden op junkie, want dat is doorgaans een stuk gekker dan een psychische malfunction; dat lijkt meer alsof het hele psychologieboek in de blender is geflikkerd :{
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196801984
samenvatting?
pi_196802273
Als je geen troll bent, succes. 🙂

Je verhaal blijft in ieder geval onsamenhangend en tldr...
pi_196805511
jiskefet-mijnverhaal.mp4

Maar ja, die staat niet meer op YouTube.
pi_196998997
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Gestopt met lezen toen ik las dat hij 42 was toen hij haar ontmoette. Ik snap echt niet wat hij dan met een junkie tiener moest als partner, sorry.
Goed geschreven verhaal hoor maar ik snap het nut ervan niet.
Als je maar eenzaam genoeg ben pak je alles met een polsslag aan, daarom heeft het ook 14 jaar geduurd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197015812
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 19:38 schreef vipergts het volgende:

[..]

Als je maar eenzaam genoeg ben pak je alles met een polsslag aan, daarom heeft het ook 14 jaar geduurd.
Soms heb je ook juist het tegenovergestelde: dat je wel wilt settelen en van je eenzaamheid wilt afkomen maar dat niet met de eerste de beste doet.
  maandag 28 december 2020 @ 12:53:45 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197018845
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 18:59 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]- Ik lees nergens een officiële diagnose dus dat hele borderline mag achterwege blijven - [/modbreak]
Oke laten we dit dan met alle ziektes, aandoeningen etc doen.
  dinsdag 29 december 2020 @ 12:44:22 #42
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_197053911
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 16:31 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Lang en niet te lezen.
Na de eerste 20 regels gestopt, niet door te komen.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_197303668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:20 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is een IK?
IdentiteitsKaart. Oftewel hier noemen ze het een ID. TS gaf al aan in Gent te zijn, hij is een Vlaming.

Met kat bedoelt hij denk ik een persoon :?

Maar @Lenny77 kan het vast voor ons vertalen O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 11:56:12 #44
441859 crew  Lenny77
pi_197303948
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

IdentiteitsKaart. Oftewel hier noemen ze het een ID. TS gaf al aan in Gent te zijn, hij is een Vlaming.

Met kat bedoelt hij denk ik een persoon :?

Maar @:Lenny77 kan het vast voor ons vertalen O+
Ja, identiteitskaart. We zeggen ook gewoon ID, maar nog meer onze pas :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 9 januari 2021 @ 12:01:11 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197304021
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja, identiteitskaart. We zeggen ook gewoon ID, maar nog meer onze pas :P
En de kat?

Ik ken wel de uitdrukking ‘hij stuurde zijn kat’ als in ‘hij kwam niet opdagen’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_197304136
Wat is dit een partij Vlaams geschreven zeg.
Eens kijken
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 12:09:44 #47
441859 crew  Lenny77
pi_197304158
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En de kat?

Ik ken wel de uitdrukking ‘hij stuurde zijn kat’ als in ‘hij kwam niet opdagen’.
Geen kat meer zien of horen betekent dat je niemand meer hebt of hoort. Dat je alleen bent of in de steek gelaten door iedereen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 12:10:11 #48
441859 crew  Lenny77
pi_197304163
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:08 schreef Maharski het volgende:
Wat is dit een partij Vlaams geschreven zeg.
Ja het kon wel wat properder, maar ook erger zullen we maar zeggen ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 9 januari 2021 @ 12:15:30 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_197304247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja het kon wel wat properder, maar ook erger zullen we maar zeggen ;)
Ik kom wel tegen dat Vlaamse vrouwen hun man ‘ventje’ noemen. Ik snapte er eerst niks van, dacht dat ze een jong zoontje bedoelden.

Ik kan er niet aan wennen. -O-
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 9 januari 2021 @ 12:23:01 #50
441859 crew  Lenny77
pi_197304371
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 12:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik kom wel tegen dat Vlaamse vrouwen hun man ‘ventje’ noemen. Ik snapte er eerst niks van, dacht dat ze een jong zoontje bedoelden.

Ik kan er niet aan wennen. -O-
Dat zeggen ze ook wel meer richting Antwerpen en O- W- Vlaanderen. Maar het is alleszins in een lieve context: mijn mannetje :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 9 januari 2021 @ 16:36:26 #51
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197308368
IN ieder geval is er maar één goed advies ....

Kappen met deze vrouw! Zij maakt jou gek, en lees mijn onderschrift onder aan deze bijdrage .......... laat je niet gek maken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')