abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8062007
Wat is een beetje betaalbare babywinkel waar je goed een babykamer en toebehoren kan kopen?

We willen toch een beetje op het geld letten maar ook weer niet tweedehands ofzo aanschaffen.

Hebben jullie tips?

pi_8062103
http://www.baby-dump.nl/html/main.htm

En dan bij aanbiedingen klikken...

Voor de rest even Googlen op Baby.

pi_8062109
http://www.beebiebreak.nl

Misschien kan je hier wat vinden.
Alle babywinkels van nederland staan hierop en ook de online shops.

pi_8062167
Babyoverzicht.nl
De beste pagina voor en over baby's die er is, aangezien ik deze site voor een groot gedeelte zelf in elkaar heb gezet
pi_8064311
Wij hebben onze meubeltjes bij de babystunter gekocht (www.babystunter.nl).

Zij beweren de goedkoopste te zijn en mocht je een artikel ergens anders toch voor een lagere prijs vinden krijg je het bij de babystunter goedkoper dan daar. Wij hadden ook inderdaad een wippertje gekocht bij een andere zaak en ik zag die later bij hun voor zo'n 20 euro goedkoper.
Ik vond de service ook erg fijn, ze probeerde ons bijvoorbeeld niet het duurste matrasje aan te smeren.

pi_8066184
Wehkamp heeft wel wat leuke en betaalbare babykamertjes.
Je moet goed rondkijken en niet meteen beslissen, want er zijn babyzaken bij die echt belachelijk duur zijn.
pi_8076702
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 08:58 schreef Utrecht het volgende:

We willen toch een beetje op het geld letten maar ook weer niet tweedehands ofzo aanschaffen.

Hebben jullie tips?

Uit eigen ervaring: mijn zoontje is anderhalf, en als ik twee jaar geleden had geweten wat ik nu weet, dan had ik veel meer tweedehands aangeschaft. Echt hoor, sommige dingen gebruik je maar zo kort (wij hebben een wiegje, nieuw gekocht, kostte (aanbieding!) inclusief matras ruim 200 gulden. Onze zoon heeft er acht weken in gelegen ).

En voor babykamers geldt toch vaak dat mensen dat voor veel geld nieuw aanschaffen ("je wilt toch het beste voor je kind"), het maar relatief kort gebruiken, en het dan voor een prikkie weg doen (het staat immers toch maar in de weg).

Zelf heb ik een paar maanden geleden een tweedehands speelgoedwinkeltje hier ontdekt. Daar zag ik dus bijna alle dingen die ik nieuw had gekocht voor een derde van de prijs staan. En nu koop ik vrolijk tweedehands speelgoed, en mijn zoontje is er hartstikke tevreden mee.

Ach, het is maar een gedachte hoor.

pi_8082277
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 22:29 schreef Nausicaa het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring: mijn zoontje is anderhalf, en als ik twee jaar geleden had geweten wat ik nu weet, dan had ik veel meer tweedehands aangeschaft. Echt hoor, sommige dingen gebruik je maar zo kort (wij hebben een wiegje, nieuw gekocht, kostte (aanbieding!) inclusief matras ruim 200 gulden. Onze zoon heeft er acht weken in gelegen ).
.

wij hadden achteraf weer spijt geen wiegje overgekocht te hebben maar direct een nieuw ledikantje. Onze kleine meid is zeer klein en past nu nog zelfs als ze slaapt in de poppenwieg van oma. Had ons een duur ledikantje bespaart en hadden we veeeeeel later kunnen aanschaffen.
pi_8084169
Ik heb er ook geen spijt om een wiegje gekocht te hebben, maar wel dat we die helemaal nieuw gekocht hadden. Het matrasje had ik niet tweedehands willen kopen, maar het wiegje zelf wel.
pi_8084572
Zijn er speciale tweedehands babyzaken of speciale sites?
pi_8085053
Enorm veel aanbod op www.marktplaats.nl. Vaak, heel vaak kijken (er komen dagelijks heel veel advertenties bij), en je vindt "gegarandeerd" wat je zoekt. Succes!
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 13:13:40 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_8085065
www.marktplaats.nl staan veel dingen op.

Alicia in de poppenwieg René sliep bij mijn moeder ook in een poppenwieg, de mijne , die ze nu zelf weer op dr kamer heeft staan

Maar ontopic. Ik heb ook veel 2dehands gekocht voor René en nu nog. Het gaat het kind er (nog) niet om wat het gekost heeft of dat er al meegespeelt is, als hun er maar mee kunnen spelen!

Zo kan je ook tweedehands kleertjes kopen, want hoe lang dragen die hele kleintjes dat nou, als je snelgroeiers hebt, en niet zoals René en Alicia, doe je er maar een paar weken mee en dan zitten ze al weer in de volgende maat. Zo kunnen wij, de moeders van langzaamgroeiers, weer knappe bijna ongedragen 2dehandskleding kopen en er weer heel lang mee doen

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8085178
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:13 schreef moussy het volgende:
Zo kunnen wij, de moeders van langzaamgroeiers, weer knappe bijna ongedragen 2dehandskleding kopen en er weer heel lang mee doen
echt wel (nog steeds kraamkleertjes wekelijks uitwast omdat ze die nog steeds past)

sommige kleertjes die je 2dehands op de kop tikt hangen nu nog zelfs in de winkel voor een giga hoog bedrag. Je kind zo leuk mogelijk kleden voor zo weinig mogelijk wordt echt een sport. Ik koop voornamelijk merkkleding voor Alicia maar dan wel tweedehands. Ik kijk eerst wat er in de winkel;s hangt en ga dan op zoek na hetzelfde. 9 van de 10 keer slof ik wel en loopt ze in kleertjes die ieder ander nu ook koopt in de winkel voor X¤ en wij voor rond de 5¤ (of goedkoper)

vrijdag 24 januari 2003 @ 13:22:07 #14
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8085252
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 08:58 schreef Utrecht het volgende:
Wat is een beetje betaalbare babywinkel waar je goed een babykamer en toebehoren kan kopen?
o toen ik de tpoic titel las dacht ik dat et een winkel was waar je babies ken kope lol he he he
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_8085341
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:22 schreef kikkerlikker het volgende:

[..]

o toen ik de tpoic titel las dacht ik dat et een winkel was waar je babies ken kope lol he he he

en betaalbare nog wel!
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27:55 #16
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_8085411
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:25 schreef bixister het volgende:

[..]

en betaalbare nog wel!

betaald bare bedoel je zeker lol he eh
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
  Jubileum moderator vrijdag 24 januari 2003 @ 13:28:20 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8085429
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_8085853
Poppenwiegje... nee daar kon die reus van ons niet in hoor!
En verder: vandaag is-t-ie weer gemeten (later meer over kinderartsbezoek in het centrale topic, alles was goed), en hij is nu 90 cm! Geen wonder dat maat 86 wel erg hoogwaterachtig wordt!

*nog massa's bijna niet gedragen kinderkleding van de snelgroeier in de kast heeft, zo blij is dat vriendin die het heel goed kan gebruiken alles gaat lenen!

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 24 januari 2003 @ 14:39:30 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8086834
Ik was vreselijk blij met de zoveelstehands commode die ik van mijn vriendin kreeg (gebruik hem nog steeds). Ik kreeg er ook een bedje bij, maar later viel ik voor een tweedehands grenen bedje dat ik voor 100 gulden op de rommelmarkt heb gekocht Mijn moeder kocht een wieg voor 75 gulden, en die heeft ze zelf bekleed. Later met dikke winst doorverkocht, hahaha! Christan (toch geen kleintje) heeft er een half jaar in geslapen, tot ik 'm omgekeerd in bed vond

En ik had een kast vol tweedehands kleertjes voor hem. Hij heeft niet eens alles gedragen, want hij was ook zo'n snelle groeier. Ik heb alles weer doorgegeven aan moeders van latere baby's. Voordeel van tweedehands kopen is dat als de kleding er nog mooi uitziet, je weet dat het ook mooi blijft En je koopt een tas vol voor het geld waarvoor je anders een of twee dingen hebt

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 24 januari 2003 @ 21:17:53 #20
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_8093975
fake a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')