abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 juni 2021 @ 20:02:06 #126
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199787458
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 7 juni 2021 @ 20:31:53 #127
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_199787847
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 19:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hier het onderzoek:

https://www.covid19.stati(...)codag_bericht_16.pdf
Dit is wel een interessant onderzoek (voor zover ik het kan volgen). Maar de onderzoekers houden ook zelf nog een slag om de arm, zo ook hier te lezen: https://www.zdf.de/nachri(...)wirksamkeit-100.html.
pi_199790375
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 19:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bron?
WHO
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 juni 2021 @ 08:21:24 #129
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199791250
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 23:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

WHO
Link? Oh wacht Hebben ze namelijk nooit gezegd dus die heb je niet.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199792385
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 08:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Link? Oh wacht Hebben ze namelijk nooit gezegd dus die heb je niet.
Zie google.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 juni 2021 @ 10:10:58 #131
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199792448
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199793997
quote:
Wat jij definieert als "het werkt" zal uiteraard weer verschillen van de definitie die ik hanteer.

Het heeft in dit land geen significant meetbaar effect. Dat is mijn definitie.
Dat het in Australië wél werkt is andere koek. Dat het in een andere opzet wel werkt, is andere koek, dat het hier niet streng genoeg was is andere koek.

Onze lock-down. Was een grote schadepost zonder significante positieve punten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 juni 2021 @ 13:39:43 #133
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199794785
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 12:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat jij definieert als "het werkt" zal uiteraard weer verschillen van de definitie die ik hanteer.

Het heeft in dit land geen significant meetbaar effect. Dat is mijn definitie.
Dat het in Australië wél werkt is andere koek. Dat het in een andere opzet wel werkt, is andere koek, dat het hier niet streng genoeg was is andere koek.

Onze lock-down. Was een grote schadepost zonder significante positieve punten.

Ah de bekende doelpalen worden weer verzet.

Jij zegt dat de WHO ook toegeeft dat lockdowns niet werken... Je kunt daar geen bron van geven, en nu krabbel je weer terug met je eigen definite

ik zeg, dikke :W
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199795129
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah de bekende doelpalen worden weer verzet.

Jij zegt dat de WHO ook toegeeft dat lockdowns niet werken... Je kunt daar geen bron van geven, en nu krabbel je weer terug met je eigen definite

ik zeg, dikke :W
Kleine troll, er valt nooit een serieus gesprek met je te voeren en dat heeft echt alles te maken met je instelling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:23:11 #135
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199795294
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kleine troll, er valt nooit een serieus gesprek met je te voeren en dat heeft echt alles te maken met je instelling.
jawel hoor.. maar je moet gewoon geen leugens vertellen en pissed off doen als je betrapt wordt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199795324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:09 schreef ludovico het volgende:

Kleine troll, er valt nooit een serieus gesprek met je te voeren en dat heeft echt alles te maken met je instelling.
_O- Mooie Trump move van je. Jij liegt, wordt betrapt en dan beticht je iemand anders van wat je zelf doet.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:27:21 #137
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199795345
quote:
Ik denk dat de beste samenvatting gegeven wordt door Ralph Brinks:

Dass der Lockdown unnötig war, kann man so aus den Daten nicht sagen.
Ralph Brinks, Lehrstuhl für Medizinische Biometrie und Epidemiologie der Universität Witten/Herdecke

Probleem met dit soort onderzoeken is altijd dat je geen passend referentiekader hebt.

Dat een lockdown niet meteen zorgt voor dalende cijfers heeft veel te maken met hoe goed men zich aan de maatregelen houdt. Maar vooral belangrijk is dat je niet weet wat het niet hebben van een lockdown met de cijfers gedaan zou hebben.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199795421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:25 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Mooie Trump move van je. Jij liegt, wordt betrapt en dan beticht je iemand anders van wat je zelf doet.
Ik ben doelpalen aan het verzetten.

Of je moet gewoon niet aannemen dat we het in een Nederlandse omgeving het niet over Nederland zouden hebben.

WHO gaat wereldwijd en die spreken zich toch echt uit tegen lock downs. Doen vaak meer kwaad dan goed.

Werkt een lock down in dat geval?

Je weet niet waar ik het over heb joh, je toetst de context niet, maar neemt een context aan die je zelf zint. En ik verwissel doelpalen? Je houdt jezelf voor de gek.

En nogmaals: Het ligt echt aan jezelf als iedere keer zo een discussie verlept verloopt, dat is echt 100% je eigen instelling.

Geldt ook voor Devlin of andere trollen in dit topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199795446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik denk dat de beste samenvatting gegeven wordt door Ralph Brinks:

Dass der Lockdown unnötig war, kann man so aus den Daten nicht sagen.
Ralph Brinks, Lehrstuhl für Medizinische Biometrie und Epidemiologie der Universität Witten/Herdecke

Probleem met dit soort onderzoeken is altijd dat je geen passend referentiekader hebt.

Dat een lockdown niet meteen zorgt voor dalende cijfers heeft veel te maken met hoe goed men zich aan de maatregelen houdt. Maar vooral belangrijk is dat je niet weet wat het niet hebben van een lockdown met de cijfers gedaan zou hebben.
Als je iemand in het water duwt, en hij wordt nat, kan je niet zeggen dat hij nat is geworden door hem in het water te gooien, immers, er is geen situatie die precies gelijk is waarin dat persoon niet in het water werd gegooid!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:33:39 #140
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199795456
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben doelpalen aan het verzetten.

WHO gaat wereldwijd en die spreken zich toch echt uit tegen lock downs.
Nogmaals bron?

Hebben ze namelijk nooit gezegd en dat weet je ook en toch gebruik je het. Al die doelpalen eromheen die je aan het verzetten bent helpen niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199795470
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nogmaals bron?

Hebben ze namelijk nooit gezegd en dat weet je ook en toch gebruik je het. Al die doelpalen eromheen die je aan het verzetten bent helpen niet
Whatever, je hebt zelf google.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:34:30 #142
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199795474
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je iemand in het water duwt, en hij wordt nat, kan je niet zeggen dat hij nat is geworden door hem in het water te gooien, immers, er is geen situatie die precies gelijk is waarin dat persoon niet in het water werd gegooid!
:') _O- |:(

Weet ff niet of ik moet huilen of lachen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:35:11 #143
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199795486
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Whatever, je hebt zelf google.
Ja en daar valt te vinden dat ze het niet hebben gezegd. Had jij ook kunnen vinden voordat je dit soort onzin neerpent
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199795489
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik denk dat de beste samenvatting gegeven wordt door Ralph Brinks:

Dass der Lockdown unnötig war, kann man so aus den Daten nicht sagen.
Ralph Brinks, Lehrstuhl für Medizinische Biometrie und Epidemiologie der Universität Witten/Herdecke

Probleem met dit soort onderzoeken is altijd dat je geen passend referentiekader hebt.

Dat een lockdown niet meteen zorgt voor dalende cijfers heeft veel te maken met hoe goed men zich aan de maatregelen houdt. Maar vooral belangrijk is dat je niet weet wat het niet hebben van een lockdown met de cijfers gedaan zou hebben.
Weetje het is niet eens het argument dat niet valide is ofzo, het gaat erom hoe subjectief jij dit type argumenten draait zodat het altijd in jouw voordeel spreekt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199795494
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja en daar valt te vinden dat ze het niet hebben gezegd. Had jij ook kunnen vinden voordat je dit soort onzin neerpent
Dat werkt zo niet hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:47:25 #146
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199795655
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat werkt zo niet hè.
Nee, klopt, ik heb je al 2 bronnen gegeven waaruit blijkt dat het niet klopt wat je zegt terwijl normaliter degene die wat beweert het te bewijzen heeft. Ik heb dus alweer teveel gedaan.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:49:29 #147
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199795689
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Weetje het is niet eens het argument dat niet valide is ofzo, het gaat erom hoe subjectief jij dit type argumenten draait zodat het altijd in jouw voordeel spreekt.
Zit je me nu te beschuldigen van het feit dat ik valide argumenten geef die mijn punt ondersteunen... _O-

Ik ga je maar gewoon weer negeren... beviel nog het beste :W
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199796550
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zit je me nu te beschuldigen van het feit dat ik valide argumenten geef die mijn punt ondersteunen... _O-

Ik ga je maar gewoon weer negeren... beviel nog het beste :W
Nee je buigt de interpretatie naar je eigen voordeel, ipv dat je zegt dat bewijs nooit 100% betrouwbaar is maak jij als het in je voordeel spreekt ervan "voldoende bewijs" en als het in je nadeel is "onvoldoende bewijs".

Je bent niet objectief. Je draait teveel. Je bent niet integer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199797168
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee je buigt de interpretatie naar je eigen voordeel, ipv dat je zegt dat bewijs nooit 100% betrouwbaar is maak jij als het in je voordeel spreekt ervan "voldoende bewijs" en als het in je nadeel is "onvoldoende bewijs".

Je bent niet objectief. Je draait teveel. Je bent niet integer.
ok, Trump :W
pi_199800972
Toch bijzonder die stoorzenders in dit topic....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')