abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196769525
quote:
GRONINGEN - „En jij bent sterker dan mij?”, roept de provocerende man voor de ingang van een Groningse supermarkt in incorrect Nederlands. Maar het gaat nog verder. In een video die rondgaat op het internet is te zien hoe de mondkapjesweigeraar een minderjarige medewerker van een Aldi-supermarkt bedreigt nadat hem vriendelijk wordt gevraagd gezichtsbescherming te dragen.
Filmpje bij de bron. Deze randdebiel heeft zich door zijn vriendin laten filmen.

https://www.telegraaf.nl/(...)edewerker-supermarkt

Wat een schaamteloos en waardeloos stuk stront dit figuur. Hij durft wel tegen een minderjarige. Ik hoop dat hij spoedig tegen de verkeerde aanloopt. Nu dit schorem zich zelf zo te kijk heeft gezet hoop ik dat hij totaal wordt uitgekotst door zijn omgeving.

Dit soort figuren kan je niet hard genoeg aanpakken en straffen.

Update

quote:
GRONINGEN - UPDATE 18.23 UUR - De politie is op bezoek geweest bij een Groningse man die woensdag viraal ging vanwege een video waarin hij weigert een mondkapje te dragen. De video blijkt in scène gezet, maar zet desondanks veel kwaad bloed. Opvallend genoeg werd de man recentelijk nog aangehouden vanwege een video waarin hij zijn vriendin ten huwelijk vroeg - en een (nep)wapen toonde.
Update

https://www.ad.nl/binnenl(...)e-reacties~ab9d1b92/

quote:
Beruchte amateurvlogger (41) mag Aldi niet meer in na relvideo: ‘Geen spijt, ik lach om de reacties’
Deze hersenloze oetlul heeft dus geen spijt van zijn debiele actie, maar lacht om de reacties. Ik hoop dat het lachen hem zeer snel zal vergaan.

[ Bericht 7% gewijzigd door rutger05 op 17-12-2020 21:37:05 ]
pi_196769598
Sommige mensen gun je het wel om geprikt te worden.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:10:26 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196769611
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:09 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Promes is weer vrij , misschien kan hij ff langs gaan
Ik ben inmiddels overleden
pi_196769646
Ik vermoed dat de politie vanavond nog bij hem op de stoep staat, stuk tuig.
pi_196769659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:05 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Filmpje bij de bron. Deze randdebiel heeft zich door zijn vriendin laten filmen.

Wat een schaamteloos en waardeloos stuk stront dit figuur. Hij durft wel tegen een minderjarige. Ik hoop dat hij spoedig tegen de verkeerde aanloopt. Nu dit schorem zo zich zelf zo te kijk heeft gezet hoop ik dat hij totaal wordt uitgekotst door zijn omgeving.

als je op zijn naam klikt zie je al de filmje

alex soze
656 abonnees

quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:09 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
ja :@
pi_196769700
Robert Jensen subscriber
pi_196769752
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

als je op zijn naam klikt zie je al de filmje

alex soze
656 abonnees

[..]

ja :@
Hij is niet alleen een agressieve klootzak eerste klas, maar ook nog eens onvoorstelbaar dom. Wat een naar mannetje.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:20:39 #8
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196769771
Ik vermoed zomaar dat deze vrolijke Frans ook klimaatoptimist is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_196769778
Die medewerker is ook niet de slimste, je druk maken om dat nutteloze ding.
pi_196769791
Aangifte doen wegens bedreiging. Wel graag door de winkel anders is die medewerker de lul.
pi_196769806
Als je snel naar de thumb kijkt lijkt hij op de Rotterdamse denker!!1!1!!1
  woensdag 16 december 2020 @ 18:23:21 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196769808
twitter

twitter

De jongen was overrompeld, voelde zich niet bedreigd en de man schijnt het in scène te hebben gezet?
In het laatste geval zou ik de naam van de supermarkt graag willen weten wat dit is verre van "grappig". Eerder ziek :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196769810
quote:
3s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Steven_Stil het volgende:
Die medewerker is ook niet de slimste, je druk maken om dat nutteloze ding.
Daar krijgt ie toch voor betaald simpele :')
pi_196769829
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:23 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Daar krijgt ie toch voor betaald simpele :')
Om de vakken te vullen, niet om te handhaven wijsneus.
pi_196769834
Kerel komt mij bekend voor. Of hij lijkt op een andere kale uitkeringstrekker die ik in de gym ben tegengekomen.
pi_196769881
Ik heb net even gekeken en hij is ook actief op Facebook. De complimenten voor deze hufter komen binnen op zijn account.

Er staat ook een filmpje op waar hij een klein kind over een drukke parkeerplaats laat sturen. Hij heeft echt niet vooraan gestaan bij het uitdelen van hersenen.
pi_196769893
quote:
84s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:23 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]

[ twitter ]

De jongen was overrompeld, voelde zich niet bedreigd en de man schijnt het in scène te hebben gezet?
In het laatste geval zou ik de naam van de supermarkt graag willen weten wat dit is verre van "grappig". Eerder ziek :{
hmmmm... raaaaaaaaaaaaaaar of hij durft geen aangifte te doen?
  woensdag 16 december 2020 @ 18:28:20 #18
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_196769895
Frustratie omdat hij zo vroeg kaal is geworden. Dit is wel echt het prototype tokkie hoor. Godverdomme zeg :')
  woensdag 16 december 2020 @ 18:32:07 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196769942
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:27 schreef rutger05 het volgende:
Ik heb net even gekeken en hij is ook actief op Facebook. De complimenten voor deze hufter komen binnen op zijn account.

Er staat ook een filmpje op waar hij een klein kind over een drukke parkeerplaats laat sturen. Hij heeft echt niet vooraan gestaan bij het uitdelen van hersenen.
Waar?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196769980
quote:
84s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:23 schreef Starhopper het volgende:

[ twitter ]

[ twitter ]

Als hij dit filmpje heeft laten maken om als aandachtshoer stoer te lopen doen voor het oog van de camera op sociale media, dan heeft hij de plank flink mis geslagen.
pi_196769997
quote:
16s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:24 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Om de vakken te vullen, niet om te handhaven wijsneus.
Hij staat daar om een beetje te letten of iedereen zijn mondkapje draagt toch?
Dat doet in niet uit zichtzelf natuurlijk... ik denk niet het zijn hobby is :')

Voor het zelfde geld heb je een mes in je buik...

https://www.telegraaf.nl/(...)r-roken-en-mondkapje

Beveiliger in Beverwijk gestoken na opmerking over roken en mondkapje

BEVERWIJK - Een beveiligingsmedewerker die twee jongens zaterdagochtend aansprak op hun gedrag is hoogstwaarschijnlijk gestoken. Het duo stond te roken bij de uitgang van winkelcentrum Wijkerbaan in Beverwijk op een plek waar dat niet mag. Ook droegen de jongens geen mondkapje. Toen de beveiliger hen hier op aansprak, kreeg hij een stomp in zijn zij, waarna het tweetal het op een lopen zette richting de Büllerlaan.

Omdat de man een veiligheidsvest droeg, besteedde hij er aanvankelijk geen aandacht aan en ging hij door met zijn werk. Dat meldt de politie. Even later werd de beveiliger geattendeerd op een gat in zijn jas ter hoogte van de ’stomp’. Ook zijn trui bleek te een gat te hebben door een messnede.

Waarschijnlijk is een messteek van de jongens geweerd door zijn steekwerende veiligheidsvest. Hij heeft aangifte van poging tot zware mishandeling gedaan.

De politie probeert te achterhalen wie de jongens zijn en is op zoek naar getuigen van het incident. Het voorval vond plaats bij de uitgang van het winkelcentrum aan het Frank Sinatraplein.
pi_196770016
quote:
84s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Waar?
Hij is met zijn naam gemakkelijk te vinden. Je komt het vanzelf tegen als je naar beneden scrolt.
pi_196770037
Zijn omgeving vind dit juist prachtig joh.

Vandaag was hij trots op zijn dochter die een AH tasje pikte.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:39:13 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_196770051
Wel grappig dat de TS een heftige OP schrijft terwijl het dus eigenlijk dus gewoon nep nieuws is. Altijd even wachten met het trekken van een conclusie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_196770090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:05 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Wat een schaamteloos en waardeloos stuk stront dit figuur. Hij durft wel tegen een minderjarige. Ik hoop dat hij spoedig tegen de verkeerde aanloopt. Nu dit schorem zich zelf zo te kijk heeft gezet hoop ik dat hij totaal wordt uitgekotst door zijn omgeving.

Waarom plaatste jij niet het hele bericht? want dan kan men lezen dat het filmpje in scene gezet is, met toestemming van de winkelmedewerker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')